Gæst Skrevet 16. Juli, 2014 Har flere skønne gæster, som jeg har rundet det 5-10-15 besøg med, flere af dem kender jeg aldeles godt mht deres arbejde, familie, hobby'er osv, syntes det er skønt at man får indblik i livet hos dem man hygger med, og i hvert fald noget af en tillidserklæring de giver en.. Men så der dem hvor jeg kun lige ved en smule om, men som jeg gerne kunne tænke mig og vide endnu mere om, men kan ikke få mig selv til at spørge, hvad nu hvis jeg overskrider deres grænser ved at gøre det..? Er det forkert at man som glædespige spørger ind til familie, kone eller børn, når man har set en gæst mere end et par gange og hvad ville i sige til en pige spurgte efter så mange besøg indtil jeres private person?? Jeg syntes det er lidt akavet at spørge efter så mange gange, ikke at jeg skal bruge det til noget, overhoved ikke, måske jeg bare er mærkelig, og det rager vel heller ikke mig i bund og grund, men kunne være meget rart at komme endnu tættere på personerne. Jeg er jo lidt af en GFE-pige, og elsker nærvær, men også uden for sengen. Hvad er jeres meninger og holdninger omkring det? Kys fra Spørgejørgen... 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Findus 3617 Skrevet 16. Juli, 2014 (edited) Næ - sådan en interesse fra pigens side i mig som person ville nærmere virke smigrende. For mig ligger en stor del af oplevelsen netop i det nærvær som bliver ekstra intenst når der er sex med i billedet. Nu er der så forskellige holdninger til hvad et godt besøg skal indeholde - og her opnår vi næppe almindelig enighed. Redigeret 16. Juli, 2014 af Findus 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 16. Juli, 2014 Hej Molly. Set ud fra mit perspektiv er det no go, at spørge indtil noget som helst, Med mindre personen selv vil. Og er gæsten her interesseret i, at fortælle om sig selv, arbejdsforhold, familie, venner osv. Der ville være nogen der ville synes du overskred en stor grænse hos dem. Man kunne også sætte det lidt på spidsen, og spørge tror du der er mange der vil betale for, at snakke. Det er jo nødvendigvis ikke, derfor de kommer hos dig Molly. Man kunne også vende spørgsmålet til dig. Hvor meget ville du åbne dig selv, og fortælle om private Molly. Nu postulere, jeg og siger. Det tror jeg ikke du ville. Du har, din dæk historie når du er Molly. Og din prv Historie som den du er prv. Og vi hører jo ofte i gpére siger, at i holder disse ting meget stærkt adskilt, i er til tider meget mistroiske over de gæsters intentioner. Og det da forståeligt, derfor mener jeg det bør gå begge veje. Har man lyst til, at fortælle noget ja så gør man det. At der så er nogle gæster du, fortæller mere end andre, er jo den overvejelse du tager, om den gæst er din historie værdig. Håber de giver, bare lidt mening Molly. Ha en dejlig aften Molly. KK 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 16. Juli, 2014 Er der god kemi med pigen, og kender man hende efterhånden, er det da helt fint med mig. Det opfatter jeg som en tillidserklæring eller en lyst til at lære mig nærmere at kende. Begge dele er noget, jeg sætter pris på. Jeg synes også, at det gør samværet mere utvungent og frit. 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 16. Juli, 2014 Det her må blive min helt egen mening. Et enkelt direkte spørgsmål pr. besøg fra pigen er okay. Og så vil det jo vise sig om jeg selv snakker videre om private / personlige ting. Hvis jeg fik 4-5 stk. ville jeg nok synes at det var for meget, med mindre at der var opstået en gensidig fortrolighed. Men om gæsten ikke vil fortælle om sig selv, eller bare ikke er den store "taler" det må være en vurderingssag fra gæst til gæst. Jeg har selv prøvet at blive spurgt "om det går godt" og jeg svarede "ja det går fint" og smilede,...det var hvad jeg synes at hun skulle vide. men 5 sek. efter kunne jeg så alligevel ikke lade være med at fortælle at der var noget jeg havde gået og tænkt over, og så plaprede jeg løs 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sportysex 110 Skrevet 16. Juli, 2014 (edited) Jeg synes helt klart at det er kemien der afgør dette, jeg har haft flere som jeg har set 4-5-ja helt op til 12 gange, og vi har da vendt mange andre ting en lige det "frække". Personligt synes er det da dejligt at vide lidt om hinanden, pigen må i mine øjne hellere virke interesseret i mig og mit liv end bare at udføre det aftalte. Jeg har i dag set min seneste veninde for 4. gang og her blev der vendt flere personlige ting. Så jeg synes klart at det er helt fint. Redigeret 16. Juli, 2014 af Sportysex 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Claesen Skrevet 16. Juli, 2014 Hej Molly super godt emne I mine øjne er det helt okay at du spørger indtil din gæst, jeg ville personligt blive glad og føle at pigen har en smule interesse i mig som person og ikke kun ser mig som en omvandrende tegnebog når du som du selv nævner har set din gæst 2-3 gange virker det også naturligt at spørge og man kan jo hurtigt mærke hvorfor du spørger, om det pga oprigtig interesse, om det er for at snakke tiden væk eller om det for at vide hvornår huset står tomt ( det sidste er ren joke ) der jo også flere måder at spørge på hvis du spørger som man ville spørge en bekendt så tror jeg ikke nogen ville føle sig stødt men hvis du afholder et 3 gradsforhør så ville det nok skræmme folk. ( medmindre du har politi uniform på ) Dog har kanonkongen lidt ret i det han skriver med at de fleste af os gæster også har en dæk historie, lige som i som piger har jeg siger f.eks aldrig mit rigtige navn præcis som du heller ikke siger dit De fleste af jer piger er efter hvad jeg høre ret gode menneske kendere så mon ikke du kan føle hvem du kan snakke med og hvem du ikke kan Mvh Claes'en 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MissMaise 544 Skrevet 16. Juli, 2014 Godt emne Molly, jeg har ofte haft de samme overvejelser omkring "at spørge ind til gæsten", Jeg spørger gerne lidt efter et par besøg og fortæller også gerne lidt fra privaten selv. For mig virker det som en ret naturlig ting at gøre når der er opstået en slags relation af sympati og fælles fortrolighed mellem to mennesker..... Kh Maise 9 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Randers fyr 38 49 Skrevet 16. Juli, 2014 (edited) Hej Molly... ja jeg kan også kun tale for mig selv, men mener da at det er helt ok at spørge/snakke om alt muligt. men jeg er også single så der er jo ikke noget der skal holdes skjult . faktisk synes jeg det gør det mere naturligt, da jeg også foretrækker GFE. så hvis man kan holde en god dialog, er det da altid lidt hyggeligere Knus fra Randers Redigeret 16. Juli, 2014 af Randers fyr 38 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sniper123 Skrevet 16. Juli, 2014 Jeg kan godt følge dig. Jeg er da også interesseret i, at vide hvem glædespigen egentligt er - hvis besøget har været en positiv oplevelse. Jeg har stadig til gode, at finde en der alene gør det af lyst - der har måske været en enkelt.. Måske. Det handler som regel om - leveomkostninger, et varigt forbrugsgode, privatskole til børnene, gammel gæld osv... Nå - jeg syntes det er ok, på diskret vis, at spørge lidt ind til klientens status. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammelnok 276 Skrevet 16. Juli, 2014 Hej Molly Jeg synes, det er helt i orden at spørge ind til private ting, blot det føles naturligt i samtalen. Du mærker nok hurtigt, hvis du er trådt for nær. Det er kun dejligt, at man kan snakke sammen om personlige ting også. Det giver f.eks. mig en mere fuld oplevelse og jeg føler mig mere ’set’ som person og ikke blot som endnu en hurtig ekspedition. Jeg tror, det for mig er en del af det ’at lande igen’ efter de fysiske udfoldelser og er vi først nået så langt, er kemien oftest også ok. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Luxuria 329 Skrevet 16. Juli, 2014 Da jeg var ung, eller yngre om i vil, arbejdede jeg som bartender. Her faldt man i mindre travle stunder tit i snak med mange meget forskellige mennesker. Jeg syntes dengang at det var utroligt spændende, at nogle gange vildfremmede personer nærmest brugte mig som en slags psykolog. Psykolog er nok så meget sagt, da jeg mest lyttede. Ofte i lang tid.nogle gange kunne jeg mærke at de havde et stort behov for at fortælle deres historie til en der bare lyttede. Nogle gange spurgte de måske om et råd. Men fælles for alle disse seancer, eller samtaler var, at jeg aldrig var i tvivl om hvor tæt på de havde lyst til at jeg kom. Det samme må gøre sig gældende i GP gæst forholdet. I glædespiger kan jo også, tror jeg, mærke om personerne kommer efter mere end bare sex. Talte med en pige om det engang, og hun sagde at hun havde en gæst som betalte for samtale, mere end for sex. Personligt synes jeg det er rigtigt dejligt at pigen spørger til ens ve og vel efter et par besøg. Jeg vil da også gerne vide lidt mere om personen jeg dyrker sex med. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Manfred 40 Skrevet 16. Juli, 2014 (edited) Ja kan da kun skrive under på hvad de andre siger, det kommer an på gæsten. Men, vil dog også tilføje at hvis han ikke har åbnet op efter 5-10 besøg så er det nok noget han har lyst til at holde for sig selv. Og nu ved jeg godt at man ikke kan lave en direkte sammenligning, men jeg mener da godt man kan have et platonisk venskabs ligende forhold til andre personer der yder mig en service, som læger, butiksassistenter eller ligende. Så hvorfor ikke også hos en glædespige? Redigeret 16. Juli, 2014 af Manfred Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 16. Juli, 2014 (edited) Kan konkludere lidt ud fra de forskellige svar, at det faktisk er okay at spørge ind til, -men hvis man bliver affejet med et ligegyldigt svar, så skal man nok ikke spørge nærmere ind, så er det et lukket land. Selvfølgelig er jeg ikke ude på at snakke tiden ihjel, men vejret er bare lidt trivielt at snakke om efter en gang pudekamp, så vil jeg hellere lære personen bedre at kende, og syntes det er rart at man næste gang kan spørge ''nå, hvordan går det så med det der'', måske også fordi så ved de man husker en og ikke er ligeglad. Selvfølgelig spørger jeg ikke efter første besøg, ''hva'så kammarat har du hund, villa og vovse, børn osv'', syntes nu også at det kommer meget naturligt efter et par gange at man kævler om alt muligt mærkeligt og lærer hinanden at kende. Men har bare denne her håndfuld gæster som jeg har set rigtig mange gange, uden rigtig at vide hvem personen er ude i virkeligheden, -og det gør mig nysgerrig, det er mystisk og spændende på en måde, men har bare ikke haft mod til at spørge.... Redigeret 16. Juli, 2014 af Kysseglade Molly 10 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tip toe 1745 Skrevet 16. Juli, 2014 Spørg bare mig. Nå gæsten er i rummet er der et momentum af komplet ærlighed, som kun I to formentlig kender til. Jeg synes tit der er en pinlig tavshed når man lige skal have vejret, ud af sengen (med syre i benene), finde sit kluns, knappe knapperne, tag ur på, binde skoene osv. At fylde dette tidsrum ud med spørgsmål om livet udenfor rummet, gør kun øjeblikket mere ærligt. Hvis nysgerrigheden trænger på så spørg (med et smil). Gæsten svarer jo kun på det han vil. :) 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GreekMagician 39 Skrevet 16. Juli, 2014 Super godt emne... For mig er det 100% kemien som afgør det, og jeg tror at begge parter ret hurtigt kan afgøre om det er ok at stille spørgsmål til det private. Men ingen tvivl, personligt sætter jeg pris på det. I mit eget arbejde møder jeg mange forskellige forretningsforbindelser, danske såvel som udenlandske. Ofte betyder det også de traditionelle forretningsmiddage, og er du i en forhandlingsproces kan dette godt medføre flere middage inden for kort tid. Nogle gange er der bare en rigtig god kemi og så kan en sådan middag eller aften gå rigtig stærkt fordi samtalen bare flyder hen over bordet, og du kan snakke om hvad som helst. Andre gange er kemien der bare ikke, og begge parter udfører et lille skuespil, fordi man nu en gang må være professionel når du er firmaet ansigt. Så mærker man hurtigt, at det kan være fornuftigt at holde snakken omkring uproblematiske/upolitiske emner, som fx vejret, sport, mv. Anderledes er det når jeg besøger en glædespige. Her kan jeg fortsætte min søgen indtil jeg finder en, hvor kemien er god, og hvor samtalen flyder let. Omvendt er det for pigens vedkommende, da mit besøg ikke nødvendigvis har været hendes ønske, og derfor kan det blive hende som udfører det lille skuespil der gør mig glad, på nøjagtig samme vis som jeg i mit job må gøre det fra tid til anden. Opdager jeg skuespillet vil jeg stoppe med at komme hos hende og fortsætte min søgen andetsteds, men indrømmet - der er sikkert mange gode skuespillere derude, for det er jo ikke alle som har mulighed for at vælge og vrage mellem gæsterne/kunderne. Og indrømmet, når jeg først har betalt for en time eller to vil jeg sætte pris på at pigen forsøger at gøre min oplevelse så god som overhovedet muligt. Men netop denne "frygt/mistro" for skuespil kan også virke hæmmende på mig, og jeg skal derfor være 100% sikker på pigen før jeg åbner op (for sandheden). Så nemt er et ikke Men tilbage til det egentlige spørgsmål, hvor svaret er: Spørg endelig, men stop hvis gæsten ikke åbner op (nogle er indadvente mens andre måske ikke ønsker at "denne lykkelige time" skal ødelægges af hverdagens problemer). Og endelig er det på eget ansvar at du spørger, for rammer du en som mig er det svært at stoppe mig igen 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Randers fyr 38 49 Skrevet 16. Juli, 2014 ja det hele handler vel om kemi, kedsomhed kan godt få mig til at være sammen med en glædespige... og hvis ikke det var fordi der var så lang en køre ture ville jeg også komme forbi.. og snakke... lidt af tiden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brillex 73 Skrevet 16. Juli, 2014 Personligt mener jeg at det er ret nødvendigt at man snakker sammen for at skabe en kemi. Det gør at ens tid sammen bliver langt sjovere. Af alle de gange jeg har været sammen med en glædespige har vi snakket over et glas inden seancen gik igang om personlige ting i ens liv. Kun en gang snakkede vi overhovedet ikke da pigen ikke kunne engelsk og det blev en rimeligt underlig og akavet time. Den sidste pige jeg har havde besøg af snakkede jeg med i en time(den time jeg havde betalt for) uden at nogen af os bemærkede at tiden gik på at snakke forbi at vi bare hyggede os. Der gik snakken på mange personlige emner som job, familie osv. Det gjorde kun det hele mere intimt og sjovere. Efter snakken gik vi så igang selvom jeg ikke havde betalt for mere tid Det gjorde at jeg følte mig lidt speciel selvom jeg nok ikke er det. Så skal det lige siges at jeg er i starten af tyverne og single så jeg har ingen forbehold. Men ja jeg synes helt klart at man bør snakke om alt med gæsten, det kan jeg ikke se noget problem i. Måske mænd med kærester ikke har brug for at snakke men sådan er vi jo så forskellige :) 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 17. Juli, 2014 godt emne... for mig er svaret enkelt - jeg spørger absolut ikke med mindre kunden selv går i gang med at fortælle helt af sig selv ... men jeg lytter meget... 2 ører og 1 mund... lyt dobbelt så meget som du taler... og når du har lyttet og lyttet og det er din tur til at tale - så brug sproglige forudsætninger der giver dig en mulighed for at spørge om noget uden at gæsten er presset til at svare... man bruger sproglige forudsætninger meget til børn... vil du gøre rent på dit værelse før eller efter maden... - aka - der skal gøres rent men du får valget om hvornår.... den kan også bruges på mænd i en lidt omskrevet form.... "hvis du har lyst til at svare - hvornår gik det så op for dig at du var ulykkelig gift" bla bla bla whatever... pointen er - du starter dit spørgsmål med at give gæsten mulighed for ikke at svare... der findes flere måder at give gæsten en følelse af "frihed" på... men sproglige forudsætninger er den nemmeste 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Manica 707 Skrevet 17. Juli, 2014 Hej Kysseglade Molly. Jeg er bestemt ikke som alle andre - og godt for det - to af min slags er landet for lille til. Ved mig kan i piger spørge om alt mellem himmel og jord - jeg har intet at skjule, så svarer altid ærligt. Jeg syntes kun det er dejligt når pigerne er lidt nysgerrig, og er interesserede i jeres gæster. Det bør en god GFE. Pige gøre. Og det viser kun, at hun er en sød og omsorgsfuld varm pige. Det er vigtigt for mig at man kan snakke sammen - mange gange når jeg har en hyggelig time, bruger jeg tit 30 minutter på at snakke - ja et par gange måtte pigen minde mig om - om vi ikke skulle have sex - alt gik så godt at jeg nærmest havde glemt hvorfor jeg var kommet. Men jeg kan love jer for, der blev givet gas i slutspurten. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 17. Juli, 2014 - alt gik så godt at jeg nærmest havde glemt hvorfor jeg var kommet. Aha, det forklarer, hvorfor du kan storme hele 8 bordeller på 5 dage :D 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nordjyde 24 Skrevet 17. Juli, 2014 Godt emne En del af den gode oplevelse, er for mig også at kunne slappe af i hinandens selskab og snakke om, hvad der nu lige falder for. Og igen... man afgør vel selv, hvad man vil svare på. Jeg har aldrig endnu oplevet nogen pige, eller er selv blevet fornærmet over svaret: Det er lidt for privat... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Manica 707 Skrevet 17. Juli, 2014 Ha Ha BX! Det havde jeg da ikke tængt over - det havde jeg nok glemt. De 6 besøg - var dog ved en bestemt pige, som jeg er blevet for glad for. En satans fjolle røv har man altid været - men livet er ikke altid let... Jeg undskylder min afsporing af emnet. Mvh. Manica Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg