Hop til indhold

En lille sommerkonkurrence???

Featured Replies

Skrevet

Og hvor blev der af konkurrencen???

Og nu er sommeren snart ved at gå på hæld  :(

• Svar 158
  • Visninger 13.5k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Jeg har prøvet og kontakte admin for tre måneders tid siden, ville donere en times hygge, -men har aldrig hørt noget tilbage? Tænker jeg måske ikke er populær nok? -eller at det kræver en del anmelde

• Guest Organizer
    Guest Organizer

Jo, han er lige her.   Og jeg er også ved at være godt og grundigt træt af den måde, hvorpå de enkelte dissekerer andres indlæg, nærmest for at finde noget at brokke sig over og få startet et skænd

• Total off topic og mega fjols. Uanset hvem der vinder forholder de sig vel retten til at sige fra.

Skrevet

Ja sommeren går på held og dejligt den konkurrence blev væk :)

Skrevet

jamen så udråber jeg mig selv som vinderen  :D :D

1 uges GFEferie med SEM på ukendt varm destination :D :D

Skrevet

Ja sommeren går på held og dejligt den konkurrence blev væk :)

Det eneste gode ved at sommeren går på hæld er at så må flue- og myggeplagen, da snart være ovre  :roll:

Skrevet

var det bare en "and" ? jeg kan ikke huske konkurrence betingelserne, hvem kan huske dem ?

Det var vist dem, der var uenighed om - og så løb det hele ud i sandet, selvom 2 dejlige og friske piger gratis ville stille op som præmiepiger - det var der så også nogen, der havde noget imod :roll:

Skrevet

Kommer ALTID for sent ........... til at vinde noget ..  Dammit !! 

:mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:

Skrevet

Til Jernsvinet. Indrømmer at det var sgu et godt genialt og humoristisk svar omkring myggeplagen :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.