an2n 50865 Skrevet 15. Juni, 2014 AK Ja - Håber hvert år, at nogle kvindelige bekendtskaber ta'r kosten Sætter den ellers frem til fri afbenyttelse . . . . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 15. Juni, 2014 (edited) Ja ja... Nu har du igen været ude med dit lille lumre kamera,...og hvad fik du så ud af det? Du har været heldig at fange en af min søstre i et uheldigt landingsforsøg, og straks er hun fuld og andet, RIGHT NOT! Når nu du er så dygtig til at hænge andre ud, så syntes jeg du skal prøve selv og se hvordan dine landinger er udi det med at lande med en kost?! Du kan jo feks starte med at tage en hoppe tur fra Rundetårn i kbh...du skriver bare tidspunk...så skal jeg være der og dokumentere din landing ! Da jeg er ligesom kendt Hex så venter jeg pænt til sankt Hans før jeg skal brændes og flyve....så kan vi jo se hvem der er bedst ud i flyvninger....men du starter bare hæ hæ hæ Redigeret 15. Juni, 2014 af Lady Cherie 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sunny the best Skrevet 15. Juni, 2014 Hæhæ Cherie. Så kan du fanme lære at høre efter når man prøver at forklare dig hvorfor det ikke er smart det der med spejl og make up imens man flyver. Få dig filtret ud af det træ der. Så kan vi se hvem der kommer først til Bloksbjerg. :p Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 17. Juni, 2014 Jo jo vi kan flyve uden at falde ned.. vi har en sugekop.. hva har i mænd... hm hm i falder bare af.. .LOL Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Spice 211 Skrevet 17. Juni, 2014 Har du stjålet den fra Cherie? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4771 Skrevet 17. Juni, 2014 (edited) Redigeret 17. Juni, 2014 af BigDick 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 17. Juni, 2014 Jo jo vi kan flyve uden at falde ned.. vi har en sugekop.. hva har i mænd... hm hm i falder bare af.. .LOL Nope for vi har tunge hængenosser til at holde balancen med ;-) 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gungner 2635 Skrevet 21. Juni, 2014 AK Ja - Håber hvert år, at nogle kvindelige bekendtskaber ta'r kosten Sætter den ellers frem til fri afbenyttelse . . . . Vi kan jo håbe at en del af ministrene tager kosten. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg