Hop til indhold
HappyHippo

GPer blander sig i alt

Recommended Posts

lige som GP'erne har deres eget lille 'rum, er det så muligt for os 'kunder' at have et tilsvarende, vor GP'ere ikke har noget at gøre inde, andet end at læse. 

der er ved at ske en hvis 'overtagelse' af mange emner, hvor det er GP'ere der yakker konstant og hele tiden, det er næsten som IRL med kvinder, de snakker og røven den går.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

lige som GP'erne har deres eget lille 'rum, er det så muligt for os 'kunder' at have et tilsvarende, vor GP'ere ikke har noget at gøre inde, andet end at læse.

der er ved at ske en hvis 'overtagelse' af mange emner, hvor det er GP'ere der yakker konstant og hele tiden, det er næsten som IRL med kvinder, de snakker og røven den går.

Suk, suk.

Skal vi have den debat igen. ?

Kan du ikke bare læse en af de foregående tråde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Maii Love

Mon ikke du ville have bedre af end gokkesok end en GP, hvis ikke du vil interagere med et andet MENNESKE!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Maii Love sagde den 23 Jun 2014 - 4:53 PM:

Mon ikke du ville have bedre af end gokkesok end en GP, hvis ikke du vil interagere med et andet MENNESKE!

jeg bruger begge dele til stor glæde  :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hold nu kæft

Først bliv der klaget og pivet over at der var for få GLÆDEPIGER

på Eg og nu bliver der klaget over at der er for mange

Del dette indlæg

Link til indlæg

Happyhippo jeg gir dig 100 % ret

Især de mænd som ikke kan få deres hoveder langt nok op i pigernes røv!

- det ynkeligt

Del dette indlæg

Link til indlæg

He he. Det er skisme da også bedre at ha' (pik)hovedet oppe i røven på nogen, end at bruge en sok:-):-)

Nå, spøg til side. Jeg tror der vil blive lidt kedeligt herinde, uden kæll... Øh undskyld pigerne turde stikke hænderne i hvepsereden

og deltage i debatten...

Hov! Nu blev der pludseligt mørkt:-):-).......

Del dette indlæg

Link til indlæg

Luxuria sagde den 23 Jun 2014 - 5:52 PM:

He he. Det er skisme da også bedre at ha' (pik)hovedet oppe i røven på nogen, end at bruge en sok:-) :smile:

Nå, spøg til side. Jeg tror der vil blive lidt kedeligt herinde, uden kæll... Øh undskyld pigerne turde stikke hænderne i hvepsereden

og deltage i debatten...

Hov! Nu blev der pludseligt mørkt:-) :smile:.......

he he det var din værge der slukkede lyset  :D :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du er i Europa flodhest.
Ligesom jeg er du en drømmer, men faktum er at kvinder i vores region ikke har lyttet og holdt kæft siden '68.

At tro at den udvikling kan vendes er utopisk.

Når det så er sagt, så bliver jeg da også jævnligt irriteret over at alt bliver kuppet af kvinder, der efterhånden har fået monopol på den eneste sandhed - åbenbart med mændenes velsignelse.

Det er blot nu engang sådan - løbet er kørt og det er næsten på verdensplan.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg synes da det er meget hyggeligt, at høre de skønnes meninger om dette og hint.

Og jeg er altså ikke til noget analt, af nogen art!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du er i Europa flodhest.

Ligesom jeg er du en drømmer, men faktum er at kvinder i vores region ikke har lyttet og holdt kæft siden '68.

At tro at den udvikling kan vendes er utopisk.

For små 2000 år siden skrev Paulus, at kvinder skal tie i forsamlingen - heldigvis er de fleste kommet videre, men åbenbart ikke alle her inde!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg synes da det er meget hyggeligt, at høre de skønnes meninger om dette og hint.

Og jeg er altså ikke til noget analt, af nogen art!

Gudskelov, jeg ska' sgu ikke have en hånd op i røven:-):-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

der er ved at ske en hvis 'overtagelse' af mange emner, hvor det er GP'ere der yakker konstant

Nåååårh, lille stakkels knap så glade flodhest! "Klap, klap... Stryge, stryge".

Verden er et hårdt og uretfærdigt sted at befinde sig som mand... For der er jo også de der kvinder!!!

Gynofobi???

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ej, kan du ikke engang stave, Nikita: Det er Gynefobi!

http://www.fobier.net/gynefobi

- I øvrigt må i meget gerne blande jer i mandehørmen herinde. Vi lider ikke allesammen af den slags fobier. Min hadefilm nr. 1. er "Mænd, der hader kvinder", der har den typiske svenske, kønspolitisk agenda, at de fleste mænd dybest set er nogle svin.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ej, undskyld da! :D

Den må jeg lige have fået galt fat i... Synes ellers lige jeg var så kæk. ;)

Det er vidst sengetid. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er ikke for mange,

han sagde: "de snakker og røven den går" :P

Men så bare de har en Go Røv så gå det vel nok

:-) :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

http://www.fobier.net/gynefobi

- I øvrigt må i meget gerne blande jer i mandehørmen herinde. Vi lider ikke allesammen af den slags fobier. Min hadefilm nr. 1. er "Mænd, der hader kvinder", der har den typiske svenske, kønspolitisk agenda, at de fleste mænd dybest set er nogle svin.

Der er sku da ikke nogen køns agenda i den film. Nu må du lige tage dig sammen........lol :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Liderligfyr

irriterende kan de da være. Kan andre også

Men jeg kan nu godt holde til lidt modspil :-)

Hvis du vil have et lukket mandeforum, så kom ind i Tyskland forum. Her hygger vi og ganske ganske sjældent en pige kommer og forstyrrer :-)

Redigeret af Liderligfyr

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...