Hop til indhold
Guest Potatohead

Dick's with Nick's

Recommended Posts

Guest Aarhuselsker

Havde en kanin da jeg var lille, -der hed molly, så det kommer nok ubevidst derfra... Tænkte meget over kunstnernavn, gad ikke hedde noget alle hed, ku' have været 1 ud ad 500 Mercedes'r eller Pamela'r.... Men så vidt min research har givet mig svar på, så er vi vist kun to, en i Jylland og en i KBH... Startede ud med og hedde Molly og har skiftet navn to gange imellem tiden, men endte tilbage med Molly igen fordi jeg syntes det var mere mig. Kan ikke forklare det, molly er bare mig og jeg er bare molly....

 

Dit navn får mig altid til at tænke på de gamle cowboyser films - dem på celluloid ikk?. Når gutterne ikke red i ørkenen på deres utrættelig heste ( Shadow og Walt Slade :)) eller jagtede banditter, så var de på kombineret bar og horehus. De mange frodige piger med et alternativt sundt erhverv, iklædt store fejende kjoler, og snørreliv, hed altid Molly.

 

Så Molly, du er min cowgirl :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sandra Dee's Place

Mit navn....hmmm....jeg kom ind i branchen i februar...og blev døbt Michelle.....synes bare ikke det var mig....men skiftede så arbejdsplads til en ny by...og skulle som mange andre finde et navn på få minutter....det blev Sandra....og da jeg overtog mit eget sted, blev det til sandra Dee....

 

Fordi....

 

Hun er jo som mig....en lille naiv pige....der bliver moden i en fart :)

 

- Det er min oplevelse af mit sexliv....var sød pige frem til 2011...lange forhold...

 

så havde jeg mit rædselsår...døde flere gange på vej til sygehuset i ambulance...og da jeg endelig fik en operation...kørte jeg galt og mistede korttidshukommelsen...

 

Så bestemte jeg mig for at nu skulle jeg leve livet inden jeg igen døde...så her er jeg...fuld af livsmod - præcis som Sandra Dee i filmen Grease :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tog navnet Ratata - fordi jeg heller ikke er den hurtigste hund på havnen... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

 

 

bi16.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været Internetbruger siden vi havde modem'er, der blev koblet på telefonlinjen. Så jeg har selvfølgelig også været i en del sammenhænge, hvor der var brug for et nick, det være sig gaming, mail, IRC osv. Jeg havde et bestemt, jeg brugte i mange år. Det har jeg ikke brugt her af to grunde:

 

1. Dengang (da jeg var i 20'erne) passede dette nick godt til mig synes jeg selv. Men i de senere år, hvor jeg har været sidst i 30'erne, har jeg synes det var ved at være lidt outdated og der var brug for et nyt. derfor er jeg mere eller mindre holdt op med at bruge det.

 

2. ...og endnu vigtigere: Jeg vil gerne være anonym her. Derfor ville jeg ikke bruge et, hvor alle der kendte til det gamle, lynhurtigt kunne regne sammenhængen ud, når de holdt det op mod de få oplysninger, jeg giver om mig selv.

 

Så der var brug for et nyt, da jeg skulle oprette mig som bruger på EG. Jeg havde i forvejen gået og grublet over et godt nick, jeg kunne bruge generelt, og lige pludselig en dag kom det helt ud af det blå: Jeg skal da hedde Den Røde Baron! Der var ikke nogen speciel grund til det overhovedet, ingen forhistore eller reference. Men der er alligevel to ting, der gør at navnet passer meget godt. Den ene er, at jeg tilbage i starten/midten af 90'erne var ret vild med computerspillet The Red Baron (en WW1 fly/kampsimulator). Den anden er min politiske observans. Jeg har af en eller anden grund altid bevæget mig mest blandt småborgerlige folk ( på arbejde især), så jeg har altid været anset for at være rød, selv om jeg ikke vil udelukke at stemme radikalt på et tidspunkt...! En politisk rød baron må da også være noget, der falder lidt udenfor alt normalt, lidt af en rebel, og det kan jeg også godt lide.

 

Jeg har så efterfølgende brugt navnet alle steder, der har noget med sex at gøre, og hvor jeg gerne vil være anonym. Hvisse steder som TheRedBaron eller DerRoteBaron alt efter sammenhæng. Til gengæld bruger jeg det ikke i andre sammenhænge, så der mangler jeg stadig et godt nick...

