Guest Smuk Enlig Mor Skrevet 24. Juli, 2014 Til de mænd der snager på den måde:Lav dog en aftale med SEM, eller vedkommende som I nu så inderligt ønsker disse informationer omkring. Der er ikke noget der er lettere! Få informationen direkte fra kilden !! Men det kræver selvfølgelig at I har nosser nok til at tage kontakt til pigen, og det er vel lige nøjagtig der skoen trykker!! Jeg vil nu helst frabede mig en aftale med disse personager... 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oldingen 66 Skrevet 24. Juli, 2014 Du har for meget tillid til dine med-mænd .... Håber jeg da bestemt ikke! Har man endelig fundet en dejlig veninde så passer man da på hende, hvis man gerne vil beholde hende. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50865 Skrevet 24. Juli, 2014 (edited) Man fortæller sgu da heller ikke hvor de bedste æbler/pærer hænger De er forbeholdt den der er heldig at finde dem Regner med at nogle af frugterne er klar om 12 dage Giv snyderne, som i 'Den store Bastian' et stykke kul, så de kan tegne en streg i panden Så kan vi andre da kende dem . . Redigeret 24. Juli, 2014 af an2n 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 24. Juli, 2014 Mja... Er faktisk rigtig ked af, at jeg er nødt til at skrive denne tråd, men der er åbenbart nogen herinde, der ikke forstår ordet "diskretion"... Jeg er i den forgange uge blevet bekendt med, at flere forsøger at lokke min nøjagtige lokation, mit præcise navn ect., ud af nogle af mine elskere. Dette er IKKE acceptabelt og det skal stoppe NU! Ønskede jeg, at alle og enhver skulle være bekendt med, hvem jeg er - udover Smuk Enlig Mor - havde jeg valgt at skrive det i min profil! I ved sikkert godt, hvem I er, og I skal stoppe! Det er desværre ikke et nyt fænomen. Det er ikke så længe siden, at Sisse var ude for det samme: 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4771 Skrevet 24. Juli, 2014 (edited) Stiller mig op i køen og tager stærkt afstand fra den beskrevne adfærd. Når det så er sagt, må jeg desværre også konstatere, at det indimellem kniber med fortroligheden på EG i andre sammenhænge. Sørgeligt men sandt Ja så sandt, så sandt men hvor er det sørgeligt, og det er ikke nogen hemmelighed at det er profiler, der selv om de får at vide af de skal holde deres kaje lukket og være diskrete, men nej, nej, så kagler de løs til højre og venstre alligevel. Vor herre bevares, siger jeg bare. Venligst Landsbytossen - uden smart phone Redigeret 24. Juli, 2014 af BigDick 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest stump Skrevet 24. Juli, 2014 Det kunne ALDRIG falde mig ind at videregive dine fortrolige private oplysninger, Når du har valgt privat/diskret og specifikt udbedt dig diskretion !! Skal jeg forstå det sådan, at du som betalende sexkunde har fået private oplysninger af og om SEM? Hvis jeg har opfattet det korrekt, så er det måske der det halter. Jeg tror ikke at verden er så sød, at man skal give noget videre i et miljø som prostitution. Desværre bringer Internet og fora, nogle gange det værste frem i folk. Det kan vi nok ikke lave om på. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor Skrevet 24. Juli, 2014 Skal jeg forstå det sådan, at du som betalende sexkunde har fået private oplysninger af og om SEM? Hvis jeg har opfattet det korrekt, så er det måske der det halter. Jeg tror ikke at verden er så sød, at man skal give noget videre i et miljø som prostitution. Desværre bringer Internet og fora, nogle gange det værste frem i folk. Det kan vi nok ikke lave om på. Der er INGEN der får private oplysninger, udover det jeg fortæller af egen fri vilje - og nogen kender mere til mig end andre. Sådan er det, og det har jeg det godt med. Problemet er de herrer, der uden at have rettet henvendelse til mig først, spørger ind til min præcise adresse (den får man først når man holder på p-pladsen i nærheden), navn ect., af ren og skær "nysgerrighed"... Hvis jeg ønsker at dele disse ting - fortæller jeg dem selv..! 