Jernsvinet 13991 Skrevet 13. August, 2014 Og hvor blev der af konkurrencen??? Og nu er sommeren snart ved at gå på hæld Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 13. August, 2014 Ja sommeren går på held og dejligt den konkurrence blev væk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HappyHippo 4624 Skrevet 13. August, 2014 jamen så udråber jeg mig selv som vinderen :D 1 uges GFEferie med SEM på ukendt varm destination :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13991 Skrevet 13. August, 2014 Ja sommeren går på held og dejligt den konkurrence blev væk Det eneste gode ved at sommeren går på hæld er at så må flue- og myggeplagen, da snart være ovre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 13. August, 2014 var det bare en "and" ? jeg kan ikke huske konkurrence betingelserne, hvem kan huske dem ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13991 Skrevet 13. August, 2014 var det bare en "and" ? jeg kan ikke huske konkurrence betingelserne, hvem kan huske dem ? Det var vist dem, der var uenighed om - og så løb det hele ud i sandet, selvom 2 dejlige og friske piger gratis ville stille op som præmiepiger - det var der så også nogen, der havde noget imod Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 14. August, 2014 Jeg vandt 4 ud af 5 "konkurrencer" i min ferie :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Naboen 622 Skrevet 14. August, 2014 Kommer ALTID for sent ........... til at vinde noget .. Dammit !! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 14. August, 2014 Til Jernsvinet. Indrømmer at det var sgu et godt genialt og humoristisk svar omkring myggeplagen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg