Rejsenetværk 9594 Skrevet 27. Juni, 2014 Jeg har desværre meget hår på en del af ryggen, og for meget hår på overarmene. Er jo godt klar over jeg burde gøre noget ved det, hvis altså jeg havde og har et liv hvor jeg kan opnå sex uden at skulle betale for det. Men eftersom jeg ikke kan score kvinder, derfor er nødt til at betale for sex, og at det aldrig er sket at en sexarbejder har afvist at sælge sex til mig, hverken på grund af min behåring eller af andre grunde, ja så har jeg altså undladt at få fjernet denne behåring, hverken i form af den bekostelige permanente løsning, eller nogle af de muligheder der er til at betale, men som skal gentages for at holdes ved lige. Har nu imidlertid fået den fikse ide at jeg for første gang, gerne vil have fjernet alt hår omkring penis, på ryggen og mine overarme inden en tur til NRW for at besøge FKK klubber i august. Måske den franske oplevelse bliver bedre hårfrit? Imidlertid er der nogle bestemte krav til at hårene hverken må være for lange, eller for korte for at jeg kan modtage behandling. Intim Hårfjerning Brazilian til Kvinder & mænd http://www.cliniquecamille.dk/index.asp?ArtId=14620&ActiveMenu=16314 Jeg er ikke meget for at rode med en saks selv for at forberede mig før en voksning, tror nemt det bliver noget joks, og på ryggen kan jeg da slet ikke bruge saksen selv. Vil egentlig gerne betale ekstra såvel for tiden, som for det ekstra arbejde med at klippe hår til den rette længde, men jeg er tilbageholdende med at forespørge om det udgør en mulighed. Tænk hvis de synes jeg er en klam lummer mand på 49 år, og helt misforstår formålet med min henvendelse. Vil nødigt det risikere, men er der nogen der har erfaring som mand med intim hårfjerning med voks, eller piger/mænd der professionelt udfører samme, der kan formidle om en sådan forespørgsel om mod merbetaling , at få hår forberedt på klinikken til behandling, er såvel acceptabelt, som at den vil kunne blive imødekommet? Eventuelle gener Nu står der jo at en behandling holder 4 - 8 uger alt efter hårtype, men er der nogen der har viden om eventuelle gener, kløe, rødmen eller andet i umiddelbar forlængelse af en udført intim hårfjerning hos en mand? Dermed kan komme med gode råd om hvor mange dage man bør få behandlingen udført, før eventuelle seksuelle aktiviteter, som for eksempel adskillige gange fransk betjening på FKK klubber over 3 dage i Tyskland. PS Et eventuelt uformelt tilbud af en pige eller mand, der kan godtgøre sine formelle faglige kompetancer indenfor kosmetisk hårfjerning med brasiliansk/Lycon voks, og som vil modtage mig på den præmis at jeg møder uforberedt op til behandlingen med for lange hår, som denne må ordne for mig, vil jeg modtage med glæde. Venlig hilsen Rejsenetværk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest bogholderen Skrevet 27. Juni, 2014 (edited) "Baller inkl. i mellem.......................350,- " det må jo være omkring røvhullet. Jeg så faktisk ved et uheld et tv klip, hvor realitystjernen Gustav fik fjernet hår der. Kan man behandle dér, så går det vel an at spørge om man også kan behandles "i mellem benene" . Redigeret 27. Juni, 2014 af bogholderen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 27. Juni, 2014 Bare til orientering, så er vi faktisk piger, der synes om / foretrækker / tænder på hår diverse steder på kroppen, f.eks på ryggen og over penis Gør det for din egen skyld, Rejse, ikke fordi du tror piger pr definition hader hår ;-) 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sandra Dee's Place Skrevet 27. Juni, 2014 (edited) Hej Rejse Jeg har de sidste 8 år lavet waxing på både mænd og kvinder. Så jeg vil da lige komme med mine gode råd Din waxing holder 4-6 uger, det er den tid det tager for et hår at nå ud i en længde hvor det er tid at få en ny behandling. Den første uge vil du slet ikke kunne mærke dine hår, da de er bløde som dun, når de kommer uge igen Når du er færdig er du smurt ind i ole for at tage de sidste voksrester, den olie lindre samtidig også den rødmen der naturligt opstår ved at man putter glohed voks på kroppen. Du kan have seksuelle aktiviteter fra du går fra salonen God fornøjelse med det Ps. evt prikker eller rødmen kan vare et døgns tid Redigeret 27. Juni, 2014 af Sandra Dee's Place 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest bogholderen Skrevet 27. Juni, 2014 Lokale piger i Asien kan være dybt fascineret af kropsbehåring. Det er ikke usædvanligt at se dem pille og nusse en behåret mand offentligt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9594 Skrevet 27. Juni, 2014 Tusind tak for de opmuntrende ord Men nu er det mere den med kravet til hårlængder +/-, der udgør en udfordring for mig, og da jeg ingen steder kan læse at de tilbyder at stå for den side af behandlingen, er jeg ikke meget for at spørge om de vil gøre det. For hvis de aldrig er blevet spurgt før, hvad vil de mon så tænke og hvordan vil de mon svare? På den anden side, kan det virkelig passe at jeg er den eneste der står med den udfordring, eller regner man med at man selv kan klare sagen, eller kan få hjælp til det inden man møder op til sin tid. Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 27. Juni, 2014 Jeg forstår, at det er et forhold, der giver dig anledning til tilbagevendende tanker. Mænd har altid en hårvækst – måske med undtagelse af månen – men i nogle tilfælde kan den blive for voldsom. Har du overbejet at få problemet reduceret/elimineret med lazerbehandling? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9594 Skrevet 27. Juni, 2014 Ja det har jeg faktisk overvejet X, men dels er det dyrt, dels er det så sjældent at jeg køber sex, så det nok er billigst i længden kun at få det vokset inden en tur til Tyskland Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 27. Juni, 2014 mænd der har fået fjernet alt mellem benene er bare lækrere efter min mening... no doubt jeg hader ikke hår - det er bare ikke sexet på samme måde så thumbs up for din ide.... og uanset hvor meget mænd vasker sig - så dufter dem uden hår altså bedre og renere der af den større sexappeal men tag en trimmer - ikke en saks... og længden .... tja - en cm penge måske lidt kortere?? men ved prof waxing betyder det nok ikke så meget... jeg er laserbehandlet så jeg er ikke ekspert Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sandra Dee's Place Skrevet 27. Juni, 2014 Tusind tak for de opmuntrende ord Men nu er det mere den med kravet til hårlængder +/-, der udgør en udfordring for mig, og da jeg ingen steder kan læse at de tilbyder at stå for den side af behandlingen, er jeg ikke meget for at spørge om de vil gøre det. For hvis de aldrig er blevet spurgt før, hvad vil de mon så tænke og hvordan vil de mon svare? På den anden side, kan det virkelig passe at jeg er den eneste der står med den udfordring, eller regner man med at man selv kan klare sagen, eller kan få hjælp til det inden man møder op til sin tid. Venlig hilsen Rejsenetværk Rejse...hvis det er ordentlige steder...har de som jeg en hårtrimmer til formålet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 27. Juni, 2014 Men altså mellem balderne, er det laser man bruger der ? For det må sgu da stikke når det begynder at vokse ud igen ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sandra Dee's Place Skrevet 27. Juni, 2014 holstebronx.....Alt er en vanesag...smiler Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 27. Juni, 2014 (edited) Rejse...hvis det er ordentlige steder...har de som jeg en hårtrimmer til formålet Ide til et nyt menu punkt til dig og dine piger Sandra Wax and Blow kr ????? Brasiliansk blowjob Redigeret 27. Juni, 2014 af Toddy Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9594 Skrevet 27. Juni, 2014 Tak Sandra Rejse...hvis det er ordentlige steder...har de som jeg en hårtrimmer til formålet Hvis så bare de der klinikker skrev bare mød op, vi klarer forarbejdet med egen trimmer, men det skriver de ikke De skriver bare hvor lange hårene skal/må være når man møder op til sin tid, og ikke at den side af sagen kan/vil de gerne fixe for en. Så er det altså at jeg har en seriøs udfordring som eneboer på tredje, uden nogen man kan spørge om de vil hjælpe mig med saks eller trimmer inden jeg møder op til min tid på klinik. Er der nogen der kan linke til klinikker, hvor de specifikt skriver at de godt vil klare forarbejdet for en? Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 27. Juni, 2014 (edited) holstebronx.....Alt er en vanesag...smiler jeg afventer at høre fra andre med hands-on erfaring Redigeret 27. Juni, 2014 af holstebronx Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sandra Dee's Place Skrevet 27. Juni, 2014 Hahaha Toddy....god idé der,.... Rrejse...jeg kender desværre kun til min egen forretningsgang....men god fornøjelse med det... - og ps...det er service steder, så du kan roligt ringe og spørge ind til tingene på præcis samme måde som her... det ved jeg fra mig selv, at mange gør. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 27. Juni, 2014 Ide til et nyt menu punkt til dig og dine piger Sandra Wax and Blow kr ????? Brasiliansk blowjob Wax og blow Samtidig ? - for ligesom at distrahere når hårene skal rykkes af Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 27. Juni, 2014 Ja det har jeg faktisk overvejet X, men dels er det dyrt, dels er det så sjældent at jeg køber sex, så det nok er billigst i længden kun at få det vokset inden en tur til Tyskland Jo, men der er vel andre aspekter end de rent økonomiske. Nu kender jeg dig jo ikke personligt, men ved, at du lægger største vægt på de økonomiske aspekter af tilværelsen. Kunne det ikke tænkes, at der også kunne være et psykisk aspekt, som det kunne være værd at inddrage i tankegangen? Hårvæksten er jo et åbentlyst et problem for dig. Da jeg var lille, måtte jeg have temmelig tykke brilleglas for at kunne se noget som helst, og disse "akvarieeffekter" fik mig til at blive et indesluttet barn. På et tidspunkt senere i min opvækst anbefalede øjenlægen mig kontaktlinser, og de gav mig uden for øjenklinikket en så stor selvtillid, at jeg faktisk havde lidt held blandt pigerne. Jeg tænkte at du, hvis du nu blev "junglen" - med eller uden diverse bonoboer - kvit derfor med større selvfølelse kunne drage ud? Selv er jeg ingen Markus Schenkenberg, men har da klaret mig pænt alligevel. Med kontaktlinser. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 27. Juni, 2014 mænd der har fået fjernet alt mellem benene er bare lækrere efter min mening... no doubt Så du kan ikke lide mænd med en pik :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Martyren 1200 Skrevet 27. Juni, 2014 Jasmin ..... Efter endt laserbehandling, vokser der så intet hår ud overhovedet ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fafnersbane 7623 Skrevet 27. Juni, 2014 Jeg har desværre meget hår på en del af ryggen, og for meget hår på overarmene. Er jo godt klar over jeg burde gøre noget ved det, hvis altså jeg havde og har et liv hvor jeg kan opnå sex uden at skulle betale for det. Men eftersom jeg ikke kan score kvinder, derfor er nødt til at betale for sex, og at det aldrig er sket at en sexarbejder har afvist at sælge sex til mig, hverken på grund af min behåring eller af andre grunde, ja så har jeg altså undladt at få fjernet denne behåring, hverken i form af den bekostelige permanente løsning, eller nogle af de muligheder der er til at betale, men som skal gentages for at holdes ved lige. Har nu imidlertid fået den fikse ide at jeg for første gang, gerne vil have fjernet alt hår omkring penis, på ryggen og mine overarme inden en tur til NRW for at besøge FKK klubber i august. Måske den franske oplevelse bliver bedre hårfrit? Imidlertid er der nogle bestemte krav til at hårene hverken må være for lange, eller for korte for at jeg kan modtage behandling. Intim Hårfjerning Brazilian til Kvinder & mændhttp://www.cliniquecamille.dk/index.asp?ArtId=14620&ActiveMenu=16314 Jeg er ikke meget for at rode med en saks selv for at forberede mig før en voksning, tror nemt det bliver noget joks, og på ryggen kan jeg da slet ikke bruge saksen selv. Vil egentlig gerne betale ekstra såvel for tiden, som for det ekstra arbejde med at klippe hår til den rette længde, men jeg er tilbageholdende med at forespørge om det udgør en mulighed. Tænk hvis de synes jeg er en klam lummer mand på 49 år, og helt misforstår formålet med min henvendelse. Vil nødigt det risikere, men er der nogen der har erfaring som mand med intim hårfjerning med voks, eller piger/mænd der professionelt udfører samme, der kan formidle om en sådan forespørgsel om mod merbetaling , at få hår forberedt på klinikken til behandling, er såvel acceptabelt, som at den vil kunne blive imødekommet? Eventuelle gener Nu står der jo at en behandling holder 4 - 8 uger alt efter hårtype, men er der nogen der har viden om eventuelle gener, kløe, rødmen eller andet i umiddelbar forlængelse af en udført intim hårfjerning hos en mand? Dermed kan komme med gode råd om hvor mange dage man bør få behandlingen udført, før eventuelle seksuelle aktiviteter, som for eksempel adskillige gange fransk betjening på FKK klubber over 3 dage i Tyskland. PS Et eventuelt uformelt tilbud af en pige eller mand, der kan godtgøre sine formelle faglige kompetancer indenfor kosmetisk hårfjerning med brasiliansk/Lycon voks, og som vil modtage mig på den præmis at jeg møder uforberedt op til behandlingen med for lange hår, som denne må ordne for mig, vil jeg modtage med glæde. Venlig hilsenRejsenetværkJeg har et par gange fået lavet en brazilian hos Maria, dengang hun holdt til på Frederiksborgveji Kbh. Hun har nu forretning i Gentofte. Jeg er sikker på, at du her vil få en god behandling afen fagligt kompetent kvinde, og jeg kan ikke forestille mig andet, end at det her ikke er nogetproblem at reducere din hårvækst inden behandlingen. Min erfaring siger, at der skal gå 3-4 dageefter behandlingen, inden du har sexuelt samkvem. Man må lide for skønheden, og det kan da mærkes,når hårene rives af, det giver en kraftig rødmen af huden, som ikke forsvinder lige med det samme.Men følelsen af at være helt glat i nogen uger er ubeskrivelig, det er velvære ud over alle grænser.God fornøjelse.http://www.wellnessportalen.dk/wellness-steder/nordsjaelland-wellness-spa/gentofte-wellness-steder/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 27. Juni, 2014 Jasmin ..... Efter endt laserbehandling, vokser der så intet hår ud overhovedet ? jo de hår der er for lyse til at laseren kan dræbe hårsækken gør men dem snupper jeg lige med en skraber for de er så små og fine at de ikke mærkes rigtigt... så jeg har en meget glat mis... for jeg har fået fuld laser over det hele... og under armene.... det gør UNDERVÆRKER for lugten... både for oven og for neden.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13836 Skrevet 27. Juni, 2014 Ja det har jeg faktisk overvejet X, men dels er det dyrt, dels er det så sjældent at jeg køber sex, så det nok er billigst i længden kun at få det vokset inden en tur til Tyskland På FKK- og Flattrateklubberne vrimler det da med kraftigt behårede tyrkiske og østeuropæiske mænd og jeg har endnu ikke bemærket pigerne rynke på næsen af den grund. Selv kører jeg bare en alm. hårtrimmer henover maven og over pikken til lige at tage de værste inden jeg barberer kuglerne med en skraber - ellers er det ret pirrende at få pigerne til at rykke hårene langsomt af på pungen - bare de ikke begynder på dem ved røvhullet - det er ondt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest horny Skrevet 28. Juni, 2014 (edited) http://waxingcare.dk/da/ de skriver at de osse trimmer hvis nødvendigt, inden start Redigeret 28. Juni, 2014 af horny Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sidespringeren 226 Skrevet 28. Juni, 2014 Jeg bruger på fuldstændig samme vis som i ansigtet barberskum og skraber på bollerne og omkring skaftet. Jeg gør det dagligt som rutine under bruseren, er altid 100% glat, og har ingen gener i form af irriteret hud, knopper eller lignende. Hvis jeg fornemmer antydningen af tør hud, bruger jeg bare en god, fed fugtighedscreme nogle dage i træk. Vh. Sidespringeren 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg