Hop til indhold
Miza

Hvad tænker han?

Recommended Posts

Gør som Bly foreslår: lad ham være!

Hvis han er en "knudemand" som du mener, han er, så er du nok den sidste, han vil betro sig til. Du får jo netop hans knude til at strammes, da du i hans optik er "årsagen".

Han opsøger dig når han er klar - hvis han bliver det.

Hilsen lommepsykologen :ugeek:

Redigeret af Brutus

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har det selv sådan, at nogle gange kommer jeg alt for hurtigt; andre gange har jeg meget svært ved at komme. Det er umuligt for mig at sige, hvad grunden er til det. Jeg kan ikke gennemskue det. Det er noget, som ligger helt udenfor min egen kontrol og forståelse. 

 

Jeg tror at din kunde har det på samme måde. Han forstår det ikke selv, og kan ikke gøre noget ved det. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror slet ikke han tænker så meget - det er vist kun dig der tænker alt for meget. Tag det som det er, men evt. kan du foreslå en lidt anden rutine - og det kan være begge veje:

 

1. giv ham en hurtig udløsning - så han bedre kan slappe af og I har tid til at nyde hinanden senere.

2. træk tiden længst muligt inden I går til makronerne og/eller lad ham tilfredsstille dig først.

 

Nu ved jeg du også er god til at pirre :wink:  - så du kan jo vælge at udsætte ham for lidt stop/go eller pirringsbondage - så er du da sikker på han ikke løber nogen steder  :D

 

Det har du meget muligt ret i. Ja, hvis jeg havde mulighed for at binde ham til sengen var det helt klart en mulighed! :D

 Og tak for kompliment! ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har det selv sådan, at nogle gange kommer jeg alt for hurtigt; andre gange har jeg meget svært ved at komme. Det er umuligt for mig at sige, hvad grunden er til det. Jeg kan ikke gennemskue det. Det er noget, som ligger helt udenfor min egen kontrol og forståelse. 

 

Jeg tror at din kunde har det på samme måde. Han forstår det ikke selv, og kan ikke gøre noget ved det. 

 

Ok, den var også ny. Ja, man ved aldrig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Miza sagde den 06 Jul 2014 - 10:05 AM:

Det tror jeg vil ødelægge mere end det gavner, og give ham en forkert opfattelse, det er jo kun sexen jeg er interesseret i, ikke et "forhold".

 

det er sikkert gensidigt og da han betaler er det vel hans 'forløsninger' der kommer først  :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

nu har jeg ikke læst alle svarene - kun dit første indlæg, men jeg føler mig ikke på gyngende grund hvad ham angår

 

1: første gang har været ligeså god for ham... han har enten udviklet følelser for dig eller følelser begrænset til den ekseptionelle oplevelse i havde sammen,  uden at have defineret dem for sig selv og nu forsøger han at genskabe det i havde... men det kan han ikke...for alle de faktorer der gjorde at han kunne give slip og være sig selv første gang - de er nu blokeret af følelser som tvivl, angst, vrede og skuffelse

 

det kan være følelser der vedrører dig eller bare slet og ret frygt for at det ikke bliver det samme - either way så vil forventningen om dit besøg gøre sit til at det bliver en kedelig affære der vil eskalere den forkerte vej

 

2: du skal ikke forsøge at spørge ham selv - hvis han overhovedet kan italesætte problemstillingen er det overraskende, og han vil formentlig gå i hårdknude indvendig hvis du rammer ham uforberedt...  lad være.... none of your business og jeg ville sige nej til flere besøg...  ingen grund til at tjene penge på noget du godt ved ikke bliver et hit... 

 

det er mest reelt at sige nej tak

 

uanset hvilke følelser der er tale om vil det ikke blive et hit... man kan ikke løbe fra sine tanker, håb og forventninger.... 

 

3.  jeg kan godt forstå din undren.... jeg deler den... men forklaringen er relativt simpel og i en meget forenklet udgave er den nogenlunde inden for disse rammer:

 

vi glædespiger er ofte ukomplicerede, frigjorte, selvsikre, charmerende og ekstroverte... en utrolig potent kombi som på en gang tiltrækker mænd som fluer og på den anden side skræmmer livet af dem fordi vi "er for meget" - der er alt for meget at hamle op med

 

der er ikke noget mere stimulerende for en mand end at blive ramt uforvarende af en sex-tornado... responsen er fantastisk når han bare giver slip.... men i samme sekund han stopper op og tænker over hvad der skete, hvad han gjorde, om han kan gøre det igen.... - så deler mænd sig i 2 grupper

 

gruppe 1 er dem hvor vi kan glæde os til næste gang.... dem hvor det bliver bedre og bedre... og BEDRE :) :) :) :) :)

 

gruppe 2 - ja det er så ham her... og alle dem der aldrig helt lever op til første gang men i det mindste ikke bliver værre.... 

 

 

sig nej næste gang... det er både du og ham bedst tjent med

 

Redigeret af Jasmin

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil nu gerne høre dine mulige gæt. :)

 

Altså, der er jo meget mærkeligt.

 

Nu har jeg læst oplægget igen og de senere indkomne svar, og det er altså en meget mærkelig opførsel, din date udviser.

 

Ni måneder mellem besøg ét og to, og at han så alligevel henvender sig igen.

 

Først kom jeg til at tænke på, at han måske i virkeligheden er blevet meget betaget af dig, men at han måske er bange for at komme for tæt på - altså: det, at forelske sig i en massagepige er jo ikke den smarteste idè. Men at han alligevel gerne vil se dig.

 

Og så kom jeg til at tænke på, at han måske lider af ét eller andet OCD-agtigt - altså noget med tvangshandlinger. For det virker meget underligt, at han kommer igen og igen, selv om succes'en så helt klart er udeblevet alle de påfølgende gange.

 

Der er jo noget, der hedder "den svære toer" - men her er de alle svære!

 

Og i din beskrivelse af hans opførsel de tre sidste gange, virker det, som om han stikker hovedet noget i busken og lissom "gemmer sig" for dig - ser måske lidt væk, medens han mumler at du nok hellere må gå...

 

Han kan jo osse bare være genert, og gang nummer ét bare været meget atypisk for ham. Eller han kan være stresset eller have travlt - men underligt, at han så alligevel presser dig ind.

 

Og så kom det op i dine senere svar, at han var en knudemand - det havde jeg ikke lige fanget først.

 

Altså, jeg er ikke nogen knudemand og har ikke nogen erfaring i at være det :-P  - jeg snakker altid forholdsvis meget med de piger, jeg besøger. Men hvis han er meget lukket... det kom bare ikke så tydeligt frem i dit første indlæg... så er det måske alligevel ikke så god en idé at spørge ham, sådan som Bly og Jasmin osse mener.

 

Bly og Jasmin er jo modsat os andre repræsentanter for den professionelle del af feltet herinde.

 

Men hvis han er meget indadvendt og den tavse type, så synes han måske, som andre herinde osse siger, at det hele er okay - og ret beset kan du jo heller ikke vide, om han ser en hel lille hær af andre massagepiger sideløbende med dig,  eller han kun ser dig.

 

Men det er svært - du har åbenbart tænkt meget over det og undret dig over ham i henved to år, så derfor tænkte jeg, at det var en god idé at spørge ham. Det må jo ha' betydet noget for dig, når du har tænkt så meget over det og til sidst har spurgt herinde.

 

Men næste gang... prøv at få ham til at slappe af og forsøg at spørge lidt ind til det - "kan du huske, første gang, vi sås?" - eller ét eller andet...

 

Stadig go' vind. :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Må indrømme at jeg havde det lidt sådan da jeg var sammen med Sisse første gang.

Jeg havde læst meget om hende her inde og havde kørt mine forventninger ang. besøget op. Jeg havde holdt mig fra sex i 1 uge op til mødet og glædede mig meget.

Da jeg endelig mødte Sisse var jeg mega tændt og hun fik mig rigtig op at køre - men ak...

For først gang nogen siden forsvandt min rejsning og jeg måtte gøre mig selv færdig. Ikke pga. Sisse men fordi jeg var "over tændt".

Jeg tror han havde nydt den først gang ligeså meget som dig men er så blevet skuffet over at han ikke kan præstere det samme anden gang.

Og kommer man ved at få sat gummi på har man et problem som nok fylder enormt meget hos ham.

Redigeret af JK1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Det er lidt sjovt at se hvordan i piger der virkelig har erfaring i sex og mænd, alligevel forstår så lidt.  :smile:
To gruppe Jasmine ..... ??? Ydmyghed indenfor at muligtvis ikke vide alt og det hele, er ikke altid din stærkeste side. ;)
Det værste og lidt triste er, at rigtigt mange kvinder har samme enspårede syn på mænd og vores seksualitet. 
 
Rigtigt mange mænd - og vi har jo allerede fået nogle indlæg herinde der siger nogenlunde detsamme - er alt andet end maskiner. Nogle gange kører det vidunderligt, og andre er det uforklarligt håbløst. Jeg har haft sex i 45 år nu og har helt holdt op med at forsøge at forstå min lille ven og hans præstationer. Heldigvis er jeg også så gammel at jeg ikke gider skamme mig når det ikke bliver ekstatiskt. 
 
En gang kom jeg i samme øjeblik jeg kom ind i pigen. En gang!! Og det skete når jeg var 40 år gammel - 25 år efter debuten og mange tusen samleje senere? Hvorfor??? Jeg aner det ikke. Andre gange kan jeg holde ud i timer. Hvad er forskelen? Jeg aner det ikke. Det er så meget som spiller ind, og for os der ikke er maskiner, er det bare at huske det mindeværde og glemme det andre.
 
Og til dig Miza, vil jeg bare forsigtigt og velment sige: tænk ikke mer på det. Du kan alligevel ikke forstå noget, som han sikkert ikke en gang selv forstår. Sex er et mysterium, og mange gange tror jeg mænd faktiskt er lidt mer komplicerede end kvinder - selv om myten siger det modsatte.
 
B
 
Og så her lidt efterpå så kommer jeg at tænke på de faktiskt ikke så få gange, som kvinder har beskrivet noget vi har gjort sammen som fantastiskt, imens jeg - omend jeg ikke siger det - ikke altid forstår hvad de snakker om. Fantastiskt? Hallå ... jeg har haft langt mer fantastiskt end det. Tænker jeg tavst.
Det er nemlig ikke altid man oplever detsamme.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...