Hop til indhold
Jernsvinet

Har enlige mænd større behov for at nedværdige kvinder end gifte?

Recommended Posts

Når jeg læser div. anmeldelser og indlæg, synes jeg af og til det skinner igennem om vedkommende er gift eller enlig, udfra vedkommendes holdning til kvinder og dette måske kan være grunden til at vedkommende ikke har fundet en partner.

 

Tænker I piger også sådan engang imellem om jeres kunder?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej. 

 

Knus Pia 

 

Hej Pia, er det ikke mest enlige mænd, der kan finde på at bruge udtryk, som at kvinder bare skal være bolledukker?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Michelangelo

Når jeg læser div. anmeldelser og indlæg, synes jeg af og til det skinner igennem om vedkommende er gift eller enlig, udfra vedkommendes holdning til kvinder og dette måske kan være grunden til at vedkommende ikke har fundet en partner.

 

Tænker I piger også sådan engang imellem om jeres kunder?

 

 

Nu er der jo også den mulighed at man ikke ønsker en fast partner.

 

Det synes jeg ikke er udtryk for en nedværdigende holdning til kvindekønnet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det kunne jo også være at manden i den grad er under tøflen hjemme hos Mor-lil, så han bruger dette forum til at lufte sine indestængte Macho fantasier ... just a thougt :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan også finde på at tale nedladende om kvinder - men kun hvis min kone er i humør til det  ;)

 

Ellers er kvinder jo bare skønne og dejlige - ingen grund til at være mavesur over, at vores planet er velsignet med deres tilstedeværelse  :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest VarmePia

Hej Pia, er det ikke mest enlige mænd, der kan finde på at bruge udtryk, som at kvinder bare skal være bolledukker?

 

Nej. 

 

Det har intet med civilstand at gøre, men derimod med hvorvidt han er færdigbagt i øverste etage. 

 

Knus Pia

Del dette indlæg


Link til indlæg

man skal da ikke behandle kvinder nedværdigende, uanset om man er enlig eller gift eller hvad man nu er. Hvad er der blevet af den gode gammeldags gentleman??

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

I de tilfælde hvor enlige mænd har en nedværdigende holdning overfor piger, er der ofte tale om overvægtige mænd, eller om mænd med andre fysiske "skavanker", som gør at de inderst inde, ikke længere selv tror på de kan score en dejlig kæreste.

Jeg har hørt en anerkendt psykolog skære det ud i pap, og konklusionen var, at der er tale om selv-had, som er vendt udad.

Iøvrigt har mange enlige mænd, lav selvtillid når det kommer til piger.

Mange piger har lavt selvværd, når det kommer til parforhold.

Bare sådan generelt ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når jeg læser div. anmeldelser og indlæg, synes jeg af og til det skinner igennem om vedkommende er gift eller enlig, udfra vedkommendes holdning til kvinder og dette måske kan være grunden til at vedkommende ikke har fundet en partner.

Tænker I piger også sådan engang imellem om jeres kunder?

Det var da en underlig generalisering.

Del dette indlæg


Link til indlæg

WOUW!!!

Den her tråd har vist lige sat ny EG-rekord i tåbelige generaliseringer :o

Stort tillykke!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mange tak.

Jeg står dog ved det jeg skrev. Om det er tåbeligt må andre vurdere. (Og det har du så gjort).

/K.F.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Voksen...

Stor smiley herfra. Du er nærmest kær, Jernsvin. Keep 'em coming buddy.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest VarmePia

I de tilfælde hvor enlige mænd har en nedværdigende holdning overfor piger, er der ofte tale om overvægtige mænd, eller om mænd med andre fysiske "skavanker", som gør at de inderst inde, ikke længere selv tror på de kan score en dejlig kæreste.

Jeg har hørt en anerkendt psykolog skære det ud i pap, og konklusionen var, at der er tale om selv-had, som er vendt udad.

Iøvrigt har mange enlige mænd, lav selvtillid når det kommer til piger.

Mange piger har lavt selvværd, når det kommer til parforhold.

Bare sådan generelt ;)

 

Nej igen.

 

Og jeg taler selvfølgelig om mine egne erfaringer her: 

 

Tykke eller handicappede mænd er ikke mere tilbøjelige til at være mere nedværdigende overfor kvinder. Det har mænd med briller eller rødt hår heller ikke. 

 

Det har psykopater, narcisister og mere eller mindre psykotiske mænd til gengæld fordi de har meget lidt eller ingen forståelse for andres smerte både psykisk og fysik. 

 

Men jeg plejer altid at advare nye piger branchen meget kraftigt imod at tage kunder med en speciel fetish, som vi ikke behøver at komme ind på her, 

 

 

Knus Pia

Redigeret af VarmePia

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ej.. nu bliver jeg sgu nysgerrig.. hvad er det for en 'forbudt' fetish der er tale om her?

 

(du må gerne skrive det i en pm - og du behøver ikke uddybe eller noget jeg er bare møj nysgerrig om hvad det er)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Michelangelo

I de tilfælde hvor enlige mænd har en nedværdigende holdning overfor piger, er der ofte tale om overvægtige mænd, eller om mænd med andre fysiske "skavanker", som gør at de inderst inde, ikke længere selv tror på de kan score en dejlig kæreste.

Jeg har hørt en anerkendt psykolog skære det ud i pap, og konklusionen var, at der er tale om selv-had, som er vendt udad.

Iøvrigt har mange enlige mænd, lav selvtillid når det kommer til piger.

Mange piger har lavt selvværd, når det kommer til parforhold.

Bare sådan generelt ;)

 

 

Jeg vil ikke udtale mig generelt. Dertil ved jeg for lidt om emnet. Jeg kan heller ikke komme med årsagsforklaringer.

 

Men jeg ved at en overvægtig, ældre mand med andre fysiske skavanker kan være ret eftertragtet af pæne kvinder der er mere end 20 år yngre, samtidig med at en ung mand med et pænt udseende bliver fuldstændig ignoreret.

 

Så kan man undre sig over hvorfor.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tiger har ret: Kom så Pia, fortæl, hvad det er for en speciel fetich, du advarer meget kraftigt imod!!!!

Vi er i virkeligheden hunderædde for at det netop er vores fetich :eek:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest VarmePia

Ej.. nu bliver jeg sgu nysgerrig.. hvad er det for en 'forbudt' fetish der er tale om her?

 

(du må gerne skrive det i en pm - og du behøver ikke uddybe eller noget jeg er bare møj nysgerrig om hvad det er)

 

 

Den oplysning falder under need to know kategorien. 

 

Jeg er ikke sat i verdenen for at dække folks sensationslyst og jeg vil hellere spise mit eget bræk med en ske end udlevere den type oplysninger om en gruppe mennesker til folk som ikke need to know. 

 

Knus Pia

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis man holder sig til trådstarters overskrift, har jeg svært ved at se en sammenhæng, og jeg vil mene, at det er en fortænkt problemstilling.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest bogholderen

Den oplysning falder under need to know kategorien. 

 

Jeg er ikke sat i verdenen for at dække folks sensationslyst og jeg vil hellere spise mit eget bræk med en ske end udlevere den type oplysninger om en gruppe mennesker til folk som ikke need to know. 

 

Knus Pia

 

Pia du er nu altså god til at skabe opmærksomhed, og det er vel også derfor du er her :D.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest VarmePia

Pia du er nu altså god til at skabe opmærksomhed, og det er vel også derfor du er her :D.

 

Næe, jeg er kun på eroguide, når jeg ikke har andet og vigtigere at tage mig til fx. når jeg løber tør for vand i Farmville

 

:D

 

Knus Pia

Redigeret af VarmePia

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...