Tip toe 1745 Skrevet 15. Juli, 2014 Måske virker det unaturligt at skulle lave særlige kampagner om sig selv, når en GP er meget mere end en vare, men ikke desto mindre husker jeg TYDELIGT de tilfælde hvor en pige har annonceret med særlige tilbud i afgrænsede perioder, bonus ordning, konkurrencer eller andre som bryder vanetænkningen med de sædvanlige "15 min for 600" annoncer. Bl.a. Pussy Galores hvor to piger kørte konkurrence, hvor man kunne vinde en trekant, hvis man besøgte en af dem. Sofie (med selvsiddende) som annoncerede 100,- rabat for stamkunder. Trine Tease som tilbød en omgang sex i forbindelse med en anmelder-konkurrence. Eller Jasmin (lov mig ikke at gå på pension før jeg har besøgt dig) som havde gratis græsk ved 30 min i en afgrænset periode. Det giver sgu noget liv, variation, opfindsomhed og opmærksomhed i et marked der ofte virker ret monotomt. Jeg ville foreslå: Mere af den slags. Hvad med: Særlig rabat eller bonus hvis gæsten har fødselsdag (fremvisning af dokumentation) Klippekort ordning hvor det 10. besøg giver noget ekstra kræs (måske ikke lige på papir men...) Lodtrækning hvor et vinderlod giver ti minutter ekstra eller et par signerede trusser. ...Et eller andet i den kreative fløj , som bryder de mange ensartede GP annoncer vi som gæster stirrer os fuldstændig blinde på. Det var dagens indspark. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Louie De Palma 2317 Skrevet 15. Juli, 2014 Min lokale sushi-takeaway har en ordning med, at hver tiende omgang er gratis - det har min pizzamand i øvrigt også. Men det er måske ikke nogen brugbar ordning i denne branche, det er trods alt sjældent man når op på ti med glædespiger. Har kun været så højt oppe med tre piger, selv om et par andre var tæt på. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 15. Juli, 2014 (edited) Hvad med: 1) Særlig rabat eller bonus hvis gæsten har fødselsdag (fremvisning af dokumentation) 2) Klippekort ordning hvor det 10. besøg giver noget ekstra kræs (måske ikke lige på papir men...) 3) Lodtrækning hvor et vinderlod giver ti minutter ekstra eller et par signerede trusser. ...Et eller andet i den kreative fløj , som bryder de mange ensartede GP annoncer vi som gæster stirrer os fuldstændig blinde på. Det var dagens indspark. Ad 1) Jeg været ude for dette uden at skulle dokumentere hverken dato eller alder, vel nok et spørgsmål om tillid, og havde så også være der tidligere i forbindelse med en 'fødselsdagsgave til mig selv'. Men helt sikkert en flot gestus fra vedkommende kvinde, noget som jeg satte og stadig sætter meget pris på. Flot gestus. Ad 2) Den indførte Nikita for 3-4 år siden da 10. besøg på min. ½ time var uden omkostninger for kunden. Jeg ved ikke om hun har bibeholdt dette koncept. Ad 3) Nok noget i stil med Gina Faiths årlige julekonkurrence og også hendes Club VIP, hvis den ellers stadig eksisterer. Redigeret 15. Juli, 2014 af smo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 16. Juli, 2014 Ad 2) Den indførte Nikita for 3-4 år siden da 10. besøg på min. ½ time var uden omkostninger for kunden. Jeg ved ikke om hun har bibeholdt dette koncept. Jo konceptet kører skam stadig iflg. hendes hjemmeside, og jeg har da selv nydt godt af det . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pensionisten 63 Skrevet 16. Juli, 2014 Måske virker det unaturligt at skulle lave særlige kampagner om sig selv, når en GP er meget mere end en vare, men ikke desto mindre husker jeg TYDELIGT de tilfælde hvor en pige har annonceret med særlige tilbud i afgrænsede perioder, bonus ordning, konkurrencer eller andre som bryder vanetænkningen med de sædvanlige "15 min for 600" annoncer. Bl.a. Pussy Galores hvor to piger kørte konkurrence, hvor man kunne vinde en trekant, hvis man besøgte en af dem. Sofie (med selvsiddende) som annoncerede 100,- rabat for stamkunder. Trine Tease som tilbød en omgang sex i forbindelse med en anmelder-konkurrence. Eller Jasmin (lov mig ikke at gå på pension før jeg har besøgt dig) som havde gratis græsk ved 30 min i en afgrænset periode. Det giver sgu noget liv, variation, opfindsomhed og opmærksomhed i et marked der ofte virker ret monotomt. Jeg ville foreslå: Mere af den slags. Hvad med: Særlig rabat eller bonus hvis gæsten har fødselsdag (fremvisning af dokumentation) Klippekort ordning hvor det 10. besøg giver noget ekstra kræs (måske ikke lige på papir men...) Lodtrækning hvor et vinderlod giver ti minutter ekstra eller et par signerede trusser. ...Et eller andet i den kreative fløj , som bryder de mange ensartede GP annoncer vi som gæster stirrer os fuldstændig blinde på. Det var dagens indspark. For mange år siden så jeg en annonce i ekstrabladet, hvor pigen tilbød gratis prøvetur. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tip toe 1745 Skrevet 16. Juli, 2014 Fint der er generelle ordninger som kører, men... Vi mennesker er jo sårbare for gode tilbud, så hvis jeg oftere så overskriften "KUN i denne uge, tilbud på...." ville jeg nok oftere bremse op og benytte mig af tilbudet. Bare ikke det fødselsdagsudsalg som Føtex fejrer tolv gange om året :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9570 Skrevet 16. Juli, 2014 Min lokale sushi-takeaway har en ordning med, at hver tiende omgang er gratis - det har min pizzamand i øvrigt også. Men det er måske ikke nogen brugbar ordning i denne branche, det er trods alt sjældent man når op på ti med glædespiger. Har kun været så højt oppe med tre piger, selv om et par andre var tæt på. En del thaimassagesteder har rabatkort. Der giver det måske lidt mere mening - både fordi det handler om massage, og fordi det er en hel butik - ikke blot en enkelt massør. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lange 1734 Skrevet 16. Juli, 2014 Jeg har ikke brug for rabat kort. Der er da mange andre måder at pigerne kan belønne stamkunder på. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LongJohn69 24 Skrevet 16. Juli, 2014 Jeg synes jeg får en hel del stamkunderabat i form af mere intimitet, mere engagement og en del længere til grænsen......og så en lille ting jeg nyder - sex først betaling bagefter, som indikerer gensidig respekt og tillid og gør det muligt at få en langt bedre GFE-indledning. Tak til de piger, som gør den slags for deres gode kunder / gæster. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tip toe 1745 Skrevet 16. Juli, 2014 Klippekort ville så nok heller ikke have den store tiltrækningskraft på mig, fordi det ofte er jagten efter nye oplevelser som er mere interessant. Tror aldrig jeg har været hos den samme pige mere end fem gange. Jeg er nok bare ikke lavet af stamkunde genet, når der skal besøges glædespiger. Men ordet "Udsalg" eller "køb X og få Y gratis" er som et rent vortex for mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg