Hop til indhold
Tip toe

Planken godt for bolle-musklerne.

Recommended Posts

Sex er sjovt, men det kan også være hårdt for visse områder af musklerne. Har I mænd aldrig oplevet at hvis bolle-musklerne ikke er blev brugt (for) længe så er der en vis ømhed at spore bag maveskinnet dagen efter?

Jeg kan godt lide at gå hurtigt og hårdt til værks (i visse momenter) men det ER også en belastning for mavemuskulaturen, så pludselig føles det mere som en bil der kører på benzindampe.

Nu har jeg i en periode prøvet en af de mange planke-udfordringer man finder så mange steder. På Facebook, i apps, mv. Det er en ret hård udfordring jeg er gået i gang med, som starter med sekunder og slutter med flere minutters planke.

Det skulle være så sundt for kroppens indre styrke, ryggen og ligefrem fordøjelsen. Pas på: det kan også overbelaste ryggen. Men ingen (sobre) sider skriver noget om effekten i sexlivet.

Og indtil videre har jeg kunnet mærke positiv effekt. Min stamina er simpelthen blev højere. Jeg kan knalde længere og hurtigere, også i mere krævende stillinger.

Jeg tror planken træner mændenes muskler som er pisse godt for sexlivet. Eller også er det hele i mit hoved, og ren placebo, men jeg vælger at tro på det første.

Del dette indlæg

Link til indlæg

du kan roligt tro på det første - det er nemlig fuldstændig rigtigt... 

mit nuværende boy-toy-tilkaldevagt som jeg bruger når jeg ikke er på vagt kan ligge i næsten 45 min.....  den dreng kan virkelig knalde igennem så den er god nok

jo længere man kan planke den - jo mere kan man knalde igennem :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sex er sjovt, men det kan også være hårdt for visse områder af musklerne. Har I mænd aldrig oplevet at hvis bolle-musklerne ikke er blev brugt (for) længe så er der en vis ømhed at spore bag maveskinnet dagen efter?

Jow, det kan være lige som andendagen på en alpin skiferie. Men hvad er planken egentlig?

Jeg ved, hvad det vil sige at gå planken ud, men .....

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det ser nemt ud. Lidt som armbøjninger uden at bevæge sige, men jeg siger dig.... Når du passerer to minutter, føles det mest som selvpineri.

Der ligger masser af gratis mobil apps, som minder dig om det hvis du "glemmer" et par dage.

Redigeret af Tip toe

Del dette indlæg

Link til indlæg

Altså når man hører ordet planken - så tænker jeg med det samme på Robinson, hvor deltagerne står på nogen træstammer ude i vandet. Så forstår godt at Borende X ikke vidste hvad det var.

Redigeret af Lange

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jasmin kan trylle :P

Magien hedder software :P

Aha!......

Hører også at hun kan trylle med andet end software :-)

Men tak for info Nille :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du skal ikke løfte dig op og ned i armene i den stilling, X. Du skal ligge helt stille! :)

Den er ond! Hadeøvelse numero uno til pilates for mit vedkommende! :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

du kan roligt tro på det første - det er nemlig fuldstændig rigtigt... 

mit nuværende boy-toy-tilkaldevagt som jeg bruger når jeg ikke er på vagt kan ligge i næsten 45 min.....  den dreng kan virkelig knalde igennem så den er god nok

jo længere man kan planke den - jo mere kan man knalde igennem :)

Jeg trænger absolut ikke til at kunne knalde mere igennem, men vil ønske gerne have en kvinde engang som var med på spøgen (havde faktisk en nymfoman engang). Kunne nu godt trænge til at tabe 10 kilo, men det er en anden sag ... :-P Jeg vil da med glæde gerne være din nye boy-toy, med eller uden planke ... ha ha  :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du skal ikke løfte dig op og ned i armene i den stilling, X. Du skal ligge helt stille! :)

Jeg vidste slet ikke, at du gik til den slags, Nikita :D :D :D:P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvor mange minutter kan du, Nikita? Ved ikke helt om jeg ligger over eller under gennemsnittet.

Fisk... Min instruktør er så ondskabsgal, at jeg totalt mister tidsfornemmelsen! :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Aha!......

Hører også at hun kan trylle med andet end software :-)

Men tak for info Nille :-)

Yes, Jaz kan lave software til hardware på ganske kort tid ... She's a fucking magician :lol: Redigeret af hot6

Del dette indlæg

Link til indlæg

Yes, Jaz kan lave software til hardware på ganske kort tid ... She's a fucking magician :lol:

Ja, så er jeg gamle mand i rullestolen atter forvirret.

Jeg har jo set, at Jasmin synes at have god forstand på computere og koder, så det med software, som jeg på dansk foretrækker at kalde programvare, har måske visse bibetydninger?

"Magician" får mig til at tænke på troldmanden Merlin, der pakker en helvedes bunke ting ned i en lille taske.

Er Jasmin i virkeligheden en kvindelig Merlin?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu handler det jo om træningsøvelsen; planken. Ikke Jasmins kyndige web-ekspertise.

Men hun vil sikkert gerne lære fra sig. For 800 pr halve time. :D

Redigeret af Tip toe

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun handler det jo om træningsøvelsen; planken. Ikke Jasmins kyndige web-ekspertise.

Men hun vil sikkert gerne lære fra sig. For 800 pr halve time. :D

Hæ!

Jeg inviterer gerne folk - øvede som uøvede - med på en løbetur til 799,99 pr. halve time.

Styrke er ikke lig med kondition, og skal man tage en halv time med vildkatten, er det nok bedre at tænke på løbeskoene end planken.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Hunter

BX, det med software og hardware er egentlig nemt nok:

Hardware - altså den hårde vare - er det som manden har.

Software - altså den bløde vare - er det som pigen har.

Og der skal både hardware og software til. Så virker det fint. Og selvfølgelig: jo bedre de to elementer spiller sammen, jo bedre virker helheden. Så det er egentlig nemt nok med de der komputere .....

Undskyld at jeg medvirker til afsporingen af tråden, men jeg syntes lige vi skulle have de der begreber på plads : -)

Og Jasmin kan åbenbart noget der - det anede mig nok : -)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Altså jeg forstår ikke den der planke.

Hvorfor i al verden kombinerer man den ikke med arbøjninger?

Jeg har altid lært at skal man have lange muskelfibre, dem der kan arbejde længe, skal man belaste dynamisk i stigende grad, og ikke statisk???

Det må da også være r.... kedeligt at ligge på tæer og albuer i 30 minutter - noget enhver iøvrigt kan gøre uden meget sved på panden.

OG så er alt dette vel kun interessant for dem der dyrker pumpesex?? :geek:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Selverkendelse, Nikita ... ?

hvordan-ser-du-ud-nc3a5r-du-laver-planke

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...