Hop til indhold

Konkurrence

Featured Replies

Skrevet

Hej alle EG bruger,

jeg håber ikke jeg støder nogen ved at skrive dette indlæg, :-P

Vi åbner et sted i Jylland, den 30 juni og i den forbindelse vil vi gerne afholde en konkurrence.
Vi har forsøgt at kontakte Admin af dette site uden held eller interesse.
så nu vil vi meget gerne høre om der er nogen af jer her i forummet der har en rigtig god, sjov eller fantasifuld måde vi alternativt kan afholde en konkurrence? 

Skrevet

flere piger har gennem tiden holdt konkurrencer herinde :-)

Der var en navnekonkurrence fra Malou Magic. Hovedgevinst var vist 30 min og et par bi gevindster bestående af en Dansk

kan se jeres hjemmeside ikke rigtig indeholder noget, så måske konkurrencen kunne bestå i forslag til menupunkter så siden virker mest overkuelig? forslag til nyt slogan? 

Skrevet
  • Author

Hejsa Liderligfyr  :-P 

Hvordan holder de andre konkurrencer herinde? bare ved at oprette en tråd?

Skrevet

ja det er en mulighed, men i kalder jo faktisk denne tråd for konkurrence, så i kan da bare skrive det her :-) Gevindst og hvad der skal til for at vinde :-)

Skrevet

Undertegnet har også lavet en navnekonkurrence, vinderen vandt en guided FKK tur :D

@DK Delux, nogle forslag til jer:

digte konkurrence,

"gæt en pige" med et udklipsbillede af pigen, 

gæt et ord, en rebus eller et udtryk som I vælger,

deltager skal skrive en historie, hvor I stiller kriterierne,

knalde konkurrence :P

Redigeret af Nille

Skrevet

Hold et brag af en reception med tombola og gangbang hvis der er piger der vil deltage - eventuelt sådan at man kan nøjes med at komme til reception, uden at deltage i gangbang.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Skrevet

Nu har det jo ifølge nogens mening knebet med sobre anmeldelser af glædespiger - så hvorfor ikke sponsorere 3 stk. præmier til de bedste anmeldelser i løbet af en 30 dages periode.

1. præmien kunne være en hel time med en af jeres glædespiger

2. præmien kunne være en ½ time med en af jeres glædespiger

3. præmien kunne være en quickie med en af jeres glædespiger

Da I sponsorerer præmierne skal I selvfølgelig også have lov til at foretage tildelingen, men I kan selvfølgelig ikke vælge mellem anmeldelser af jeres egne.

Redigeret af Jernsvinet

Skrevet
  • Administrator

Det er korrekt at du har skrevet til mig omkring en konkurrence, men det er ikke korrekt at jeg ingen interesse i den har. Som det også fremgår med store røde bogstaver i min profil, modtager jeg rigtig mange PM's dagligt, og derfor kan der godt gå noget tid inden der kommer svar retur.

Du har dog modtaget et svar nu.

Skrevet

Jeg fik lige en ide til en konkurrence

Jeg ved ikke hvor i hører til i Jylland, men i kunne måske hylde den mest fantastiske bizarre eller fjollet rejsebeskrivelse over til jeres nye sted, alle de forhindringer der måtte være med sure koner og sure chefer der ikke vil give en ferie og penge der lige tilfældigvis netop hænger på træerne, men naboen har det med at hugge dem i løbet af natten også selvom du har sat fælder op. eller noget andet skørt. 

Bare en ide, jeg ville selv elske denne opgave. en af ønske emnerne som stilemner i folkeskolen, men emnerne er altid så uopfindsomme.

god jagt, lad sommerberetningerne rulle.

Kunne i lave noget på Sjælland så en som mig kunne have en chance? :-P

Skrevet

Hej med jer.. :-P  :-P

En konkurrence er, da en fed happening, at lave. Så go for it, eller some Nike siger just do it.  :-P

- Tips en 13ér. 13. spørgsmål ang. Jeres piger. Ikke for nemme men i denne VM tid kunne det få os mænd op af sofaen.  :-P  :-P

- Hvem kommer først til døren. På dagen i åbner  :-P  :-P

- Tilmeldelse af nyhedsbrev på jeres hjemmeside giver et lod i lodtrækningen.  :-P  :-P

Ja det var lige mine input.

Ang: præmier, der jeg enig med Jernsvinet. Det da flotte præmier.  :-P  :-P

KK

Skrevet

- Hvem kommer først til døren. På dagen i åbner  :-P  :-P

Man skal nok være varsomt med at lave trafik kaos udenfor på åbningsdagen,

Kunne det tænkes at nogle mænd tager soveposen med og barrikadere indgangen til DK delux, for at komme først til møllen og vinde en præmie.

Skrevet

Arhhhh tror det næppe Nille  :-P  :-P

Men er sikker på, at hal inspektøren ville synes det var dejligt, at have nogen at snakke med. Når han går rundt på p pladsen. Hvor temmelig mange nu plejer at holde i forvejen inden deres møde.  :-P  :-P

Og nu ikke så alvorlig Nille, :-P  mit forslag er jo bare et forslag lige som alle andre forslag ikke  :-P

Hygge Nille og god dag.

Skrevet

Arhhhh tror det næppe Nille  :-P  :-P

Men er sikker på, at hal inspektøren ville synes det var dejligt, at have nogen at snakke med. Når han går rundt på p pladsen. Hvor temmelig mange nu plejer at holde i forvejen inden deres møde.  :-P  :-P

Og nu ikke så alvorlig Nille, :-P  mit forslag er jo bare et forslag lige som alle andre forslag ikke  :-P

Hygge Nille og god dag.

Hehe KK, jeg manglede et par smilies, jeg fik bare den tanke om at folk ligger udenfor med soveposer til åbningstilbud/konkurence.

Skrevet

Jo jo Nille tog det nu heller ikke så alvorligt så bare rolig der  :-P  :-P

Men det kunne være sjovt i en sove by som Bording, at se dette billede når man kørte på job  :-P  :-P  :-P  :-P God mulighed for øget omsætning, hos købmanden og bageren.  :-P  :-P

Sk%C3%A6rmbillede-2013-02-28-kl.-12.23.0

Redigeret af kanonkongen

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.