Hop til indhold
MovieS

GP'er med navne skift

Recommended Posts

Hvis jeg måtte komme med et godt navneforslag - så skulle det være: "Hende".

 

Hun bliver nemlig efterlyst næsten dagligt herinde på Eroguide - så det ville være dejligt både, at kunne henvise til hendes annonce og evt. også gerne en anmeldelse af Hende og hvor hun kunne besøges henne  :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Delphi

Hvis jeg måtte komme med et godt navneforslag - så skulle det være: "Hende".

Hun bliver nemlig efterlyst næsten dagligt herinde på Eroguide - så det ville være dejligt både, at kunne henvise til hendes annonce og evt. også gerne en anmeldelse af Hende og hvor hun kunne besøges henne :D

Godt forslag... Lidt lige som Tysklands største by: Ausfahrt... Der er skilte mod den by, uanset hvor i det germanske du befinder dig. :P

Undskyld afsporingen... ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Blot endnu et argument for at genopdage de udmærkede gamle danske navne, som minimerer risikoen for dobbeltgængere på klinikkerne. Smag f.eks. på:

 

.. Gertrud Gamachesprænger .. Ingrid Ivrigmis .. Dorrit DillerVen

 

De ligger ret godt i munden, eh ?   

 

:smile:

 

Jeg har altid syntes godt om navnet Mia Bolletrold... det er sgu dejligt uhøjtideligt, og jeg grinte lidt for mig selv første gang jeg læste det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorfor er der ikke nogle piger som hedder Maude :P

 

eller Tove, Åse eller Yrsa :P

 

For de lidt mere vågede: Ebola :lol:

 

Med alt respekt for pigerne herinde og hvad de madlige deltageres bedre halvdel hedder, så er navne der starter med eller ender på "Y" nok de grimmeste (kan mårske findes nogle udenlandske, men jeg er endnu ikke stødt på et dansk).

 

Bare tænk på: Yvonne, Yrsa, Yvette, Ylva

 

Eller tænk på Conny og Lonny

 

/Agenten

 

PS. Conni er jo også et drengenavn, ligesom Iben. Glæder mig til jeg møder ægteparrene Connie og Conny og Iben og Iben :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorfor er der ikke nogle piger som hedder Maude :P

 

eller Tove, Åse eller Yrsa :P

 

For de lidt mere vågede: Ebola :lol:

 

Tjah Nille, det er måske, fordi danske navne ikke er "smarte" nok?

Kigger vi på brugerne herinde, synes jeg faktisk, det står værre til: Det er vel efterhånden et mindretal, der har et dansk navn.

 

Du skal også have en for de lidt mere vovede: Vagina :lol::P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...