Borende X 25043 Skrevet 28. Juni, 2014 Hvad er timeprisen for oveenstående, hvad e r den korteste lejeperiode, og er der nogen her der kan betale det? Jeg kan ikke Jeg kan da godt betale det. Men jeg har andre kanaler og præfdrencer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 28. Juni, 2014 Spændende emne ...... Jeg viger også tilbage fra at reklamere med GFE, selv om jeg ofte er blevet rost for at give det. Det forstår jeg da så udmærket godt. Jeg har i denne streng fundet ud af af GFE ikke er noget helt entydigt begreb. Vel, det vidste jeg selvfølgelig godt i forvejen, da begreber er åbne for fortolkninger, men at nogle forslag skulle afvige så meget fra mine tanker og den "almindelige opfattelse" af GFE-begrebet, havde jeg dog ikke forestillet mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 28. Juni, 2014 Jeg formoder, at de fleste glædespigebesøgere faktisk er for karrige med tid. Det ligner jo ikke noget at bestille 15 eller 30 minutter. Her kan man jo ikke nå alverden, og da slet ikke at lære hinanden at kende "på meget få minutter". Jeg plejer at bestille 90 minutter, selvom det er hos en pige, jeg kender i forvejen. Så er al tids - måske potenspres? - væk. Ved godt at denne kommentar er off topic, hvilket jeg selvfølgelig beklager. Men jeg synes at det, du skriver ovenfor, er udtryk for en nedladende holdning i forhold til andre gæster/kunder og faktisk 'pisser' på folk som bl.a. undertegnede, der bare ikke har råd (eller lyst) til at smide kr 3,000 afsted i forbindelse med et besøg. Jeg har også besøgt Nikita tidligere og har haft rigtig gode oplevelser indenfor det tidsrum du ikke mener er 'alverden' eller 'få minutter', så måske du bør revidere din 'verdensopfattelse' lidt, eller måske bare ikke være så skråsikker. Og nej, jeg gider ikke bruge tid på dette emne på Fri Debat selvom det egentlig hører hjemme der , Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 29. Juni, 2014 Hmm, jeg er så måske i en lidt anden boldgade...? Jeg tilbyder GFE, elsker at nusse og kæle, være intime og KYSSE! Syntes det hører med til den "illusion" GFE er. -Hvis der er en gæst der af en eller anden grund (måske grundet en opfindsom distancen imellem os, han syntes skal være der?) ikke vil kysse med mig, så går jeg helt i baglås, det dur ikke for mig, så går det over og bliver mekanisk/koldt/intetsigende (for mig).... Reklamere med "kærestesex", men tænker lidt på at ændre det til "elskerindesex", det lyder lidt mere frækt og knapt så teenageagtigt.... Gir' andre ret her i tråden om GFE, det gælder om at være modtagelig/imødekommende både som pige/gæst.... 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 29. Juni, 2014 Ved godt at denne kommentar er off topic, hvilket jeg selvfølgelig beklager. Men jeg synes at det, du skriver ovenfor, er udtryk for en nedladende holdning i forhold til andre gæster/kunder og faktisk 'pisser' på folk som bl.a. undertegnede, der bare ikke har råd (eller lyst) til at smide kr 3,000 afsted i forbindelse med et besøg. Jeg har også besøgt Nikita tidligere og har haft rigtig gode oplevelser indenfor det tidsrum du ikke mener er 'alverden' eller 'få minutter', så måske du bør revidere din 'verdensopfattelse' lidt, eller måske bare ikke være så skråsikker. Og nej, jeg gider ikke bruge tid på dette emne på Fri Debat selvom det egentlig hører hjemme der , Så har du vist mislæst mit indlæg. Eller min hensigt med det. Det var faktisk en reaktion på et andet indlæg, hvor der blev skrevet, at "vi har kun få minutter til at lære hinanden at kende". Det er altså ikke mit udsagn, du harcellerer over, men en andens. Mit ærinde var således at påpege, at der kunne rettes op på forholdet ved simpelthen at bestille mere tid i stedet for at have et stressende stopur tikkende ved siden af sig. Det var ikke min mening at "pisse" på nogen, blot at påpege modsætningen i det, folk gerne vil nå i forhold til den tid, folk ofte