Hop til indhold
MovieS

GP'er med navne skift

Recommended Posts

Ikke for at nørde i GP'ers markedsføring, har tidligere kloget mig på emnet i andre tråde :-D

Men hvad er formålet med at nogle af tøsene har flere forskellige navne/billeder, alt afhængig hvor de er på vagt. Eller hvis de skifter sted. Nu skal der selvfølgelig ses bort fra alle dem med falske billeder, annoncer eller at en anden pige overtager gæsterne......som springer på, når de nu er der.

Der virker lidt falsk......men der også lidt ok. Er stor tilhænger af gper. Og forstår også at det jo ikke nødvendigvis er det fedeste job i verden. Jeg elsker mit job...men hader det jo også indimellem. Jeg skal jo heller ikke starte min dag med at slikke pik, nosser, lade mig gennemhøvle og ende med en stor spermklat......et eller andet sted :-). Så derfor utrolig stor forståelighed i måden at markedsføre sig selv.

Men er det for at sprede sig over flere kunder....newbies, konkurrencen fra "udlandet", misforstået 22 årig opfattelse som "det opdager de sq aldrig".....og inde af døren, så går de ikke igen, bare business....eller en forhåbning om at slippe af med trælse gæster.

Naivt tror jeg på at de fleste, undersøger markedet, sammenligner, spørger "en ven" (læs EG) og så bliver der jo lynhurtigt klart at der er tale om den samme medina/madonna.

Personligt syntes jeg rigtig godt om gennemskueligheden i at "den samme, er den samme" og at det er lidt fjollet "den samme, er flere" :-DDD. Jeg har muligvis overset flere selvfølgeligheder.....så derfor spørgsmålet :-)

Nå......spark noget ind......også GPer.

Love MovieS

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ikke for at nørde i GP'ers markedsføring, har tidligere kloget mig på emnet i andre tråde :grin:

Men hvad er formålet med at nogle af tøsene har flere forskellige navne/billeder, alt afhængig hvor de er på vagt. Eller hvis de skifter sted. Nu skal der selvfølgelig ses bort fra alle dem med falske billeder, annoncer eller at en anden pige overtager gæsterne......som springer på, når de nu er der.

Der virker lidt falsk......men der også lidt ok. Er stor tilhænger af gper. Og forstår også at det jo ikke nødvendigvis er det fedeste job i verden. Jeg elsker mit job...men hader det jo også indimellem. Jeg skal jo heller ikke starte min dag med at slikke pik, nosser, lade mig gennemhøvle og ende med en stor spermklat......et eller andet sted :smile:. Så derfor utrolig stor forståelighed i måden at markedsføre sig selv.

Men er det for at sprede sig over flere kunder....newbies, konkurrencen fra "udlandet", misforstået 22 årig opfattelse som "det opdager de sq aldrig".....og inde af døren, så går de ikke igen, bare business....eller en forhåbning om at slippe af med trælse gæster.

Naivt tror jeg på at de fleste, undersøger markedet, sammenligner, spørger "en ven" (læs EG) og så bliver der jo lynhurtigt klart at der er tale om den samme medina/madonna.

Personligt syntes jeg rigtig godt om gennemskueligheden i at "den samme, er den samme" og at det er lidt fjollet "den samme, er flere" :-DDD. Jeg har muligvis overset flere selvfølgeligheder.....så derfor spørgsmålet :smile:

Nå......spark noget ind......også GPer.

Love MovieS

 

Hvad er spørgsmålet? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

I nogen tilfælde skyldes det måske blot den tilfældighed, at pigens fortrukne nickname, ikke kan benyttes det andet sted som, hun også ønsker at have vagter lejlighedsvis.

 

Og....ja der skal såmænd nok også findes piger der forsøger sig med lidt forskellige navne og annonce tekster i håb om at ramme mere bredt. Den del synes jeg heller ikke er speciel troværdig. Jeg kender dog ikke til ret mange af den slags eksempler.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror da at i nogle tilfælde, kan det være for at slippe for uheldige elementer..

Andre gange skifter de måske bare navn, fordi de finder på noget de synes lyder bedre, eller passer bedre til dem.

En 40-50 årig kalder sig jo feks. ikke længere "Teen-Anne", der skal nyt til, som tiden går.. så kan det blive til "Modne-Anna" istedet ;)

 

Jeg synes det er helt iorden, pigerne kan skifte navne når de vil. Sålænge de ikke har en masse forskellige profiler, med forskellige navne, online samtidig.

 

Det er trods alt ikke navnet vi skal i kassen med ;)

Redigeret af KingFister

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror da at i nogle tilfælde, kan det være for at slippe for uheldige elementer..

Andre gange skifter de måske bare navn, fordi de finder på noget de synes lyder bedre, eller passer bedre til dem.

En 40-50 årig kalder sig jo feks. ikke længere "Teen-Anne", der skal nyt til, som tiden går.. så kan det blive til "Modne-Anna" istedet ;)

 

Jeg synes det er helt iorden, pigerne kan skifte navne når de vil. Sålænge de ikke har en masse forskellige profiler, med forskellige navne, online samtidig.

 

Det er trods alt ikke navnet vi skal i kassen med ;)

Ja selvfølgelig, du har fuldstændig ret. Og der skal naturligvis en tilpasset markedsføring til, til skiftende tider :-). Er i øvrigt også med på det med "uheldige elementer", og dog.... det tager jo ikke ret langt tid at finde en pige, hvis man vil.

Jeg er stødt på to piger....uafhængig af hinanden, der foldede sig ud under forskellige navne..........på samme klinik. Et navn om onsdagen og et om søndagen. Og tænker bare.....what's the point?.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg ved at nogle piger er blevet nødt til at skifte navn og "identitet" samt geografisk placering pga. rockers krav om beskyttelsespenge.

 

Så at angive, at den og den hed sådan og sådan førhen er turn off.

 

Bodeller skriver det også på hjemmesider, og frabeder sig kommentare, såfremt piger skifter identitet. Dette er set i forbindelse med pigen ex kærste.

 

Så for pokker igen igen, hold den diskretion. I aner ikke, hvilke fare i udsætter pigerne for, ved at afsløre navenskifte m.m. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og så er der altså også piger, der jævnligt, med nyt navn, nyt telefonnummer og nye plankede fotos, digter sig om til: "Ny ung, smuk pige, første gang i Danmark". Først ved ankomsten opdages det at pigen er en gammel kending - som dog alligevel oftest er meget sød og dejlig :-P

Men tænk at nogen falder for sådan noget nemt gennemskueligt fake - oven i købet flere gange !!

Brutus er så naiv :eek:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og så er der altså også piger, der jævnligt, med nyt navn, nyt telefonnummer og nye plankede fotos, digter sig om til: "Ny ung, smuk pige, første gang i Danmark". Først ved ankomsten opdages det at pigen er en gammel kending - som dog alligevel oftest er meget sød og dejlig :-P

Men tænk at nogen falder for sådan noget nemt gennemskueligt fake - oven i købet flere gange !!

Brutus er så naiv :eek:

...brutus er ikke naiv:-), men bare tilhænger af "noget bekendt". Som jeg er....... Og igen igen er stødt på de samme, MEN søde dejlige piger. Forstår godt navneskift kan have mange årsager.....som nævnt tidligere i tråden, trusler, usikkerhed og andre ubehageligheder. ......der er SÅ forståeligt. Brutus......er vi vanedyr? :-D :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du har fuldstændig ret MovieS. Jeg - og du - går i regelen efter noget specielt og finder derfor de piger, som tilbyder netop det. Hvis der ikke er så mange, der yder det, er det tit gengangere vi møder. Elementært.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det jo ingen hemmlighed at jeg os hedder Maria men grunde til jeg ikke os kunne hedde Maria på Sc var der fornyligt var en der har heddet Maria og tit et det svært at der er to piger der hedder det samme derfor måtte jeg vælge nyt navn og derfor os nye billeder... ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var et rigtig godt spørgsmål ;) jeg er faktisk en af de skyldige .. Jeg startede som sofia syntes rigtig godt om det navn, så startede jeg et nyt sted og det var en sofia .. Så jeg måtte skifte, og ved selv helt ideforladt så jeg kom til at hedde mathilda efter mutters forslag.. Det navn blev jeg bare aldrig rigtig forenet med, som du også kan er i en anmelde kom jeg til gentagende gange at være forvirret og præsentere mig selv som sofia trods det nye navn ;) upsups ..

Da jeg så starter et nyt sted skifter jeg jo derfor navn .. Og guderne må vide hvorfor jeg ikke bare tog sofia tilbage, men kom til at tænke på my og syntes det var et enormt sødt, og på mange måder sigende navn ;) så det blev det, og det er jeg rigtig godt tilfreds med ..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Claire

Mydarling er et fantastisk navn :D

 

Jeg har tidligere måtte "starte forfra" på grund af problemer med en kunde.. Bom. "Dengang" var det måneders arbejde med networking og "kunde kreds opbygning" der gik spildt. Hold op hvor var det surt.

Jeg har været i branchen 2 år nu og er først kommet til Danmark for et par måneder siden, og der er virkelig meget arbejde i at skulle "starte op"..

Smarte piger har en "back up identitet", da en, for eksempelvis uheldigt forelsket kunde, godt kan ødelægge den ene...

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mie

Som mange herinde har sagt, så er det tit at de andre steder pigerne ønsker at være, har en pige ved det samme navn og derfor må finde på noget nyt.

 

Nogle piger skifter også navn, grundet famile, kærester eller eks-kærester, finder ud af de arbejder.  

 

Andre får nyt navn, hvis de har fået dårlige anmendelser og omtale herinde.

 

Der kan være mange grunde til navneskift.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Blot endnu et argument for at genopdage de udmærkede gamle danske navne, som minimerer risikoen for dobbeltgængere på klinikkerne. Smag f.eks. på:

 

.. Gertrud Gamachesprænger .. Ingrid Ivrigmis .. Dorrit DillerVen

 

De ligger ret godt i munden, eh ?   

 

:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

.. Gertrud Gamachesprænger .. Ingrid Ivrigmis .. Dorrit DillerVen

Hihi... Kunne jeg gøre det hele om, havde jeg heddet Karla Krammedyr, men det er jo nemt at være bagklog! ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hihi... Kunne jeg gøre det hele om, havde jeg heddet Karla Krammedyr, men det er jo nemt at være bagklog! ;)

 

Ha ha .. super cute .. ville højst sandsynligt have været stamgæst så :-)

 

Med PIV hvis man klemmer dig let på maven?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hallo, jeg er sgu da ikke et tyggelegetøj! :D

Krammedyr... Blød, tryg og varm! :cool:

 

Griner .. OK OK .. men hjælp mig lige med mine nethinde-billeder her: Ikke noget med plys, vel?

Bliver allerede sahara-tør i munden  :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad er der nu galt med en lille smule plys?! :P

 

Der er det galt, at det kan give de mest underlige lyde, hvis man nyser mens man slikker .. jeg er sikker på, at du har rigelig fantasi til at forestille dig :-D

 

PRUUUT-BLABRE-BLabre-blabre-blab

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er det galt, at det kan give de mest underlige lyde, hvis man nyser mens man slikker .. jeg er sikker på, at du har rigelig fantasi til at forestille dig :-D

PRUUUT-BLABRE-BLabre-blabre-blab

Haha... Jeg vil helst ikke fantasere om, at nogen nyser ind i min punani! Ikke lige min fetish! :D

Og ved du overhovedet, hvad plys er??? Blabre? Det er plys! Ikke en våd berlinger i vinden! :D

Og det var vist enden på den afsporing, som jeg var villig til at hoppe med på. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...