Hop til indhold
Dick Princess

Skal, skal ikke ?? Hotel/motel i Århus ??

Recommended Posts

Nu bruger jeg selv sådan en øresnegl, så jeg kan tage telefonen, selvom jeg kører bil, vasker op, laver mad, surfer på nettet mv. og jeg har begge hænder fri til at arbejde eller holde på papiret, mens jeg skrive op hvad folk ønsker eller kan finde ting frem og stadig holde samtalen kørende.

Selvfølgelig skal man være lidt mere diskret, hvis man er på museum eller i fakta, men så kan man bare sige "et øjeblik" og så finde et lidt afsides sted, hvor man kan tale i fred og ro - og uden at forstyrre andre.

Mht. at køre happy hour og andre slagtilbud - så skal du vende den om og se på om du har tidspunkter på dagen, hvor du godt kunne modtage lidt flere kunder og måske flytte dem fra tidspunkter, hvor der er mere run på din service, så du i snit kunne modtage endnu flere kunder og få en højere indtjening. Desuden bemærkes sådanne slagtilbud jo også mere end de sædvanlige standardpriser og kan være udslagsgivende for om en kunde vælger den ene eller den anden pige - men her er I piger ofte alt for puritanske mht. at konkurrere indbyrdes :cry:

Beklager, men jeg står altså ikke på et museum og siger "Jeg er 158 og vejer 52 kg, så har jeg en ægte C-skål og en lille numse....en halv time koster 1000,- Ja du kan sagtens få bad før og efter..... Nej Hr. alt er med gummi hos mig...."

Mht at rykke gæster, dem der kun kan kl 10, de KAN jo kun kl 10 uanset hvad det koster senere på dagen ;-) For mig gælder det altså heller ikke om at få flere gæster ind, jeg skal også ha energi til at servicere alle og selv kunne holde til det, også i næste uge og om et halvt år ;-) I har mange fine ideer til hvordan vi skal køre vores forretning, men vi kører den ikke alle på samme måde, vi indretter os som vi hver især har lyst til ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måske ikke for de danske glædespiger, som nødigt forlader kr. 1000,-/dag klinikkerne med telefon- og rengøringsdame, men der findes flere omrejsende østeuropæiske piger, som laver gode penge på den måde - besøgte selv en i sidste uge:

 

'?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>>

 

Se evt. også her:

 

 

+ flere andre tråde  :)

 

    Nå så gør de det? Hvis du selv skal stå for at have en masse ekstra håndklæder/lagener med, selv tage tlf, betale 500 i døgnet for et lille værelse osv, så tror jeg da lige pludselig at 1000kr/dag på en klinik lyder yderst tiltalende for mange piger - måske også derfor at det netop er tiltalende for mange piger, selv om de 1000kr nok er i underkanten mange steder ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har ikke læst tråden igennem i detaljer, men kan se at der undervejs er lidt delte meninger om, hvordan BB-HOTELS fungerer. Jeg har efterhånden brugt dem et par gange, så her er mine erfaringer.

 

Man finder et passende værelse på bookingsiden (helst et hjørneværelse på 1. sal  uden naboer, hvis muligt), krydser af og fortsætter til betalingen.

 

Når betalingen er gennemført, får man tilsendt en vejledning. I den står koden, som gælder både til hoveddøren og værelset.

 

Hvis man booker et dobbeltværelse til 510 kr. så er det et pænt stort værelse, det er rent og pænt, og Wi-Fi fungerer så godt, at jeg f.eks. kunne se Holland-Mexico kampen på den bærbare.

 

Ulempen ved BB er, at bad og toilet er på gangen. Men der er måske ét toilet og bad for hver to værelser, så det går fint. Når man skal lukke nogen ind, kan man bare lade sin dør stå på klem, mens man går ud i gangen og trykker på døråbneren, der er absolut ingen grund til at videregive dørkoden til nogen. Og dem jeg har set på hotellet er helt almindelige prisbevidste (læs: Jydske) turister og polske håndværkere. Det kan ikke blive mere fredsommeligt.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ulempen ved BB er, at bad og toilet er på gangen. Men der er måske ét toilet og bad for hver to værelser, så det går fint. 

 

Bad og toilet på gangen, kan man nok stadig finde enkelte steder, hvis det skal være rigtig billigt - og også sovesale, men som regel er prisforskellen ikke så væsentlig at ulempen opvejer besparelsen.

 

Her er der ihvertfald, så vidt jeg kan se ikke nogen værelser uden eget bad og toilet:

 

http://www.bbhotels.dk/?page_id=539

Del dette indlæg


Link til indlæg

Beklager, men jeg står altså ikke på et museum og siger "Jeg er 158 og vejer 52 kg, så har jeg en ægte C-skål og en lille numse....en halv time koster 1000,- Ja du kan sagtens få bad før og efter..... Nej Hr. alt er med gummi hos mig...."

Mht at rykke gæster, dem der kun kan kl 10, de KAN jo kun kl 10 uanset hvad det koster senere på dagen :wink: For mig gælder det altså heller ikke om at få flere gæster ind, jeg skal også ha energi til at servicere alle og selv kunne holde til det, også i næste uge og om et halvt år :wink: I har mange fine ideer til hvordan vi skal køre vores forretning, men vi kører den ikke alle på samme måde, vi indretter os som vi hver især har lyst til :wink:

 

Det er muligt, jeg er en atypisk kunde - når jeg ringer til en glædespige, er det udelukkende for at bestille en tid og/eller få en vejbeskrivelse - dem som ikke oplyser hvordan de ser ud, evt. ingen fotos, ikke opgiver priser eller bare en nogenlunde angivelse af hvor de træffes mv. - dem gider jeg slet ikke ringe til.

 

Har du ikke selv tidligere skrevet noget om at gæsterne kom i klumper? - så ville det da være en fordel om du kunne få mere tid imellem hvert besøg, ved at gøre det attraktivt for bare nogle enkelte til at booke på tider, hvor du måske ikke har så meget at lave, så du vil få flere tider til dem, som kun kan på de tider, hvor du er mest efterspurgt - det behøver ikke nødvendigvis betyde at du skal tage flere kunder ind - det er jo heldigvis noget du selv bestemmer :wink:  - men du ville kunne tilbyde den enkelte, at du havde fået mere tid til at slappe af mellem besøgene.

 

Men prøv f.eks at se Applus bilsyns tilbud på morgen og fyraftenspriser:

 

http://www.applusbilsyn.dk/priser/periodiske_og_registreringssyn/?gclid=Cj0KEQjwxZieBRDegZuj9rzLt_ABEiQASqRd-ghoOlVATnHPiGajXZ4Qhr9aW_94-lMGzyV7bFieSIIaAmAv8P8HAQ

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er muligt at jeg har mødt de smarteste af pigerne :) ...

For de bookede 2 værelser ved siden af hinanden - så har de et arbejdsrum og et hvor veninden opholder sig imedens - det koster så godt nok lidt over 1K om dagen - men set i forhold til en klinikvagt er det stadigt billigt - og da den ene af dem arbejdede på et hotel som stuepige - så havde hun bare taget håndklæder med derfra ...

Det med at slippe for at sove hvor man arbejder er ret væsentligt for dem - så alene af den årsag var de 2 rum en mærkbar fordel (og så havde man heller ikke sine personlige sager/papirer med mere hvor en kunde kunne se dem)

Den eneste ulempe var synes se at der ikke kunne være 2 besøgende på en gang

De synes begge at det var let, trygt og pænt i forhold til de klinikker der ellers havde mulighed for at arbejde på - )

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jernsvinet: Rigtig mange spørger om udseende, ydelser og ting og sager, før de beslutter sig og bestiller en tid. Eller som det sidste spørger, om man tilbyder fransk uden gummi, og derefter takker nej. Alt det gider jeg altså ikke stå og svare på nede i Fakta ;-)

Ja, mange kommer i klumper, fordi det er der de kan. Hvis Peter ringer og vil ha en tid om ti minutter, så han kan nå at hente børn, så får han da fluks en tid, også selvom jeg så kun når at sluge en rugbrødsmad på vej ud af badet ;-) Du har mange fine ideer til prispolitikken, jeg ændrer ikke mine priser af den grund ;-)

Slut herfra

Del dette indlæg


Link til indlæg

Et alternativ til Havnehotellet i Århus er Motel Hadsten - det er godt 20 km fra Århus, men har den klare fordel, at receptionen ligger på en Shell-tank 50 meter derfra, så det er kun den ene person, som skal vise sig der. Et godt tip er at booke et værelse på den side, som ligger længst væk fra vejen, for så er det nemlig kun andre motelgæster eller rengøringen, man kan løbe ind i.

http://www.motelhadsten.dk/

Motellet er ikke nyt, men det er rent og pænt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er muligt, jeg er en atypisk kunde - når jeg ringer til en glædespige, er det udelukkende for at bestille en tid og/eller få en vejbeskrivelse - dem som ikke oplyser hvordan de ser ud, evt. ingen fotos, ikke opgiver priser eller bare en nogenlunde angivelse af hvor de træffes mv. - dem gider jeg slet ikke ringe til.

 

 

Jeg har det på fuldstændig samme måde. Jeg er engang i chatten blevet opfordret af en pige til at ringe og spørge om priser - og så siger de at de er trætte af mænd der ringer og stiller spørgsmål :roll:

 

Men Jernsvin, når de nu ikke besøger piger uden billede, hvordan er det så gået til at du er havnet i Line i Randers rede?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har det på fuldstændig samme måde. Jeg er engang i chatten blevet opfordret af en pige til at ringe og spørge om priser - og så siger de at de er trætte af mænd der ringer og stiller spørgsmål :roll:

Men Jernsvin, når de nu ikke besøger piger uden billede, hvordan er det så gået til at du er havnet i Line i Randers rede?

Der var Damixa termostatblandingsbatteri, derfor.

Venligst landsbytossen - uden smart phone

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men Jernsvin, når de nu ikke besøger piger uden billede, hvordan er det så gået til at du er havnet i Line i Randers rede?

 

Bemærk at jeg skriver "evt." og jeg havde da også min tvivl ang. Line, idet jeg forvekslede hende med en anden Line som også tidligere har været på Hovedvejens Perle - men jeg tænkte bare at det kunne da ikke gå helt galt - ellers måtte jeg jo bare tage det som en oplevelse og få det bedste ud af det - og det har jeg så absolut fået - og har netop allerede fundet en passende julegave til hende  :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har det på fuldstændig samme måde. Jeg er engang i chatten blevet opfordret af en pige til at ringe og spørge om priser - og så siger de at de er trætte af mænd der ringer og stiller spørgsmål :roll:

Mon ikke der primært tænkes på mænd, der ringer og stiller urimeligt mange nærgående spørgsmål, mens de hiver sig i elastikken ;-)

Almindelige opklarede spørgsmål fra søde og høflige mænd besvares sikkert med glæde hos de fleste piger ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Almindelige opklarede spørgsmål fra søde og høflige mænd besvares sikkert med glæde hos de fleste piger :wink:

 

Såsom "Heeej søde fræksak, hvad farve er dine trusser"

Del dette indlæg


Link til indlæg

Præcis liv, eller hvad for en stilling kan du bedst lide?

 

Jeg kan allerhøjest driste mig til at spørge om alderen - og når de så med tobaksstemme og lidt hoste siger 35 - ved jeg at det ikke er en jeg gider besøge  :cry:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...