Nille 6301 Skrevet 30. Juli, 2014 Smidige? Jeg er helt stiv i ryggen Jeg er stiv et andet sted Jeg træner mest knæ og lår muskulaturen, for det er hårdt at deltage i GB i timevis eller tage på klub-turné Doggiestyle er virkelig hårdt for knæene, jeg har overvejet knæbeskyttere, hehe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 30. Juli, 2014 Jeg er stiv et andet sted JA, men så snyder du, ved at sætte støttebenet net midt på kropppen. :) :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 30. Juli, 2014 JA, men så snyder du, ved at sætte støttebenet net midt på kropppen. :) Planken kunne være morsomt med stiv pik, evt med en "fluffer" nedenunder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 30. Juli, 2014 ÅE og BX. Ned med numsen for satan!!!! Sådan som i stritter med den tror da faen i kan lave øvelsen så lang tid uden besvær! Lav øvelsen korrekt og i vil finde ud af i højest kan stå i stillingen i 3-4 minutter..... hvis i er seje vel at mærke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tip toe 1745 Skrevet 30. Juli, 2014 (edited) Planken for newbies kunne for såvidt være et nyt redskab i SM praksis. Jeg er dog stadig dybt imponeret over øvelsens resultater. Det bliver knaldet løs uden syre eller sidestik. Sveden kommer fra sommervarmen. Ikke anstrengelsen. Rekord: 2 1/2 minut. Men så kan jeg heller ikke trække vejret længere. Redigeret 30. Juli, 2014 af Tip toe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 30. Juli, 2014 Og helt korrekt at man som uøvet let får skader af øvelsen Tip Toe. Øvelsen er meget hård for lænden og det lyder meget fornuftigt med højst 10-15 sekunder for begynderen. Fortæl venligst det til trænerne i diverse fitness kæder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 30. Juli, 2014 Jeg kan sgu stadig højest holde til 3-4 minutters maks gas i et gang bang.. måske jeg skal planke lidt mere :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tip toe 1745 Skrevet 30. Juli, 2014 Det er mest i missionærstilling at jeg kan mærke resultatet. (Ikke den doven-missionær hvor manden næsten sidder oprejst). Med strakte arme og tydeligvis mere kontrol over underkroppen kan jeg ikke kun gøre det hurtigere og længere. Jeg har også mere styr over bevægelserne. Også de langsomme. :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 30. Juli, 2014 Det er mest i missionærstilling at jeg kan mærke resultatet. (Ikke den doven-missionær hvor manden næsten sidder oprejst). det er ellers den bedste det er der i rammer g punktet og tænder vandhanen *gg* Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 30. Juli, 2014 Det er mest i missionærstilling at jeg kan mærke resultatet. (Ikke den doven-missionær hvor manden næsten sidder oprejst). Med strakte arme og tydeligvis mere kontrol over underkroppen kan jeg ikke kun gøre det hurtigere og længere. Jeg har også mere styr over bevægelserne. Også de langsomme. "doven-missionæren" er da noget af det bedste - og får pigerne til at hvine mere end i "ikke dovne missionæren" .... men man får ondt i knæene og hudafskrabninger efter længere tid Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 30. Juli, 2014 "doven-missionæren" er da noget af det bedste - og får pigerne til at hvine mere end i "ikke dovne missionæren" .... men man får ondt i knæene og hudafskrabninger efter længere tid Du kan også lave "dead doggie" bagfra med strakte knæ, så kan man komme rigtig i bund og skåner knæene 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 30. Juli, 2014 Du kan også lave "dead doggie" bagfra med strakte knæ, så kan man komme rigtig i bund og skåner knæene øhhh - dead doggie ? pigen ligger ned og spiller død ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tip toe 1745 Skrevet 30. Juli, 2014 (edited) Jeg har ingen problemer med at tænde vandhanen i den horisontale missionær. Dead doggie ... Tjo den skal også lige testes snarligt. Redigeret 30. Juli, 2014 af Tip toe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Montezi 3327 Skrevet 30. Juli, 2014 Al den planke-snak, og jeg måtte ned på gulvet i aftes for at undersøge what the fuzz is all about. Første planke ever, og jeg stoppede efter 1 minut... Det var sgu hårdt, ig den sved allerede efter 20 sek, efter 40 var jeg sgu klar til at give op... Men med stædighed fik jeg rundet minuttet. Jeg forestiller mig at den skal på programmet når jeg om en måneds tid starter op med træning igen 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 30. Juli, 2014 øhhh - dead doggie ? pigen ligger ned og spiller død ? Ja det hedder det i fagsproget Nej pigen er ikke død eller skal spille død (for det hedder en søstjerne) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 30. Juli, 2014 Al den planke-snak, og jeg måtte ned på gulvet i aftes for at undersøge what the fuzz is all about. Første planke ever, og jeg stoppede efter 1 minut... Det var sgu hårdt, ig den sved allerede efter 20 sek, efter 40 var jeg sgu klar til at give op... Men med stædighed fik jeg rundet minuttet. Jeg forestiller mig at den skal på programmet når jeg om en måneds tid starter op med træning igen Første gang rystede jeg over hele kroppen efter 30 sek. men min lækre programlægger stod ved siden af og kiggede, så jeg nåede 1½ minut Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 30. Juli, 2014 Al den planke-snak, og jeg måtte ned på gulvet i aftes for at undersøge what the fuzz is all about. Første planke ever, og jeg stoppede efter 1 minut... Det var sgu hårdt, ig den sved allerede efter 20 sek, efter 40 var jeg sgu klar til at give op... Men med stædighed fik jeg rundet minuttet. Jeg forestiller mig at den skal på programmet når jeg om en måneds tid starter op med træning igen Om en mdr. kan vi prøve at teste vores planke evne med en lille test Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 30. Juli, 2014 det er ellers den bedste det er der i rammer g punktet og tænder vandhanen *gg* Som du kan sige det pigebarn gg... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tip toe 1745 Skrevet 30. Juli, 2014 Nu skal vi både huske at lave planke- og knibeøvelser. For the sake of good sex. :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 30. Juli, 2014 Altså, nu må jeg lige skyde ind... Planken er en virkelig god øvelse, men kun en lille del af øvelser, der styrker core muskulaturen, dvs. Ryg og mave. Planken er IKKE guds gave til motion eller sexliv. Planken giver ikke nogen kondition og er ej heller specielt fedtforbrændende, hvis det er det, man søger. Man kan ej heller opbygge en 6-pack med planken alene Simple armstrækkere (som det retteligt hedder, ikke armbøjninger) er en langt mere effektiv øvelse, der både træner core og øverste del af torso, dvs. Ryg, bryst, skuldre og triceps (= mormorarmen) og jeg vil da gerne se d'herrer tage disse uafbrudt i et par minutter! Planken træner heller ikke de skrå mavemuskler, som godt nok ikke ses i en 6-pack, men som i høj grad holder skelettet på plads. Øvelsen kan f.eks. være: 1. Læg dig på siden 2. Skub dig op så du kun støtter på den ene underarm/albue og tilsvarendes side fod. Kroppen skal forme en lige linie fra fod til hovede 3. Løft den frie arm og det frie ben så højt op du kan og hold den i 30 sek. Endeligt, så træn løs med den planken også selvom det gør ondt. Det er MEGET svært at gøre noget forkert! Smerte er bare svaghed, der forlader kroppen! - Whooooah;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 30. Juli, 2014 Altså, nu må jeg lige skyde ind... Planken er en virkelig god øvelse, men kun en lille del af øvelser, der styrker core muskulaturen, dvs. Ryg og mave. Planken er IKKE guds gave til motion eller sexliv. Planken giver ikke nogen kondition og er ej heller specielt fedtforbrændende, hvis det er det, man søger. Man kan ej heller opbygge en 6-pack med planken alene Simple armstrækkere (som det retteligt hedder, ikke armbøjninger) er en langt mere effektiv øvelse, der både træner core og øverste del af torso, dvs. Ryg, bryst, skuldre og triceps (= mormorarmen) og jeg vil da gerne se d'herrer tage disse uafbrudt i et par minutter! Planken træner heller ikke de skrå mavemuskler, som godt nok ikke ses i en 6-pack, men som i høj grad holder skelettet på plads. Øvelsen kan f.eks. være: 1. Læg dig på siden 2. Skub dig op så du kun støtter på den ene underarm/albue og tilsvarendes side fod. Kroppen skal forme en lige linie fra fod til hovede 3. Løft den frie arm og det frie ben så højt op du kan og hold den i 30 sek. Endeligt, så træn løs med den planken også selvom det gør ondt. Det er MEGET svært at gøre noget forkert! Smerte er bare svaghed, der forlader kroppen! - Whooooah;) Nemlig. Det er HELE kroppens muskler der skal trænes, hvis det skal batte. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 30. Juli, 2014 guds gave til motionen.... nej - det er sex jo og de skrå mavemuskler - det er kun et spørgsmål om kreative stillinger..... alternativt - sådan en her..... prøvede den hos min veninde i forgårs... den er altså virkelig effektiv... det gjorde nas i hele core-sektionen på mig dagen efter.... http://www.youtube.com/watch?v=dIhW7mq-WNI Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 30. Juli, 2014 guds gave til motionen.... nej - det er sex jo og de skrå mavemuskler - det er kun et spørgsmål om kreative stillinger..... alternativt - sådan en her..... prøvede den hos min veninde i forgårs... den er altså virkelig effektiv... det gjorde nas i hele core-sektionen på mig dagen efter.... http://www.youtube.com/watch?v=dIhW7mq-WNI Av... der kan man lige slå fortænderne ud, hvis man ikke kan styre kroppen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3712 Skrevet 30. Juli, 2014 Alt det her helse gør mig dårlig... Hit med en kold øl og en burger frisk fra grill. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Louie De Palma 2317 Skrevet 30. Juli, 2014 Alle de fjollede amerikanske fitnessreklamer kan godt få folk til at tabe modet og motivationen i vores nogenlunde civiliserede hjørne af verden. Men det er der nu ingen grund til, for man behøver bare lidt motivation og et minimum af viljestyrke, så kommer man derhen, hvor man er nogenlunde tilfreds med sin krop. For 15 år siden vejede jeg ca. 88 kg (jeg er 187 høj). Så jeg var chubby og desuden sov jeg elendigt om natten. Så det besluttede jeg mig for at gøre noget ved: I første omgang lånte jeg en gammel kondicykel. Den kørte jeg på i et par timer på max. styrke om aftenen, mens jeg over styret spillede Tetris for at holde kedsomheden i skak - gulvet kom til at sejle i sved - og så gik jeg derefter på hovedet i seng, så kroppen kunne fortsætte med at æde kalorier i nattens løb. Det var uhyre effektivt! Jeg gjorde det måske 20 gange, og tabte 20 kg. Desværre tabte jeg også en del af mit ellers nydelige hår, men fik dog ikke en måne eller noget. Men så en nat kom naboen og bankede på, sådan omkring kl. 24. Jeg åbnede i undertøj, kobberrød i hovedet og fuldstændigt badet i sved. Han ville godt høre, om jeg ikke godt ville slukke for vaskemaskinen (sådan lød kondicyklen åbenbart for naboerne) om natten, da han ikke kunne sove. Men kiggede ellers fuldstændig desorienteret på mig, da jeg var i en ekstremt svedig tilstand, som måske kunne sætte fantasien i gang. Men så begyndte jeg at løbetræne. Det var noget af en prøvelse, når man aldrig har dyrket noget sport, andet end noget svømning. Til at begynde med var det måske en km. inden jeg måtte slå over i gå-mode. Men det blev hurtigt bedre, selv om jeg skulle finde mig i hånlige tilråb fra de forbipasserende, når jeg kom prustende, stønnende og kobberrød i hovedet. Så jeg husker stadig den dag i 2003, da jeg løb 5 km uden stop for første gang i mit liv. Det var en stor sejr. Dengang havde jeg fået min vægt ned på ca. 70 kg, og det har jeg kunnet holde ret konstant siden: I dag i fitnesscenteret stod den på 70,4, og det er jo lidt over ti år senere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg