Jasmin 8533 Skrevet 27. Juni, 2014 (edited) Jeg tror at jeg med dette emne, er stødt ind i det område af branchen som volder mig ubetinget mest hovedbrud og er absolut sværest for mig at forholde mig til..... både som GP, men også som potentiel fremtidig kæreste for en eller anden sagesløs fyr der går i fælden... Jeg vil prøve at give de sidste dages tanker et minimum af struktur for at optimere udbyttet for dem der skulle have lyst til at læse til vejs ende - men undskylder forlods hvis dette mislykkes - for jeg er slet ikke på sikker grund.. Nogle af de ting der går igen i mine tanker er: Hvad er GFE for mig personligt.... Hvad oplever jeg at GFE er for gæsterne og Hvorfor giver jeg alligevel GFE nogengange.... Dette kapitel er foranlediget af 2 ting.... For det første havde jeg en gæst i forrige uge, der stillede mig et meget relevant spørgsmål efter 45 minutters meget intens sex.... han spurgte "hvordan ved du at du ikke bare gør det for pengenes skyld??" Fucking irriterende godt spørgsmål... og med en mand man lige har revet rundt i 3 kvarter er det faktisk ikke så lige til at undlade at svare... ikke fordi - jeg ville gerne svare og jeg følte på en måde at han fortjente et svar - selv om jeg egentlig ikke anede hvordan jeg skulle formulere mig Jeg sagde det første der faldt mig ind.... "fordi jeg ikke tilbyder GFE!" Gudskelov for min troværdighed i det pågældende øjeblik, tog han mit svar for face value og han bad mig ikke uddybe... det var mit held, for det havde jeg ikke kunnet lige der. Jeg vidste det var det rigtige svar for mig, men jeg anede ikke hvorfor..... før idag.... Det næste var en anmeldelse af mig herinde. Det er den første anmeldelse der ikke har været roser èn masse - men det er samtidig den flotteste anmeldelse jeg nogensinde har læst herinde som ikke var positiv..... kæmpe cadeau til forfatteren for virkelig at kunne skille pigen fra ydelserne!! thumbs up!! Anmeldelsen beskrev nemlig hvad der sker når man besøger mig og tror man skal have en GFE oplevelse og hvor skuffet man bliver hvis man opdager for sent, at jeg ikke tilbyder det.... Disse 2 hændelser har virkelig fået det til at knage på øverste etage... især nr 1 for pludselig skulle jeg jo finde ud af hvorfor min første indskydelse var det rigtige svar... og det kommer så her: Det har noget at gøre med hvad jeg definerer som GFE. Hvad er GFE for mig personligt... ??? For mig indebærer det 1. gengældt kys på munden... og 2. at jeg har lyst til at kæle/kysse på manden... En ting der definitorisk udelukker både 1 og 2 er rygning. Jeg er inkarneret ikkeryger og jeg ville finde det afskyeligt at få den smag i munden. Dertil kommer tanken om at få ryger-ånde i hovedet når hans ansigt kommer tæt på og kunne lugte ryger-spyt på mit ansigt under hele seancen..... nej nej nej nej nej nej nej ..... not happening!!... MEN - nu er det jo heldigvis ikke alle der ryger... og hvad er det så der stopper mig der... Hvad angår kys på munden... der slukker jeg totalt hvis han er en dårlig kysser. Dvs hvis han slapper for meget af i læberne så det føles som at blive slikket af en skt bernhardshund... eller hvis han bruger al mundvandet så jeg har spyt i hele hovedet... eller endnu værre - kysser "patrick swayze"-stil og holder munden stille og helt åben mens han kører hovedet rundt... aarrrghhh - det er bare så nasty.... alle ovenstående teknikker undgår jeg med fild at forestille mig som modtager af nå men der er heldigvis også nogen der spænder i læberne, holder igen med mundvandet, holder hovedet stille og bruger munden OG - rent faktisk har en rytme så man kan få luft ind i mellem .... de er sjovt nok altid blevet mine kærester (nå - det var et sidespring) HVIS gæsten nu er en god kysser... der tilmed er ikkeryger... hvad er det så der stopper mig.... hvorfor har jeg så ikke som udgangspunkt lyst til at kysse ham over det hele?? hvorfor har jeg ikke som udgangspunkt lyst til GFE med denne temmelig snævre målgruppe?? Det er der hvor Jasmin (jeg) virker ... uha... snerpet er ikke det rigtige ord... u-givende ?? i dont know - jeg har ikke fundet en mærkat der passer endnu... men bottom line er.. At blive kysset og kælet for over det hele er i min optik en ekvivalent til en kærlighedserklæring... eller som minimum noget der ydes fordi den man kysser på, har gjort et eller andet der fortjener gengældelse. At lægge 1000 eller 1800 kr er på ingen måde kvalificerende til den form for "omsorg" og "given ud af mig selv" ..... ikke for mig i hvert fald. For mig er det noget der tilfalder en der har gjort noget helt særligt for/ved mig..... og der er ikke noget særligt i at lægge 1000 kr på et sofabord. Hvad har jeg oplevet at GFE er for gæsterne... ??? Det har faktisk været en lidt desillusionerende oplevelse at finde ud af hvad mange (IKKE ALLE!!!) mænd egentlig betragter som GFE.... Obligatorisk er den med kysset.... fair nok... MEN - og her kommer den del jeg hverken som pige/kvinde ELLER glædespige fatter en brik af..... i mænd virker fuldstændig ukritiske hvad angår de her kys.... prøv lige at læse igen hvor mange krav jeg har til "et godt kys" .... og prøv så at sammenligne med anmeldelser af GFE-piger!! jeg har ikke en eneste gang herinde læst i en anmeldelse "hun kyssede virkelig dårligt".... jeg har end ikke læst noget der bare ligner Kysser alle piger bare fantastisk eller hvad??? (statistisk tror jeg der er lige så mange dårlige kyssere som der er i mande-lejren) Jeg siger ikke at der ikke har været anmeldelser før min tid hvor det er sket eller at jeg ikke har overset noget - men generelt.... bare der er kys i en eller anden form - så virker i tilfredse. Det kan jeg slet ikke forholde mig til - det ligger så ekstremt langt væk fra min egen opfattelse af hvad der er fedt, at jeg er nødt til at ty til øverste abstraktions-niveau og konstatere at sådan er det bare... Det næste er "kæle-pille-rode-rage" delen af GFE der er fri leg på min krop under halsen på nær et eneste sted... min klitoris... alt andet må kysses, røres, nusses, krammes.... ingen grænser... og det falder i god jord hos langt de fleste... men det er så her desillusion nr 2 kommer ind i billedet... Jeg får SÅ tit det her udsagn - enten via sms eller når vi skal til at gå i gang... "jeg vil gerne have det skal være godt for dig" fantastisk tænker jeg så - og glæder mig til det opfølgende spørgsmål "hvad kan du godt lide???" men ak - det spørgsmål udebliver i 85-90% af alle tilfælde... og i stedet placerer manden sig promte mellem mine ben og begynder at gnide mig på klitten... for fanden makker - du har lige sagt du gerne vil gøre det godt for mig!!! og så tager du for givet at DIT!! ønske om at slikke mig på klitten automatisk er det samme som at jeg nyder det??? ej vel?? det er altså hykleri at pakke sit eget ønske om at give fransk til pigen - på sin egen måde uden hensyntagen til hvad pigen kan lide - ind som "jeg vil gerne gøre det godt for dig" indrøm dog at du har lyst til at slikke fisse men faktisk er lidt ligeglad hvis pigens behov går ud over din tekniske formåen... Uanset hvad - så udhuler den holdning til tingene altså GFE begrebet fuldstændig for mig... for den der "gensidighed" der burde og nok skulle være der - den er der bare ikke i riiiiiiiiiiigtig mange tilfælde GFE som handelsvare Der er ingen tvivl om at de af mine kolleger der tilbyder GFE tjener kassen ifht mig... meget mere end jeg gør og nogensinde kommer til, for der er virkelig salg i GFE. Dermed på ingen måde sagt at jeg klager - tvært om - men jeg kunne tjene det dobbelte eller mere hvis jeg tilbød ovenstående. Bottom line er - det ville jeg aldrig kunne over en kam... og jeg har derfor udviklet en virkelig dybfølt respekt for de af mine kolleger der kan. Jeg synes det er imponerende at de på den måde kan levere varen når jeg kigger på begreberne ud fra mit eget lille snævre personlige perspektiv... Selvfølgelig ser de nok noget helt andet i begreberne end jeg gør.. og naturligvis er deres indstilling til de enkelte ting meget forskellig fra mine... men det ændrer ikke på at jeg synes mine kolleger er fantastiske når de tilbyder GFE... men ok - man beundrer vel altid dem der formår det man ikke selv kan..,,, konklusionen på det oprindelige spørgsmål " "hvordan ved du at du ikke bare gør det for pengenes skyld??" er/må så for mit personlige vedkommende være at jeg har valgt ikke at tjene kassen fordi jeg fravælger en ydelse som kunne fordoble mit salgspotentiale. jeg sælger kun det jeg kan lide, det jeg vil have, det jeg vil give og det jeg føler for..... hvis jeg gjorde det for penge - så tilbød jeg GFE til alle... men... hvorfor sker det så at jeg alligevel giver GFE ind i mellem ingen regler uden undtagelser... og så alligevel ikke... for det sker at der kommer GFE med i legen... og når det sker er jeg lige som med alt andet - gået all in. som nu fx i morges. En super dejlig gæst der har besøgt mig MANGE gange inden for de sidste måneder var på besøg og han kender snart min krop bedre end jeg selv gør. Sexen er amazing... og jeg ved ikke hvad der gik af mig i morges - for pludselig var der kys og kæl og masser af det med i legen... Det var ikke ham der initierede det... det var mig... han har altid haft 220% respekt for alle mine grænser og de sidste par gange har udviklet sig meget intenst og meget tæt... men idag kunne jeg så ikke få det tæt nok... Det var ikke noget han bad om, det var ikke noget han betalte for... det var all me... min ide, mit indspark til legen... Så jeg ville lyve hvis jeg sagde at GFE ikke er noget jeg dyrker med mine gæster - for det gør jeg så... men der skal helt bestemte betingelser til... alt det fysiske kombineret med nul krav og min fulde frihed til at vælge tidspunktet..... som med ham i morges... wow... men det er jo ikke noget man kan sætte på menuen.... for hvis alt jeg jeg lige har skrevet her skulle forklares til alle dem der gerne vil købe GFE - det kan man ikke - det er umuligt Min konklusion er: GFE er ikke og kommer aldrig på menuen hos mig... men der vil være nogen hvor jeg ganske enkelt ikke kan lade være... og så må jeg krydse fingre for at de har lyst til det *gg* og skulle der melde sig en potentiel kæreste på banen - så må jeg forsøge at forklare ham hvilke faktorer der kan spille ind for at det sker... og krydse fingre for at han forstår eller bare accepterer at det er sådan.... Redigeret 27. Juni, 2014 af Jasmin 10 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3711 Skrevet 27. Juni, 2014 Interresant læsning Jasmin. Jeg har sådan på fornemmeren at en evt fremtidig kærreste skal igennem en længere kontrakt forhandling inden et evt forhold kan komme på tale :) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 27. Juni, 2014 Interresant læsning Jasmin. Jeg har sådan på fornemmeren at en evt fremtidig kærreste skal igennem en længere kontrakt forhandling inden et evt forhold kan komme på tale hahahahaha - nej - jeg har planer om at forblive single med mindre der er en der sparker døren ind for at få lov til at være sammen med mig nøjagtig som jeg er for mindre end det er jeg ikke heeeeeeeelt overbevist om kan overleve sådan en/noget som mig *gg* Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3711 Skrevet 27. Juni, 2014 hahahahaha - nej - jeg har planer om at forblive single med mindre der er en der sparker døren ind for at få lov til at være sammen med mig nøjagtig som jeg er for mindre end det er jeg ikke heeeeeeeelt overbevist om kan overleve sådan en/noget som mig *gg* Hæhe! Jeg tvivler på han overlever bryllupsnatten... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 27. Juni, 2014 (edited) Hej Jasmin. Tak for et langt indlæg. Her er jo meget at tage stilling til. For det første tror jeg, at du definerer GFE alt for snævert. Jeg har læst dit indlæg to gange, og intetsteds nævner du det GFE-element, som jeg finder allervigtigst: Den gode og givende samtale. Jeg er ikke i tvivl om, at du godt ved, at hjernen er det største sexorgan, vi har, og da du har en god del af den vare, undrer det mig, at du hænger så meget fast i kyssets funktion som GFE-del. Jeg kan forstå, at jeg nok er disket af dig på kyssekriteriet. Jeg synes ikke selv, at jeg er nogen god kysser, men det er der andre, der må tage stilling til. Det kan jeg ikke selv. Jeg har dog aldrig hørt et knubbet ord i den retning, men det kunne jo være for ikke at gøre mig ked af det. For det andet forstår jeg så ganske udmærket din aversion mod rygermund og rygerlugt. Det kan jeg ikke selv fordrage. Du kunne måske opdyrke en ikke-ryger niche i din nebengeschäft? Selv har jeg dog gjort undtagelser. F.eks røg min formidler ved mit sidste besøg – vistnok grundet lidt tidsmangel – ud ad vinduet, mens jeg var i bad og vi snakkede hyggeligt sammen. Så godt som det nu lod sig gøre igennem brusevæggen og vandets plasken. Da vi lidt efter skulle tage afsked, ville hun ikke rigtigt kysse, "for jeg ved, at du ikke bryder dig om røglugt". Dette var et fint lille og meget hensynsfuldt træk fra hendes side, hvorfor jeg sagde: "Nej Fanden da heller, vi plejer altid at kysse farvel, og det skal ikke være anderledes denne gang". Der er noget skønt i et afskedsøjeblik at stå helt tæt og kunne mærke den andens puls. For det tredie nævner du, at mange mænd anfører, at de "gerne vil gøre det godt for dig også". Det tror da pokker. Netop dette er en af mine største fornøjelser. Jeg elsker – og har det som en af hovedoplevelserne – at bringe pigen derud, hvor hun ikke længere har kontrol over sig selv, sine muskler samt vejrtrækning. Kort sagt: Hvor det somatiske helt har taget styringen og slået storhjernen fra. Det er for mig – og formentlig også mange andre mænd – et succeskriterium at vide, at det er mig, der som mand har bragt pigen helt derud. Det stiver sgu', åbent og ærligt sagt, min maskulinitet af. Jeg sporer hos dig en vis tilbageholdenhed her? Umiddelbart vil jeg ikke ud fra dine skriverier tro, at du har nogen som helst hæmning i sexuel retning – jeg fniser stadig af at du fik lokket ungersvenden i gyngen i ballongyngen – men jeg kommer ærlig talt lidt i tvivl, når jeg ser din ret snævre definition på GFE. Er der i virkeligheden nogle områder, hvor du ikke alligevel ikke tør give slip? Redigeret 27. Juni, 2014 af Borende X 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17686 Skrevet 27. Juni, 2014 Tak for indsigten i dine reflektioner. Pudsigt nok overensstemmer dine tanker næsten på prikken med mine. GFE??? WTF? Hvordan kan man overhovedet være sikker på at man vil kysse pigen inden man har mødt hende? Personligt har jeg det sådan at det er de færreste piger jeg vil kysse - i denne verden og IRL. Grundet duft, smag, teknik, kemi etc etc. Og selvfølgelig er det med kvinder som med mænd: Ikke alle kysser dejligt. Og den med "jeg vil at du også skal ha noget ud af det". Ja, jo ... tak! Jeg kan godt tænke mig at det er et af de største problemerne for pigerne. Alle mænd som bilder sig ind at de skal gøre det dejligt for pigen og går igang med at slikke eller pumpe løs. Ikke noget at under over hvorfor pigerne hurtigt lærer at "komme" så virkelighedstro. B 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 27. Juni, 2014 Hej Jasmin. Tak for et langt indlæg. Her er jo meget at tage stilling til. For det første tror jeg, at du definerer GFE alt for snævert. Jeg har læst dit indlæg to gange, og intetsteds nævner du det GFE-element, som jeg finder allervigtigst: Den gode og givende samtale. Jeg er ikke i tvivl om, at du godt ved, at hjernen er det største sexorgan, vi har, og da du har en god del af den vare, undrer det mig, at du hænger så meget fast i kyssets funktion som GFE-del. ej hvor sjovt du siger det... nej - det er overhovedet ikke med i min definition af GFE - ganske enkelt fordi jeg betragter det som en del af ALLE aftaler hvis manden/gæsten er til det For mig er det ikke noget der definerer GFE fordi det altid er der og altid vil være der såsnart der bliver udvist for blot 5 øre interesse i den retning en date er ikke en date hvis den mulighed ikke er til stede for så var det slet ikke mig Du nævner, at mange mænd anfører, at de "gerne vil gøre det godt for dig også". *** snip *** Jeg sporer hos dig en vis tilbageholdenhed her? Umiddelbart vil jeg ikke ud fra dine skriverier tro, at du har nogen som helst hæmning i sexuel retning – jeg fniser stadig af at du fik lokket ungersvenden i gyngen i ballongyngen – men jeg kommer ærlig talt lidt i tvivl, når jeg ser din ret snævre definition på GFE. Er der i virkeligheden nogle områder, hvor du ikke alligevel ikke tør give slip? nej - jeg vil altid gerne give slip... bare se på omtalerne af brandhanen i de nedre regioner der hvor min aversion opstår er når manden efter førnævnte sætning gør det STIKmodsatte af hvad der er godt for mig fordi det er det han kan og det han har prøvet før.... og i nogle tilfælde endda bliver mopset eller føler sig afvist hvis jeg ikke bliver jublende happy og vildt tændt... Man kan lokke mig til næsten hvad som helst der ikke involverer min klit og kys og S/M ... alt andet er jeg faktisk frisk på og et par af mine faste er også blevet forført i dyrehaven et par gange så jeg er frisk på det hele Bare det han gør er godt for mig... ellers vil jeg hellere begrænse vores frække date til det der er godt for ham og så bare fokusere på det Med al respekt for maskulin vanetænkning, så gørest det bedst for pigen ved at gøre det hun tænder på - ikke det han tænder på eller tror hun tænder på *gg* 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 27. Juni, 2014 Man kan lokke mig til næsten hvad som helst der ikke involverer min klit og kys og S/M ... alt andet er jeg faktisk frisk på og et par af mine faste er også blevet forført i dyrehaven et par gange så jeg er frisk på det hele Det må være et par af de store bukke, der har lokket dig derud :D . Undskyld, jeg ku' sgu' ikke lade være her en fredag eftermiddag :P 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3711 Skrevet 27. Juni, 2014 (edited) ej hvor sjovt du siger det... nej - det er overhovedet ikke med i min definition af GFE - ganske enkelt fordi jeg betragter det som en del af ALLE aftaler hvis manden/gæsten er til det For mig er det ikke noget der definerer GFE fordi det altid er der og altid vil være der såsnart der bliver udvist for blot 5 øre interesse i den retning en date er ikke en date hvis den mulighed ikke er til stede for så var det slet ikke. nej - jeg vil altid gerne give slip... bare se på omtalerne af brandhanen i de nedre regioner der hvor min aversion opstår er når manden efter førnævnte sætning gør det STIKmodsatte af hvad der er godt for mig fordi det er det han kan og det han har prøvet før.... og i nogle tilfælde endda bliver mopset eller føler sig afvist hvis jeg ikke bliver jublende happy og vildt tændt... Man kan lokke mig til næsten hvad som helst der ikke involverer min klit og kys og S/M ... alt andet er jeg faktisk frisk på og et par af mine faste er også blevet forført i dyrehaven et par gange så jeg er frisk på det hele Bare det han gør er godt for mig... ellers vil jeg hellere begrænse vores frække date til det der er godt for ham og så bare fokusere på det Med al respekt for maskulin vanetænkning, så gørest det bedst for pigen ved at gøre det hun tænder på - ikke det han tænder på eller tror hun tænder på *gg* Hmmmm, der fik jeg lige et have af ideer... Redigeret 27. Juni, 2014 af Plaskeren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Romantikeren 1263 Skrevet 27. Juni, 2014 I glædespiger har et stort paradoks hængende over jer. Når i siger at ikke gøre det for pengene, er det jo løgn. hvis i ikke få penge vil i ikke rører kunden med en ildtang. Men hvis det er rent bussiness bliver det noget værre rod vil jeg mene, så bliver det lidenskabsløst, mekanisk. Man kan levere varen på så mange måder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sidespringeren 226 Skrevet 27. Juni, 2014 Er GFE begrebet ikke lige netop for rigtigt mange grænsen, hvor glædespige erhvervet kan blive følelsesmæssigt "farligt"? Jeg tror, de manglende kys og nære kærtegn for mange glædespiger er netop det, der gør, at de kan holde den erhvervsmæssige distance til jobbet - Ellers er der jo ikke noget tilbage at give manden/kæresten derhjemme, som alle andre ikke også kan få! Paradokset er så, at rigtigt mange af vi kunder søger netop de piger, der formår at give af sig selv med hud og hår, helt uden hæmninger og begrænsninger! Der er jo der, vi får den snert af kærlighed, mange af os sikkert ikke får for meget af derhjemme, sammen med den bramfri og lystbetonede sex, vi også er i forsyningsunderskud af.... Vh. Sidespringeren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 27. Juni, 2014 Når i siger at ikke gøre det for pengene, er det jo løgn. hvis i ikke få penge vil i ikke rører kunden med en ildtang. Er det ikke et spørgsmål om hvorvidt GPer kun/udelukkende gør det for pengene ? For det er jo et "job" - selvfølgelig arbejder man ikke gratis... men der er jo ingen skam i at være meget glad for sit job... eller i mit tilfælde elske at sex er total problemfrit og min singlestatus er intakt når dagen er slut for mit vedkommende er problemet at jeg altid vinder..... og GP er løsningen... 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Runaldo Skrevet 27. Juni, 2014 hahahahaha - nej - jeg har planer om at forblive single med mindre der er en der sparker døren ind for at få lov til at være sammen med mig nøjagtig som jeg er for mindre end det er jeg ikke heeeeeeeelt overbevist om kan overleve sådan en/noget som mig *gg* Hvor er din dør? Jeg skal nok sparke den ind - Jeg lærte i en ung alder at man ikke kan lave om på kvindeR! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brutus 2040 Skrevet 27. Juni, 2014 Sikke en bredside, Jasmin !! Selv jeg føler mig ramt, trods det at jeg ikke er til GFE med pigerne. Hvad GFE så ellers præcist er - det er der tydeligvis ikke nogen helt klar afgrænsning af. Men kære Jasmin, første gang vi ses har vi kun meget få minutter til at lære hinandens lyster og grænser at kende, og hvad du ikke udtrykkeligt har skrevet i din profil - feks. at din klit er nix pille - kan vi jo ikke vide i forvejen, det skal vi først opdage. Endelig tror jeg at mange/jeg er lidt tilbageholdende med at "skære alting ud i pap" inden sceancen. Vi/jeg føler at lidt af det "impulsive" (dårligt ord) eller "magiske" (endnu dårligere ord) derved går tabt. Jeg tror (igen) ikke at det primært er for at vi skal vise "vores tekniske formåen", som du skriver, at vi går til den med tunge og andet. Men af et oprigtigt ønske om at du også skal synes at det er rart at være sammen med os/mig. Noget af det jeg tænder er at du er tændt. Jeg tænder på respons, at det går begge veje - også selv om det er mig, der betaler. Uanset, må vi snat ses igen - til dejlig sex, uden GFE ! /Brutus 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 27. Juni, 2014 ...... Jeg tror, de manglende kys og nære kærtegn for mange glædespiger er netop det, der gør, at de kan holde den erhvervsmæssige distance til jobbet - Ellers er der jo ikke noget tilbage at give manden/kæresten derhjemme, som alle andre ikke også kan få! Det var overvejelser i den retning, jeg fiskede lidt efter i mit indlæg til Jasmin. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 27. Juni, 2014 Det var overvejelser i den retning, jeg fiskede lidt efter i mit indlæg til Jasmin. jeg er single der er ikke nogen derhjemme.... jeg har ingen "hjemlige" grænser, restriktioner eller andet der kan holde mig tilbage eller være en indflydelse på min evne til at give slip (ikke at det kunne ske alligevel hvis der er en derhjemme .... men du ved hvad jeg mener) Bananas har faktisk kogt det hele så udmærket ned i sit resume.... det er der den hænger... jeg kan ikke (og ønsker ikke) at GFE'e med en mand der slet ikke har rørt ved de dele af mig der "vinder mig for ham" og giver mig lysten til GFE... For mig er GFE og sex 2 helt uafhængige størrelser der kun mixes hvis personen har gjort... alt det rigtige... så at sige........det rigtige mix af fabelagtig sex, frihed, respekt og at han er dejlig selvfølgelig Brutus har ret i at fyrene kommer med alle gode hensigter... og det er jeg aldrig et sekund i tvivl om.... hvorfor jeg ikke forstår at der ikke bliver spurgt til do's og dont's så de få minutter man har til at lære hinanden at kende ikke bliver brugt så effektivt som muligt - så hensigt og adfærd matcher ? Og jeg glæder mig allerede Brutus... *gg* Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest bogholderen Skrevet 27. Juni, 2014 Jeg tror, de manglende kys og nære kærtegn for mange glædespiger er netop det, der gør, at de kan holde den erhvervsmæssige distance til jobbet - Ellers er der jo ikke noget tilbage at give manden/kæresten derhjemme, som alle andre ikke også kan få! Jeg har set argumentet mange gange før, og jeg kan ikke lade være med at blive frastødt af det. Jeg håber så sandelig, at der andre forskelle imellem kunderne og "ham derhjemme" end kys og nære kærtegn. Jeg tror bare folks grænser er forskellige. Kold sex kan næppe antages at være mere befordrende for glædespigens psyke. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 27. Juni, 2014 (edited) .... Men kære Jasmin, første gang vi ses har vi kun meget få minutter til at lære hinandens lyster og grænser at kende ......, .... Noget af det jeg tænder er at du er tændt. Jeg tænder på respons, at det går begge veje - også selv om det er mig, der betaler...... Her rør du ved et par væsentlige ting. Jeg formoder, at de fleste glædespigebesøgere faktisk er for karrige med tid. Det ligner jo ikke noget at bestille 15 eller 30 minutter. Her kan man jo ikke nå alverden, og da slet ikke at lære hinanden at kende "på meget få minutter". Jeg plejer at bestille 90 minutter, selvom det er hos en pige, jeg kender i forvejen. Så er al tids - måske potenspres? - væk. Derimod er vi helt enige om det sidste. Der er ikke noget, som er mere befordrende for ens eget lystniveau end en pige, der giver sig helt hen i lyst og lyd. Samt erkender, at hun er blevet bragt op i gear. Den slags virker tilbage – "spill over"- effekt, som det vist hedder i statskundskab. Redigeret 27. Juni, 2014 af Borende X 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 27. Juni, 2014 Jeg har set argumentet mange gange før, og jeg kan ikke lade være med at blive frastødt af det. Jeg håber så sandelig, at der andre forskelle imellem kunderne og "ham derhjemme" end kys og nære kærtegn. Jeg tror bare folks grænser er forskellige. Kold sex kan næppe antages at være mere befordrende for glædespigens psyke. det med rødt markerede kan siges super simpelt... kærlighed - det er forskellen vi elsker ikke vores kunder vi elsker ham derhjemme og kold sex er ikke befordrende for ret meget... men alle de piger der kan lide at være GPer dyrker jo ikke "kold sex" sex med mig er meget varm... meget.... og meget lidenskabelig og sex med GFE pigerne er meget "intim" eller kæreste-illusorisk alt efter hvilket syn man har på det distancen er fraværet af kærlighed... følelserne de er der ikke - men det forhindrer jo ikke lidenskab og varme... 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11509 Skrevet 27. Juni, 2014 Jeg tror, de manglende kys og nære kærtegn for mange glædespiger er netop det, der gør, at de kan holde den erhvervsmæssige distance til jobbet - Ellers er der jo ikke noget tilbage at give manden/kæresten derhjemme, som alle andre ikke også kan få!Helt, helt galt! Vi er jo alle forskellige. Vores grænser er ikke de samme. Ud over min kærlighed, så er der andre ting, jeg holder til privatlivet. Hvor Jasmin f.eks har følelsen af, at kysset er en form for kærlighedserklæring, så lægger jeg ikke det samme i det. Min numse derimod lader jeg kun dem, som jeg elsker ind, og jeg tager kun en kondomløs pik i munden, hvis den sidder på én, jeg elsker. Så vi skal lige huske, at vi kan have forskellige opfattelser af, hvad man lægger i de forskellige ting. Et godt eksempel... Jeg sad engang på vagt med en pige, som var gennemført masochist. Hun kom ud med blåsorte mærker over overalt og havde ALT på programmet - undtagen kys. Jeg havde en gæst på besøg og tog højlydt afsked med manden, hvor han fik et farvelmøsser. Da jeg kom ind i stuen, udbrød kvinden: "Ej, ad kysser du??!!" Jeg blev dybt chokeret, og fik udbrudt: "Ej ad, bliver du banket og fistet??!!" Jeg forklarede hende så, at selvom jeg ikke kunne forstå, hvorfor hun synes det var fedt, at få en hel hånd op i missen og blive pisket, så pegede jeg ikke fingre af hende. Men hun tillod sig at rynke på næsen over et skide kys. Det viser bare, hvor forskellige vores grænser er. Jeg er blevet "beskyldt" for at levere en GFE til mine gæster. Jeg har på intet tidspunkt reklameret med det. Ordet er ikke nævnt en eneste gang på min hjemmeside. For jeg har aldrig følt for at sætte et prædikat på det jeg gør. Jeg tænker faktisk ikke dybere over, hvad det er jeg gør, men følger bare nuet og situationen, og hvad jeg nu føler for. Jeg har aldrig gået ind for at love noget, som jeg ikke kan holde, og derfor vil jeg hellere prøve at beskrive hvad jeg gør, frem for at sætte en betegnelse på. For nej... Selvom jeg er blevet beskrevet som en GFE-pige, så stikker jeg ikke tungen ned i halsen på enhver, der kommer ind af døren. Man kan umuligt levere den samme oplevelse til alle mænd - og det gælder så sandelig også for de piger, som er i GFE kategorien. Så faktisk behøver du ikke være så imponeret over os GFE piger, Jasmin... Vi kan heller ikke levere den samme vare til samtlige mænd, der betræder vores gulve, så vi er sgu nok ikke så forskellige igen. Om man kan lide at få stimuleret klitoris eller ej, har vist ikke meget med GFE eller ikke GFE at gøre - men udelukkende basic individuelle præferencer for, hvad der tænder én. :) 19 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sidespringeren 226 Skrevet 28. Juni, 2014 (edited) Helt, helt galt! Vi er jo alle forskellige. Vores grænser er ikke de samme. Ud over min kærlighed, så er der andre ting, jeg holder til privatlivet. Hvor Jasmin f.eks har følelsen af, at kysset er en form for kærlighedserklæring, så lægger jeg ikke det samme i det. Min numse derimod lader jeg kun dem, som jeg elsker ind, og jeg tager kun en kondomløs pik i munden, hvis den sidder på én, jeg elsker. Så vi skal lige huske, at vi kan have forskellige opfattelser af, hvad man lægger i de forskellige ting. Et godt eksempel... Jeg sad engang på vagt med en pige, som var gennemført masochist. Hun kom ud med blåsorte mærker over overalt og havde ALT på programmet - undtagen kys. Jeg havde en gæst på besøg og tog højlydt afsked med manden, hvor han fik et farvelmøsser. Da jeg kom ind i stuen, udbrød kvinden: "Ej, ad kysser du??!!" Jeg blev dybt chokeret, og fik udbrudt: "Ej ad, bliver du banket og fistet??!!" Jeg forklarede hende så, at selvom jeg ikke kunne forstå, hvorfor hun synes det var fedt, at få en hel hånd op i missen og blive pisket, så pegede jeg ikke fingre af hende. Men hun tillod sig at rynke på næsen over et skide kys. Det viser bare, hvor forskellige vores grænser er. Jeg er blevet "beskyldt" for at levere en GFE til mine gæster. Jeg har på intet tidspunkt reklameret med det. Ordet er ikke nævnt en eneste gang på min hjemmeside. For jeg har aldrig følt for at sætte et prædikat på det jeg gør. Jeg tænker faktisk ikke dybere over, hvad det er jeg gør, men følger bare nuet og situationen, og hvad jeg nu føler for. Jeg har aldrig gået ind for at love noget, som jeg ikke kan holde, og derfor vil jeg hellere prøve at beskrive hvad jeg gør, frem for at sætte en betegnelse på. For nej... Selvom jeg er blevet beskrevet som en GFE-pige, så stikker jeg ikke tungen ned i halsen på enhver, der kommer ind af døren. Man kan umuligt levere den samme oplevelse til alle mænd - og det gælder så sandelig også for de piger, som er i GFE kategorien. Så faktisk behøver du ikke være så imponeret over os GFE piger, Jasmin... Vi kan heller ikke levere den samme vare til samtlige mænd, der betræder vores gulve, så vi er sgu nok ikke så forskellige igen. Om man kan lide at få stimuleret klitoris eller ej, har vist ikke meget med GFE eller ikke GFE at gøre - men udelukkende basic individuelle præferencer for, hvad der tænder én. Kyssene og kærtegnene var eksempler, Nikita... Mit budskab var faktisk meget lig det, du beskriver, nemlig at man som pige må gemme nogle aktiviteter til særlige lejligheder eller personer for at bevare distancen og sin integritet, så jeg mener ikke, at vi er uenige. Selvfølgelig må man for kærlighedens skyld gemme de ting bort, der for en selv er de særlige tegn på, at man elsker et helt bestemt andet menneske! (Eller man blot vil bevare muligheden for at komme til at elske betingelsesløst i fremtiden..) Vh. Sidespringeren Redigeret 28. Juni, 2014 af Sidespringeren 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest VarmePia Skrevet 28. Juni, 2014 Spændende emne Jeg viger også tilbage fra at reklamere med GFE, selv om jeg ofte er blevet rost for at give det. Jeg tror hele nøglen ligger i nærværet og reaktionerne og mindre i om man tilbyder tungekys eller ej ( jeg giver små sensuelle kys ) Når gæsten føler at brysterne begynder at stritte villigt under hans tunge, når han lader fingrene glide ned over venusbjerget og den blide leg gør revnen fugtig, når skamlæberne svulmer og klitten sitrer under tungen og safterne drypper af vellyst...... Sååååååååååååå kan i kalde det hvad i vil, men mine gæster kalder det GFE og de savner ikke tungekysene. Knus Pia Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 28. Juni, 2014 Når gæsten føler at brysterne begynder at stritte villigt under hans tunge, når han lader fingrene glide ned over venusbjerget og den blide leg gør revnen fugtig, når skamlæberne svulmer og klitten sitrer under tungen og safterne drypper af vellyst...... Sååååååååååååå kan i kalde det hvad i vil, men mine gæster kalder det GFE og de savner ikke tungekysene. Knus Pia jeg er også ret sikker på at rigtig mange af dem jeg tager under kærlig behandling ville mene nogenlunde det samme som du har formuleret så fint her... omvendt - så ved jeg også at jeg mister 2-3 kunder hver eneste vagt når de ringer/skriver og spørger om jeg kysser,..... det fandens er at jeg er nødt til at sige nej, for jeg aner jo ikke om de er en del af den målgruppe jeg kunne finde på at give GFE helt af mig selv. De kan jo potentielt være det... men der er mindst 80% chance for at de IKKE er nogen jeg har lyst til at kysse.... Jeg har aldrig gået ind for at love noget, som jeg ikke kan holde, og derfor vil jeg hellere prøve at beskrive hvad jeg gør, frem for at sætte en betegnelse på. For nej... Selvom jeg er blevet beskrevet som en GFE-pige, så stikker jeg ikke tungen ned i halsen på enhver, der kommer ind af døren. Man kan umuligt levere den samme oplevelse til alle mænd - og det gælder så sandelig også for de piger, som er i GFE kategorien. Så faktisk behøver du ikke være så imponeret over os GFE piger, Jasmin... Vi kan heller ikke levere den samme vare til samtlige mænd, der betræder vores gulve, så vi er sgu nok ikke så forskellige igen. Love u sweetie!!!! - Du aner ikke hvor glad jeg er for at læse det jeg har markeret med rødt..... det letter på en måde min dårlige samvittighed over det der nok med rette kan kaldes positiv særbehandling. Du har ret Nikita.... vi er ikke maskiner og vi er så forskellige at vi ikke kan levere det samme til alle mænd... vi skal kun reklamere med det vi kan holde så vi aldrig laver decideret forskelsbehandling resten er så en bonus (positiv særbehandling) når der kommer mænd ind af døren hvor forholdene bare er.... optimale... 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11509 Skrevet 28. Juni, 2014 Nej Jasmin, du skal bestemt ikke have dårlig samvittighed over noget som helst. Så længe du gør det bedste du kan indenfor dine egne grænser, og så længe du (som du så rigtigt skriver) ikke lover ting, du ikke kan levere bredere end 20%, så kan man ikke sætte en finger på dig. Du er inde på det i det første indlæg... Om man sælger sex udelukkende for pengenes skyld. Hvis jeg kun havde dollartegn i øjnene, så satte jeg også nogle flere ydelser på menuen, som der er høj efterspørgsel på. F.eks analsex og blowjobs uden kondom. De ting får jeg mange flere forespørgsler på end kyssene. Men det ville betyde, at jeg skulle gå på kompromis med mine egne grænser, og så prostituerer man sig selv på den usunde måde. Du skal aldrig love kys, Jasmin... For du skal aldrig ned af den vej, hvor du går på kompromis med dine egne grænser. Just do your thing! :) 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest stump Skrevet 28. Juni, 2014 (edited) Er det ikke et spørgsmål om hvorvidt GPer kun/udelukkende gør det for pengene ? For det er jo et "job" - selvfølgelig arbejder man ikke gratis... men der er jo ingen skam i at være meget glad for sit job... eller i mit tilfælde elske at sex er total problemfrit og min singlestatus er intakt når dagen er slut for mit vedkommende er problemet at jeg altid vinder..... og GP er løsningen... Hvad er timeprisen for oveenstående, hvad e r den korteste lejeperiode, og er der nogen her der kan betale det? Jeg kan ikke Redigeret 28. Juni, 2014 af stump Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg