Hop til indhold
Guest Aarhuselsker

Fødder og fornemmelser

Recommended Posts

Guest Aarhuselsker

Nej dette er ikke en snak om fodfetishme. På den anden side, har du nogle sjove input omkring det, så kombardo.

 

Nej, det jeg tænker på. Er vi mange der nyder at gå med bare fødder? At gå ud af huset, hen over de varme hårde terrassesten, ned på den bløde, fugtige og let kølige græsplæne.

At sprede tæerne i solen, at lade foden glide op at sin elskedes læg, at blive gengældt. Gå i blødt varmt sand, sjaske i vandkanten, gå op igen og lade sandet sætte sig i fugtigheden. Nyde udsigten, de badende og hujende unger, deres glade og kærlige forældre. Fornemme asfaltens intense varme på vejen hjem, de små sten der prikker fodsålen, åbne lågen og gå over græssen igen, blive kølet.

Ja, altså det går lige i lystcenteret på mig. Er jeg den eneste?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sisse

Jeg har en big time love for at der bliver rørt ved mine fødder. Elsker det simpelthen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Jeg har en big time love for at der bliver rørt ved mine fødder. Elsker det simpelthen

 

Ah ha. Det er der mange der ikke kan have.

Jeg holder også meget af det. Begge veje. Æhh, måske er der lidt fetishme i det alligevel :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fedt indlæg ÅE.

 

Jamen er vist lidt mærkelig. Har det bedst med at have klip klapper på  :rolleyes: Hænger måske sammen med, at da jeg var barn fik jeg skåret foden op på glasskår. Den tur vil, jeg ikke igen.

På den anden side elsker, jeg at røre ved tæer,massere dem. måske en fetich. For der er fandme ingen der skal røre mine.  :o  

 

Ha en skøn dag.

 

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg hader at have bare tæer, undtagen indenfor!

Men jeg er skjult fodfetischist :) ... Små velplejede kvindefødder meget gerne med smykker på tæer og ankler eller de der orientalske haremssmykker ... Det er lækkert! :P

Jeg elsker også at kysse, slikke og sutte på kvindefødder, men underligt nok føles det mere intimt end at slikke f*sse ?! ;)

Ps. Hvilket "sprog" er det når man får "masseret" pikken af fødder? :o

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er helt modsat.

Jo derhjemme indenfor går jeg i bare fødder, men udenfor... aldrig, man kan jo træde i alt muligt skidt :D

Eller hvis der fandtes parker med skiltet "lorte fri græsplæne" :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Går mest barfodet - Ejer ikke strømper, måtte købe et par da sønnen skulle konfirmeres for et par år siden  :lol:

 

Naboerne har nævnt noget om den afskyelige snemand, fordi de ser fodspor i sneen til skraldespanden og brændestakken i baghaven  :lol: Får en herlig varme i fødderne efter sådan en tur i sneen, chancerne har været gode de sidste par år  :)

 

Når der ikke er kunder på kontoret, er det acceptabelt at drøne rundt uden sko - Har et par mao-tøfler stående klar under skrivebordet

 

Elsker smukke fødder - Er nok mest den ydende part i nusseriet - er desværre ret kilden de forkerte steder . . . :sad:  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor

Mine fødder er en stor erogen zone... Fonemmelsen af et par stærke, ru mandehænder der masserer dem intenst, kildrer og udforsker dem... og hans tunge der kærtegner dem blidt...

 

Elsker også at give...:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Mine fødder er en stor erogen zone... Fonemmelsen af et par stærke, ru mandehænder der masserer dem intenst, kildrer og udforsker dem... og hans tunge der kærtegner dem blidt...

Elsker også at give...:)

Uhmmmm, altså SEM ....... Grrrrrrrrrrrrrrr :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var da en kedelig betegnelse :D

*Norsk = ved hjælp af armhulen :D

 

den kender jeg som finsk... hvor pikken køres af i armhulen... 

 

 

er det så skandinavisk hvis man kærtegner armhulen med fødderne ??? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

den kender jeg som finsk... hvor pikken køres af i armhulen... 

 

 

er det så skandinavisk hvis man kærtegner armhulen med fødderne ??? 

 

Så bliver forvirringen da vist efterhånden total.

Jeg har da altid hørt, at den med armhulen er "norsk". "Finsk" har jeg derimod aldrig hørt om (måske min fejl?), men det må da på en eller anden måde have noget med træsprit at gøre? :D :D :D.

Del dette indlæg


Link til indlæg

den kender jeg som finsk... hvor pikken køres af i armhulen...

er det så skandinavisk hvis man kærtegner armhulen med fødderne ???

Jeg ved det ikke :-)

Det var bare en hurtig google, mens jeg lavede aftensmad :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Søde kvindefødder er lige til at spise og "nulre"......og hvis de ovenikøbet er iklædt nylonstrømper, den gode gamle originale slags, så er de et eventyr! :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har lært at et "foot-job" skulle betegnes som kinesisk... Bare for at gøre forvirringen total! :D

Udover det så er der da intet bedre end luft til tæerne! Fodmassage kan få mig til spille sød musik indvendigt, men bliver berøringerne for blide, så har vi balladen og formentligt ikke den ønskede reaktion! :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har lært at et "foot-job" skulle betegnes som kinesisk... Bare for at gøre forvirringen total! :D

Udover det så er der da intet bedre end luft til tæerne! Fodmassage kan få mig til spille sød musik indvendigt, men bliver berøringerne for blide, så har vi balladen og formentligt ikke den ønskede reaktion! :D

Nikita søde.

 

Sweet music in my ear.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har lært at et "foot-job" skulle betegnes som kinesisk... Bare for at gøre forvirringen total! :D

Udover det så er der da intet bedre end luft til tæerne! Fodmassage kan få mig til spille sød musik indvendigt, men bliver berøringerne for blide, så har vi balladen og formentligt ikke den ønskede reaktion! :D

 

Kinesisk... den er købt, Nikita :)  ... hvilken størrelse er du forresten, 36-37? ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har lært at et "foot-job" skulle betegnes som kinesisk... Bare for at gøre forvirringen total! :D

Udover det så er der da intet bedre end luft til tæerne! Fodmassage kan få mig til spille sød musik indvendigt, men bliver berøringerne for blide, så har vi balladen og formentligt ikke den ønskede reaktion! :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...