Hop til indhold
Montezi

En vild weekend i Esbjerg med Sandra Dee

Recommended Posts

Denne beretning skal ikke ses som en traditionel anmeldelse, da vi mødtes under lidt særlige omstændigheder - så derfor er den lagt under hyggesnak.

Jeg havde gennem et par måneder chattet med Sandra, og vi havde fundet ud af at vi begge tændte på dominans, bondage og extrem sex, samtidig med at vi havde god kemi over nettet. Endelig lykkedes det at få planlagt et besøg i det vestjyske, og jeg tog et tog fredag efter arbejde og ankom på Esbjerg St. kl halv tolv, hvor den frække tøjte ventede på mig. Vi tog en taxa til hendes bordel, hvor vi mere eller mindre tilbragte det næste halvandet døgn. Nydeligt sted uden at være prangende - men hun er i gang med at renovere stedet, og bollerummene er lækre og hyggelige.

Vi startede med en times hyggesnak, kys og kæleri for lige at lære hinanden at kende, og rykkede derefter ind i det ene bollerum, hvor vi brugte ca 4 timer på masser af sex - primært i den blide ende, dog med lidt let spanking, lækker deepthroat, analsex og leg med klemmer - og en masse snak og pjatteri.... og så har hun bare den lækreste og strammeste fisse... der er sgu én der har passet sine knibeøvelser - vildt fedt! ;)

Jeg vågnede ved halv ni-tiden, og gik ind og spillede pik til den var stiv, tog et kondom på og smuttede tilbage i bollerummet. Sandra sov stadigvæk, så jeg kravlede forsigtigt op i sengen, spredte hendes ben og begyndte at kneppe hende så hun vågnede... alt for fedt, og det syntes tøsen også da hun lige var kommet til sig selv... meget forvirret til at starte med. :D

Det blev til en times morgensex uden avancerede indslag ( så vidt jeg husker ), før vi smuttede i bad sammen og tog tøj på, før vi smuttede ned i byen for at finde noget morgenmad/frokost. Efter vi havde spist gik vi en tur i sexshop og købte nogle læder-manchetter som tøsen skulle bindes med senere.

Tilbage i bordellet smed vi tøjet og gik igang med en masse pervers sex, uden at gå for meget i detaljer kan nævnes; fisting, fisseudblokning med perverse genstande, anal-udblokning, hårde klemmer på brystvorter og skamlæber, spanking og piskning, breathplay og sikkert et par ting til jeg har glemt... hele den eftermiddag og aften er lidt indhyllet i en tåge af sex, kun afbrudt af en tur på en græsk restaurant og få lidt at spise, og så hjem og knalde og hygge igen.

Ved 23-tiden faldt vi i søvn i hinandens arme, og sov indtil jeg vågnede omkring kl. 4, det var en fin anledning til at stikke pikke i munden på tøsen, som igen igen vågnede meget forvirret, men dog hurtigt kom igang med at sutte. Det blev til et par timers sex, uden det vilde kinky shit... eller det vil sige hun blev overrasket med et urinbad i brusekabinen, som straf for at hun havde fyldt min mund med fissejuice under en af hendes utallige sprøjte-orgasmer. Det passede ikke damen, men hun måtte tage sin straf. :evil:

Efter et bad dyrkede vi lidt mere sex, men hun var nu så brugt i sine huller at det var en hård omgang for hende, men hun måtte bare lystre og stille sig til rådighed for min pik. Bagefter sov vi et par timer mere, inden vi stod op og ryddede op og jeg fik pakket mine ting sammen. Lidt afsluttende hyggesnak og et farvel-BJ og jeg smuttede ned på stationen og nappede et tog hjem til Djævleøen, mens hun ventede på dagens første kunde... stakkels pige - det må have været en hård arbejdsdag med et par totalt misbrugte huller.

Det var en helt fantastisk weekend - selvom det var noget af et sats at rejse tværs over landet for at tilbringe halvandet døgn med en kvinde man aldrig havde mødt før - og vi havde virkelig god sex og kemi.... og jeg har slet ikke atl på hvor mange vsprøjteorgasmer hun fik... et konservativt bud er omkring 25 :huh:

Jeg havde købt lidt frækt tøj med til hende; et par meget små booty-short i denim, som sad fantastisk på hendes lille lækre røv - en ultrakort sort skolepige nederdel der ikke engang dækkede hele røven - det så så lækkert ud da hun gik ned af gangen iført nederdelen og høje hæle, og et par ultrasmå bikinier... den ene bestod kun af tråde, samt et par strømpeholdere som havde klemmer til at sætte på skamlæberne. :evil:

Sandra er en nydelig dame, med en rigtig lækker krop; slank med kvindelige former, lange slanke ben, en dejlig lille rund røv og nogle fantastisk smukke tunge DD-skåls bryster, og hun har en del halvstore tatoveringer. Hun elsker tydeligvis sex og at blive brugt af en bestemt herre, og spiller rollen som underdanig kneppedukke perfekt. :wub:

Jeg håber afgjort at vi kan gentage succesen igen på et tidspunkt, og jeg har svævet i en rus af dekadent sex lige siden... men er endelig ved at være tilbage til normal.

Et lille kedeligt efterspil kom der desværre også. Det var almindeligt kendt på chatten at jeg skulle besøge hende, og mandag formiddag fik hun et ubehageligt opkald fra en eller anden idiot, som prøvede at udgive sig for at være mig. Hun afslørede ham dog med det samme, men hvad fanden sker der for sådan et fjols - og hvad i alverden håber tossen at opnå? Det må desværre være én fra chatten, da han kendte nogle detaljer som han kun kan have fået derinde - så når du læser dette, så søg hjælp din skøre kugle!!! :angry:

Det er ved at gå op for mig hvor mange skadede og psykisk ustabile mænd der færdes i denne subkultur - kan sgu godt forstå at pigerne af og til får nok.



 

Redigeret af Montezi

Del dette indlæg


Link til indlæg

Denne beretning skal ikke ses som en traditionel anmeldelse, da vi mødtes under lidt særlige omstændigheder - så derfor er den lagt under hyggesnak.

Jeg havde gennem et par måneder chattet med Sandra, og vi havde fundet ud af at vi begge tændte på dominans, bondage og extrem sex, samtidig med at vi havde god kemi over nettet. Endelig lykkedes det at få planlagt et besøg i det vestjyske, og jeg tog et tog fredag efter arbejde og ankom på Esbjerg St. kl halv tolv, hvor den frække tøjte ventede på mig. Vi tog en taxa til hendes bordel, hvor vi mere eller mindre tilbragte det næste halvandet døgn. Nydeligt sted uden at være prangende - men hun er i gang med at renovere stedet, og bollerummene er lækre og hyggelige.

Vi startede med en times hyggesnak, kys og kæleri for lige at lære hinanden at kende, og rykkede derefter ind i det ene bollerum, hvor vi brugte ca 4 timer på masser af sex - primært i den blide ende, dog med lidt let spanking, lækker deepthroat, analsex og leg med klemmer - og en masse snak og pjatteri.... og så har hun bare den lækreste og strammeste fisse... der er sgu én der har passet sine knibeøvelser - vildt fedt! ;)

Jeg vågnede ved halv ni-tiden, og gik ind og spillede pik til den var stiv, tog et kondom på og smuttede tilbage i bollerummet. Sandra sov stadigvæk, så jeg kravlede forsigtigt op i sengen, spredte hendes ben og begyndte at kneppe hende så hun vågnede... alt for fedt, og det syntes tøsen også da hun lige var kommet til sig selv... meget forvirret til at starte med. :D

Det blev til en times morgensex uden avancerede indslag ( så vidt jeg husker ), før vi smuttede i bad sammen og tog tøj på, før vi smuttede ned i byen for at finde noget morgenmad/frokost. Efter vi havde spist gik vi en tur i sexshop og købte nogle læder-manchetter som tøsen skulle bindes med senere.

Tilbage i bordellet smed vi tøjet og gik igang med en masse pervers sex, uden at gå for meget i detaljer kan nævnes; fisting, fisseudblokning med perverse genstande, anal-udblokning, hårde klemmer på brystvorter og skamlæber, spanking og piskning, breathplay og sikkert et par ting til jeg har glemt... hele den eftermiddag og aften er lidt indhyllet i en tåge af sex, kun afbrudt af en tur på en græsk restaurant og få lidt at spise, og så hjem og knalde og hygge igen.

Ved 23-tiden faldt vi i søvn i hinandens arme, og sov indtil jeg vågnede omkring kl. 4, det var en fin anledning til at stikke pikke i munden på tøsen, som igen igen vågnede meget forvirret, men dog hurtigt kom igang med at sutte. Det blev til et par timers sex, uden det vilde kinky shit... eller det vil sige hun blev overrasket med et urinbad i brusekabinen, som straf for at hun havde fyldt min mund med fissejuice under en af hendes utallige sprøjte-orgasmer. Det passede ikke damen, men hun måtte tage sin straf. :evil:

Efter et bad dyrkede vi lidt mere sex, men hun var nu så brugt i sine huller at det var en hård omgang for hende, men hun måtte bare lystre og stille sig til rådighed for min pik. Bagefter sov vi et par timer mere, inden vi stod op og ryddede op og jeg fik pakket mine ting sammen. Lidt afsluttende hyggesnak og et farvel-BJ og jeg smuttede ned på stationen og nappede et tog hjem til Djævleøen, mens hun ventede på dagens første kunde... stakkels pige - det må have været en hård arbejdsdag med et par totalt misbrugte huller.

Det var en helt fantastisk weekend - selvom det var noget af et sats at rejse tværs over landet for at tilbringe halvandet døgn med en kvinde man aldrig havde mødt før - og vi havde virkelig god sex og kemi.... og jeg har slet ikke atl på hvor mange vsprøjteorgasmer hun fik... et konservativt bud er omkring 25 :huh:

Jeg havde købt lidt frækt tøj med til hende; et par meget små booty-short i denim, som sad fantastisk på hendes lille lækre røv - en ultrakort sort skolepige nederdel der ikke engang dækkede hele røven - det så så lækkert ud da hun gik ned af gangen iført nederdelen og høje hæle, og et par ultrasmå bikinier... den ene bestod kun af tråde, samt et par strømpeholdere som havde klemmer til at sætte på skamlæberne. :evil:

Sandra er en nydelig dame, med en rigtig lækker krop; slank med kvindelige former, lange slanke ben, en dejlig lille rund røv og nogle fantastisk smukke tunge DD-skåls bryster, og hun har en del halvstore tatoveringer. Hun elsker tydeligvis sex og at blive brugt af en bestemt herre, og spiller rollen som underdanig kneppedukke perfekt. :wub:

Jeg håber afgjort at vi kan gentage succesen igen på et tidspunkt, og jeg har svævet i en rus af dekadent sex lige siden... men er endelig ved at være tilbage til normal.

Et lille kedeligt efterspil kom der desværre også. Det var almindeligt kendt på chatten at jeg skulle besøge hende, og mandag formiddag fik hun et ubehageligt opkald fra en eller anden idiot, som prøvede at udgive sig for at være mig. Hun afslørede ham dog med det samme, men hvad fanden sker der for sådan et fjols - og hvad i alverden håber tossen at opnå? Det må desværre være én fra chatten, da han kendte nogle detaljer som han kun kan have fået derinde - så når du læser dette, så søg hjælp din skøre kugle!!! :angry:

Det er ved at gå op for mig hvor mange skadede og psykisk ustabile mænd der færdes i denne subkultur - kan sgu godt forstå at pigerne af og til får nok.

 

 

Lyder til at have været en totalt fed date for jeg begge Monte

Thumbs up ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det håber jeg da... og hun har da ikke blokeret mig endnu - så mon ikke ;) men uanset så havde jeg ihvertfald en helt forrygende weekend.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Montezi

 

Der findes kun en Montezi - og det er på alle måder positivt ment :) 

 

Jeg har aldrig tidligere hørt om at der er opstået så meget kemi i en chat på en portal om købesex, mellem en mandlig bruger der vanligvis køber sex, og en kvinde der sædvanligt sælger sex, at en så speciel aftale er blevet indgået, som hele denne beretning beskriver forløbet af.

 

Du løfter med dit sprog jeres perverse sex til nye højder, hævet over lumre stereotyper, og efterlader læseren med en opfattelse af, at her har to mennesker i hver deres rolle oplevet den ultimative seksuelle fryd og nydelse.

 

Stort tillykke til jer begge, i håbet om at I finder tid og lejlighed til at gentage denne succes, og hvis ikke kan I nok begge blot glædes over de gode minder om dit besøg hos Sandra i Esbjerg.

 

Ham fjolset, håber jeg skammer sig så meget nu at han holder en meget lang pause fra chatten på EG - hvis altså at manden ejer skam i livet :angry: 

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Et lille kedeligt efterspil kom der desværre også. Det var almindeligt kendt på chatten at jeg skulle besøge hende, og mandag formiddag fik hun et ubehageligt opkald fra en eller anden idiot, som prøvede at udgive sig for at være mig. Hun afslørede ham dog med det samme, men hvad fanden sker der for sådan et fjols - og hvad i alverden håber tossen at opnå? Det må desværre være én fra chatten, da han kendte nogle detaljer som han kun kan have fået derinde - så når du læser dette, så søg hjælp din skøre kugle!!! :angry:

Det er ved at gå op for mig hvor mange skadede og psykisk ustabile mænd der færdes i denne subkultur - kan sgu godt forstå at pigerne af og til får nok.

 

Hey Monte.

 

Fantastisk beretning, Du/i har lavet her. Lyder til, i har haft en fantastisk tid sammen, dig og Sandra. Ja hun lyder da til, at være en dejlig pige. I må ha, haft de vildeste timer sammen. :-P  :-P 

 

Men måtte, da lige kommentere, på og sige WTF. Hvilken fjols, hvad fanden får, sådan et fjols ud af, at ringe og udgive sig for dig, han må da i den grad ha en dårlig smag i munden. Eller bare dybt misundelig på dig Monte. Fordi du har succes i det du laver. Han må ha en meget lille selvværd det fjols. Håber da i den grad i finder ud, af hvem den person er. Især for os der var på chatten, den pågældende aften. For ja det tyder da på, der er en der. Der har, så ondt i røven og du fik opmærksomhed og han ikke gjorde. Ja føj for s.... Siger jeg bare. 

 

Godt indlæg Monte. Og ked af det på jeres vegne.

 

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for de pæne ord drenge.

 

Rejse < Arh, du skal se, der sker nok mere i kulisserne end man tror ;) så tvivler på at det skulle være en enlig svale.

 

Kanon < Fuck nu tossen, der skal heldigvis meget mere til at slå både Sandra og jeg ud - og hun håndterede ham helt cool... så ikke noget vi gider bruge flere kræfter på.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nonito

WOW Monte du er sgu pund for pund den bedste herinde, det lyder somom at Sandra fik den big time. En revanche lyder dog på sin plads ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Potatohead

Fin og beskrivende beretning Montezi. Det lyder til i passer som hø i en træsko og fik udforsket hinanden på områder og steder der gjorde jer hver især godt. Jeg vedkender mine lyster, men også at andre har deres, og det er det der gør denne side cool. Fortællinger som din her er det, cool og det virker til i har en fælles forkærlighed for de samme udfoldelser, hvilket jo er helt og aldeles fantastisk. At finde en kvinde man svinger så godt med, at man får en ultimativ oplevelse, som vi læsere her så i den grad nyder godt af, er jo berigende for siden.

 

Tak Montezi, som nu måske ses jævnligt i det vestjyske.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Tak for roserne gutter - dejligt at vide at nogen læser og kan bruge historien til noget.

 

Konen har fået en ordentlig tur efterfølgende! :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for de pæne ord drenge.

 

Rejse < Arh, du skal se, der sker nok mere i kulisserne end man tror ;) så tvivler på at det skulle være en enlig svale.

 

Kanon < Fuck nu tossen, der skal heldigvis meget mere til at slå både Sandra og jeg ud - og hun håndterede ham helt cool... så ikke noget vi gider bruge flere kræfter på.

 

"There is more to reality than meets a normal eye" :D

 

Jeg glæder mig også på jeres vegne, det lyder for fedt med jeres weekend :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er der flere der har spurgt ind til det, så jeg vil da godt lige pointere at Sandra har givet sin velsignelse til at jeg skrev en lille beretning af vores møde - selvom det var af privat karakter.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sandra Dee's Place

Hahaha Monte...er de efter dig?

 

Trøsten må være...at det er folk også efter mig, de tror jeg selv har skrevet indlægget, så hvis der kommer nogen mænd der bager lidt på dig, er det forklaringen :D :D

 

Jeg er voksen nok til at stå ved mine handlinger, og ja, vi havde en fed weekend...både i og uden for sengen, samt en fortsat fed kontakt, så selvfølgelig måtte du skrive om det - det er jo gjort i et pænt og nydeligt sprog ;)

 

Og Monte....tak for historien - og besøget...smiler....som du selv skriver et sted...vi vidste ikke hvad der skete...sex trance ;)

 

Redigeret af Sandra Dee's Place

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Takker for beretningen Monte.. hvor er det bare fedt at høre at jeres sexuelle og menneskelige kemi gik op i en højere enhed på den måde...... fedt, fedt, fedt!!

 

Stort tillykke til både dig og Sandra for den succesfulde weekend!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Super fortælling, Sandra er super hot - lige fra jeg så hendes annonce første gang var jeg vildt tiltrukket, og det var primært hende skyld at jeg kørte fra Amager til Esbjerg - se evt. min anmeldelse af "Sandra og Fie i Esbjerg".

 

Monte - ok jeg er nok lidt mere end misundelig ;-)

 - hvad jeg ikke lige nævner i min anmeldelse er at jeg seriøst overvejede at køre tilbage til Esbjerg efter at have hentet lidt øl i Tyskland ! - ikke at Fie ikke var dejlig (det var hun !!! - hun var super dejlig) men da jeg er lidt mere til lidt ældre piger end Fie og Sandra havde på den måde havde åbnet sig og vist nogle sider vi slet ikke nåede til - så tro mig - hun er nummer 3 på besøgs listen i Jylland, med mindre jeg tilfældigvis havner i Esbjerg før de 2 andre aftaler.

 

Super beretning og Sandra jeg tvivler ikke på at Monte har skrevet anmeldelsen... jeg kommer igen, stort knus Rolias

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...