er villige til at bruge på det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oral 30 Skrevet 18. August, 2014 Debatten er slut for længst, men den var interessant læsning alligevel. Den afsløre det vi alle vidste i forvejen, både mænd og kvinder er indbyrdes forskellige. En god prostituerede oplyser sine grænser og priser (og på nettet velligende billeder), så vi som kunder, ved hvad vi kan få og til hvilken pris. Præcist som med alle andre service ydelser, men sex er desværre meget individuelt og på den måde komplicerede. To kunder får ikke samme behandling og dermed heller ikke samme oplevelse. Udseene og charme betyder lige så meget for piger som for penge for det, som en der ikke gør, hvad angår det hun tænde på. Det kan nu engen ikke være anderledes hvor meget vi nu engang synes det ville være ret hvis det var anderledes. Alle prostituerede gør det for de gode pengeskyld uden undtagelse, man vælger ikke at være sammen med mænd man ikke tænder på hvis det ikke var for penge. Man vælger ikke kun at yde uden at nyde på sigt, hvis det ikke var for penge. En god prostituerede lader som om hun kan lide det, og en god kunde lader som han tror på det. Det er for mig en en illusion at tro det ikke bliver gjort for de gode penges skyld, at piger så har en grænse som kræver meget store summer ar overskride er nogen andet. Men jeg er sikker på at stort set alle ville gøre alt til den rigtige pris, kan godt være det så er 1.000.000 for at få den bagi, men nu er det trods alt prisen vi snakker om og ikke langer om det kan lade sig gøre. Kunderne vil gerne glæde pigerne, ja igen som en illusion, i det for vores egen skyld at vi ønsker at pigen skal få noget ud af det, for at booste vores egen opfattelse. Vi betaler ikke for sex, for at tilfredsstille en vild fremmed piger som vi ingen relationer har til, vi gør det for os selv. Kan pige få noget ud af det, gør det os godt og er en bonus. Kys er godt, især de kys kvinder ikke synes om, de våde med tungen ned i halsen. De er et godt pift til sex, men heller ikke mere. For de fleste mænd er alt sex mulig at opdele følelsesmæssige, alt det vi kan lide kan vi gøre med en hvilken som helst kvide vi finder og som tænder os. Traditionel har kvinder det anderledes, omend jeg synes at jeg ser et skred, unge piger i dag forekommer mig mere maskuling i deres indgang til sex, end da jeg var ung, men det er nu et sidespring. GFE er som alt andet med prostituerede som udgangspunkt, en illusion. Kun den fysiske stimulering er ægte, og den er tilstrækkelig for en mand i mangel på bedre. Kvaliteteforskellen blandt prostituerede er derfor lige så meget hvor god en skuespiller hun er, som det er udseende og berøring. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
siddharta 599 Skrevet 18. August, 2014 Alle prostituerede gør det for de gode pengeskyld uden undtagelse, man vælger ikke at være sammen med mænd man ikke tænder på hvis det ikke var for penge. Kan du ikke for den uvidende her forklare, hvordan du kan vide, hvad alle prostitueredes motiver er? Og vil du selv gøre alt for penge, hvis bare prisen er rigtig? Eller spurgt på en anden måde, er penge virkelig det eneste motiv, hvis man skal gøre noget for andre? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oral 30 Skrevet 18. August, 2014 Min pointe er at det er illusorisk at tror andet. Men lad det kommer an på en prøve, lad en se om en a pigerne vil tilbyde mig gratis sex, kun for min skyld, uden at de tænder på mig, men bare fordi de vil gøre noget for andre. Tror du selv det vil lykkedes? Intet seksuelt er så slemt at de ikke vil gøre det for den rette pris, tænk dig lige om. Tror du helt seriøst at de vil sige nej, til eks. 1 million kr. i kontanter liggende lige foran dem som de med sikkerhed kunne tage med hjem ved at overskride en grænse? Jeg siger ikke at det er det eneste spiller ind, men det er hovedmotivet og hvis du ikke tror det, ja så er du naiv karmarat. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14442 Skrevet 18. August, 2014 Oral, vil du selv gøre hvad som helst seksuelt for penge? Jeg vil ikke..... Mine grænser gælder uanset pris der tilbydes. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
siddharta 599 Skrevet 18. August, 2014 Nu svarede du så ikke på mine spørgsmål, så jeg vil nøjes med et mere: Men lad det kommer an på en prøve, lad en se om en a pigerne vil tilbyde mig gratis sex, kun for min skyld, uden at de tænder på mig, men bare fordi de vil gøre noget for andre. Er det virkelig kun det, det handler om? At du vil have gratis fisse? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
siddharta 599 Skrevet 18. August, 2014 I øvrigt har Liv så lige modbevist din påstand.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Susanne 169 Skrevet 18. August, 2014 Min pointe er at det er illusorisk at tror andet. Men lad det kommer an på en prøve, lad en se om en a pigerne vil tilbyde mig gratis sex, kun for min skyld, uden at de tænder på mig, men bare fordi de vil gøre noget for andre. Tror du selv det vil lykkedes? Intet seksuelt er så slemt at de ikke vil gøre det for den rette pris, tænk dig lige om. Tror du helt seriøst at de vil sige nej, til eks. 1 million kr. i kontanter liggende lige foran dem som de med sikkerhed kunne tage med hjem ved at overskride en grænse? Jeg siger ikke at det er det eneste spiller ind, men det er hovedmotivet og hvis du ikke tror det, ja så er du naiv karmarat. Hej . Du kan være helt sikker på at du ikke kan købe analsex hos mig uanset beløb, ej heller kan du møde mig udenfor klinik uanset hvor meget du byder. Med tiden er nogen af mine grænser skredet,ikke pga. penge men fordi jeg fandt ud af at jeg tændte på det, også en super ting ved at sælge sex, jeg får afprøvet ting jeg ellers ikke ville prøve. Jeg sælger ikke sex fordi jeg vil "gøre noget for andre" tror jeg heller ikke andre piger gør, jeg kan lide sex og jeg kan lide penge så at kunne kombinere det er super. Knus Susanne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oral 30 Skrevet 18. August, 2014 Oral, vil du selv gøre hvad som helst seksuelt for penge? Jeg vil ikke..... Mine grænser gælder uanset pris der tilbydes. Måske men det er svært at være sikker på når det ikke er et faktisk tilbud. Men hvor mange af dine krolegaer kan sige det samme og være troværdig, og hvorfor skal det i øvrigt opfattet som noget negativt? Ingen vil gøre hvad som helts for penge, eks. vil intet beløb for mig til at slå et andet menneske ihjel. Men næsten alt har en pris, den er bare ofte astronomisk høj, og når du har valg det erhverv du har valgt, så har du vist at du kan sætte en pris på sex. Spørgsmålet er så, hvad den vil være for det du ikke tilbyder. Næste skridt er ikke så stort som du måske bilder dig selv ind, men alt det er udenoms snak. Så hvis jeg tilbød dig nok penge til du kan trække dig tilbage og nyde live fra nu af og resten af din tid, køre i dyre biler og køb dig selv og din familie alt hvad I vil have, for bare at lade mig tage dig bagi i 10 min, så vil du sige nej tak...jeg tvivler selvom du måske har ret, så må du virkelig være et specielt meneske og have en særlig aversion mod dine kunder hvis de for millioner af kroner ikke må få det, du ville give en kæreste ganske gratis. Det jeg ville frem til er næsten alt i denne branche er køb og slag af oplevelser og de oplevelser er delvist simuleret eller illusioner. Jeg antager at du ikke har dine personlige følelser med i alt hvad du gør med alle dine kunder hele tiden, hvis ikke så bekræfter du jo sådan set bare det jeg siger. Udvalgte kunder som du tænder på, giver du mere af dig selv end ellers men det forandre vel ikke at de øvrige så netop ikke får "dig". Du gør det da også for pengens skyld, hvis jeg kom til dig ville du da ikke give mig en tur på huses regning fordi du er et sødt menesker og vil gøre noget for andre vel? En hjemmehjælper kan antageligt godt lide at arbejder med mennesker, de har sikkert også empati med deres klienter. Men de arbejder altså som hjemmehjælper for at tjene penge og ikke for at lege moder Teresa. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
siddharta 599 Skrevet 18. August, 2014 Jeg sælger ikke sex fordi jeg vil "gøre noget for andre" tror jeg heller ikke andre piger gør, jeg kan lide sex og jeg kan lide penge så at kunne kombinere det er super. Der skal vist piger på banen her, men for mit eget vedkommende valgte jeg levevej, fordi en anden aktør på markedet tog røven på kunderne i en grad, der ikke var til at holde ud, og jeg kan garantere dig for, at jeg ikke gør det for pengenes skyld! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 18. August, 2014 (edited) Kunderne vil gerne glæde pigerne, ja igen som en illusion, i det for vores egen skyld at vi ønsker at pigen skal få noget ud af det, for at booste vores egen opfattelse. Vi betaler ikke for sex, for at tilfredsstille en vild fremmed piger som vi ingen relationer har til, vi gør det for os selv. Kan pige få noget ud af det, gør det os godt og er en bonus. Jeg synes, at dit indlæg er ret kategorisk. Nu har jeg så lige valgt ovenforanførte citat som udgangspunkt for mit eget indlæg. Når jeg er på glædespigebesøg, er det da mit mål, at pigen også skal have noget ud af det. Det, at hun fysiologisk reagerer på nogle ting, som jeg gør ved hende, styrker da i høj grad min mandighed. Her har du helt ret - det er næppe så spændende at møde Sara i (fordums?) Hørdumgade sent på eftermiddagen, når hun, ifølge en anmeldelse herinde, er blevet orgasmetræt. I en hel anden boldgade har vi dog herinde i strenge set, at kunder og glædespiger kan finde sammen i et forhold. På de præmisser, som det nu indebærer. Vi har også set herinde, at venskaber kan opstå i den fællesmængde, der nu engang er imellem glædespige og gæst. Derfor synes jeg nok, at dit indlæg er lovligt kategorisk og mangler nuancer. Redigeret 18. August, 2014 af Borende X 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oral 30 Skrevet 18. August, 2014 Hej . Du kan være helt sikker på at du ikke kan købe analsex hos mig uanset beløb, ej heller kan du møde mig udenfor klinik uanset hvor meget du byder. Med tiden er nogen af mine grænser skredet,ikke pga. penge men fordi jeg fandt ud af at jeg tændte på det, også en super ting ved at sælge sex, jeg får afprøvet ting jeg ellers ikke ville prøve. Jeg sælger ikke sex fordi jeg vil "gøre noget for andre" tror jeg heller ikke andre piger gør, jeg kan lide sex og jeg kan lide penge så at kunne kombinere det er super. Knus Susanne Det kan godt være at heller ikke du vil være millionær hvis det krævede 10 min analsex. Historien og samfundet i øvrigt synes bare at vises at de fleste vil gøre det meste for den "rigtige" pris. Men det kan jo være du bare hader det så utroligt meget, men så er det helt sikkert andre grænser det kan overskides for det rette beløb (som ikke er realistiske beløb nuvel, men det er jo kun prisen vi snakker om). Jeg er med på at I piger kan lide sex og penge, og kombiner det, sex med nogle ville I sådan være villige til at gøre gratis under de rette omstændigheder og resten har I så kun sex med for penge. Sådan er det jo, hvis jeg kommer til dig og vil have x ydelse og her og nu, så er du da ikke bare tændt på det. Jeg er måske ikke dine type til at starte med, du har sandsynligvis slet ikke lyst til sex på det tidspunkt og at tilfredsstille mig uden af få meget ud af det selv, er temmelig intetsigende. Hvis du er uenig i det, vil du så ikke være så sød at konvertere alle de piger jeg har mødt i mit liv, fordi en sådan piger har jeg nemlig aldrig mødt før. Når jeg tænker på det hyr piger kan kræve for "at komme i stemning" hjemme, så kan I da ikke være særlig opstemt når det kommer en kunde ind fra gaden. Når jeg tænker på hvad jeg har skulle yde for at tilfredsstille piger privat jamen, så kan jeg ikke tror i får mange ægte orgasmer ud af det. Jeg tvivler også på at hovedparten af jeres kunder reelt har andet end deres egen ønsker og behov for øje. Det er naturlig, og jeg synes ikke det er negativt, så bare begge parter er enige om det. Ja, der findes undtagelser, det gør der altid, men jeg snakker om hvad der er reglen og ikke undtagelsen. PS: Jeg er i øvrigt ikke selv fan af analsex af flere grunde, så det er kun brugt som eksempel. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14442 Skrevet 18. August, 2014 Oral, læs lige mit forrige indlæg igen, det står helt tydeligt; mine grænser gælder uanset hvilken pris jeg evt tilbydes. Jeg tilbyder ikke anal, uanset pris, længere er den ikke. Det har ikke noget med aversioner mod mine gæster at gøre, det har noget med mine grænser at gøre. Og dét der gør det negativt er, når mænd som dig tror, at alt kan købes for penge..... Så disker du op med "Jamen, du gør det for penge-argumentet", ja, det er et arbejde, men det betyder ikke, at alt kan købes i min butik, og det betyder heller ikke, at jeg ikke kan lide sex og ikke tænder på det jeg laver. Jeg håber da, at du også kan lide dit arbejde, selvom du får penge for det. Ligesom du nok heller ikke vil arbejde gratis, vel? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oral 30 Skrevet 18. August, 2014 Jeg synes, at dit indlæg er ret kategorisk. Nu har jeg så lige valgt ovenforanførte citat som udgangspunkt for mit eget indlæg. Når jeg er på glædespigebesøg, er det da mit mål, at pigen også skal have noget ud af det. Det, at hun fysiologisk reagerer på nogle ting, som jeg gør ved hende, styrker da i høj grad min mandighed. Her har du helt ret - det er næppe så spændende at møde Sara i (fordums?) Hørdumgade sent på eftermiddagen, når hun, ifølge en anmeldelse herinde, er blevet orgasmetræt. I en hel anden boldgade har vi dog herinde i strenge set, at kunder og glædespiger kan finde sammen i et forhold. På de præmisser, som det nu indebærer. Vi har også set herinde, at venskaber kan opstå i den fællesmængde, der nu engang er imellem glædespige og gæst. Derfor synes jeg nok, at dit indlæg er lovligt kategorisk. Jo jo selvfølgelig er det kategorisk, fordi vil jeg fremhæve en pointe. Jeg er med på at virkeligheden er mere nuanceret end jeg gør det til her. Forskellige piger og mænd giver jo et utrolig antal kombinationer, så ingen regel uden undtagelse. Men at sige piger ikke gør det for pengenes skyld, svare til at sige mænd ikke går til piger for at få sex...bull shit. At begge piger så synes det er et bedre job til god løn og foretrækker det fremfor at side ved kasse i Bilka synes jeg da godt om, eller ville jeg heller ikke have noget at besøge. Jeg synes heller ikke der er noget fordækt eller negativt i at de selvfølgelig gør det for pengenes skyld. Og de piger vi snakker med her er danske piger, som trods alt kun udgør en del at branchen og gør det som et klar job valg grundet lønnen, da de grundet vores system ikke behøver at ernærer sig ved prostitution af andre grunde end egen fri vilje. Men du har måske samme oplevelser som jeg med de udenlandske piger, at det er rent pengemaskineri for manges vedkommende, der er ikke et grand af lyst for en del af dem. Mange vil gøre alt, for lidt ekstra ofte meget lidt eks. 300 for at sex er uden kondom (tro så lige jeg springer fra de piger, fy føj da). Så det økonomiske incitament er altafgørende for stort set alle prostituerede i verden, derfor min konklusion. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
siddharta 599 Skrevet 18. August, 2014 (edited) Så det økonomiske incitament er altafgørende for stort set alle prostituerede i verden, derfor min konklusion. ...og alle, for hvem det økonomiske incitament er altafgørende, er prostituerede, ikke sandt? Redigeret 18. August, 2014 af siddharta Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oral 30 Skrevet 18. August, 2014 Oral, læs lige mit forrige indlæg igen, det står helt tydeligt; mine grænser gælder uanset hvilken pris jeg evt tilbydes. Jeg tilbyder ikke anal, uanset pris, længere er den ikke. Det har ikke noget med aversioner mod mine gæster at gøre, det har noget med mine grænser at gøre. Og dét der gør det negativt er, når mænd som dig tror, at alt kan købes for penge..... Så disker du op med "Jamen, du gør det for penge-argumentet", ja, det er et arbejde, men det betyder ikke, at alt kan købes i min butik, og det betyder heller ikke, at jeg ikke kan lide sex og ikke tænder på det jeg laver. Jeg håber da, at du også kan lide dit arbejde, selvom du får penge for det. Ligesom du nok heller ikke vil arbejde gratis, vel? Det er korrekt, at jeg godt kunne tænkte mig et andet arbejder og mindre stredsende arbejder så en helt anden sag, men jeg er med på din pointe. Min pointe er så bare, det gælder så for dig og nogle få andre, men selv bland danske piger så kan det meste køber for det rette beløb. Hvis jeg stiller mig nede på strøget i københavn og tilbyder alle kvinder der går forbi 1 million for whatever, anal, blowjob dosen't matter, så vil mange sige ja og de fleste nej. Fik jeg "nej sigerne" på tomandshånd og lod dem se de dejlig mange penge, ville en del af dem alligevel lade sig friste. En del af dem som ikke lod sig friste vil give efter når jeg 10 dublede beløbet. De sidste vil bare ikke grundet religion eller andre særlige grunde, men hovedparten har på det tidpunkt allerede givet efter. Når jeg tænker på hvor let det var for mig for 10-15 år siden at score en piger i byen, så tror jeg nok 1 el. 10 million skulle kunne gøre resten. Mange af dine udenlandske kolleger gør det for små beløb, hvorfor skulle jeg tror på at Danske piger er så meget anderledes at de ikke vil for kæmpe beløb? Siger ikke at du personligt er til at køber for millioner at kroner, men tro næsten alle dine danske kolleger ville være det i praksis. Det kræver en særligt viljestyrke at sige nej til at blive millionær på 10 min, for at gøre noget du alligevel ville gøre med en faktisk kan lide. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oral 30 Skrevet 18. August, 2014 ...og alle, for hvem det økonomiske incitament er altafgørende, er prostituerede, ikke sandt? Efter min overbevisning gælder det alle mennesker som ikke har alt hvad de kunne ønske sig i forvejen, det afhænger ikke af job eller fag men af ens økonomiske situation og ens grådighed/ambitions niveau. Jeg tro på at en super rig Hollywood stjerne vil sig nej til ret meget uanset beløb, fordi de har alt, økonomisk set, i forvejen. Men langt hovedparten af os almindelig mennesker er til salg for det meste, det er primært beløbets størrelse som er afgørrende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4771 Skrevet 18. August, 2014 I øvrigt har Liv så lige modbevist din påstand.... Nej det har Liv overhovedet IKKE, hun har pointeret hvor hendes hendes grænser trækkes, og ikke en skid andet. Der er helt sikkert sikkert piger hvor beløbet rykker grænser. Venligst Landsbytossen - uden smartphone Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
siddharta 599 Skrevet 18. August, 2014 Nej det har Liv overhovedet IKKE, hun har pointeret hvor hendes hendes grænser trækkes, og ikke en skid andet. Der er helt sikkert sikkert piger hvor beløbet rykker grænser. Venligst Landsbytossen - uden smartphone "...at piger så har en grænse som kræver meget store summer ar overskride er nogen andet. Men jeg er sikker på at stort set alle ville gøre alt til den rigtige pris..." er da en noget kategorisk påstand, der blev afvist. Empirisk ret solidt endda, da den blev bekræftet af den eneste anden deltagende GP i tråden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Susanne 169 Skrevet 18. August, 2014 Det kan godt være at heller ikke du vil være millionær hvis det krævede 10 min analsex. Historien og samfundet i øvrigt synes bare at vises at de fleste vil gøre det meste for den "rigtige" pris. Men det kan jo være du bare hader det så utroligt meget, men så er det helt sikkert andre grænser det kan overskides for det rette beløb (som ikke er realistiske beløb nuvel, men det er jo kun prisen vi snakker om). Jeg er med på at I piger kan lide sex og penge, og kombiner det, sex med nogle ville I sådan være villige til at gøre gratis under de rette omstændigheder og resten har I så kun sex med for penge. Sådan er det jo, hvis jeg kommer til dig og vil have x ydelse og her og nu, så er du da ikke bare tændt på det. Jeg er måske ikke dine type til at starte med, du har sandsynligvis slet ikke lyst til sex på det tidspunkt og at tilfredsstille mig uden af få meget ud af det selv, er temmelig intetsigende. Hvis du er uenig i det, vil du så ikke være så sød at konvertere alle de piger jeg har mødt i mit liv, fordi en sådan piger har jeg nemlig aldrig mødt før. Når jeg tænker på det hyr piger kan kræve for "at komme i stemning" hjemme, så kan I da ikke være særlig opstemt når det kommer en kunde ind fra gaden. Når jeg tænker på hvad jeg har skulle yde for at tilfredsstille piger privat jamen, så kan jeg ikke tror i får mange ægte orgasmer ud af det. Jeg tvivler også på at hovedparten af jeres kunder reelt har andet end deres egen ønsker og behov for øje. Det er naturlig, og jeg synes ikke det er negativt, så bare begge parter er enige om det. Ja, der findes undtagelser, det gør der altid, men jeg snakker om hvad der er reglen og ikke undtagelsen. PS: Jeg er i øvrigt ikke selv fan af analsex af flere grunde, så det er kun brugt som eksempel. Jeg har mænd der besøger mig hvor det kun er mig der bliver fysisk tilfredsstillet, det modsatte gør sig også gældende, uanset får vi begge meget ud af det, jeg tænder på at de dig ophidset, på at se hvor meget jeg kan få dig til at smide hjernen væk og bare nyde. Hos mig kan du købe hvad der står på menuen, hvis du får ja til andet og har købt en halv eller en hel time koster det ikke ekstra, så NEJ du kan ikke betale mig til at overskride mine grænser. Jeg kan måske fristes til at prøve men ikke for penge. Knus Susanne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oral 30 Skrevet 18. August, 2014 Og dét der gør det negativt er, når mænd som dig tror, at alt kan købes for penge..... Det er skam ikke kun mænd der tror det min fine ven, men hvis du misforstod min holdning så du tror jeg høre til dem som forsøger af presse piger til noget ved at tilbyde mere, så kan jeg da afsløre at jeg ikke har førsøgt på det blot en eneste gang. Hvis jeg vil x og pigen ikke vil, så finder jeg da bare en der vil, hvorfor skulle jeg forsøge at få en pige til at gøre noget for et større beløb som andre vil gøre for en lille beløb. Præcist det er så i øvrigt et problem, når man som jeg har forskellige feticher som jeg gerne vil udlever. At finde kombination som jeg vil gå med på, når billeder er fake, teksten misvissende og ingen "menu" fuldt udspecificeret. Men det vil dog gerne rose jer danske piger for, nogle danske steder har flotte hjemmesider med ægte biller, fælles menu og evt. sulpernede menu for individuelle ydelser. Jeg må også sige langt hovedparten at de Danske piger som jeg har besøgt, har udvist god service (altså faket rimelig overbevisende, i hvert fald nok til at jeg gik derfra med en god følelse). Jeg har endda fået ros for min penis størrelse engang, velviden at det slet ikke passer, men alene den service at hun fik mig godt tilpas. Mange af de udenlandske piger har ydelser som kun få Danske tilbyder, eks. megafransk som jeg er stor ynder af (altså den rigtige ikke den anden fake som der også reklamere med) hvorfor de også trækker. Men ofte er servicen langt bedre med jer Danske piger, den ros skal I altså have. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg