Hop til indhold

Recommended Posts

Tænker jeg vil lave min første anmeldelse.

Jeg var her til aften forbi Lara på cassiopeiastars,

Hendes billeder ser rigtig fristende ud, men de stemmer desværre ikke helt.

Nå, hun kommer ind og hun er noget ældrer en de 26, fitnesskroppen giver jeg heller ikke meget for.

Jeg havde forstået på telefon damen at hun var dansker, det var hun så ikke, og kunne knap sige en sætning på engelsk uden det lød som en stiv grønlænder.

Jeg havde bestilt 30 min, efter 10 min når jeg lige har skudt den første kanon af, rejser hun sig og siger "right back" jeg tænker lad mig bare komme videre, hun kommer ind og mindtsandten om hun ikke har tøj på og er på vej til at smide mig ud.

Jeg har været en del steder, og det her absolut det værste jeg har prøvet at jeg ikke engang kan rate det.

Så en lille heads up til jer derude. :-)

Vandtårn

Redigeret af Vandtårn

Del dette indlæg

Link til indlæg

Øv. Det er virkelig med til at ødelægge stedets renome og gør det endnu sværre at betale deres ekstra høje priser. Jeg har mødt nogle dejlige danske piger dernede, og troede egentligt at dansk var standarden (og som oftest GFE), indtil jeg en aften var nede hos en italiensk pige som ikke kyssede. Siden da har jeg faktisk ikke været der. :(

Del dette indlæg

Link til indlæg

Næste gang du er der så prøv Naya, hun er dansk, smuk, meget glad for sex. Her får du hele pakken! Virkelig value for money.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Den med tiden er nok den største faldgruppe der skiller godt og dårlig købesex. Intet er værere end dem der tripper før tiden er gået, oplevede selv på Romantika Amalie kom forsinket ind og stod og trippede efter 12-13 minutter og sagde tiden var ved at være gået.

Købesex er sorte penge, og det er ej akkord eller præstation, men et tidsinterval man køber med en givet pige.

Tak for advarslen, meget uprofessionelt af Cassiopeiastars.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Næste gang du er der så prøv Naya, hun er dansk, smuk, meget glad for sex. Her får du hele pakken! Virkelig value for money.

Naya er en engel. Det fås næsten ikke bedre. Desværre passer hendes vagter ikke med mit arbejde, ellers besøgte jeg hende en del oftere.

Cassiopeiastarsdk system med de tre lamper, synes jeg fungerer fint. (1 lys = 15 min, 2 lys = 10 og 3 lys = 5 min tilbage). Men så bliver der også banket bestemt på døren.

Jeg har ved flere lejligheder kørt den lige til kanten, komme med 1-2 minutter igen og alligevel få et bad inden jeg går hjem. Jeg synes generelt ikke cassiopeiastarsdk er så strenge på det punkt. Måske har jeg bare været heldig

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Runaldo

Håber du henvendte en klage mod forretningen på vejen ud. Sådan en behandling skal ikke forekomme igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Efter min mening er det eneste problem med cassiopeia deres priser...kan på ingen måde se hvorfor det skal koste 20% mere end ALLE andre stedet i Kbh - det har holdt mig væk en del gange.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Vil også lige være med her.

Hold jer fra Lara det dur bare ikke. Hun har måske nogle store bryster men det er også det. Hun er krukket og en kold pengemaskine. :mad:

Har heldigvis ikke leget med hende selv, men har hilst på hende, og kunne klart fornemme ovenstående :wink:

Rigtig synd hun arbejder på Cass. som ellers har et godt omdømme og er klart  byens bedste knalhytte :) :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Prisen på Cass ell Romantica får osse mig til at tænke mig om en extra gang før jeg vælger at kigge forbi dem frem for SC, PG, SG osv.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Min eneste oplevelse hos Cassiopeiastars var desværre Lara.

Og ja, hun er decideret elendig. Og der skal noget til, før jeg siger det om en glædespige.

Oplevelsen med Lara har holdt mig væk fra stedet siden og det er måske lidt dumt. Der kunne jo være andre rigtig søde piger på stedet.

Men det bliver nok andre græsgange for mig - også på grund af priserne!

Pigernes udgifter til husleje og telefondamer bliver ikke mindre, så det er måske klart nok at de ikke går ned i pris.

Men pigerne på de dyre klinikker er, efter min mening, helt klart ved at blive overhalet indenom af Privat&Diskret og udenlandske piger. 

Jeg har hørt mange piger klage over, at der er for lidt at lave, især under finanskrisen. Hmmm... jah, men det har ikke påvirket deres priser.

Hvis jeg havde et bordel i dag, hvor pigerne, af en eller anden grund, tog 1100 for en lille halv time, så ville jeg nok prøve at konkurrere på nogle andre parametre.

Jeg har ofte oplevet, at fantastisk smukke piger, leger på bordeller, i lokaler der kun lige er én måneds slitage fra, at være usle. 

Jeg ville lave et SUPER lækker miljø. En sand luksus lounge, hvor mænd blev forkælede. Jeg mener, hvad koster det lige på dagsbasis, at tilbyde en kold øl, eller reparere bruseren mere en end gang om året?

Omgivelserne betyder ikke noget for alle, men jeg ved, at jo mere eksklusiv du får din kunde til at føle sig, jo løsere sidder sedlerne. :wink:

Redigeret af Master G

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, du har helt ret Master G.

Nu var det første gang jeg besøgte cassiopeiastars, og det var sgu også sidste gang.

Jeg vil mene at PG, & SG har langt pænere lokaler og så ved man også hvilken service man får.

Jeg har smidt en mail til cass, ang. mit besøg så jeg venter lidt spændt på hvad de svarer tilbage.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan desværre alt for godt genkende den kedelige anmeldelse af Lara. Jeg har selv anmeldt hende på venuslogen for et godt stykke tid siden under profilnavnet "kanon".

Jeg kan dog sagtens anbefale stedet - priserne er som de er det må man selv vurdere om man vil spendere.  

Tak for endnu en advarsel!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...