Hop til indhold
Gæst

Club 18 - rumænsk mafia-grotte!?!?

Recommended Posts

Gæst

Var i Club 18 på Istedgade i nat (natten til søndag). Noget af en oplevelse!! Begge ryge-rummene var hele natten stort set blokeret af et par håndfulde mafia-lignende rumænske mænd og de sædvanelige rumanske bar-piger (glædespiger, hvis man har lyst). Specielt et par af fyrene så mafia-agtige ud, og det så også ud som om, de havde mere end almindeligt styr på barpigerne.

 

Ikke et sted, jeg kommer foreløbig igen...

 

/ Hedonisten

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Underligt. Det er ikke det jeg har oplevet de to gange jeg har været der. Enten har jeg været heldig - ellers har du ramt en meget uheldig aften..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest klodshans1972

Jeg har haft nogenlunde samme oplevelse. En markant overvægt af formentlig rumæniere - nogle hårdkogte typer samt nogle helt unge drenge - så det fremstår ikke helt roligt og ordentligt, som det tidligere har været fremstillet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har haft nogenlunde samme oplevelse. En markant overvægt af formentlig rumæniere - nogle hårdkogte typer samt nogle helt unge drenge - så det fremstår ikke helt roligt og ordentligt, som det tidligere har været fremstillet.

 

Nej, ejereren burde se at få ryddet op i bulen, inden den bliver lukket at polisen...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg var en tur forbi i søndags. Jeg kan til dels genkende billedet der nævnes - men kun til dels! Det er korrekt at der var en del rumænere, men de var stille og rolige og jeg hyggede mig sgu med dem i de par timer de var der. Hvis man er afvisende og forbeholden overfor dem er jeg sikker på at man får en dårlig oplevelse, men det gælder jo generelt for omgangen med andre mennesker. De virkede ikke hverken aggressive, ubehøvlede, irriterende eller intimiderende. Tværtimod virkede de som en flok gutter der hyggede sig og var glade for at kunne slappe af, høre rumænsk folkemusik og ellers bare hygge sig med et par sodavand og en spilleautomat.

Jeg hyggede mig og følte det aldrig ubehageligt eller lignende.

 

Hvorfor skal det partout stemples som en kriminel højborg bare fordi at en flok rumænske unge samler sig der. Hvad hvis det havde været en flok fra Tyrkiet? England? Spanien? Tyskland? Polen? Sverige? Er det grundet frygten for det ukendte og en eller anden paranoia at I straks stempler det som en kriminel bule så snart der er rumænere?

 

*EDIT*

Og som Nille skriver fandt jeg ud af, at flere af dem faktisk var pigernes kærester. Sorry at jeg glemte at skrive det i første omgang.

Redigeret af Vince

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg syntes lige jeg vil give en kommentar til dette her...........jeg har været derinde 1 gang og det bliver så også sidste gang.

En ven jeg har havde foreslået vi tog derind , da han havde været derinde 1 gang " om dagen " og syntes det var hyggeligt , men nu tog vi derind en lørdag aften og det skulle vise sig at være en fejl.

For det første var det ikke særligt pæne piger der tilbød sig , 2 af dem manglede det halve af deres tænder + den ene så ud som om hun havde fået tæsk mere end 1 gang.

Da jeg under ingen omstændigheder ville have noget med nogle af de piger at gøre , gik jeg ind for at tage en smøg i rygerummet og vupti var der 2 af dem derinde sammen med mig og de prøver med djævlens vold og magt at få mig til at købe " men jeg holdt stand "

Ude i baren sad der 6 Rumænske mænd og det var nogle typer hvor man tænkte " ballade " de var fulde og blev mere og mere højlydte , vi var nu min ven og mig + 2 piger i rygerummet , hvor der lige pludselig vælter en af de rumænske mænd ind og begynder at råbe af den ene af pigerne og jeg kan godt se på hende at hun er meget utryg , hun svare ham med en meget lav stemme og han bliver mere og mere ophidset og da han bliver færdig med at skælde hende ud vender han sig og kikker på mig , han kikker mig direkte ind i øjnene og siger på gebrokkent engelsk HVEM ER DU ??? JEG HAR SET DIG FØR , på den måde han gør det tænker jeg " fuck det her ender galt " jeg siger til ham at jeg nu ikke mener at vi har set hindanden før , jeg siger til min ven han skal smutte ud og holde døren klar til mig ved udgangen. 

Adrenalinen pisker nu rundt i kroppen på mig og jeg tænker hvis han så meget som prøver på at tage fat i mig , hakker jeg ham en på hovedet og løber så mod udgangen alt hvad jeg kan " skal jo også gerne forbi de 5 andre som er derude " men i det min ven går ud fra rygerummet , vender han sig om og følger med og min ven kommer så ind igen........hvad fanden sket der lige der spurgte han , vi drak vores drink og så skred vi. 

Så det kan da godt være at det kan være hyggeligt derinde om dagen , men det er sku ikke særligt hyggeligt om aften i en weekend og det at man ikke ved hvor man har de mennesker " især når de når til det punkt på aften hvor de er blevet fulde " er sku ikke sjovt.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er ellers en af fordelene ved FKK-klubberne i Tyskland at pigerne, i modsætning til at stå på gaden, bedre kan undgå "beskyttelse" fra en alfons.

 

At club 18 tillader pigernes "fyre" at sidde i clubben er en stor fejl, hvis klubben virkelig vil tjene penge, da disse typer jo skræmmer de rigtige kunder og de "pæne" piger langt væk.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lyder som om Club 18 er blevet Københavns største hul. Det kan være svært nok at komme forbi rumænske tiggere på gaden, men at I ligefrem opsøger dem i nattelivet - helt ærligt!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er ellers en af fordelene ved FKK-klubberne i Tyskland at pigerne, i modsætning til at stå på gaden, bedre kan undgå "beskyttelse" fra en alfons.

 

At club 18 tillader pigernes "fyre" at sidde i clubben er en stor fejl, hvis klubben virkelig vil tjene penge, da disse typer jo skræmmer de rigtige kunder og de "pæne" piger langt væk.

 

Pigerne er i princippet ikke ansatte og deres mandlige "venner" er bare gæster som alle andre  :P

 

Men der foregår ting dernede, som kun et trænet øje ser ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har jo selv tidligere på året skubbet til interessen for Club 18, da jeg så nogle muligheder i stedet, samt i dialogen dengang i forum opfordret ejerskabet til at forholde sig aktivt til forbehold, der også den gang kom til udtryk.

 

Men siden opgav jeg troen på forandringer til det bedre, og ophørte selv med at komme i klubben.

 

Stedet kunne rumme nogle helt andre kvaliteter, end der her kommer til udtryk, og det er en stor skam som jeg ser det at det at det ikke er tilfældet.

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var i Club 18 på Istedgade i nat (natten til søndag). Noget af en oplevelse!! Begge ryge-rummene var hele natten stort set blokeret af et par håndfulde mafia-lignende rumænske mænd og de sædvanelige rumanske bar-piger (glædespiger, hvis man har lyst). Specielt et par af fyrene så mafia-agtige ud, og det så også ud som om, de havde mere end almindeligt styr på barpigerne.

 

Ikke et sted, jeg kommer foreløbig igen...

 

/ Hedonisten

har interesseret fuldt med i beretninger om Club 18,har ikke selv besøgt stedet efter det er renoveret.tror jeg bare vil nøjes med at huske mine besøg ,da det hed non stop Cinema ,da var det et sjovt kinky sted 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Man kan undre sig over, at en dansk ejer (eller har jeg misforstået noget) lader sådan et sted gå i frø. Han må da seriøst mangle forretningssans.

 

Det kan du have ret i. Var det mig havde jeg nu også disponeret anderledes over stedet, men jeg kan altså ikke genkende billedet af at der skulle være en trykket, truende eller aggressiv stemning dernede. Jeg påstår ikke at folk lyver. Nærmere at jeg nok bare har været heldig :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kan du have ret i. Var det mig havde jeg nu også disponeret anderledes over stedet, men jeg kan altså ikke genkende billedet af at der skulle være en trykket, truende eller aggressiv stemning dernede. Jeg påstår ikke at folk lyver. Nærmere at jeg nok bare har været heldig :smile:

 

Prøv at komme sent fre-lør nat,

 

Jeg er overbevidst om at ejerne er klar over hvad der foregår folk snakker jo...

Måske foregår der mere bag kulisserne end godt er, jeg har mine teorier, som jeg holder for mig selv, det er jo Istedgade... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Prøv at komme sent fre-lør nat,

 

Jeg er overbevidst om at ejerne er klar over hvad der foregår folk snakker jo...

Måske foregår der mere bag kulisserne end godt er, jeg har mine teorier, som jeg holder for mig selv, det er jo Istedgade... 

 

Hvad tænker du på? At der bliver solgt stoffer og handlet med illegale varer feks? At ejeren/ne er i ledtogt med rumænerne og tjener penge på dem og deres mandlige "venner" ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har jo selv tidligere på året skubbet til interessen for Club 18, da jeg så nogle muligheder i stedet, samt i dialogen dengang i forum opfordret ejerskabet til at forholde sig aktivt til forbehold, der også den gang kom til udtryk.

 

Men siden opgav jeg troen på forandringer til det bedre, og ophørte selv med at komme i klubben.

 

Stedet kunne rumme nogle helt andre kvaliteter, end der her kommer til udtryk, og det er en stor skam som jeg ser det at det at det ikke er tilfældet.

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

 

Ja, det er virkelig ærgerligt, at stedet bliver drevet, som det gør, for det har et mega potentiale!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nille, uanset hvor øv man kan synes at stedet er blevet, syn's jeg ikke at du bør antyde noget som du alligevel ikke vil skrive. Hvis du har mistanke til eventuelle kriminelle forhold, bør du gå til politiet.

I øvrigt ganske som vi ikke bør/må antyde at en pige er handlet eller under 18 år, men skal anmelde det til myndighederne.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej.

Der er en artikel om stedet på ekstra bladets hjemmeside i dag lørdag.

Men det er på betalingsdelen...nogen der har læst den? :)

Hilsen sejanus

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har læst artiklen, og den omhandler hele Istedgade, og ikke kun Club18 og de første 100 meter fra hovedbanen.. :smile:

 

Ekstra Bladet har besøgt området, og talt med flere beboere som har tilbragt det meste af deres liv i nærmiljøet omkring halmtorvet og Istedgade.

 

Carl Nielsen, ejer af Club18 savner de danske gadeludere, som er blevet en stor mangelvare på fortorvene. Han siger at prostitutions og narkomiljøet er mere hårdt og brutalt end nogensinde. Han mener ikke at vi skal ha' ondt af de afrikanske piger som i øjeblikket dominere markedet. De er veluddannede lommetyve med en kynisk holdning til de stakler som ender med at være de store tabere.. nemlig de gadegæster som vælger at foretage deres sexkøb bag et forhæng eller dør i Club18. De mørke piger er meget bevidste om den pinlige affære det vil være for de fleste sexkøbere, hvis de overfor politi eller andre skal forklare et tyveri fra en mørk gadeluder. Derfor har de ingen skrubler, og på den baggrund mener han at de danske piger trods alt vil kunne bringe lidt moral ind i de i forvejen lidt lyssky forretninger.

 

Han tror at de danske pigers fravær ganske enkelt skyldes tørre tæsk..Han mener ikke at de er rå og brutale nok til at klare hverdagen i et miljø, hvor der ikke længere er plads til de svageste af de svage.

Her finder vi måske svaret på hvorfor hans egen bule bliver omtalt, som en rumænsk mafia grotte..?? Han har vel egentlig ikke noget valg ?

 

Resten af artiklen drejer sig om forandringen af den anden halvdel af gaden mod Enghave Plads. Her har byfornyelsen og andelsboligmarkedet gjort området fyldt med cafe'latte drikkende børnefamilier, som elsker at få prædikatet "hot hipster" hængt om halsen.

 

VH Ludvig.

Redigeret af Ludvig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...