Hop til indhold
kanonkongen

Jeg er fandme gal.

Recommended Posts

Guest Sniper123

Hey Sniper123

Sikke da en forfærdelig historie, må man sige. Det jeg oprigtig ked af i måtte sådan noget igennem. puha da.

Håber din far er ok igen.

KK

Ja - her 3 måneder senere har han det, alt i alt ganske udemærket. Det positive er, at han blev indlagt på en geriatrisk afdeling, hvor han fik en meget kompetent behandling. Jeg har kraftigt overvejet at sende overlægen en god flaske Scotch. Der er mange ildsjæle i sundhedssystemet og de fortjener absolut ros.

Desværre er der også mange i frontlinien (alm. praktiserende, lægevagten) der ikke er voldsomt kompetente - og det beror antageligt på den udsultning, af sundhedssystemet der har pågået de seneste 5-6 år.

Redigeret af Sniper123

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kent ... Du forstår ikke den samfunds- og generationskontrakt det danske samfund bygger på!

At netop den skaber den sikkerhed, og at statens rolle som 'forsikringsudbyder' skaber grobund for de chancer og den dynamik, det har skabt et af historiens dygtigste og bedste samfund!

Del dette indlæg


Link til indlæg

McQueen, tjener du dine penge i den offentlige sektor, eller er den en stor kunde for dig? Hvad er det for en sikkerhed du snakker om - når dagpengene er sat ned til 2 år, og med så mange restriktioner og åndssvag aktivering, at systemet hælder folk ud på gaden i stedet? Jeg overvejer seriøst at melde mig ud af dagpengesystemet og kun holde fast i min fagforening.

Det er jo desværre sådan, at LANGT hovedparten af befolkningen enten modtager passive ydelser fra det offentlige/arbejder for det offentlige/har det offentlige som kunder/har det offentlige som karrieremuligheder. Og det er desværre også sådan, at folks synspunkter har det med at forme sig efter deres økonomiske interesser, det er næsten magisk.

Det var vistnok det man i min barndom kaldte klassekamp.

Så hvorfor ikke kalde den det, ligesom i 70'erne? Den offentlige klasse mod den "ægte" private. Når man ser styrkeforholdet, er der ingen tvivl: En minoritet fra den private sektor skal hive klejnerne hjem til den suveræne magt i det her samfund - dem der på den ene eller anden måde har snabelen nede i offentlige kasser! Og det skal de gøre på magthavernes vilkår. Der er overhovedet ingen "kontrakt". Der er en den herskende klasse, der udsuger de underkuede, mens Danmark synker længere og længere ned på listen over landenes velstand.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså. Nu må I tage jer sammen. I denne uge har jeg fået konstateret kræft i mandlerne. Kan jeg overleve det. Ja. Kan jeg dø af det. Ja. Hvis jeg har brug for at tale om det, henvender jeg mig til Kræftens Bekæmpelse. På Eroguide vil jeg gerne kunne hellige mig sexuallivets glæder. Ikke samfundets degenerering.

KH.

Niels.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er en ting der er helt skæv i det her samfund. Manden skal selvfølgelig have lov til dette ved at betale med sine egne midler, evt via boet efter ham. Det offentlige skal kunne dække udgiften i boet hvis der findes værdier. Hvis han ønsker det så brændende som det tilsyneladende er fremgået så er det der han prioriterer. Put your money where your mouth is. Alle vinder på den måde, undtagen måske arvingerne, men faktisk er det jo heller ikke deres penge før manden er død.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

Vi har et velfærdssamfund der ikke fungerer mere.

Stil større krav til borgerne, slank den offentlige sektor og få pengene tilbage i borgenes lommer.

Slut med at folk kan dase den af på kontanthjælp og andre overførselsindkomster. Slut med tilskud til dit og dat.

 

 

Kent- husker du at få din momskvittering når du køber sex?

Del dette indlæg


Link til indlæg

McQueen, tjener du dine penge i den offentlige sektor, eller er den en stor kunde for dig? Hvad er det for en sikkerhed du snakker om - når dagpengene er sat ned til 2 år, og med så mange restriktioner og åndssvag aktivering, at systemet hælder folk ud på gaden i stedet? Jeg overvejer seriøst at melde mig ud af dagpengesystemet og kun holde fast i min fagforening.

Det er jo desværre sådan, at LANGT hovedparten af befolkningen enten modtager passive ydelser fra det offentlige/arbejder for det offentlige/har det offentlige som kunder/har det offentlige som karrieremuligheder. Og det er desværre også sådan, at folks synspunkter har det med at forme sig efter deres økonomiske interesser, det er næsten magisk.

Det var vistnok det man i min barndom kaldte klassekamp.

Så hvorfor ikke kalde den det, ligesom i 70'erne? Den offentlige klasse mod den "ægte" private. Når man ser styrkeforholdet, er der ingen tvivl: En minoritet fra den private sektor skal hive klejnerne hjem til den suveræne magt i det her samfund - dem der på den ene eller anden måde har snabelen nede i offentlige kasser! Og det skal de gøre på magthavernes vilkår. Der er overhovedet ingen "kontrakt". Der er en den herskende klasse, der udsuger de underkuede, mens Danmark synker længere og længere ned på listen over landenes velstand.

Så pga politisk besluttede forringelser af et system, som højrefløjen alligevel aldrig har forstået/brudt sig om (men mindre det var fradrag og tilskud til det 'frie markeds aktører', så skal systemet smides ud?

Og hvad mener du med, at en minoritet skal hive klejnerne hjem ? Sådan har det jo altid været ...

Tidligere arbejdede kvinderne jo ikke udenfor hjemmet... Og de gamle og de studerende står jo jo også udenfor... De første har allerede udfyldt deres del af kontrakten...de sidste skal til det...

For du mener vel ikke seriøst, at organiseringen (ejerforholdet) har betydning for værdien af det fremstillede?? For så har du ikke forstået bruttofaktor begrebet. Bevares der kan være incitaments- og innovationsudfordringer ved organiseringen; men i Danmark er og har

den offentlige sektor netop været en meget betydningsfuld katalysator og facilitator for nye produktionsformer og innovation, der har og har haft stor betydning for kvaliteten af produktivkræfter og produktiviteten!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

cherie, du ret, det var lidt blandet,

det øverste var om aktive dødshjælp, og det nederste var om skat.

 

men kort fortalt.

aktive døds hjælp er jo hvor du beder et andet menneske om aktivt at introducere noget i din krop, det kan være medicin mv, som forsager du afgår ved døden, det er meget at bede et andet menneske om, hvorfor gør du det ikke selv hvis du vil dø?

aller steder i verden hvor dette er tilladt skal du selv kunne udføre handling, dvs tage stoffet, aktivere knappen som udløser det.

passive dødshjælp, som er lovligt i DK er at man stopper en evt behandling, som gør at sygdommen følger sit naturligt forløb, dvs man ved du dør, når behandling stoppes, samtidigt må man give lindrende behandling, som man ved kan forsager at døden indtræder tidligere end hvis man ikke giver noget lindrende behandling, oftest er det smertestillende behandling man giver mennesker, men kan også være andre behandlinger.

Hvis man vil dø, kan man selv taget livet af en anden, der er meget at bede et andet menneske om at give dig medicin/stoffer som tager livet af dig, hvorfor gør man det ikke selv, hvis du vil dø?

 

medhensyn til skat så viser studierne at dansker, når alt er betalt har flere pengene i lommen til sig selv, når alt er betalt end amerikaner englænder, tysker, for der skal regnes med at hvis vi fjerne meget af det offentlige så er det mange ting som man selv skal svare.

forsikringer for sygdomme, (hvad er det som sker hvis du har for mange indbrud med din indbo forsikring?) at den stiger, det vil sygeforsikringer også gøre.

du skal betale for dine forældre når de skal passet, eller køres et sted hen, kan sige en plads på et plejehjem er ret dyr, dine børn skal passe, det koster også, samt uddannes, det koster faktisk også.

 

ja det offentlige er ikke perfekt, selvfølgelige ikke, og lige for tiden er der mere fokus op flex end security for arbejderne.

man taler om fattig Carina, ja det der var fejlen der var at omtale hende som fattigt, ja fik hun mange penge, selvfølgelige hun havde to børn, skulle de ikke have mad, et ordenligt sted at bo mv,? er det at bo et ok sted kun forbeholdt folk med job?

skal børnene straffes fordi mor ikke kan selv?

vi skal  være glad for vi bor i et samfund som sætte det at have børn over det at folk ikke kan forsøge sig selv.

problemet er så at de laveste lønninger gør det kan være svært for en enlige mor med et job at have sig meget til sig selv, men det hjælper man med at sænke skatte for hende, ikke give topskatte fri, selv om rapport sagde det, hvis man læser efter var noget hullet i de forventninger som de regne med ville komme.

 

prøvemanden

 

Redigeret af prøvemanden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man må sige denne tråd kommer vidt omkring.  :-P

Mit indlæg handlede egentlig blot om, at jeg synes, det er forfærdeligt og en, kedelig trend, at familier med en terminal familie medlem bliver udsat for. Som jeg, mener en ydmygelse fordi personen gerne vil dø der hjemme i trygge rammer. Men ikke kan, fordi de får afslag på det. Ja uanset hvad andre mener. Er det noget af det mest umenneskelige i mine øjne.

 

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg

hej.

det er svær, for er det samfundet opgave at betale dig for at tage sig af dine familie medlemmer, eller er det forvente af dig du gør det alligevel, det er din familie..

umenneskeligt vil jeg ikke kalde det, men man kunne ønske sig noget andet

prøvemanden

Redigeret af prøvemanden

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest bogholderen

Så pga politisk besluttede forringelser af et system, som højrefløjen alligevel aldrig har forstået/brudt sig om (men mindre det var fradrag og tilskud til det 'frie markeds aktører', så skal systemet smides ud?

Og hvad mener du med, at en minoritet skal hive klejnerne hjem ? Sådan har det jo altid været ...

Tidligere arbejdede kvinderne jo ikke udenfor hjemmet... Og de gamle og de studerende står jo jo også udenfor... De første har allerede udfyldt deres del af kontrakten...de sidste skal til det...

For du mener vel ikke seriøst, at organiseringen (ejerforholdet) har betydning for værdien af det fremstillede?? For så har du ikke forstået bruttofaktor begrebet. Bevares der kan være incitaments- og innovationsudfordringer ved organiseringen; men i Danmark er og har

den offentlige sektor netop været en meget betydningsfuld katalysator og facilitator for nye produktionsformer og innovation, der har og har haft stor betydning for kvaliteten af produktivkræfter og produktiviteten!

 

Tænk at der skal spildes plads på sådan en gang studentikost ævl. Hvordan var det nu lige med husstandenes forbrug og krav til tilværelsen i de gamle dage.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

jeg er ked af at bringe det på banen, men vi er blevet fremmedgjort i vort eget land, så flere penge kan gå til fejlagtig integration og sprogskole ikke ret mange får noget ud af samt en masse ulandsbistandspenge som ryger i de forkerte lommer

 

jeg frygter selv at blive gammel i Danmark og endnu mere hvordan det skal gå mine børn og deres børn, når den tider kommer

 

der spares de forkerte steder og mange gange er det ikke kun at sparer, de vil bare ikke lade os selv bestemme

 

topstyret demokratisk diktatur

 

Det er virkelig trist når der dukker hsitorier op om mennesker der ikke kan få den behandlig de har brug for den sidste tid.

 

Men det er også trist med de meget kedelige indlæg i denne tråd som udviser mangel på indsigt og empati!

"LallegladHippo som har sit på det tørre" mener du virkelig at det er pga. integration og sprogskoler at en stakke mand i Viborg ikke kan få de behandlig han fortjener?

Dit indlæt lugter langt væk af Dansk Folkeparti og den populistiske argumentation som de desværre ofte trækker debatten ned på.

 

Redigeret af JK1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

cherie, du ret, det var lidt blandet,

det øverste var om aktive dødshjælp, og det nederste var om skat.

 

men kort fortalt.

aktive døds hjælp er jo hvor du beder et andet menneske om aktivt at introducere noget i din krop, det kan være medicin mv, som forsager du afgår ved døden, det er meget at bede et andet menneske om, hvorfor gør du det ikke selv hvis du vil dø?

aller steder i verden hvor dette er tilladt skal du selv kunne udføre handling, dvs tage stoffet, aktivere knappen som udløser det.

passive dødshjælp, som er lovligt i DK er at man stopper en evt behandling, som gør at sygdommen følger sit naturligt forløb, dvs man ved du dør, når behandling stoppes, samtidigt må man give lindrende behandling, som man ved kan forsager at døden indtræder tidligere end hvis man ikke giver noget lindrende behandling, oftest er det smertestillende behandling man giver mennesker, men kan også være andre behandlinger.

Hvis man vil dø, kan man selv taget livet af en anden, der er meget at bede et andet menneske om at give dig medicin/stoffer som tager livet af dig, hvorfor gør man det ikke selv, hvis du vil dø?

 

 

Hey Prøvemanden.

 

Du har, helt ret ifht, det med aktiv dødshjælp. Når det så er sagt. Er det jo ikke alle der bare, kan slå sig selv ihjel. Eller, at det lykkedes for dem.

Når de på kliniker de steder hvor det er lovligt, selv skal trykke på medicin pumpen er fordi. At Så er det den vilje patienten vil dø.

 

Ikke alle mennesker, kan hænge sig selv, skærer pulsårene over, tage piller, hoppe ud foran et tog. Osv osv.. Så er det da bedre i mine øjne det forgå på en yderst human måde sammen med familien rundt om sig.

 

Jeg går klart ind for aktivt dødshjælp det er helt sikkert.

 

Tak for dit indlæg Prøvemanden og ha en dejlig dag.

 

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg

hej.

det er svær, for er det samfundet opgave at betale dig for at tage sig af dine familie medlemmer, eller er det forvente af dig du gør det alligevel, det er din familie..

umenneskeligt vil jeg ikke kalde det, men man kunne ønske sig noget andet

prøvemanden

Hey Prøvemanden.

 

Man kunne også sige den, mand fra Viborg. Selv har ydet sit til samfundet. Og nu vil samfundet ikke yde tilbage. Det er umenneskeligt for den familie i Viborg. At når de har brug for hjælp, kan de ikke få den. Det er faktisk min pointe.

 

Ha en god dag prøvemanden.

 

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg tror rigtigt mange af dem der er på overførelsesindkomst i den arbejdsduelig alder hellere end gerne vil bidrage, hellere end gerne vil have noget at stå op til. men der sker noget med mennesket når man bare for en check fra staten, man kan i princippet se inde i en væg hele dagen rådne op i en lille lejlighed.  det kender jeg i hvert fald fra mig selv

 

Forkælet tja nogen er måske, krævementalitet ja måske har du ret i det men jeg tror ganske simpelthen at det er en overlevelseskamp for nogen. Der er nærmest komme en ny klasse i det her samfund jeg ved ikke hvad jeg rigtigt skal kalde dem, menneske som er opgivet og har selv opgivet, mennesker der simpelthen ikke kan følge med, og nogen af dem har måske endda kompetencerne til det. Vi har tendens til at undervurdere hinanden, var i en tendens til at sætte folk i kasse sætte dem fast og glemme folket bag misbrugsproblemet, bag handicappet, bag diagnosen. En ureflekteret tilgang Jeg har selv en diagnose og jeg støder tit på denne ureflekteret tilgang. jeg var på et beskyttede værksted ikke spurgte om min uddannelse, har en HF ingen spurgte om det. Ingen havde nogen som helst interesse i min fortid der var ikke noget at komme efter.

 

Sundhedsvæsnet kan jeg ikke klage over, de få gange jeg har behov for det har folk taget mig af mig. Modellen er noget vi skal værne om forny måske forenkle måske gøres mere attraktiv det er mest humanistiske vi endnu har tilbage.

Min kone er på Pension selvom hun kun er 37 år. Det er pga. angstandfald som gør at hun ikke kan arbejde.

Hun blev jaget rundt mellem forskellig offentlige instanser, hvilket bevirket at hun til sidst gik helt ned med flagt.

Det endte heldigvis med at hun fik sin pensin og har nu fred til at kan prøve at få en hverdag til at fungere.

 

Man kan ikke se på hende at hun er syg, men tro mig, det er hun.

DET ER IKKE SJOVT AT VÆRE PÅ PENSIN SOM 37 ÅRIGE OG HØRE PÅ AT DET ER PJÆK, BARE FOR AT FÅ UDBETALT PENGE FRA DET OFFENTLIGE.

 

Dem der ikke har prøvet at være på sygedagpenge eller pension, ved gansek enkelt ikke hvad de snakker om. Man skal have prøvet det for virkelig at vide hvor ødelæggende det er at være i det system. Hvordan tror i det er at man ikke tør gå ned til postkasen, fordi man ikke ved hvilket brev der nu er kommet med et foløb man skal igennem.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej,

ja kk det kunne man sige, med med 3 børn, har han så ikke fået en masse igen, det koste cirka samfundet en del mere end han har betalt i skat at passe 3 børn...

 

så man skal passe med med at man har betalt sin skat så skal man have alting...

 

prøvemanden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Arjjj Come on Prøvemanden. Håber da aldrig nogensinde du bliver syg med den holdning. Ja havde bestemt ikke regnet med USA tilstande. Heheheheehe Men åbenbart der hvor vi på vej hen. Kan man ikke selv betale så dø i rendestenen.

 

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min kone er på Pension selvom hun kun er 37 år. Det er pga. angstandfald som gør at hun ikke kan arbejde.

Hun blev jaget rundt mellem forskellig offentlige instanser, hvilket bevirket at hun til sidst gik helt ned med flagt.

Det endte heldigvis med at hun fik sin pensin og har nu fred til at kan prøve at få en hverdag til at fungere.

 

Man kan ikke se på hende at hun er syg, men tro mig, det er hun.

DET ER IKKE SJOVT AT VÆRE PÅ PENSIN SOM 37 ÅRIGE OG HØRE PÅ AT DET ER PJÆK, BARE FOR AT FÅ UDBETALT PENGE FRA DET OFFENTLIGE.

 

Dem der ikke har prøvet at være på sygedagpenge eller pension, ved gansek enkelt ikke hvad de snakker om. Man skal have prøvet det for virkelig at vide hvor ødelæggende det er at være i det system. Hvordan tror i det er at man ikke tør gå ned til postkasen, fordi man ikke ved hvilket brev der nu er kommet med et foløb man skal igennem.

 

Nu kender jeg ikke din kone, men bag hendes angstanfald er der helt klart et menneske. Nogen mennesker skal have pension uden alle disse instanser men tror også desværre at nogen for pension selvom de faktisk godt kan klare et arbejde, de skal bare have en rette støtte, en god mentor, en god psykolog og stille og rolige lade ham eller hende vise at han faktisk godt kan. jeg kender godt til at folk stirre og måske finder fordommene frem når jeg siger at jeg ikke rigtigt arbejder, selvfølgelig ikke alle. det var godt din kone fik ro

 

Angst kan dæmpes det ved jeg har selv kortvarigt haft angstanfald turde på et tidspunkt ikke at gå ved siden af vej af frygt for at jeg kunne finde på at kaste mig ud foran en bil.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej.

håber aldrig jeg selv bliver syg :cool:

men siger ikke at det er den rigtigt måde at se det på, at jeg betalt skat, derfor fortjener jeg,

jeg mener det medmenneskeligt at give folk pleje orlov...

og nået jeg gerne betaler skat til, men ikke en ret, en gave til fra samfundet

'

 

rpvøeamden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tænk at der skal spildes plads på sådan en gang studentikost ævl. Hvordan var det nu lige med husstandenes forbrug og krav til tilværelsen i de gamle dage.

Ja hvordan var det nu?

Argumentet er jo netop, at nu er der 800.000 uden for arbejdsmarkedet... Med vægt på NU...som om det er en ny udvikling og sædernes forfald...men faktum er, at det jo altid har været sådan! Og det er ikke studentikost ævl.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og stop nu det vrøvl med at de privat ansatte arbejder for og betaler til de offentlige (750.000 blev der nævnt ovenfor) !! De offentlige ansatte betaler til sig selv qua deres vare- og serviceproduktion! Ejerforholdet til produktionen påvirker da ikke værdien!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

JK1 sagde den 26 Jul 2014 - 4:07 PM:

Det er virkelig trist når der dukker hsitorier op om mennesker der ikke kan få den behandlig de har brug for den sidste tid.

 

Men det er også trist med de meget kedelige indlæg i denne tråd som udviser mangel på indsigt og empati!

"LallegladHippo som har sit på det tørre" mener du virkelig at det er pga. integration og sprogskoler at en stakke mand i Viborg ikke kan få de behandlig han fortjener?

Dit indlæt lugter langt væk af Dansk Folkeparti og den populistiske argumentation som de desværre ofte trækker debatten ned på.

 

LallegladeHippo JEP det er mig

 

men resten er hvad du kom på at skrive for at gøre indlægget negativt og fylde en masse i som jeg IKKE har skrevet

 

har du haft børn i institutioner de sidste 10-15 år ?

- der bruges vildt mange penge på at lærer de børn som kommer fra indvandrefamilier dansk, fordi de ikke kommer ud blandt danske børn - de penge tager de fra kassen, så de andre børn ( her i blandt og etniske børn som kan dansk ) ikke kan komme på udflugter eller simple ting som at komme ud og lege fordi de børn som ikke kan dansk, kræver enormt meget af personalet

 

har du haft børn i folkeskolen ?

- her kræver de også en masse, som i sidste ende går ud over de andre integrerede børn

 

har du set hos lægerne og i resten af systemet hvor de skal have tolke og hvad ved jeg for bitte små opgaver, det koster KASSEN hver gang og der er mange og ikke kun hos lægerne

 

det samme gælder hele vejen gennem systemet, hvor de koster kassen

 

den danske stat bruger ALT for meget på disse folk som ingenting giver igen til Danmark

 

jeg stemmer ikke DF og er ikke racist, men jeg ER MEGET GLAD FOR DANMARK som Danmark er ( var ) 

 

de penge der bruges på disse 'ikke velintegrerede' SKAL spares et andet sted og det rammer både dig og mig samt andre vi måske har kære

 

vent og se hvordan Danmark ser ud i 2050, så vil du sikkert tænke lidt anderledes end du gør nu

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

LallegladeHippo JEP det er mig

 

men resten er hvad du kom på at skrive for at gøre indlægget negativt og fylde en masse i som jeg IKKE har skrevet

 

har du haft børn i institutioner de sidste 10-15 år ?

- der bruges vildt mange penge på at lærer de børn som kommer fra indvandrefamilier dansk, fordi de ikke kommer ud blandt danske børn - de penge tager de fra kassen, så de andre børn ( her i blandt og etniske børn som kan dansk ) ikke kan komme på udflugter eller simple ting som at komme ud og lege fordi de børn som ikke kan dansk, kræver enormt meget af personalet

 

har du haft børn i folkeskolen ?

- her kræver de også en masse, som i sidste ende går ud over de andre integrerede børn

 

har du set hos lægerne og i resten af systemet hvor de skal have tolke og hvad ved jeg for bitte små opgaver, det koster KASSEN hver gang og der er mange og ikke kun hos lægerne

 

det samme gælder hele vejen gennem systemet, hvor de koster kassen

 

den danske stat bruger ALT for meget på disse folk som ingenting giver igen til Danmark

 

jeg stemmer ikke DF og er ikke racist, men jeg ER MEGET GLAD FOR DANMARK som Danmark er ( var ) 

 

de penge der bruges på disse 'ikke velintegrerede' SKAL spares et andet sted og det rammer både dig og mig samt andre vi måske har kære

 

vent og se hvordan Danmark ser ud i 2050, så vil du sikkert tænke lidt anderledes end du gør nu

 

 

Ja, jeg har haft og har børn i institutioner og folkeskolen og kan på ingen måde genkende det skræmmebillede du beskriver - på ingen måde.

Det sidste jeg vil sige til dig er at du er en lille sølle person som er blevet bange.

Del dette indlæg


Link til indlæg
JK1 sagde den 26 Jul 2014 - 11:23 PM:

Ja, jeg har haft og har børn i institutioner og folkeskolen og kan på ingen måde genkende det skræmmebillede du beskriver - på ingen måde.

Det sidste jeg vil sige til dig er at du er en lille sølle person som er blevet bange.

 

niks lille du

Del dette indlæg


Link til indlæg

LallegladeHippo JEP det er mig

 

men resten er hvad du kom på at skrive for at gøre indlægget negativt og fylde en masse i som jeg IKKE har skrevet

 

har du haft børn i institutioner de sidste 10-15 år ?

- der bruges vildt mange penge på at lærer de børn som kommer fra indvandrefamilier dansk, fordi de ikke kommer ud blandt danske børn - de penge tager de fra kassen, så de andre børn ( her i blandt og etniske børn som kan dansk ) ikke kan komme på udflugter eller simple ting som at komme ud og lege fordi de børn som ikke kan dansk, kræver enormt meget af personalet

 

har du haft børn i folkeskolen ?

- her kræver de også en masse, som i sidste ende går ud over de andre integrerede børn

 

har du set hos lægerne og i resten af systemet hvor de skal have tolke og hvad ved jeg for bitte små opgaver, det koster KASSEN hver gang og der er mange og ikke kun hos lægerne

 

det samme gælder hele vejen gennem systemet, hvor de koster kassen

 

den danske stat bruger ALT for meget på disse folk som ingenting giver igen til Danmark

 

jeg stemmer ikke DF og er ikke racist, men jeg ER MEGET GLAD FOR DANMARK som Danmark er ( var ) 

 

de penge der bruges på disse 'ikke velintegrerede' SKAL spares et andet sted og det rammer både dig og mig samt andre vi måske har kære

 

vent og se hvordan Danmark ser ud i 2050, så vil du sikkert tænke lidt anderledes end du gør nu

 

Hey Happy den snak om folkeskolen, og bhv, eller sfo. Den kan vi lige tage i Pm det lyder bestemt ikke som, hvad du snakker om

 

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...