Hop til indhold
Nye tider

Kvinde i burka - med udsyn gennem lille slør

Recommended Posts

Da du jo går ud fra som en selvfølge, at det er manden, som har bestemt hendes påklædning, kan jeg ikke andet end tro, at det er sådan det foregår hjemme hos dig. Men der er i dag enkelte kvinder, som selv vælger deres påklædning, blandt andet min kone og måske også kvinden du mødte i Aldi. Så måske er det ikke hende, der har en problem. Men dig og måske din kone.

Måske harmer det kvindens mand, når han på stranden bliver konfronteret med, at vi tvinger vores koner og døtre til at gå topløs.

Om du er snerpet - snæversynet - intolerant - racistisk - eller hvad. Ved jeg ikke.

Mvh Erik+

Kære Midtj :-P

-egentlig havde jeg meldt ud, at kun mine 2 ind - ville være tilbage, - men lige dette i dit indlæg kan jeg ikke lade stå uden kommentar

Prøv lige at læse din egen sætning en gang til!! : Måske harmer det kvindens mand, når han på stranden bliver konfronteret med, at vi tvinger vores koner og døtre til at gå topløs - - hvad er det egentlig du har skrevet ;) 

Hvis du ikke bryder mig om helt nøgne mennesker på en strand - opsøger du så en nudiststrand!!  - nej vel. ;)

at vi tvinger vores koner og døtre til at gå topløs.  - -  sikke en gang vås og vrøvl  -  der er sguuuu da ikke nogen der tvinger deres koner og døtre til at gå topløs  - og det bør du da også vide ;)

Hvis det harmer ham og hans kone at blive konfronteret med topløse og måske helt nøgne kvinder + piger + mænd + drenge ;)

- ja - så han (de ) holde sig væk, og evt. søge strande andre steder hvor der kun er dem selv tilstede, - eller strande i udlandet hvor alle er påklædt.  ;)  ;)

Mange hilsner

Nyder livet

- og så lige for at martre "de lykkelige gifte kernefamilie mænd"   - - - jeg må desværre "lide under"  at være singlemand :cry:  :cry:

Jeg vil da lige nævne, at jeg intet selv har imod nudiststrande - alt er synligt - alt kan ses i klitterne - og alt er tænkeligt - og alt er muligt - og alt kan ske - og alt forekommer, - og så er nøgne - frisindede - fordomsfri - uforpligtede - fleksible - villige mænd en mangelvare :P  :P :P  :P  :P  :P  :P  :P  :P  :P  :P  :P - - - -  hvor tro du selv jeg solbader :?:  :?:  :P  :P  :P  :P  :?:

Redigeret af Nyder livet

Del dette indlæg

Link til indlæg

man kan ikke tvinge kvinder til ret meget... men man kan presse dem og nøde dem til RIGTIG meget... 

spørgsmålet er snarere... hvad er der i hendes liv der gør at hun føler behovet for at gemme sig i et firemandstelt i stedet for at være synlig... 

for det er jo i virkeligheden det spørgsmål der skal besvares og kommes til livs så vi slipper for de kvinder der reelt bliver ubrugelige på arbejdsmarkedet og således reelt blot er en byrde for samfundet ene og alene fordi de er pakket ind i et immobiliserings-telt

Kære Jasmin :)

- en rigtigt god og skarp kommentar ;) - sådan har kvindeliv desværre altid været, også set helvedes langt tilbage i historien - og fremrettet : så længe mænd er bare et skridt foran, - så kan kvindeundertrykkelse forekomme i varierende grad.

Den dag kvinderne er et skridt foran - så bliver sgu hårdt for mændene :cry:  - måske ;)

immobiliserings-telt - "god værkstedshumor"

Mange hilsner

Nyder livet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kære lars60 :)

Jeg vil ønske dig alt muligt held og lykke med at indhente det forsømte :wub:

Mange hilsner

Nyder livet

Det er heldigvis mange år siden jeg faldt fra  ;) Der er sket meget siden da, . . . 

Jeg tror ikke noget er blevet forsømt på det område. . . . :grin:

Lars

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...