 

 

Redigering pga. tilføjelse:

Min avatar kommer sig af, at jeg fik lyst til at få sat en sådan på efter at have været her et stykke tid. Så jeg begyndte at Google billeder med reference til Den Røde Baron og Von Richthofen. Der var ikke mange, der egnede sig som avatar, indtil jeg fandt denne... ;)

Redigeret af DenRødeBaron

Del dette indlæg


Link til indlæg

Redigering pga. tilføjelse:

Min avatar kommer sig af, at jeg fik lyst til at få sat en sådan på efter at have været her et stykke tid. Så jeg begyndte at Google billeder med reference til Den Røde Baron og Von Richthofen. Der var ikke mange, der egnede sig som avatar, indtil jeg fandt denne... ;)

 

Richthofen und sein Flugzirkus ueber alles!

 

Helte behøver ikke naturnødvendigt tilhøre vinderen i en krig. Taberen kan faktisk godt stå med en god håndfuld af slagsen, og Manfred von Richthofen var et at kejserrigets esser.

 

En af piloterne, der udmærkede sig, var faktisk Hermann Goering. En hel del kilo tungere blev han dog dømt i Nurnberg i 1946.

 

 

PS: Jeg er snart træt af, at jeg ikke kan få almindelige tankestreger, apostroffer, omlyde samt andre speialtegn til at fungere på denne platform.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

PS: Jeg er snart træt af, at jeg ikke kan få almindelige tankestreger, apostroffer, omlyde samt andre speialtegn til at fungere på denne platform.

 

hvâd èr prõblëmet ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Richthofen und sein Flugzirkus ueber alles!

Helte behøver ikke naturnødvendigt tilhøre vinderen i en krig. Taberen kan faktisk godt stå med en god håndfuld af slagsen, og Manfred von Richthofen var et at kejserrigets esser.

En af piloterne, der udmærkede sig, var faktisk Hermann Goering. En hel del kilo tungere blev han dog dømt i Nurnberg i 1946.

PS: Jeg er snart træt af, at jeg ikke kan få almindelige tankestreger, apostroffer, omlyde samt andre speialtegn til at fungere på denne platform.

Sådan nogen her du der ;). :). -' / ?!',.@&kr

Det funker fint fra Iphone og Mac.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sådan nogen her du der ;). :). -' / ?!',.@&kr

Det funker fint fra Iphone og Mac.

 

Nu er det ikke fordi, jeg vil afspore denne streng, men jeg kan ikke på en almindelig Mac - med fuldt opdateret programvare - få disse specialtegn frem.

Men lad Admin grumle over det, og lad strengen køre videre efter trådstarters intention.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Nu er det ikke fordi, jeg vil afspore denne streng, men jeg kan ikke på en almindelig Mac - med fuldt opdateret programvare - få disse specialtegn frem.

Men lad Admin grumle over det, og lad strengen køre videre efter trådstarters intention.

 

Av ja, der var der ved at ske en afsporing igen, bare fordi man kun focuserer på de sidste få indlæg i strengen.

Jeg sender dig en PM i stedet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Truth - Jeg elsker sandheden. Ogsaa selvom den nogle gange goer ondt, men forsoeger ikke at saare...lykkes nogle gange bedre end andre. 

 

Loegne og usandheder goer mig pissed :cool: !!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Richthofen und sein Flugzirkus ueber alles!

 

Helte behøver ikke naturnødvendigt tilhøre vinderen i en krig. Taberen kan faktisk godt stå med en god håndfuld af slagsen, og Manfred von Richthofen var et at kejserrigets esser.

 

En af piloterne, der udmærkede sig, var faktisk Hermann Goering. En hel del kilo tungere blev han dog dømt i Nurnberg i 1946.

 

 

PS: Jeg er snart træt af, at jeg ikke kan få almindelige tankestreger, apostroffer, omlyde samt andre speialtegn til at fungere på denne platform.

Heldigvis er der ikke en, som har valgt "Hermann Goering" til sin nick.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Oldtimer, fordi jeg efterhånden ikke er helt ung længere. Jeg ved godt at der er ældre brugere på forummet. Jeg har i mange år på et andet (tilsvarende emne) site brugt first timer. Men den duer jo sådan set kun første gang ;-) Jeg underskrev mig oftest som FT og en medskyldig på Artemis spurgte mig: "FT??? står det for Französisch Total?"  LOL.

 

Oldtimer er jo også hyggelige gamle biler, med lidt patina. Ikke så hurtige i optrækket, men virker stadig.

 

Og hvor gammel er en Oldtimer så lige?

 

Mvh OT

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest littledick

Tjaa, jeg kan kun være enig med Truth, sandhed fremfor alt - derfor mit nick :-|

Del dette indlæg


Link til indlæg

En lille blå TVR Griffith har jeg såmænd opkaldt mig self efter.....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu har jeg godt nok ikke en 'dick', men mit navn er jo også et nick. ;)

Tilblivelsen af mit navn minder ligeledes om Jasmins og Sisses.

Da jeg endelig havde taget mod til mig og sagt ja til at prøve min første vagt den efterfølgende dag, havde jeg under 10 minutter til Ekstra Bladet lukkede for indringning af annoncer... Jeg havde absolut ingen tanker gjort mig om, hvad jeg nu skulle kalde mig - det var min sidste bekymring! :D

Så det var faktisk min veninde (som også ringede annoncen ind for mig) der bare fik fyret det navn af i farten.

Egentlig lå det ikke godt i min mund i lang tid, men jeg fik bare aldrig lavet det om. Havde jeg haft nogen som helst former for indsigt i selve markedsføringsdelen på det tidspunkt, så havde jeg helt sikkert valgt et eller andet (åndssvagt?) navn, som ingen andre gad at have! Hihi...:D

Lige pludselig var der mange flere Nikita'er end til at starte med, og hvad gør man så for at skille sig ud?! Man tager et efternavn og håber på at kunne beholde den sammensætning for sig selv. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tywin Lannister

Nu har jeg godt nok ikke en 'dick', men mit navn er jo også et nick. ;)

Tilblivelsen af mit navn minder ligeledes om Jasmins og Sisses.

Da jeg endelig havde taget mod til mig og sagt ja til at prøve min første vagt den efterfølgende dag, havde jeg under 10 minutter til Ekstra Bladet lukkede for indringning af annoncer... Jeg havde absolut ingen tanker gjort mig om, hvad jeg nu skulle kalde mig - det var min sidste bekymring! :D

Så det var faktisk min veninde (som også ringede annoncen ind for mig) der bare fik fyret det navn af i farten.

Egentlig lå det ikke godt i min mund i lang tid, men jeg fik bare aldrig lavet det om. Havde jeg haft nogen som helst former for indsigt i selve markedsføringsdelen på det tidspunkt, så havde jeg helt sikkert valgt et eller andet (åndssvagt?) navn, som ingen andre gad at have! Hihi... :D

Lige pludselig var der mange flere Nikita'er end til at starte med, og hvad gør man så for at skille sig ud?! Man tager et efternavn og håber på at kunne beholde den sammensætning for sig selv. ;)

 

Der bristede du min boble lidt, skønne Nikita :D

 

Jeg har altid gået og troet, at du havde taget navnet fra din Australske tvillingesøster:

 

MV5BMTcwMjgwNjE0MV5BMl5BanBnXkFtZTYwNTM3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg valgte GOG, fordi mine venner lavede et dejligt karikatur "Føsdagskort" til mig, da jeg blev 50 :smile:

 

Til: Good Old Gammelnok, og så af respekt for en kollega, jeg havde da jeg var i lære, han blev kaldt GOG, deraf GOG.

PS, De mener det stadig:-) Venner:-)

 

GOG

Redigeret af gog

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu har jeg godt nok ikke en 'dick', men mit navn er jo også et nick. ;)

Tilblivelsen af mit navn minder ligeledes om Jasmins og Sisses.

Da jeg endelig havde taget mod til mig og sagt ja til at prøve min første vagt den efterfølgende dag, havde jeg under 10 minutter til Ekstra Bladet lukkede for indringning af annoncer... Jeg havde absolut ingen tanker gjort mig om, hvad jeg nu skulle kalde mig - det var min sidste bekymring! :D

Så det var faktisk min veninde (som også ringede annoncen ind for mig) der bare fik fyret det navn af i farten.

Egentlig lå det ikke godt i min mund i lang tid, men jeg fik bare aldrig lavet det om. Havde jeg haft nogen som helst former for indsigt i selve markedsføringsdelen på det tidspunkt, så havde jeg helt sikkert valgt et eller andet (åndssvagt?) navn, som ingen andre gad at have! Hihi... :D

Lige pludselig var der mange flere Nikita'er end til at starte med, og hvad gør man så for at skille sig ud?! Man tager et efternavn og håber på at kunne beholde den sammensætning for sig selv. ;)

 

 

Det bliver vel aldrig for sent til at glædes pige gruppen får en "Dagny" :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu har jeg godt nok ikke en 'dick', men ....

 

Jeg bekræfter gerne udsagnet ......

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ville oprindeligt have heddet "Missetand" men droppede det. ( mens navnet stadig var ledigt).

Pludselig en dag var der et spørgsmål pressede sig på, Og så måtte jeg finde på et profilnavn.

Jeg havde tænkt lidt kedeligt geografisk, og det blev hvad det blev. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...