Hop til indhold
McLovin

Kundernes kreative indfald / pigernes grænser

Recommended Posts

Altanen og solen fik mig til at reflektere over om I piger har oplevet at kunderne har været mere kreative end bare at henvise til soveværelset hvor lejen skulle foregå? Dette er ikke en eftersøgning. Jeg vil bare ha stillet min nysgerighed. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor

Ja da..! Men aldrig ved første besøg - det skal nemlig helst være af den mere anstændige slags... :lol:  

 

Når det anstændige første besøg så er en saga blot, så er mulighederne mange, men det har aldrig været planlagt - udelukkende styret af spontanitet og drifter... I hvert fald her i eventyrets by... ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ha ha..... i udgangspunktet vil jeg tro, at alt hvad man selv har fantasi til at tænde på, allerede er afprøvet, og sikkert også leveret hos en eller flere af pigerne. :)

 

Men.... hvis der savnes nogle søde frække historier, kan man måske godt overtales til at skrive en enkelt eller tro, så man har lidt hyggelig stemningsfuld "nat-læsning".

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sisse

Det sker næsten dagligt at jeg får henvendelse på udendørs sex pt. Men ak. Svaret er det samme. Sjov og spas på græsplænen er forbeholdt faste gæster. Skulle jo nødig skræmme nogen når de ser mig i fuld dagslys...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

En af mine allersødeste gæster fik lokket mig ud af huset...

 

Der var vejarbejde lige uden foran min dør, -så han kunne ikke få noget hanky panky før de holdte fyraften, -han var dog ikke så let at slippe af med, og da han lokkede med en formiddags strandtur, så slog jeg til.

 

Var piv nervøs, syntes sex i det fri er frækt, men er virkelig bange for at støde nogen og blive anholdt.... 

 

Han var virkelig sød og fik dulmet mine nerver, gåtur hånd i hånd, og alt det der.....

 

Til vores held var der ingen andre på stranden, men bådene i vandet sejlede mistænkeligt langsomt :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det sker næsten dagligt at jeg får henvendelse på udendørs sex pt. Men ak. Svaret er det samme. Sjov og spas på græsplænen er forbeholdt faste gæster. Skulle jo nødig skræmme nogen når de ser mig i fuld dagslys...

Der fik jeg lige mælken galt i halsen :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja da..! Men aldrig ved første besøg - det skal nemlig helst være af den mere anstændige slags... :lol:  

 

Hæhæ, SEM.

 

Odense er et sted, jeg altid er på gennemrejse i – med mindre jeg lige skal ind og se Sct. Knuds.

 

Her plejer jeg at ære Christian 2.

den kære gamle Fanden.

Men hvis du på perronen står og vinker,

så er jeg ikke den største sinker.

Men husk,

jeg er ikke til sjusk: Så under 1,5 time ........  :sad:  :sad:  

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor

Hæhæ, SEM.

 

Odense er et sted, jeg altid er på gennemrejse i – med mindre jeg lige skal ind og se Sct. Knuds.

 

Her plejer jeg at ære Christian 2.

den kære gamle Fanden.

Men hvis du på perronen står og vinker,

så er jeg ikke den største sinker.

Men husk,

jeg er ikke til sjusk: Så under 1,5 time ........  :sad:  :sad:  

Nu findes der faktisk andre, og meget mere besnærende, "attraktioner" i Odense end lige Knud og Christian...

 

... Jernbanemuseet fx.. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...