Hop til indhold
Tip toe

Planken godt for bolle-musklerne.

Recommended Posts

Selverkendelse, Nikita ... ?

Whahaha! :D :D :D

Selverkendelse kan man aldrig få for meget af... På trods af at træningen foregår i en mindre spejlsal, så er det vist alligevel godt, at jeg ikke er sej nok til både at lave planken OG dreje hovedet! :D :p

Del dette indlæg

Link til indlæg

Og alle I kæphøje bastarder som tror at planken er barnemad. Snup lige 3 minutters planke uden pause, og lad os tale bagefter. Muhahahahs... :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det må da også være r.... kedeligt at ligge på tæer og albuer i 30 minutter - noget enhver iøvrigt kan gøre uden meget sved på panden.

OG så er alt dette vel kun interessant for dem der dyrker pumpesex?? :geek:

Jeg går jævnligt i fitness, men har aldrig hørt om planken før nu. Men jeg har heller ikke været til Pilates og den slags.

Men jeg kan udmærket forestille mig, at det er en hård øvelse, som man ikke bare holder til i 30 minutter uden at få sved på panden, selv om man er trænet.

Men den skal da prøves ved førstgivne lejlighed. Og det er jo mildest talt noget man kan lave hjemme på stuegulvet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Whahaha! :D :D :D

Selverkendelse kan man aldrig få for meget af... På trods af at træningen foregår i en mindre spejlsal, så er det vist alligevel godt, at jeg ikke er sej nok til både at lave planken OG dreje hovedet! :D:P

Det skal man jo, ellers ved man jo ikke om man holder stillingen ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg synes at huske at have set noget instruktion på nettet, at en uøvet skal starte med 10-20 sek.

Det var dog ikke det jeg fik at vide, da jeg blev presenteret for øvelsen.

Det var fuld gas 3 gange.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det KAN vidst belaste ryggen og derved ødelægge mere end det gavner. Hvis det gør ondt i søjlen skal man stoppe. Hvis det gør ondt i sjælen, skal man lige fortsætte et minut ekstra.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Og alle I kæphøje bastarder som tror at planken er barnemad. Snup lige 3 minutters planke uden pause, og lad os tale bagefter. Muhahahahs... :P

jeg er lige begyndt på den... og jeg synes 15 sekunder er MEGET!!!! 

men ok - jeg stod også helt bagerst i køen da gud uddelte muskler og rygrad.... så jeg har hverken motivation eller muskler til det.... så er 15 sekunder en menneskealder *gg*

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Altså jeg snuppede da 15 minutter i morges, for aller første gang. Eneste grund til jeg holdt op var at mine overarme begyndte at sove - og så kedede jeg mig gudsjammerligt.

Og jeg er dæleme ikke noget mullebasse supermand-tværtimod.

Forstår stadig ikke det ikke kan kombineres med armbøjninger.

Er det ikke lidt noget modefis, ligesom de der vægte formet som kugler, der pludselig blev så moderne?

Får i virkelig noget ud af det? Ærligt?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Altså jeg snuppede da 15 minutter i morges, for aller første gang. Eneste grund til jeg holdt op var at mine overarme begyndte at sove - og så kedede jeg mig gudsjammerligt.

video or it didnt happen! :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er det ikke lidt noget modefis, ligesom de der vægte formet som kugler, der pludselig blev så moderne?

Kettelbells? - dem har jeg da fået meget ud af, meget ømme muskler  ikke mindst :D

Jeg skulle da også lige prøve efter princippet "hvor svært kan det lige være, jeg er jo i motionscenter tre gange i ugen" - men den er faktisk forbløffende hård. Den kunne godt blive indlemmet som en fast del af programmet fremover.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

video or it didnt happen! :)

Jeg havde ikke tøj på for pokker, og nej den var ikke slået ud. Den video vil du ikke se.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg havde ikke tøj på for pokker, og nej den var ikke slået ud. Den video vil du ikke se.

du laver bare en ny i morgen med tøj på .... evt med styrthjelm hvis du vil være anonym

men 15 min for en newbie .. jeg gentager .... video or it didnt happen :) :) :) :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

du laver bare en ny i morgen med tøj på .... evt med styrthjelm hvis du vil være anonym

men 15 min for en newbie .. jeg gentager .... video or it didnt happen :) :) :) :)

Mennesker er ikke skabt med ens egenskaber.

Jeg kan sådan noget, andre kan ikke.

Du kan sprøje, andre kan ikke.

Du får sgu ingen video, du sælger den bare og laver penge på den. Jeg er altså ikke til salg, nåhhhh. :geek:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tvivler på du har gjort det korrekt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Jeg tvivler på du har gjort det korrekt.

Tæer og albue på yoga måtten. Kroppen ret som et bræt. Som hende pigen længere oppe i tråden?

Begynder sgu at tro jeg er lidt unik lige på dette område;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tæer og albue på yoga måtten. Kroppen ret som et bræt. Som hende pigen længere oppe i tråden?

Begynder sgu at tro jeg er lidt unik lige på dette område;)

Dvs du er så tyk at maven hviler på måtten? Eller også så har du så meget korte arme... Redigeret af Plaskeren

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Dvs du er så tyk at maven hviler på måtten? Eller også så har du så meget korte arme...

Hæ hæ. Sjovt billede:)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ingen newbie tager 15 min just for kicks. Medmindre knæene hviler på gulvet.

2 1/2 minut uden pause, og jeg kan mærke djævelen torturerer mine indre organer.

Men igen (og denne gang med fuld garanti): det er PISSE godt for bollemusklerne. :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, undskyld, men måske er jeg anormal.

Jeg er gammel atlet på eliteniveau, så jeg skulle da lige prøve den der planke – i et ubevogtet familieøjeblik i soveværelset for at se, hvad det nu var.

Trods min hængevom – men uden rullestol – beredte øvelsen mig ikke større problemer.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Trods min hængevom – men uden rullestol – beredte øvelsen mig ikke større problemer.

Nej, dig og ÅE er nogle hårde bananer! :P

For almindelig dødelige er det en hård øvelse! Hård! Men så pokkers godt for hele kropskorsettet! :) Ja, og så bollemusklerne selvfølgelig. ;)

Og så vil jeg gerne se jer begge smidige to til pilates, nu i er så seje... :p

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, undskyld, men måske er jeg anormal.

Jeg er gammel atlet på eliteniveau, så jeg skulle da lige prøve den der planke – i et ubevogtet familieøjeblik i soveværelset for at se, hvad det nu var.

Jeg kan lige forestille mig, dig i hvid t-shirt og meget korte shorts, stå og lave knæbøjninger med armene strakt foran dig :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

For almindelig dødelige er det en hård øvelse! Hård! Men så pokkers godt for hele kropskorsettet! :) Ja, og så bollemusklerne selvfølgelig. ;)

Og så vil jeg gerne se jer begge smidige to til pilates, nu i er så seje... :P

Du kan bare vente dig, kan du :P:D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Haha :D

næste uge ligger der 2 ældre herrer på bageste række til pilates

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Smidige? Jeg er helt stiv i ryggen ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Smidige? Jeg er helt stiv i ryggen ;)

det er jeg desværre ikke... da min rygsøjle blev dannet brugte min mor den del af genpuljen der bestod af lige dele modellervoks og havregrød - så den er ikke 2 potter pis værd... scoliose, scheuermann og en stor rotation af de 6 nederste hvirvler..... 

den er indbegrebet af defekt....  

men planken er faktisk godt for andet end bare bollemusklerne... for jeg startede med 10 sek.... damn... av av av...av min ryg,min mave ... pis da også...

jeg tog 3 gange 10 sek hver/hveranden dag efter at ham der sports idioten fra Frederiksværk (eller var det frederikkssund??+ whatever) havde slået verdensrekorden og fortalt vidt og bredt om plankens fortræffeligheder

det gjorde jeg så i en uge... og da jeg nåede lørdag syntes jeg faktisk 10 sekunder var ok.... 

så øgede jeg til 15.... 3 gange 15 ....  jeg rejste mig op og så mig i spejlet i sikker forvisning om at der nu mindst var en fuldtonet 6 pack hvor min lille delle plejer at være... 

men ak - dellen var der endnu men tilgengæld så var min holdning bedre da jeg vendte siden til....  fair nok...  jeg tager hvad jeg kan få

i denne uge har jeg så øget til 20 sek - gange 3 hver morgen.....  ja ja - grin bare.... 20 sek.... det er lidt komisk når verdensrekorden er 3 timer.... men jeg var nu ret stolt af mig selv alligevel selv om det hverken har resulteret i 6 pack eller bedre form.... 

jeg har tænkt mig at øge med 5 sek... eller hvad jeg nu føler jeg kan klare ud over det hver uge.... for ryggen gør faktisk lidt mindre ondt end den plejer i den her uge..... lidt... ikke så meget men med de fejl der er på den er lidt værd at tage med... 

og hvis det betyder at jeg kan stramme endnu mere end jeg plejer under sex - så betyder det også større orgasmer... og DET!!!! ladies and gentlemen.... er værd at tage al besværet med for *gg* 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...