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50865 Skrevet 24. Juli, 2014 Skal jeg forstå det sådan, at du som betalende sexkunde har fået private oplysninger af og om SEM? Hvis jeg har opfattet det korrekt, så er det måske der det halter. Jeg tror ikke at verden er så sød, at man skal give noget videre i et miljø som prostitution. Desværre bringer Internet og fora, nogle gange det værste frem i folk. Det kan vi nok ikke lave om på. Der står jo altid noget på døren/postkassen, der måske kan 'udnyttes' Kendte tidligere en lyserød amatør, der nærmest måtte flygte fra byen pga en stalker/idiot, der stod og savlede på dørmåtten - Han forstod desværre ikke en vink med en vognstang An2n 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 24. Juli, 2014 Jeg vil nu helst frabede mig en aftale med disse personager... Præcis! Fordi du på den måde i det mindste kan være med til at afgøre hvem der får yderligere oplysninger end dem der står i din annonce :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 24. Juli, 2014 (edited) Skal jeg forstå det sådan, at du som betalende sexkunde har fået private oplysninger af og om SEM? Hvis jeg har opfattet det korrekt, så er det måske der det halter. Jeg tror ikke at verden er så sød, at man skal give noget videre i et miljø som prostitution. Desværre bringer Internet og fora, nogle gange det værste frem i folk. Det kan vi nok ikke lave om på. Tjah Stump, dit generelt ret negative syn på mennesker og deres adfærd fornægter sig heller ikke denne gang. Om man skal give noget videre eller ej, afhænger vel helt og holdent af, hvilket niveau man møder hinanden på, og hvor stor den indbyrdes tillid er/udvikler sig til? Mine egne erfaringer på dette punkt gør, at jeg ikke deler din generelle pessimisme. I hvert fald lader jeg den ikke gå ud over hele menneskeheden. Redigeret 24. Juli, 2014 af Borende X 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 24. Juli, 2014 (edited) Skal jeg forstå det sådan, at du som betalende sexkunde har fået private oplysninger af og om SEM? Hvis jeg har opfattet det korrekt, så er det måske der det halter. Jeg tror ikke at verden er så sød, at man skal give noget videre i et miljø som prostitution. Desværre bringer Internet og fora, nogle gange det værste frem i folk. Det kan vi nok ikke lave om på. I kraft af at man har haft en aftale og besøgt pigen, har man jo også fået nogle - i min verden - fortrolige oplysninger omkring beliggenheden. Disse oplysninger er og bliver private, og skal derfor også behandles som private. Der kommer givetvis også oplysninger den anden vej, som jeg også ville betragte som værende private, og derfor forventer jeg selvfølgelig også at pigen ikke videregiver disse. Redigeret 24. Juli, 2014 af Butch1 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 24. Juli, 2014 Man bliver som pige nød til at forholde sig realistisk til denne verden og de mænd der er i den. Når nu nogle mænd desværre ikke magter at få fortrolig information om pigen så skal pigen holde sin mund lukket medmindre hun kender kunden ekstrem godt. Det har ikke noget at gøre med pessimistisk livssyn, pigerne skal passe på sig selv og deres privatliv fordi nogle mænd ikke kan finde ud af at opføre sig ordentlig. Trist ja men sådan er det jo, vi har set det før på Eroguide i indlæg fra pigerne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor Skrevet 24. Juli, 2014 Nu drejer den her tråd sig rent faktisk IKKE om noget jeg selv har fortalt. Ønskerne om at vide mere om mig, kommer i forlængelse af nogle anmeldelser, og bliver stillet direkte til anmelderne, bag om min ryg... Mine elskere er heldigvis så skarpe, at de går direkte til mig, og sender mig en kopi af den mail de har modtaget fra de nysgerrige, så jeg har mulighed for at reagere. Så nej. Det er IKKE info jeg selv har bragt på bane, og det er IKKE mine elskere, der har startet denne ballade! Tværtimod! 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 24. Juli, 2014 Man bliver som pige nød til at forholde sig realistisk til denne verden og de mænd der er i den. Når nu nogle mænd desværre ikke magter at få fortrolig information om pigen så skal pigen holde sin mund lukket medmindre hun kender kunden ekstrem godt. Det har ikke noget at gøre med pessimistisk livssyn, pigerne skal passe på sig selv og deres privatliv fordi nogle mænd ikke kan finde ud af at opføre sig ordentlig. Hvis du finindstiller dit focus, vil du også se, at jeg skriver den indbyrdes tillid er/udvikler sig til Trist ja men sådan er det jo, vi har set det før på Eroguide i indlæg fra pigerne. Vi er skam slet ikke så uenige endda, når det kommer til stykket. Der findes slamberter og slubberter, hvis mund et lige så tæt som en si, og et pessimistisk livssyn har ganske rigtigt ikke noget med pigernes sikkerhed at gøre. Men visse debattører har svært ved at erkende, at der faktisk godt kan være positive ting at glæde sig over i denne verden. At der faktisk kan være noget godt i mennesket. Hvis du finjusterer dit focus, vil du se, at jeg skriver "... den indbyrdes tillid er/udvikler sig til". Jeg betragter med andre ord et samspil med en glædespige som en proces. Forstået på den måde, at der ved flere besøg ofte udvikler sig en naturlig fortrolighed, som et enkeltbesøg aldrig ville kunne afstedkomme – og var tilliden ikke til stede ret tidligt, ville den heller aldrig udvikle sig yderligere. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 24. Juli, 2014 (edited) Vi er helt enige Borende X, bort set fra dine påstande om andre debattører, da jeg ikke ved hvem du snakker om. Du har selv været en lidt sur gammel mand på det sidste i nogle indlæg også, som flere har bemærket, men hvem der har positive og negative livssyn kan man ikke udtale sig med sikkerhed om Man kan se forskelligt på mange ting jo. Redigeret 24. Juli, 2014 af Aros Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HappyHippo 4624 Skrevet 24. Juli, 2014 jeg håber ikke det lykkedes for de personer at fremskaffe dine personlige oplysninger jeg håber også at de personer som søger dine oplysninger får dårlig smag i munden nu de ved at du ved hvad de søger uden din accept glad for at nogen har fortalt dig at du søges uden at have oplyst noget pøj pøj SEM Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17686 Skrevet 25. Juli, 2014 Nu var det jo ikke kun Stump der var lidt menneskepessimistisk; også Jasmine udtrykte vis skepsis til at tro "med-mænden" om for meget. Og jeg synes nok Stump har en pointe i at fora har en tendens at lokke det værste frem i mennesker. At spørge i PM om nogens adresse, er jo ikke nødvendigvis udtryk for andet end nysgerrighed, Utilstændigt og unødvændigt, absolut, men mennesker er jo mange gange ubegribeligt latterlige. Og det virker som det at vide noget om andre er et voksende behov hos alt flere idag. Jeg møder ofte mennesker der i fortrolighed hvisker en eller anden hemmelighed om nogen - hemmeligheder som de selvfølgelig har lovet at ikke føre videre. Det at vide ting om andre, virker til at være en vigtig næringskilde for rigtigt mange mennesker. Ikke kun for nogle få mænd på EG. Ellers skulle vi jo ikke have blad som Se og Hør etc. Men godt at du skrev om det SEM. Og måske skulle Admin indføre en eller anden regel, der faktiskt smider brugere ud hvis de prøver den slags. Konklusion: Det er ikke nødvendigvis det største brud i samfundet, men en adfærd der ikke hører hjemme på EG B 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest stump Skrevet 25. Juli, 2014 (edited) Der er INGEN der får private oplysninger, udover det jeg fortæller af egen fri vilje - og nogen kender mere til mig end andre. Sådan er det, og det har jeg det godt med. Problemet er de herrer, der uden at have rettet henvendelse til mig først, spørger ind til min præcise adresse (den får man først når man holder på p-pladsen i nærheden), navn ect., af ren og skær "nysgerrighed"... Hvis jeg ønsker at dele disse ting - fortæller jeg dem selv..! Jeg prøver lige igen SEM De oplevelser du beskriver i din trådstart, burde du tage som et "wake up call". Efter min beskedne mening vil det være godt for dig, at holde erhverv og privatliv stærkt adskilt. Unset hvor tit dine kunder besøger dig, uanset hvor mange penge de afleverer, er det aldrig godt i det virkelige liv at blande priliv og business,, hvor selv guder bekæmper idioter uden succes, gavner du dig selv ved at holde privatliv og forretning skarpt adskilt. Igen. Det kan gå lidt ud over forretningen, men det er så det valg, du skal gøre. Selve det at nogle mænd forsøger sig med at hente oplysninger om dig, kan du aldrig ændre, med eller uden moderatorernes hjælp. Sidstnævnte har rigeligt at lave, og selv om de måske forsøger, kan de heller ikke hjælpe dig. Til sidst i denne tråd fra mig: Man skal jo ikke læse med ret mange tråde, før end det er tydeligt, at en del sexkunder knytter sig til deres forretningsforbindelser, langt ud over hvad den prostituerede inderst inde selv føler. Og det sker blandt andet ved såkaldt venskabelige sympatiske forhold mellem forrretningsforbindelse. Plus såkaldt betalt kærestesex (GFE). Prøv at lære lidt af din bankrådgiver Han eller hun, vil jo aldrig fortælle dig om sit privatliv, men igen, det kan gå ud over din forretning, hvis du vælger at gøre dine forhold til dine forretningsforbindelser (sexkunder) lidt mere distancerede. Alt her over har jeg skrevet i den bedste mening, og jeg ønsker dig det bedste, SEM. Redigeret 25. Juli, 2014 af stump Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor Skrevet 25. Juli, 2014 jeg håber ikke det lykkedes for de personer at fremskaffe dine personlige oplysninger jeg håber også at de personer som søger dine oplysninger får dårlig smag i munden nu de ved at du ved hvad de søger uden din accept glad for at nogen har fortalt dig at du søges uden at have oplyst noget pøj pøj SEM '> 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Montezi 3327 Skrevet 25. Juli, 2014 Dejligt at se at så mange tager afstand fra den slags opførsel - men samtidig tåkrummende at sidde at være vidne til at nogle brugere som selv har søgt og udleveret fortrolig information til andre nu sidder her og spiller så pisse hellige... og det er jo heller ikke kun på kunde-siden at brud på fortrolighed foregår - de lyserøde kan også være med, og bruge oplysninger de uretmæssigt har erhvervet til at presse og true andre brugere herinde. At der så også sidder personer og brokker sig over generel indiskretion, når de selv ikke kan holde deres kæft, er både komisk og tragisk. Der er virkelig nogle mennesker herinde der trænger gevaldigt til at se sig selv i spejlet.... det er simpelthen jammerligt hvad folk vil være bekendt, blot for at få profileret sig hos det lyserøde segment. I skulle skamme Jer - men tvivler på I er i stand til det. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 25. Juli, 2014 Dejligt at se at så mange tager afstand fra den slags opførsel - men samtidig tåkrummende at sidde at være vidne til at nogle brugere som selv har søgt og udleveret fortrolig information til andre nu sidder her og spiller så pisse hellige... og det er jo heller ikke kun på kunde-siden at brud på fortrolighed foregår - de lyserøde kan også være med, og bruge oplysninger de uretmæssigt har erhvervet til at presse og true andre brugere herinde. At der så også sidder personer og brokker sig over generel indiskretion, når de selv ikke kan holde deres kæft, er både komisk og tragisk. Der er virkelig nogle mennesker herinde der trænger gevaldigt til at se sig selv i spejlet.... det er simpelthen jammerligt hvad folk vil være bekendt, blot for at få profileret sig hos det lyserøde segment. I skulle skamme Jer - men tvivler på I er i stand til det. Det er da noget af et indlæg. Hvordan ved du det (det med rødt?) Er det blot rygter, eller har du reelle informationer. ? I fald du har, så har du helt ret i at det er tåkrummende. Men igen, det er duseme alvorlige anklager du kommer med Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 25. Juli, 2014 Loverboy fra Århus, du æder alt råt hvad pigerne skriver generelt, også når det stinker af reklame (ikke SEMs indlæg stinker af reklame), men du forlanger dokumentation når nogen skriver noget om dine elskede piger herinde som ikke passer dig. Tsk tsk. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 25. Juli, 2014 Loverboy fra Århus, du æder alt råt hvad pigerne skriver generelt, også når det stinker af reklame (ikke SEMs indlæg stinker af reklame), men du forlanger dokumentation når nogen skriver noget om dine elskede piger herinde som ikke passer dig. Tsk tsk. Fraiser, du har sgu en mærkelig hjerne-eller er det varmen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Montezi 3327 Skrevet 25. Juli, 2014 ÅE < ja, jeg har selv set beviserne. Jeg står tæt på nogle af de personer som har været udsat for det Nu skal dette ikke opfattes som om jeg tvivler på SEM - for det gør jeg bestemt ikke... jeg ved at den slags foregår herinde.... der er mange små syge mænd - nogle snager i pigernes privatliv, andre slikker røv i stor udstrækning - altsammen for at komme tæt på pigerne. Ja, det er nogle alvorlige anklager jeg kommer med - men da ikke mere alvorlige end dem SEM kommer med ( eller som andre piger herinde er kommet med gennem tiden). Men når det er pigerne der fremsætter anklager tvivler du aldrig, men er som regel blandt de første til at komme på banen og støtte op, uden de fjerneste spørgsmål til dokumentation. Men når jeg så kommer med tilsvarende anklager, så bliver der straks sat spørgsmålstegn ved det? Hvordan kan det være??? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 25. Juli, 2014 ÅE < ja, jeg har selv set beviserne. Jeg står tæt på nogle af de personer som har været udsat for det Nu skal dette ikke opfattes som om jeg tvivler på SEM - for det gør jeg bestemt ikke... jeg ved at den slags foregår herinde.... der er mange små syge mænd - nogle snager i pigernes privatliv, andre slikker røv i stor udstrækning - altsammen for at komme tæt på pigerne. Ja, det er nogle alvorlige anklager jeg kommer med - men da ikke mere alvorlige end dem SEM kommer med ( eller som andre piger herinde er kommet med gennem tiden). Men når det er pigerne der fremsætter anklager tvivler du aldrig, men er som regel blandt de første til at komme på banen og støtte op, uden de fjerneste spørgsmål til dokumentation. Men når jeg så kommer med tilsvarende anklager, så bliver der straks sat spørgsmålstegn ved det? Hvordan kan det være??? Fordi du misforstår hvad jeg skriver. Jeg tvivler ikke på dig, jeg er blot nysgerrig efter at vide hvordan du har opnået den viden om mændene. Hvem disse små sære mænd er, ud af forums medlemmer. Det er vel ikke ligefrem noget man går og fortæller alle - at man snager???? Når pigerne kommer med anklager for snagen, er det fordi de vitterligt har oplevet det. Entan en der forfølger dem, eller nogen der skriver breve eller lignende. Når mændene bliver afpresset, og du nævner det, så tror jeg da på det. igen jeg forstod blot ikke hvordan du kan vide det. Men du står altså tæt på nogen det er sket for. OK. Det er så ikke noget vi har hørt om herinde. Det er trist du opfattede mit indlæg på den måde, og finder anledning til en let agressiv tone. Det beror som nævnt på en misforståelse af min tekst. Beklager den ikke var mere klart formuleret. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg