Hop til indhold
Arabersgr

Sexyclub procedure?

Recommended Posts

Hej 

For ca. en måneds tid siden besluttede jeg at slå til hos Sexy Club i hvad jeg ville betegne som værende min "lykkedag". 

De to typer piger jeg tænder mest på, hvis man ser på teksen og billederne, var begge på vagtplanen og derfor tænkte jeg at det ikke kan ende med en fuser. 

Pigerne var hhv.Lucia og Aliya hvis jeg ikke tager fejl, i hvert fald er det en mindre detalje. 


Det underlige var at da jeg bankede på, kom mutter og sagde at det ikke var muligt at besøge pigerne, idet jeg var araber. 

Det er selvfølgeligt lidt ærgerligt, blev lidt skuffet/sur men telefondamen sagde også at det er på grund af deres sikkerhed og at de vil ikke kendes osv. osv. 


Jeg blev ikke sur/skuffet over diskriminationen, den har jeg lært at leve med i denne branche og tager det som en del af gamet at min hudfarve er anderledes så kan jeg risikerer at blive lukket udenfor varmen. 

Det der skuffede mig var bare at der IKKE stod ved pigerne at de ikke modtog udenlandske mænd, jeg havde såmænd taget hele turen til Høje Gladsaxe for at blive afvist. 

Nu er der dog noget andet som jeg er i tvivl om, var jeg blot uheldig med de to piger den dag, eller er det selve bordellet der ikke modtager mine typer?

Det er lidt irriterende hvis jeg en dag vil besøge Renee Dee og så få samme besked, idet stedet ikke modtager arabere osv.? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Michelangelo

Hej 

For ca. en måneds tid siden besluttede jeg at slå til hos Sexy Club i hvad jeg ville betegne som værende min "lykkedag". 

De to typer piger jeg tænder mest på, hvis man ser på teksen og billederne, var begge på vagtplanen og derfor tænkte jeg at det ikke kan ende med en fuser. 

Pigerne var hhv.Lucia og Aliya hvis jeg ikke tager fejl, i hvert fald er det en mindre detalje. 

Det underlige var at da jeg bankede på, kom mutter og sagde at det ikke var muligt at besøge pigerne, idet jeg var araber. 

Det er selvfølgeligt lidt ærgerligt, blev lidt skuffet/sur men telefondamen sagde også at det er på grund af deres sikkerhed og at de vil ikke kendes osv. osv. 

Jeg blev ikke sur/skuffet over diskriminationen, den har jeg lært at leve med i denne branche og tager det som en del af gamet at min hudfarve er anderledes så kan jeg risikerer at blive lukket udenfor varmen. 

Det der skuffede mig var bare at der IKKE stod ved pigerne at de ikke modtog udenlandske mænd, jeg havde såmænd taget hele turen til Høje Gladsaxe for at blive afvist. 

Nu er der dog noget andet som jeg er i tvivl om, var jeg blot uheldig med de to piger den dag, eller er det selve bordellet der ikke modtager mine typer?

Det er lidt irriterende hvis jeg en dag vil besøge Renee Dee og så få samme besked, idet stedet ikke modtager arabere osv.? 

 

 

Jeg kan ikke svare dig på om det er en generel procedure. Jeg vil umiddelbart ikke tro det, men det synes jeg sexyclub skal fortælle, hvis de læser med. Ellers kunne du måske prøve at ringe til dem.

 

Jeg giver dig ret i at det bør fremgå af hjemmesiden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej 

For ca. en måneds tid siden besluttede jeg at slå til hos Sexy Club i hvad jeg ville betegne som værende min "lykkedag". 

De to typer piger jeg tænder mest på, hvis man ser på teksen og billederne, var begge på vagtplanen og derfor tænkte jeg at det ikke kan ende med en fuser. 

Pigerne var hhv.Lucia og Aliya hvis jeg ikke tager fejl, i hvert fald er det en mindre detalje. 

Det underlige var at da jeg bankede på, kom mutter og sagde at det ikke var muligt at besøge pigerne, idet jeg var araber. 

Det er selvfølgeligt lidt ærgerligt, blev lidt skuffet/sur men telefondamen sagde også at det er på grund af deres sikkerhed og at de vil ikke kendes osv. osv. 

Jeg blev ikke sur/skuffet over diskriminationen, den har jeg lært at leve med i denne branche og tager det som en del af gamet at min hudfarve er anderledes så kan jeg risikerer at blive lukket udenfor varmen. 

Det der skuffede mig var bare at der IKKE stod ved pigerne at de ikke modtog udenlandske mænd, jeg havde såmænd taget hele turen til Høje Gladsaxe for at blive afvist. 

Nu er der dog noget andet som jeg er i tvivl om, var jeg blot uheldig med de to piger den dag, eller er det selve bordellet der ikke modtager mine typer?

Det er lidt irriterende hvis jeg en dag vil besøge Renee Dee og så få samme besked, idet stedet ikke modtager arabere osv.? 

 

Jeg er selv ikke 100% dansk, men man kan ikke se det på mig (jeg ligner enhver anden småfed dansker), selvom en del siger, at jeg ligner en brite (jeg vælger at tage det som et kompliment).

 

Hvis nogle piger/mennesker ikke vil mødes med mig, pga. jeg har rødder fra andre lande gør det mig lidt trist, men jeg respekterer det.

Dog har jeg det som OP (Original Poster), at det vil være rart, hvis pigerne skriver, om de IKKE vil mødes andre end personer, der har en dansk mor og en dansk far, hvor alle forfædre er danskere mindst tre generationer tilbage - eller om de evt. kun går efter hudfarven.

 

Redigeret af PrinceCharming

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

 

Hvis nogle piger/mennesker ikke vil mødes med mig, pga. jeg har rødder fra andre lande gør det mig lidt trist, men jeg respekterer det.Dog har jeg det som OP (Original Poster), at det vil være rart, hvis pigerne skriver, om de IKKE vil mødes andre end personer, der har en dansk mor og en dansk far, hvor alle forfædre er danskere mindst tre generationer tilbage - eller om de evt. kun går efter hudfarven.

 

 

Denne har været oppe før, men det bliver diskussionen jo ikke mindre pinlig af. At dømme/fravælge folk pga udseende/hudfarve, det hører da ikke hjemme i det 21. århundrede i vort multietniske samfund.  :shock:

 

Hvis man er usikker, bør man vel som minimum tale med dem før man afviser.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som sagt, 

Jeg er ikke sur over ikke at blive lukket ind, jeg er lidt sur over at det på deres hjemmeside ikke fremstår om de lukker 2.g'er ind eller ej eller om det er op til den enkelte pige, det synes jeg godt nok er lidt for dårligt.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som sagt, 

Jeg er ikke sur over ikke at blive lukket ind, jeg er lidt sur over at det på deres hjemmeside ikke fremstår om de lukker 2.g'er ind eller ej eller om det er op til den enkelte pige, det synes jeg godt nok er lidt for dårligt.

 

 

jeg tror det er en vurderingssag fra person til person, man kan se på kameraet hvem der kommer...

jeg tror ikke at klinikkerne ønsker at skilte med hvem de lukker ind, se situationen lidt som når du kommer ind på diskoteker, her bestemmer dørmanden hvem der kommer ind.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Michelangelo

jeg tror det er en vurderingssag fra person til person, man kan se på kameraet hvem der kommer...

jeg tror ikke at klinikkerne ønsker at skilte med hvem de lukker ind, se situationen lidt som når du kommer ind på diskoteker, her bestemmer dørmanden hvem der kommer ind.

 

 

Det har jeg svært ved at tro, og det ville også være meget kedeligt, hvis det var sådan. På diskoteker er det ulovligt at udelukke folk pga etnicitet. Sådan er det ikke hos glædespiger.

 

Pigerne arbejder efter sigende uafhængigt, men har fælles faciliteter. De tilbyder ikke de samme ydelser, hvilket også skulle fremgå af hjemmesiderne.

 

Hvorfor man ikke er åben om begrænsningen i klientel hos sexyclub ved jeg ikke. Jeg mener også at der har været et tilfælde med en pige der ikke tog mænd under en vis alder, uden at det stod i hendes profil.

 

Generelt skriver sexyclub om ydelser:  

 

"Hos os er hygiejne og sikkerhed i højsædet. Der er kun enkelte ydelser, du kan få uden kondom, og det er svensk og olie-spansk. Vi respekterer nemlig såvel dit som vores helbred.

Husk det ikke er alle piger, der tilbyder det samme, så spørg altid pigen hvad hun tilbyder og til hvilken pris."

 

 

Seduction Girls er mere åbne om problematikken omkring etnicitet og skriver om det på deres hjemmeside:

 

http://www.seductiongirls.dk/stedet/

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Michelangelo

Loven om diskrimination gælder alle erhverv.

 

 

Det har været diskuteret før. En glædespige har lov til at afvise folk med en bestemt oprindelse, som mange af dem jo også gør helt åbenlyst.

 

Hvis du er uenig, kan du prøve at spørge Institut for Menneskerettigheder

 

http://menneskeret.dk/raadgivning

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Michelangelo

Det er selvf. et fortolkningsspørgsmål om det er diskrimination eller en menneskeret at sig nej.

Jeg skal ikke gøre mig til dommer over dette,

hvis du har mod kan du prøve at køre en sag mod Sexyclub og se hvad udfaldet er :P

 

 

Nu var det jo dig der mente at der var tale om ulovlig diskrimination. Der er vist ikke nogen andre i denne tråd der har den opfattelse.

 

Der ligger også det i det at prostitution ikke er et anerkendt erhverv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Der ligger også det i det at prostitution ikke er et anerkendt erhverv.

 

Nå ! hvad er det så ? Pigerne har da et CVR. nr.

 

jeg siger ikke det er ulovlig diskrimination, fordi jeg ikke kan være dommer over det, men blot påpege at diskriminationsloven gælder alle erhverv. Dog kan menneskerettighederne overtrumfe diskriminationsloven, det skal nok prøves i retten, jeg mindes ikke lignede sager...

Del dette indlæg


Link til indlæg

I mange af de strenge, der har været om dette emne, er det så vidt, jeg husker, også blevet fremført, hvilken grund, pigerne har til at afvise folk af anden etnisk herkomst... men jeg er ikke sikker.

 

Er der nogen, der kan huske det?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Denne har været oppe før, men det bliver diskussionen jo ikke mindre pinlig af. At dømme/fravælge folk pga udseende/hudfarve, det hører da ikke hjemme i det 21. århundrede i vort multietniske samfund.  :shock:

 

Hvis man er usikker, bør man vel som minimum tale med dem før man afviser.

 

Thumb up :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

I mange af de strenge, der har været om dette emne, er det så vidt, jeg husker, også blevet fremført, hvilken grund, pigerne har til at afvise folk af anden etnisk herkomst... men jeg er ikke sikker.

 

Er der nogen, der kan huske det?

 

Tjah, jeg anførte et par strenge i en anden streng:

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg tror det er en vurderingssag fra person til person, man kan se på kameraet hvem der kommer...

jeg tror ikke at klinikkerne ønsker at skilte med hvem de lukker ind, se situationen lidt som når du kommer ind på diskoteker, her bestemmer dørmanden hvem der kommer ind.

 

 

 

Til forskel med at dørmændene kigger eller lægger vægt på påklægning fremfor useende eller hurfarve vil jeg mene.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Michelangelo

Nå ! hvad er det så ? Pigerne har da et CVR. nr.

 

jeg siger ikke det er ulovlig diskrimination, fordi jeg ikke kan være dommer over det, men blot påpege at diskriminationsloven gælder alle erhverv. Dog kan menneskerettighederne overtrumfe diskriminationsloven, det skal nok prøves i retten, jeg mis ikke lignede sager...

 

 

Du har ret i at det er selvmodsigende at prostitution beskattes og momses samtidig med at det ikke er anerkendt som erhverv. Det er et emne der ofte er oppe i den offentlige debat. Man er ikke kommet frem til en løsning.

 

Pigerne kan for det første kun virke som selvstændige erhvervsdrivende - ikke som lønmodtagere, men de har ingen a-kasse, selvom det jo normalt er en mulighed - også for selvstændige. Samtidig er straffelovens bestemmelser ikke tilpasset den nuværende situation, og det uklart om deres telefondamer og chauffører kan risikere at blive dømt for rufferi. 

 

Hvis man rent hypotetisk forestillede sig en retssag, så tror jeg at udfaldet ville blive at en seksuel ydelse er en så personlig ting at yderen har ret til at stille specifikke krav til kunderne.

 

Hvis derimod et bordel (altså ikke den enkelte pige) afviste en bestemt kundekreds, så ville sagen muligvis stille sig anderledes, men nu har vi jo ikke egentlige bordeller. Der kan vel kun være tale om lokalefællesskab, jf. omtalte rufferiparagraf.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Michelangelo

Til forskel med at dørmændene kigger eller lægger vægt på påklægning fremfor useende eller hurfarve vil jeg mene.

 

 

Ja, det er det de siger at de gør. Imidlertid har det vist sig at der er diskoteker der afviser alle med mørk hudfarve. De bruger bare en anden begrundelse.

 

Der har været ført sager om det, hvor diskoteket er blevet dømt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ja, det er det de siger at de gør. Imidlertid har det vist sig at der er diskoteker der afviser alle med mørk hudfarve. De bruger bare en anden begrundelse.

 

Der har været ført sager om det, hvor diskoteket er blevet dømt.

 

 

En af mine tidligere arbejdskollegaere, som var sort, stod i en kø og ventede på at komme ind på et diskotek.

Da han kommer frem til dørmanden, sagde han, "Desværre, du kommer ikke ind her i dag".

 

Min kollega spurgte, "Hvorfor ikke?"

Dørmanden sagde, "Fordi du har grønne sko på."

Min kollega, "Mine sko har en lille grøn stribe, men ham der kom ind lige før mig, havde HELT grønne sko på... Det har vel ikke noget at gøre med, at jeg er sort?"

Dørmanden, "Nej, det har det ikke, og du kommer bare ikke ind i dag. Desuden vurderer jeg, at du er begyndt at blive aggresiv, så nu er du ikke velkommen tilbage!".

 

The end.

Redigeret af PrinceCharming

Del dette indlæg


Link til indlæg

Denne har været oppe før, men det bliver diskussionen jo ikke mindre pinlig af. At dømme/fravælge folk pga udseende/hudfarve, det hører da ikke hjemme i det 21. århundrede i vort multietniske samfund.  :shock:

 

Hvis man er usikker, bør man vel som minimum tale med dem før man afviser.

 

Sagen er at pigerne ikke vil risikere at blive genkendt og hvis hun har en del 'af anden etnisk herkomst' i omgangskredsen er det sikrest at afvise alle.. Det har ikke nødvendigvis noget med racisme at gøre..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Sagen er at pigerne ikke vil risikere at blive genkendt og hvis hun har en del 'af anden etnisk herkomst' i omgangskredsen er det sikrest at afvise alle.. Det har ikke nødvendigvis noget med racisme at gøre..

 

Hvis dit argument holder, så bør alle danskere vel også afvises da der højst sandsynligt også er danskere i omgangskredsen. :eek:  Så er der ikke meget forretning tilbage.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan heller ikke forestille mig, at en domstol ville afsige en kendelse, der pålægger en massagepige at SKULLE tage i mod alle ...

Redigeret af McQueen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sjovt nok er der ingen problemer med folk af anden etnisk herkomst, når jeg besøger flattrates eller FKK i tyskland - snarere tværtimod ser hovedparten af klientellet ud til netop at være af anden etnisk herkomst - og ofte er endda en del af pigerne af mellemøstlig herkomst. 

 

Kathi Angel

 

http://www.modelle-hamburg.de/dominas.html?data[meta_id]=4836

 

som har arbejdet flere steder i DK, sagde da jeg nævnte det med at mange massagepiger i DK ikke modtog f.eks tyrkere, at det kunne hun ikke forstå, idet "det var jo dem, der havde pengene". Penge er selvfølgelig ikke alt, men jeg har ikke bemærket nogen piger i Tyskland se skævt til mændene af anden etnisk herkomst og sidst jeg var på:

 

Fantasy Lounge

 

http://www.modelle-hamburg.de/swinger_fkk.html?data[meta_id]=9468

 

mødte jeg nogle tyrkiske mænd fra mit eget lokalområde, som ofte drager til Hamburg for at være sammen med pigerne dernede - og de gjorde mig udtrykkelig opmærksom på at man skulle respektere pigerne - så det var noget de var meget bevidste om.

 

Men det kan jo være der er andre, der ved mere om tyske glædespigers holdning til folk af mellemøstlig herkomst?

 

 

 

 

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest bogholderen

Hvis dit argument holder, så bør alle danskere vel også afvises da der højst sandsynligt også er danskere i omgangskredsen. :eek:  Så er der ikke meget forretning tilbage.

 

Jeg husker for mange år siden at sidde og vente hos seductiongirls og hørte den fyrige tlf dame skændes højlydt med folk, der ringede med trusler til en arabisk pige på stedet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...