Borende X 25043 Skrevet 12. Juni, 2014 (edited) Nu er der jo stor forskel på at være tiltrukket af en pige også at være forelsket i hende... Så absolut da. Det ville vel også være en underlig starut, der besøgte en pige mange gange, selvom han faktisk ikke kunne lide hende. Det må følgelig forudsættes, at piger, der har flergangskunder, også udøver en form for tiltrækning på dem. Det kunne også kaldes "kemi". Bare min 5-øre Redigeret 12. Juni, 2014 af Borende X Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 12. Juni, 2014 (edited) Det med de følelser... Jaaa hvad skal jeg sige... Det kan lade sige gøre, det kræver åbenhed, ærlighed og viljen til at få det bedste ud af det og hinanden... Så kan alt jo lade sig gøre... Jeg har svært ved at blive forelsket, så ikke mig der falder, men det gør mange mænd og det jo bare dejligt, for den følelse er jo ybber skøn ikk smil... Min kæreste blev min kæreste herigennem og det går sgu ok efter 8 måneder på trods at begynder vanskeligheder osv... Hvor lang tid og hvorledes ved ingen jo, men livet leves jo også i dag, så jeg nyder det bare... Det kræver minus jalousi og at ligge noget af fortiden bag sig... Klart jeg synes det har været svært, at han har været sammen med mine kollegaer og kender " min" branche indefra pga alle udsagne, oplevelserne og venskaberne med dem, men omvendt det skal jo bruges positivet og det positive er, at jeg ved han forstår mig når jeg fortæller noget og selvfølgelig er der det aspekt, at jeg jo er fuldt ud accepteret både som Line og... Smil. Så hvis følelserne er der begge veje, ja så det jo skønt og så ser jeg ingen grund til ikke at hoppe på kærlighedsvognen... Smil. God sommerdag til jer alle. Mange knus Line Redigeret 12. Juni, 2014 af Line Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sisse Skrevet 12. Juni, 2014 hvem siger at det ikke ogsaa kan ske for pigerne den anden vej rundt. ingen af de piger jeg kender til er lavet af sten.. og jeg ville da vaere en stor fed logner hvis jeg sagde at jeg ikke ind i mellem lige skal tage en dyb indaanding og er lige vel fjale efter en gaest er gaaet.. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tiger 1809 Skrevet 12. Juni, 2014 Det er helt normalt for mig at udvikle følelser for pigerne. Jeg er pt. forelsket i en pige jeg besøger Jeg sørger for kun at besøge hende max 2 gange pr. måned og også besøge andre piger ind imellem for ligesom at holde det på et niveau hvor jeg føler jeg kan styre det. På et eller andet tidspunkt skal det nok gå galt alligevel og jeg kommer til at ligge kortene på bordet. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Potatohead Skrevet 12. Juni, 2014 Der var engang en erfaren og velanset kok, ja han var så efterspurgt og folk priste ham landet over, således kom de milevidt fra for, at berige deres smagsløg med den udsøgte kulinariske oplevelse, der i sandhed var sikker hver gang de besøgte hans etablissement. Denne kok, der jo blev rost af hver og en af de kunder, som fornøjede sig med indtryk der ubestridt ej kunne måles med hans konkurrenter, blev en dag, til sin egen overraskelse ramt af en træthed over sit hverv. Han blev trist til mode, idet han betvivlede vigtigheden af indlevelsen i sin praksis, hvad skulle det hele gøre godt for. Mad var vel bare mad, næring til legemet. Han besluttede sig, da han ikke bare var en sublim udøver ud i det kulinariske, men også besad en genialitet, når det kom til innovation. Fra den dag ville han konstruere syntetisk næring. Han ville skabe mad, der gjorde hvad det skulle, mad der gav kroppen det absolut nødvendige og ikke mere. Han var nu af den opfattelse, at hans forrige beværtning ikke havde været andet end spild af tid. Fra den dag gav han sig udelukkende til at kreere føde, der ej smagte, der ej skabte oplevelser og som fraveg fra hans tidligere overbevisning om helhed. Nu skulle det handle om det essentielle, om livsopholdelse, om eksistens. Kokken gik med stor begejstring i gang med at fremme denne føde gennem simulerende og syntetiske arbejdsgange og til hans tilfredshed blev denne nye eksplosion af varer meget populære, da den jo var billig at fremstille og gjorde det basale den var skabt med hensigt til at gøre. Nogle ville med negativitet i stemmen pointere, at det var et sanseligt forfald. Han måtte le og irettesætte dem, da de levede i en fantasiverden, skabt af drømme om det uopnåelige. Man kunne eksistere via den føde denne geniale kok havde fremstillet. Der blev talt i land og by om hans store succes, og få betvivlede hans ide. Dog var der historier om en maskeret mand, i selvsamme område, der sneg sig fra beværtning til beværtning i mørket og denne person, skulle ifølge historien, indtage mad og drikke med ufattelig vellyst. 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Spider 836 Skrevet 12. Juni, 2014 Følelser og følelser - bob, bob. Jeg tror nu, at trådstarter godt kender svaret lidt på forhånd - for det er også et emne, der har været fremme rigtig mange gange før. Men følelser - det behøver jo ikke være forelskelse eller den store kærlighed. Det kan osse være venskabelige følelser eller interesse for, hvordan det nu vil gå den pågældende pige senere i livet etc. etc. etc... Vi er jo mennesker alle sammen - og vi er jo dog mænd, der møder piger derude i denne her branche. Så hvordan skulle det helt kunne undgås? Selv har jeg aldrig været forelsket i en massagepige - og heller ikke nærved. Selv om jeg har været forelsket mange gange ude i det virkelige liv, så er der nok et eller andet, der helt automatisk har holdt mig fra at tabe hjertet lige i denne her branche. En sikkerhedsventil eller et eller andet... Men jeg har da frekventeret en del piger i branchen, som jeg har lært rigtig godt at kende - og da jeg ofte går lidt efter det yngre klientel osse piger, om hvem det har været interessant at vide, hvordan de ellers senere er kommet i vej efter at have forladt branchen. Og det kan vel osse siges at være en slags følelser. I øvrigt tror jeg ikke, det er særlig fedt for en pige at komme under vejr med, at en gæst for alvor er faldet for hende. Nærmere en klods om benet, vil jeg tro - og endnu et problem at slås med. Det kan være pinefuldt at skulle afvise én, som man måske er kommet til at holde af som gæst (og måske som potentiel ven) - så jeg vil råde Tiger længere oppe ad strengen til at beholde kortene på hånden - hvis det kan lade sig gøre. Og hvis det er meget slemt lige så stille glide ud. Men nemt er det jo nok ikke... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest thaihaj Skrevet 12. Juni, 2014 Spider sagde den 12 Jun 2014 - 8:50 PM: Følelser og følelser - bob, bob. Jeg tror nu, at trådstarter godt kender svaret lidt på forhånd - for det er også et emne, der har været fremme rigtig mange gange før. Nej det gjorde jeg faktisk ikke. Jeg har altid troet at ingen var så naiv at man ikke vidste at det var noget man købte ved pigen, og ikke fordi hun var vild med en. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 12. Juni, 2014 Nej det gjorde jeg faktisk ikke. Jeg har altid troet at ingen var så naiv at man ikke vidste at det var noget man købte ved pigen, og ikke fordi hun var vild med en. jeg tror ikke der er nogen der er så naive... det er ikke så meget det for selv om man går ind til noget med alle rationelle parader oppe - så er det langt fra alle der har den mentale kapacitet til at dominere kroppens fysiske respons på den oplevelse de har med pigerne sex udløser nogle helt særlige signalstoffer som promter nogle følelser vi ikke selv er herrer over... nogle sexuelle relationer mere end andre... og dem der ikke er forberedte på at bliver oversvømmet af de der følelser - de kommer i klemme de gik ind med åbne øjne og med alle fornuftige rationaler på plads... og da kroppen udøvede magi - så røg alle rationaler ud af vinduet uden at den enkelte var herre over det det er ikke rigtigt til at styre... og for nogen er det næsten umuligt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 12. Juni, 2014 jeg tror ikke der er nogen der er så naive... det er ikke så meget det for selv om man går ind til noget med alle rationelle parader oppe - så er det langt fra alle der har den mentale kapacitet til at dominere kroppens fysiske respons på den oplevelse de har med pigerne sex udløser nogle helt særlige signalstoffer som promter nogle følelser vi ikke selv er herrer over... nogle sexuelle relationer mere end andre... og dem der ikke er forberedte på at bliver oversvømmet af de der følelser - de kommer i klemme de gik ind med åbne øjne og med alle fornuftige rationaler på plads... og da kroppen udøvede magi - så røg alle rationaler ud af vinduet uden at den enkelte var herre over det det er ikke rigtigt til at styre... og for nogen er det næsten umuligt Og her kommer jeg til at tænke på dit indlæg med ham den lækre gut, du have i kroppen i uger efter... Smil... Det sker og kan ske for os alle... Og heldigvis for det, for det viser jo, at vi rent faktisk er af kød og blod ( lidt halal slagtet ind i mellem enda..hihi) så vi er MENNESKER juuuuhuuu smil. Har du for øvrig sluppet ham? Set ham igen? Knus Line Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17686 Skrevet 12. Juni, 2014 Jeg har vel besøgt cirka .... nogle hundrede glædespiger gennem årene, og haft mindst tredobbelt så mange kvinder der ikke gjorde det for penge. Jeg har tilmed selv taget betalt i unge år. Jeg er blevet forelsket to gange i mit liv - begge gange resulterede det i lange forhold og nogle dejlige børn. Jeg har meget let at møde kvinder, er vandt til at kvinder bliver forelskede i mig men ikke omvendt. Jeg har måske udnyttet dem lidt og gået videre. Man tænker altså at jeg skulle være immun. Jeg var selv overbevist om det. Og alligevel blev jeg forelsket i en arbejdende pige snart tre små år tilbage. Wtf? Hvordan var det muligt? Jeg aner det ikke. Men det skete. Og jeg er stadig forelsket i hende. Hun er en af mere end tusind kvinder jeg har haft sex med, og den tredje kvinde i mit liv som jeg er forelsket i. Jeg arbejder stadig på at forstå hvorfor. Og imens jeg funderer, nyder jeg af vores møden. Kom ikke til mig og sig at i har styr på det hele. Det havde jeg i 50+ år. Ikke mere. Knus B 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Luxuria 344 Skrevet 12. Juni, 2014 Og her kommer jeg til at tænke på dit indlæg med ham den lækre gut, du have i kroppen i uger efter... Smil... Det sker og kan ske for os alle... Og heldigvis for det, for det viser jo, at vi rent faktisk er af kød og blod ( lidt halal slagtet ind i mellem enda..hihi) så vi er MENNESKER juuuuhuuu smil. Har du for øvrig sluppet ham? Set ham igen? Knus Line Har nogle gange, efter et besøg hos en pige, funderet over hvordan hun dog kunne lægge så meget energi og indlevelse ind i legen. Jeg mener, pigen gør det jo bare for penge. Men hvis pigernes udsagn herinde står til troende, og jeg ønsker inderligt at de gør, ja så skammer jeg mig ikke længere over at være lidt småforelsket i en pige, og er glad for at det åbenbart også kan gå lidt den anden vej, uden at vi nødvendigvis skal giftes:-). Tak piger! I er skønne....... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 12. Juni, 2014 Og her kommer jeg til at tænke på dit indlæg med ham den lækre gut, du have i kroppen i uger efter... Smil... Det sker og kan ske for os alle... Og heldigvis for det, for det viser jo, at vi rent faktisk er af kød og blod ( lidt halal slagtet ind i mellem enda..hihi) så vi er MENNESKER juuuuhuuu smil. Har du for øvrig sluppet ham? Set ham igen? Knus Line jeg har sluppet ham... dvs - jeg tænker på ham når jeg er på vagt.. om han dukker op igen.. når kunder fra de første vagter ringer igen spekulerer jeg på om det er ham...han røg desværre bare i godkendt bunken uden særligt kendetegn... DOH!!! (pokkers - jeg skulle have klassificeret ham i kategorien "danger-close" ) kommer igen ?? honestly - jeg håber det ikke... og alligevel gør jeg for følelsen var overvældende... han var overvældende... men jeg har ikke tid og plads i mit liv til så store følelser som han ville kunne fremprovokere i mig bare ved at være til stede... jeg er det forkerte sted - jeg ville være nødt til at lukke af... men hvis han dukker op om 1 års tid eller halvandet... så har jeg tid... og plads..... oh oh... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sisse Skrevet 12. Juni, 2014 jeg har sluppet ham... dvs - jeg tænker på ham når jeg er på vagt.. om han dukker op igen.. når kunder fra de første vagter ringer igen spekulerer jeg på om det er ham...han røg desværre bare i godkendt bunken uden særligt kendetegn... DOH!!! (pokkers - jeg skulle have klassificeret ham i kategorien "danger-close" ) kommer igen ?? honestly - jeg håber det ikke... og alligevel gør jeg for følelsen var overvældende... han var overvældende... men jeg har ikke tid og plads i mit liv til så store følelser som han ville kunne fremprovokere i mig bare ved at være til stede... jeg er det forkerte sted - jeg ville være nødt til at lukke af... men hvis han dukker op om 1 års tid eller halvandet... så har jeg tid... og plads..... oh oh... kan vi ikke aftale at hvis han dukker op igen.. og dunikke har tid.. så sender du ham bare over til mig.. så skal jeg nok rykke lidt rundt i min kalender så der bliver et "hul" til ham... tøhø 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 13. Juni, 2014 hvem er denne ukendte lækker fyr en kendis herfra ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 13. Juni, 2014 hvem er denne ukendte lækker fyr en kendis herfra ? nej heldigvis ikke det er en john doe fra en af mine første vagter... som tog mis så meget med storm at han hvirvlede mig rundt i cirkler i ret så lang tid følelsesmæssigt... til trods for at han kun besøgte mig i knap 15 min men det er en aftale Sisse... hvis han dukker op igen - så sender jeg ham på ferie hos dig til jeg selv har plads i mit liv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest bogholderen Skrevet 13. Juni, 2014 Hvis det er en attraktiv asiat, så vil jeg typisk forsøge at flirte . Men følelser for mig er noget, der umiddelbart skal gengældes. Jeg kunne aldrig stalke eller drømme om en pige, der ikke gengældte mine følelser. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 13. Juni, 2014 nej heldigvis ikke det er en john doe fra en af mine første vagter... som tog mis så meget med storm at han hvirvlede mig rundt i cirkler i ret så lang tid følelsesmæssigt... til trods for at han kun besøgte mig i knap 15 min men det er en aftale Sisse... hvis han dukker op igen - så sender jeg ham på ferie hos dig til jeg selv har plads i mit liv Wow knap 15 min, nu bliver jeg for alvor nysgerrig, hvad gjorte han denne super elsker ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 13. Juni, 2014 Wow knap 15 min, nu bliver jeg for alvor nysgerrig, hvad gjorte han denne super elsker ? han kunne aktivere en døråbner på 20 meters afstand... han lyste ganske enkelt af personlighed, sex, tiltrækning og... wow... det var ikke så meget hvad han gjorde som det der trådte ind af min dør... at det andet også var fabelagtigt var en anden sag... men ham her han var... bare.... wow Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sisse Skrevet 13. Juni, 2014 Nille Det handler ikke altid om hvad det er i gør. Men lige så meget om hvad i siger. Hvordan i ser på os og mærker ved os. Jeg bliver altid lidt små lun hvis jeg kan mærke manden virkelig begære mig. Tæller mine ryghvirvel. Mærker ved mine øre osv uden at han selv er bevist om det..... 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 13. Juni, 2014 enig... det er faktisk ikke så afgørende hvad i gør... det er måden fyren ser på mig når han ankommer der gør det for mig... hvis jeg kan se glæden over det han ser i hans øjne - så er jeg totalt på 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gungner 2635 Skrevet 13. Juni, 2014 En forelsket mand er jordens dummeste dyr! men det er en herlig tilstand. Et par gange har jeg været rigtig tæt på at blive forelsket i en glædespige. Det var begge piger jeg kom fast hos. Jeg følte faktisk at jeg var utro hvis jeg var hos andre. Den ene lagde op til det selv; men jeg mente at aldersforskellen var for stor. Hun drømte om børn og familie, jeg følte mig for gammel til at tage ansvar for børn. Havde jeg været ti år yngre havde jeg nok været villig til at prøve at starte et forhold. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gungner 2635 Skrevet 13. Juni, 2014 Selv om man ikke er forelskede kan man jo have sympati og god kemi. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest nicegent2 Skrevet 13. Juni, 2014 Ja naturligvis kan man let få følelser for en dejlig pige - OGSÅ i den her branche. Jeg har en favorit og bliver altid glad og varm og hjertet når jeg besøger hende. Forelsket ? Nej men glad for hendes væremåde og varme væsen er jeg, og nok lidt betaget, og det er ikke så ringe endda! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 13. Juni, 2014 Lidt som en opfølgning af en anden tråd. Så lyder mit spørgsmål: Udvikler i følelser for de piger i besøger? Grunden til jeg blandt andet spørger, er at jeg havde en kæreste der arbejdede på klinik, og en dag kom hun hjem med blomster hun havde fået af en kunde. Det syntes jeg på det tidspunkt var vildt mærkeligt og blev lidt små jaloux over det. Jeg har altid haft en professionel distance til de piger jeg har besøgt, men har nu opdaget at mange af jer andre har det helt anderledes. Man skulle tro, at nogen mænd åbenbart kun køber blomster når de er nyforelsket eller skal giftes. For mig er det at give blomster blot en smuk gestus, uden nogen specielle bagtanker, lidt på samme måde som når man medbringer en værtindegave. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 13. Juni, 2014 Man skulle tro, at nogen mænd åbenbart kun køber blomster når de er nyforelsket eller skal giftes. For mig er det at give blomster blot en smuk gestus, uden nogen specielle bagtanker, lidt på samme måde som når man medbringer en værtindegave. Sandt nok. Men hånden på hjertet: Er det ikke mest i begyndelsen af et forhold, at man tænker på blomster, hvorefter frekvensen så bliver lavere? Selv giver jeg ikke så ofte blomster mere, men jeg giver til gengæld så meget andet på andre måder. Middage i byen, rejser, kulturelle oplevelser ........ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg