Borende X 25043 Skrevet 18. August, 2014 (edited) ... Og de piger vi snakker med her er danske piger, som trods alt kun udgør en del at branchen og gør det som et klar job valg grundet lønnen, da de grundet vores system ikke behøver at ernærer sig ved prostitution af andre grunde end egen fri vilje. Men du har måske samme oplevelser som jeg med de udenlandske piger, at det er rent pengemaskineri for manges vedkommende, der er ikke et grand af lyst for en del af dem. Mange vil gøre alt, for lidt ekstra ofte meget lidt eks. 300 for at sex er uden kondom (tro så lige jeg springer fra de piger, fy føj da). Så det økonomiske incitament er altafgørende for stort set alle prostituerede i verden, derfor min konklusion. Ja, her nærmer vi os hinanden, og alligevel ikke. Jeg taler ganske rigtigt om danske piger, og danske piger har ganske rigtigt ingen tvangsmæssige årsager til at bevæge sig ud i prostitution. Her er altså et ganske stort, emanciperet lystelement, idet pigerne herinde på EG generelt er veluddannede og velformulerede. Jeg har også mødt danske piger "ude i marken", som siger, at de arbejder med dette som et bijob af ren og skær lyst. Hermed være jo ikke sagt, at de skal arbejde gratis. Tid er jo penge. Jeg kan godt lide mit eget arbejde, men det betyder jo ikke, at jeg går til min arbejdsgiver og siger: "Ved du hvad, Wildolf, jeg er så glad for mit arbejde, at jeg tilbyder dig at gøre det gratis". Det har jeg aldrig hørt om før, og det kan man sgutte betale købmanden med. Udenlandske piger er vi lidt mere enige om. De, der er heroppe en kort tid ad gangen, kommer kun for pengenes skyld og kun for at maximere deres fortjeneste for derefter at rejse hjem igen. Og måske vende tilbage, når pengene er brugt. Det har jeg også oplevet, og jeg nævner gerne "Varme Marcela" som eksponent for det segment. Men arbejde gratis, om det så er danske eller udenlandske piger, det gør ingen. Redigeret 18. August, 2014 af Borende X Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oral 30 Skrevet 18. August, 2014 "...at piger så har en grænse som kræver meget store summer ar overskride er nogen andet. Men jeg er sikker på at stort set alle ville gøre alt til den rigtige pris..." er da en noget kategorisk påstand, der blev afvist. Empirisk ret solidt endda, da den blev bekræftet af den eneste anden deltagende GP i tråden. Afvist af hele 2 piger ja, Empirisk nej, tilbudet var ikke ægte så det var gratis af afslå. Selvfølge må jeg ikke beskyde pigerne for at lyve, men jeg stiller mig tvivlende på at det nu også ville sådan de reagerede i virkeligheden hvis jeg rent faktisk møde op med en rygsæk fyldt at kontanter, og tog det ende bund af tudsenkrosledder op efter den anden ...100.000 ...500.000 ...1.000.000. De fleste mennesker ville nok give efter på et tidpunkt, men det kan jo være de damer har alt hvis deres hjerne begære i forvejen så de ikke har så stor kærligheden til penge, men det tror jeg nu ikke er repræsentativt for pigerne i denne branche. Desuden sagde jeg stort set alle, jeg erkender der altså er få undtagelser. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oral 30 Skrevet 18. August, 2014 Ja, her nærmer vi os hinanden, og alligevel ikke. Jeg taler ganske rigtigt om danske piger, og danske piger har ganske rigtigt ingen tvangsmæssige årsager til at bevæge sig ud i prostitution. Her er altså et ganske stort, emanciperet lystelement, idet pigerne herinde på EG generelt er veluddannede og velformulerede. Jeg har også mødt danske piger "ude i marken", som siger, at de arbejder med dette som et bijob af ren og skær lyst. Hermed være jo ikke sagt, at de skal arbejde gratis. Tid er jo penge. Jeg kan godt lide mit eget arbejde, men det betyder jo ikke, at jeg går til min arbejdsgiver og siger: "Ved du hvad, Wildolf, jeg er så glad for mit arbejde, at jeg tilbyder dig at gøre det gratis". Det har jeg aldrig hørt om før, og det kan man sgutte betale købmanden med. Udenlandske piger er vi lidt mere enige om. De, der er heroppe en kort tid ad gangen, kommer kun for pengenes skyld og kun for at maximere deres fortjeneste for derefter at rejse hjem igen. Og måske vende tilbage, når pengene er brugt. Det har jeg også oplevet, og jeg nævner gerne "Varme Marcela" som eksponent for det segment. Men arbejde gratis, om det så er danske eller udenlandske piger, det gør ingen. Jeg bilder mig ind, at den høje løn spiller ind også for Danske piger, var det en normal løn de kunne få, som med et normalt arbejde så ville hovedparten ikke var i branchen men vælge noget andet. Man skal være ualmindelig sexlysten for at vælge det erhverv udelukkende af lyst, når nu vores i øvrigt frigjorde samfund stadig ser ned på branchen og endnu ikke fuldt ud anderkender det som erhverv. Og kvinder kan i øvrigt kan få al det sex de vil gratis i forvejen, alle de Danske prostituerede kunne jo bare nøjes med en score konto og så tage den derfra hvis det kun var fornøjelsen. Så slap de også for de af os som de ikke gider. Penge er drivkraften, uanset hvordan man vender og drejder det og det har jeg det sku' fint med. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oral 30 Skrevet 18. August, 2014 Jeg har mænd der besøger mig hvor det kun er mig der bliver fysisk tilfredsstillet, det modsatte gør sig også gældende, uanset får vi begge meget ud af det, jeg tænder på at de dig ophidset, på at se hvor meget jeg kan få dig til at smide hjernen væk og bare nyde. Hos mig kan du købe hvad der står på menuen, hvis du får ja til andet og har købt en halv eller en hel time koster det ikke ekstra, så NEJ du kan ikke betale mig til at overskride mine grænser. Jeg kan måske fristes til at prøve men ikke for penge. Knus Susanne. Kan sagten være de ikke får udløsning, men som du selv skriver får begge meget ud af det. Når er jeg selv vild med af slikke, kan slet ikke lade og gør uden om en piger hvis hun ikke tilbyder det, så kan det da godt være at det umiddelbart ser ud til at jeg yder, men det er jo reelt ikke sand jeg gør det fordi jeg selv bliver så opstemt af det er yderes stimulerende. Ikke for at tale ned om kvinde kønnet, men i noget grad er det nemmere og i hvert fald hurtigere og billiger bare at ordne det fysiske selv og få en udløsning - det kræver ikke meget. Men det er selvom det måske ikke ses, yderst stimulerende at slikke, røre dufte og føle. Det bedste er naturligvis hvis piger bliver våd og opstemt, så er det helt perfekt. Men eftersom jeg bliver så stimulered af det, så vil jeg stadig påstår at det er for min egen skyld, det er en ekstra bonus hvis piger får noget ud af det, men det er stadig for mig skyld jeg gør det. Det tillader jeg mig så at tro også er tilfældet for dine kunder, i det mindste hovedparten af dem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 18. August, 2014 Jeg bilder mig ind, at den høje løn spiller ind også for Danske piger, var det en normal løn de kunne få, som med et normalt arbejde så ville hovedparten ikke var i branchen men vælge noget andet. Man skal være ualmindelig sexlysten for at vælge det erhverv udelukkende af lyst, når nu vores i øvrigt frigjorde samfund stadig ser ned på branchen og endnu ikke fuldt ud anderkender det som erhverv. Og kvinder kan i øvrigt kan få al det sex de vil gratis i forvejen, alle de Danske prostituerede kunne jo bare nøjes med en score konto og så tage den derfra hvis det kun var fornøjelsen. Så slap de også for de af os som de ikke gider. Til mine blå understregninger: De danske piger på det private arbejdsmarked er ikke så dårligt lønnet, at de fristes ud i prostitution alene af pengeårsager. Det har de ikke nøde, hvis tanken er dem imod. Jeg har endda indtryk af, at flere sidder i højeres tillinger eller har deres eget firma. Til mine røde understregninger: Den slags piger har jeg faktisk mødt ude på lagnerne. Ellers skal du bare læse Jasmins indlæg igennem. Her tror jeg nok, at du vil få en opfattelse af, at tingene sker af lyst .... nej, undskyld: Af begær. Til det sorte i dit indlæg: Nej, jeg tror ikke på, at kvinder kan få al den gratis sex, de vil have, blot ved at stille sig ned ved baren på Jernbanehotellet i provinsbyen. Da jeg i mine yngre dage tog del i nattelivet så jeg mange kvinder, der måtte gå skuffet hjem ved lukketid. Så det er ingen naturlov. Jeg medgiver dig dog gerne her, at piger har lettere ved at score end mænd. Hænger det mon sammen med, at mænds sexdrive er større end kvinders? Og at sanserne måske sløres af alkohol en sådan aften? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
siddharta 599 Skrevet 18. August, 2014 Selvfølge må jeg ikke beskyde pigerne for at lyve, men..... ....og så forlader jeg debatten.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oral 30 Skrevet 18. August, 2014 ....og så forlader jeg debatten.... Det er vist også uddebatteret og jeg siger ikke de lyver jeg siger blot jeg ikke tro på hvad de siger - det er ikke det sammen hvis noget skulle være i tvivl, jeg tro på at de selv er overbevist om det, jeg er bare ikke overbevist om at de har ret mht. til dem selv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oral 30 Skrevet 18. August, 2014 (edited) Til mine blå understregninger: De danske piger på det private arbejdsmarked er ikke så dårligt lønnet, at de fristes ud i prostitution alene af pengeårsager. Det har de ikke nøde, hvis tanken er dem imod. Jeg har endda indtryk af, at flere sidder i højeres tillinger eller har deres eget firma. Til mine røde understregninger: Den slags piger har jeg faktisk mødt ude på lagnerne. Ellers skal du bare læse Jasmins indlæg igennem. Her tror jeg nok, at du vil få en opfattelse af, at tingene sker af lyst .... nej, undskyld: Af begær. Til det sorte i dit indlæg: Nej, jeg tror ikke på, at kvinder kan få al den gratis sex, de vil have, blot ved at stille sig ned ved baren på Jernbanehotellet i provinsbyen. Da jeg i mine yngre dage tog del i nattelivet så jeg mange kvinder, der måtte gå skuffet hjem ved lukketid. Så det er ingen naturlov. Jeg medgiver dig dog gerne her, at piger har lettere ved at score end mænd. Hænger det mon sammen med, at mænds sexdrive er større end kvinders? Og at sanserne måske sløres af alkohol en sådan aften? Det er der jo heller ingen der siger, men ligesom med alle andre jobs er løn en væsentlig faktor for mange. Alle vælger ikke erhverv ud fra løn potentialet, men det er heller ikke en almindelig branche dette her og jeg er overbevist om at potentialet i netop dette erhverv spiller en større roller end i almindelighed - af samme grunde som tidligere nævnt. Du vil måske hævde at det er et helt normalt erhvervet som de fleste andre og at de Danske piger gør det af ren lyst, pengene er bare en slags bonus så man kan leve af det? Jeg tvivler på at særligt mange af de piger som erhverver sig med prostitution, har bedre betalte alternativer som de har fravalgt til fordel for dette erhverv. Jeg mener heller ikke at de piger som har forladt branchen er enige i den betragtning, hverken med lysten eller penge som tiltrækningkraft. Som sagt er der altid undtagelser, men vil du påstår det er repræsentativt for branchen? Ikke alle og ikke ved blot at stå på jernbanehotellet i provinsbyen, men de damer vi snakker om er i høj grad kønne piger og der findes scor og andre internet muligheder for at kommer i kontakt med de samme mænd som er kunder i dag, ja måske flere. Redigeret 18. August, 2014 af oral 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 18. August, 2014 (edited) Det er der jo heller ingen der siger, men ligesom med alle andre jobs er løn en væsentlig faktor for mange. Alle vælger ikke erhverv ud fra løn potentialet, men det er heller ikke en almindelig branche dette her og er jeg overbevist om at potentialet i netop dette erhverv spiller en større roller end i almindelighed - af samme grunde som tidligere nævnt. Du vil altså hævde at det er et helt normalt erhvervet som de fleste andre og at de Danske piger gør det af rent lyst, pengene er bare en slags bonus at man kan lave af det. Jeg tvivler på at særligt mange af de piger som erhverver sig med prostitution, har bedre betalte alternativer som de har fravalgt til fordel for dette erhverv. Jeg mener heller ikke at de piger som har forladt branchen er enige i den betragtning, hverken med lysten eller penge som tiltrækningkraft. Som sagt er der altid undtagelser, men vil du påstår det er repræsentativt for branchen? Ikke alle og ikke ved blot at stå på jernbanehotellet i provinsbyen, men de damer vi snakker om er i høj grad kønne piger og der findes scor og andre internet muligheder for at kommer i kontakt med de samme mænd som er kunder i dag, ja måske flere. Nu begynder det jo at blive lidt vanskeligt med alle de farver, men jeg forsøger: Nej, du har helt ret. Det er ikke en helt almindelig branche, men det udelukker jo ikke, at generele faktorer gør sig gældende. Jeg har været rundt på flere lagener, hvor lysten, så at sige, drev værket, og faldt der en skilling af, var det bare lykken – eksempel: Brandsprøjten Miss H i NV. Jeg giver gerne et andet eksempel, og jeg er næsten skker på, at pigen ikke dadler mig – moderatorerne er jeg dog lidt mere usikre på. Men anyway (uden s på korrekt engelsk!), som det vist hedder på nydansk: For 2,5 år siden besøgte jeg et par gange Susanne Legelyst ved Ålholm til en heftig nuru-oplevelse m.m. Vi kom selvfølgelig til at snakke, som man jo nu gør i godt selskab, og da jeg spurgte til de andre piger, som figurerede på hendes hjemmeside, sagde hun, at det var hendes veninder! Jeg lignede et stort spørgsmålstegn, og Susanne forklarede, at de var trætte af at gå i byen for at møde mænd, og når de så "rigtigt trængte til at blive gennemkneppet", mødte de op hos Susanne – og gæsterne var som regel henrykt over at få to piger. Hvor er lige det økonomiske motiv her? Jeg vil påstå, at liderligheden driver værket. Nej, branchen er et spejlbillede af samfundet, og den er lige så mangfoldig som samfundet. Du kan nok gå ud og finde de tilfælde, som du skal bruge, for at tilbagevise mine påstande. Jeg forholder mig dog mest til de piger, som jeg er i dialog med herinde – samt hvad jeg selv har mødt vandret ude i den virkelige verden. Scor, som du nævner, har jeg kun dårlige erfaringer med. Det er godt nok mange år siden, jeg var der, men dengang var nok 90% mænd. Jeg fik en eneste henvendelse fra et ungt/ældre ægtepar, men den strandede på årsager, jeg ikke vil komme nærmere ind på. Redigeret 18. August, 2014 af Borende X Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oral 30 Skrevet 18. August, 2014 (edited) Nu begynder det jo at blive lidt vanskeligt med alle de farver, men jeg forsøger: Nej, du har helt ret. Det er ikke en helt almindelig branche, men det udelukker jo ikke, at generele faktorer gør sig gældende. Jeg har været rundt på flere lagener, hvor lysten, så at sige, drev værket, og faldt der en skilling af, var det bare lykken – eksempel: Brandsprøjten Miss H i NV. Jeg giver gerne et andet eksempel, og jeg er næsten skker på, at pigen ikke dadler mig – moderatorerne er jeg dog lidt mere usikre på. Men anyway (uden s på korrekt engelsk!), som det vist hedder på nydansk: For 2,5 år siden besøgte jeg et par gange Susanne Legelyst ved Ålholm til en heftig nuru-oplevelse m.m. Vi kom selvfølgelig til at snakke, som man jo nu gør i godt selskab, og da jeg spurgte til de andre piger, som figurerede på hendes hjemmeside, sagde hun, at det var hendes veninder! Jeg lignede et stort spørgsmålstegn, og Susanne forklarede, at de var trætte af at gå i byen for at møde mænd, og når de så "rigtigt trængte til at blive gennemkneppet", mødte de op hos Susanne – og gæsterne var som regel henrykt over at få to piger. Hvor er lige det økonomiske motiv her? Jeg vil påstå, at liderligheden driver værket. Nej, branchen er et spejlbillede af samfundet, og den er lige så mangfoldig som samfundet. Du kan nok gå ud og finde de tilfælde, som du skal bruge, for at tilbagevise mine påstande. Jeg forholder mig dog mest til de piger, som jeg er i dialog med herinde – samt hvad jeg selv har mødt vandret ude i den virkelige verden. Scor, som du nævner, har jeg kun dårlige erfaringer med. Det er godt nok mange år siden, jeg var der, men dengang var nok 90% mænd. Jeg fik en eneste henvendelse fra et ungt/ældre ægtepar, men den strandede på årsager, jeg ikke vil komme nærmere ind på. Tja, nu kan jeg jo ikke læse deres tanker, dermed jeg kan heller ikke udelukke lysten som være den væsentligste faktor. Desværre svarer det bare ikke til de erfaringer der er blandt tidligere prostituerede, ej heller de udenlandske piger som jo må sige at udgøre en ikke uvæsentlig del i Danmark. Det er jo reelt umuligt for os at afgøre hvad der er pigerne inderste motivation, jeg heler mest til økonomisk motivation som i resten af branchen og dens historie, du heler mere til dine egne erfaring og udtagelser fra nuværende piger. Tror ikke vi bliver kloge på det punkt. Men vi er dog enige om at begge faktorer spiller ind. Netop det høje antal mænd som er villige til alt, bekræfter bare at kvinder har muligheden for al den sex de vil have, hvis de ellers gider. Igen ikke alle kvinder, men når man kan får mænd til at betale for sex, så kan man også få gratis sex med lethed. Skulle der være kvinder som mod forventning ikke kan få deres behov dække, så kan de bare sig til så vil jeg gerne være behjælpelig Hvad angår sex, så er det kvindernes verden vi lever i, der er flere mænd end kvinder i Danmark så det burde ikke være et problem. Redigeret 18. August, 2014 af oral Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14442 Skrevet 18. August, 2014 Det er vist også uddebatteret og jeg siger ikke de lyver jeg siger blot jeg ikke tro på hvad de siger - det er ikke det sammen hvis noget skulle være i tvivl, jeg tro på at de selv er overbevist om det, jeg er bare ikke overbevist om at de har ret mht. til dem selv. Hvorfor deltage på et debatforum, hvis man alligevel ved bedst selv? Mine grænser gælder uanset pris, jeg dyrker ikke analsex, heller ikke privat, heller ikke for en million. Jeg trækker mig fra debatten. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miza 988 Skrevet 18. August, 2014 Oral: Jeg er enig med dig langt hen af vejen, og så dog alligevel ikke: Jo, jeg er også til fals for ussel mammon. Jeg tilbyder som udgangspunkt ikke analsex. Men jeg er flere gange blevet spurgt af nogen af de faste hvor meget jeg skulle have for dette, og efter at have tænkt lidt over det har jeg svaret 10.000kr. Der er så ikke nogen der gået med på den endnu. Overskrider jeg mine egne grænser her? Det er måske lidt på kanten. Jeg har jo prøvet analsex før, jeg ved jeg kan, jeg gør det bare ikke mere, da det gør mere ondt end godt og ikke siger mig rigtig noget. Men om du så tilbød mig 1.000.000.000kr for at skide dig i munden så KUNNE jeg ikke. Jeg er sikker på at det ville give mig så store traumatiske skader for resten af livet, at ingen belønning i verden ville være dette værd. Mht. forskellen på hvad jeg tilbyder en kæreste som en elsker ikke får? Kærlighed som en anden påpegede. Men mht. sex kan jeg ikke komme i tanke om noget. Og mht. gratis sex vs. købesex - hvis jeg ikke tænder på dig, kan du heller ikke købe sex af mig. Men nu er jeg så heldigt stillet at jeg næsten altid kan finde et eller andet ved en mand jeg kan fokusere på og tænde på og det er selvfølgelig derfor jeg befinder mig så godt med at få penge for sex. Og tænder jeg nok på dig til at jeg vil sælge dig sex kan du i princippet også få det gratis. Problemet med gratis sex med mig er bare at der er en lang "venteliste" og du selvfølgelig skal kende mig IRL for at komme på den, og derudover vil der jo altid være nogen af de forreste i "køen", der har givet mig så god sex at de igen og igen kommer forrest og derved kan det jo være evigheder inden de sidste når op foran. Men så kan du jo springe ind foran de andre ved at kontakte mig, fange min interesse og betale det det koster. Sandsynligheden for at du gør det så godt at jeg er villig til at flytte dig over på "gratissex-ventelisten" selvfølgelig ikke særlig stor, da der er mange om buddet, du skulle i hvert fald være både ikke-ryger og single og levere en præstation der er en giggolo værdig. Men det er da sket et par gange i løbet af de 4 år jeg har været aktiv. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oral 30 Skrevet 18. August, 2014 Hvorfor deltage på et debatforum, hvis man alligevel ved bedst selv? Mine grænser gælder uanset pris, jeg dyrker ikke analsex, heller ikke privat, heller ikke for en million. Jeg trækker mig fra debatten. Jeg sagde det var uddebatteret til den herre som forlod debatten med en smækket dør som var det personligt, du er så velkommen til at følge efter, det er et frit land med frie meninger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oral 30 Skrevet 18. August, 2014 Oral: Jeg er enig med dig langt hen af vejen, og så dog alligevel ikke: Jo, jeg er også til fals for ussel mammon. Jeg tilbyder som udgangspunkt ikke analsex. Men jeg er flere gange blevet spurgt af nogen af de faste hvor meget jeg skulle have for dette, og efter at have tænkt lidt over det har jeg svaret 10.000kr. Der er så ikke nogen der gået med på den endnu. Overskrider jeg mine egne grænser her? Det er måske lidt på kanten. Jeg har jo prøvet analsex før, jeg ved jeg kan, jeg gør det bare ikke mere, da det gør mere ondt end godt og ikke siger mig rigtig noget. Men om du så tilbød mig 1.000.000.000kr for at skide dig i munden så KUNNE jeg ikke. Jeg er sikker på at det ville give mig så store traumatiske skader for resten af livet, at ingen belønning i verden ville være dette værd. Mht. forskellen på hvad jeg tilbyder en kæreste som en elsker ikke får? Kærlighed som en anden påpegede. Men mht. sex kan jeg ikke komme i tanke om noget. Og mht. gratis sex vs. købesex - hvis jeg ikke tænder på dig, kan du heller ikke købe sex af mig. Men nu er jeg så heldigt stillet at jeg næsten altid kan finde et eller andet ved en mand jeg kan fokusere på og tænde på og det er selvfølgelig derfor jeg befinder mig så godt med at få penge for sex. Og tænder jeg nok på dig til at jeg vil sælge dig sex kan du i princippet også få det gratis. Problemet med gratis sex med mig er bare at der er en lang "venteliste" og du selvfølgelig skal kende mig IRL for at komme på den, og derudover vil der jo altid være nogen af de forreste i "køen", der har givet mig så god sex at de igen og igen kommer forrest og derved kan det jo være evigheder inden de sidste når op foran. Men så kan du jo springe ind foran de andre ved at kontakte mig, fange min interesse og betale det det koster. Sandsynligheden for at du gør det så godt at jeg er villig til at flytte dig over på "gratissex-ventelisten" selvfølgelig ikke særlig stor, da der er mange om buddet, du skulle i hvert fald være både ikke-ryger og single og levere en præstation der er en giggolo værdig. Men det er da sket et par gange i løbet af de 4 år jeg har været aktiv. Ja se nu er vi over i noget jeg kan forstår. Det du siger giver glimrende meninge, kan godt være at damen der forlod debatten har det på samme måde med anal som du har det med eks. at skide i munden, jeg havde bare den forståelse at hun kun gjorde det privat men det var åbenbart en misforståelse For 1.000.000.000 ville jeg personlig skide hvem som helt i munden, men det omvendte...jo for så mange penge ja, men ikke for noget under 6.000.000 no way. Så ja, der er en pris på det meste og vi har alle en grænse. Jeg kan godt lide dine din venteliste, det er præcist det jeg mener, kan godt være et udsnit af dine kunder er nogen du ville være sammen med alligevel, men hovedparten har brug for at betale for at kommer til, og det er sku også fair nok. Det kaldes også prioritering. Det er sådan det jeg ser vi betaler for, privilegiet at kommer til mere eller mindre når det passer os, med den vi har valgt og lave det vi ønsker, men så mange valg til os er betaling da kun rimelig. Det er også fair at du siger du ikke vil være sammen med alle og enhver, det minder mig bare om (et nyt emne) hvor specielt denne branche er og den udfordring den stå over for hvis den skal fuldt ud legaliseres - nemlig hvordan undgås diskrimination, da ydelsen er yderst personlig er det svært at forlange ingen diskrimination, men det er sådan set ulovligt at afvise en kunde grundet manglende tiltrækning. Det håndhæves bare ikke, af naturlige årsager. PS: ikke-ryger ja, og single ja for tiden. Levere en præstation der er en giggolo værdig, no way jeg er middelmådig i sengen og ikke nogen flot fyr længere. Så der forsvandt jeg fra gratis listen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Susanne 169 Skrevet 18. August, 2014 Afvist af hele 2 piger ja, Empirisk nej, tilbudet var ikke ægte så det var gratis af afslå. Selvfølge må jeg ikke beskyde pigerne for at lyve, men jeg stiller mig tvivlende på at det nu også ville sådan de reagerede i virkeligheden hvis jeg rent faktisk møde op med en rygsæk fyldt at kontanter, og tog det ende bund af tudsenkrosledder op efter den anden ...100.000 ...500.000 ...1.000.000. De fleste mennesker ville nok give efter på et tidpunkt, men det kan jo være de damer har alt hvis deres hjerne begære i forvejen så de ikke har så stor kærligheden til penge, men det tror jeg nu ikke er repræsentativt for pigerne i denne branche. Desuden sagde jeg stort set alle, jeg erkender der altså er få undtagelser. Du har ret, jeg har alt hvad hjertet begærer, et super helbred og et godt liv, intet der kan købes for penge er værd at skade sig selv for. Hvis jeg siger ja til ting der er mig imod, holder jeg ikke længe som gp, så mister jeg mine dejlige faste kunder, det vil blive sex hvor jeg ikke er til stede psykisk. Jeg er for det meste et glad og åbent menneske, det tror jeg også vil forsvinde. Ingen valg jeg har truffet i mit snart 50 år lange liv har været for pengenes skyld , så det er vist for sent at begynde på det nu. Jeg tror du har ret så langt at, de piger der har forladt faget ,og bagefter fortæller vidt og bredt om hvor meget skade de har taget ,har tænkt mere på pengene end på deres psykiske og fysiske helbred. Knus Susanne 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 18. August, 2014 (edited) For 1.000.000.000 ville jeg personlig skide hvem som helt i munden, men det omvendte...jo for så mange penge ja, men ikke for noget under 6.000.000 no way. Så ja, der er en pris på det meste og vi har alle en grænse. Ja, undskyld, men nu bliver det altså lidt for teoretisk for mig. Du vil altså gerne skide for 1 mia, men hvis nu nogen kun bød 999.999.999,99 som det alleryderste, ville du da sige nej til at skide? Omvendt vil du ikke lade dig skide i munden for et beløb, der faktisk er mere end 1/20 under det første beløb. Hvordan hænger det sammen? Ville du også nægte at æde lort for 5.999.999,99 kr. Eller melder du her pas? Man er forvirret. Redigeret 18. August, 2014 af Borende X 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oral 30 Skrevet 18. August, 2014 Du har ret, jeg har alt hvad hjertet begærer, et super helbred og et godt liv, intet der kan købes for penge er værd at skade sig selv for. Hvis jeg siger ja til ting der er mig imod, holder jeg ikke længe som gp, så mister jeg mine dejlige faste kunder, det vil blive sex hvor jeg ikke er til stede psykisk. Jeg er for det meste et glad og åbent menneske, det tror jeg også vil forsvinde. Ingen valg jeg har truffet i mit snart 50 år lange liv har været for pengenes skyld , så det er vist for sent at begynde på det nu. Jeg tror du har ret så langt at, de piger der har forladt faget ,og bagefter fortæller vidt og bredt om hvor meget skade de har taget ,har tænkt mere på pengene end på deres psykiske og fysiske helbred. Knus Susanne Du lyder som en der er afbalanceret og afklaret, med hvad du laver, hvorfor og hvordan. Men er din, I øvrigt meget sunde indstilling, repræsentativ for branchen some hele eller i det mindste for de Danske piger? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oral 30 Skrevet 18. August, 2014 Ja, undskyld, men nu bliver det altså lidt for teoretisk for mig. Du vil altså gerne skide for 1 mia, men hvis nu nogen kun bød 999.999.999,99 som det alleryderste, ville du da sige nej til at skide? Omvendt vil du ikke lade dig skide i munden for et beløb, der faktisk er mere end 1/20 under det første beløb. Hvordan hænger det sammen? Ville du også nægte at æde lort for 5.999.999,99 kr. Eller melder du her pas? Man er forvirret. Du skal ikke hænge dig i illustrationen, du skal i det hele taget ikke hænge dig Det hænger sådan sammen, at alt har en pris og alle har grænser. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Susanne 169 Skrevet 18. August, 2014 Du lyder som en der er afbalanceret og afklaret, med hvad du laver, hvorfor og hvordan. Men er din, I øvrigt meget sunde indstilling, repræsentativ for branchen some hele eller i det mindste for de Danske piger? Jeg kan kun tale for mig selv, men når jeg læser hvad andre piger skriver herinde, virker de som kloge piger der ved hvad de vil, og hvad de ikke vil. Knus Susanne 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 19. August, 2014 Og mht. gratis sex vs. købesex - hvis jeg ikke tænder på dig, kan du heller ikke købe sex af mig. Men nu er jeg så heldigt stillet at jeg næsten altid kan finde et eller andet ved en mand jeg kan fokusere på og tænde på og det er selvfølgelig derfor jeg befinder mig så godt med at få penge for sex. Det klinger selvfølgelig rimeligt at godt bruge ordet at tænde på sine gæster. Faktum er nok snarere, at der er en verden til forskel på at dyrke gratis sex og så tilbyde sex mod betaling til personer, man ikke direkte har noget imod. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miza 988 Skrevet 19. August, 2014 Bluejacket: Når jeg en sjælden gang møder en person, som er kommet igennem nåleøjet, som jeg troede via korrespondancen at jeg kunne tænde på, og det viser sig det kan jeg ikke - safterne udebliver, så er der jo ikke andet at gøre end at bruge glidecreme. Men jeg vil så vælge ikke at møde ham igen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 19. August, 2014 Bluejacket: Når jeg en sjælden gang møder en person, som er kommet igennem nåleøjet, som jeg troede via korrespondancen at jeg kunne tænde på, og det viser sig det kan jeg ikke - safterne udebliver, så er der jo ikke andet at gøre end at bruge glidecreme. Men jeg vil så vælge ikke at møde ham igen. Hi hi.....tror bare vi ser lidt forskelligt på hvad det vil sige at tænde seksuel på et andet menneske ude i det virkeligelige liv, og så bringe sig selv i en stemning i betalingsøjemed. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miza 988 Skrevet 19. August, 2014 Det har du nok ret i, Blue Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg