Guest Aarhuselsker Skrevet 9. Juni, 2014 Det er så det jeg kalder manipulation. OG det lydet at Rejse mener det samme, samt warmgun. Fair nok, men jeg mener nu det er helt utroligt at du vil stå på mål for LLR, med hans synderegister. Sker der ikke en ændring så går Statsministerposten til THulesen-Dahl..... Du misforstår. Jeg står ikke på mål. Manipulation er blot noget helt andet. Google det evt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
postmand 526 Skrevet 9. Juni, 2014 Du misforstår. Jeg står ikke på mål. Manipulation er blot noget helt andet. Google det evt Og google tager aldrig fejl, Dooooh. Men fint nok så spiller du på vores intellekt. Jeg holder blot fast i at LLR er en egoistisk der ikke varetager sit parti og sit lands bedste interesser. Og lige nu er han kun 10 skridt ude i kviksandet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9743 Skrevet 9. Juni, 2014 (edited) Uagtet at jeg ikke stemmer på Socialdemokraterne, og aldrig har gjort det, der har jeg respekt for en politiker som Henrik Sass Larsen, der trak sig for partiets skyld, hvor det var beskyldningerne mod ham der viste sig uberettigede, og ikke personen der var uværdig til en minister post. Han har format, men har unægtelig også sit i bagagen der skiller vandene, er ikke et personligt dydsmønster, men kan eksekvere brutalt på baggrund af personlig integritet og kompetence. For min skyld gerne Thulesen Dahl som statsminister, men alene udsigten til Lars Løkke Rasmussen på posten igen kan få mig til at ønske mig at rød blok fortsætter, bare for undgå Løkke igen - for Danmarks skyld. Venlig hilsen Rejsenetværk Redigeret 9. Juni, 2014 af Rejsenetvaerk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 9. Juni, 2014 Og google tager aldrig fejl, Dooooh. Men fint nok så spiller du på vores intellekt. Jeg holder blot fast i at LLR er en egoistisk der ikke varetager sit parti og sit lands bedste interesser. Og lige nu er han kun 10 skridt ude i kviksandet. Dit antiparti farver din argumentation mere end jeg har lyst til at replicere på. Sov rart. Imorgen bliver lige så flot som idag. Lad os glædes over det. Der er vi vel enige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
postmand 526 Skrevet 9. Juni, 2014 læs hvad rejse lige har skrevet, og min argumentation er iorden fakta taler mod LLR. Men du må også sove godt og jeg håber også du får en dejlig dag ÅE. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 9. Juni, 2014 Du tager helt fejl. Han er ikke dygtig, han er manipulerende og mangler totalt situationsfornemmelse. Havde han været dygtig, havde han taget konsekvensen af, at han står i vejen for partiets politik - og så var han trådt tilbage! dermed siger du at majoriteten af venstre også tager fejl - for de stemte ham altså ind igen.... det er jo noget af en påstand at komme med.... som jeg i øvrigt mener er noget sludder... det kan godt være han er brutal og har lavet en bunke fejl - men han er en meget dygtig politiker.. at KTD har min stemme er så en helt anden siden af sagen... men jeg kan slet slet ikke mønstre den vrede jeg ser rettet mod LLR - jeg finder den i meget høj grad malplaceret og spild af energi.... primært fordi manden har talent... uanset sine fejl 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kajbigpakaj 257 Skrevet 9. Juni, 2014 ktd er det ham den tidligere fremskridtsmand, som idag går ind for øget offenlige udgifter og stemmer imod en hver form for skattelettelser? er det troværdigt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
postmand 526 Skrevet 9. Juni, 2014 (edited) dermed siger du at majoriteten af venstre også tager fejl - for de stemte ham altså ind igen.... det er jo noget af en påstand at komme med.... som jeg i øvrigt mener er noget sludder... det kan godt være han er brutal og har lavet en bunke fejl - men han er en meget dygtig politiker.. at KTD har min stemme er så en helt anden siden af sagen... men jeg kan slet slet ikke mønstre den vrede jeg ser rettet mod LLR - jeg finder den i meget høj grad malplaceret og spild af energi.... primært fordi manden har talent... uanset sine fejl Jahhh, det gør han vel. Og om du mener noget er sludder er vel ikke relevant, kom du med nogle fakta:-). Jeg respektere dig ellers for dit intellekt, men din argumentation fejler jo her fordi snakker om hvad du føler....Og hvad du så herefter føler er malplaceret, det er ikke relevant og det er fordi du snakker om følelser . Fakta er at Hvis han ikke er korrupt så bliver han det snart og det er fakta baseret udfra hans tidligste tid i VU....og at du synes det er iorden....det står du så for Redigeret 9. Juni, 2014 af postmand Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Stemplet Skrevet 9. Juni, 2014 lars løkkes privatøkonomi rager sgu ikke nogle andre. ville han hellere ikke kunne blive statminister, hvis han har kneppet en luder? Hvis han anmelder besøgene på EG så er han en værdig kandidat . Men mon ikke de vilde tider med skikkelser som Spies er ovre? ikke meget tolereres mere fra nogen desværre. Og ansvaret er vel i bund og grund vores eget. Det er os der lyncher dem Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Montezi 3327 Skrevet 9. Juni, 2014 (edited) er lars løkke blevet dømt ved en domstol? Næ, og det er da heller ikke relevant. Det her handler ikke om jura, men om hvor vidt vælgerne har tillid til LLR - og det er der tydeligvis ikke så mange der har... men da kan jo heller ikke undre efter som manden gang på gang prøver at lyve sig ud af problemerne. Det kan man så undre sig over han gør, hvis han ikke mener han har gjort noget forkert - endnu mere desperat er det at blive ved med at sende sine parti-soldater ud med alle mulige dødsyge sørforklaringer og løgne historier. hvad er der galt i at betale lidt mere for at for lov til at ryge på et hotelværelse ( rygeloven gælder faktisk ikke her). må en mand hellere ikke betale lidt mere for en gang superfransk? moral er godt, dobbeltmoral dobbelt så godt Det jo ikke et spørgsmål om hvor vidt han har røget på et hotelværelse eller ej - men at han har løjet om det i første omgang... hvorfor i alverden gør han det? Hvis ikke han har gjort noget forkert hvorfor lyver han så... hele tiden??? Redigeret 9. Juni, 2014 af Montezi 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tywin Lannister Skrevet 9. Juni, 2014 Ahh det er så hyggeligt at diskutere politik med andre anonyme mennesker. Der, dog ikke i denne streng, kan man virkelig tale om seriøs trolling og legendariske flame wars. Alt hvad der er foregået herinde er det rene vand i forhold til når George W. Bush bringes op på et anonymt internetforum Jahhh, det gør han vel. Og om du mener noget er sludder er vel ikke relevant, kom du med nogle fakta:-). Jeg respektere dig ellers for dit intellekt, men din argumentation fejler jo her fordi snakker om hvad du føler....Og hvad du så herefter føler er malplaceret, det er ikke relevant og det er fordi du snakker om følelser . Fakta er at Hvis han ikke er korrupt så bliver han det snart og det er fakta baseret udfra hans tidligste tid i VU....og at du synes det er iorden....det står du så for Du spørger om nogle fakta der skulle underbygge, hvorfor LLR er en dygtig politiker: 1. LLR vendte et truende meganederlag til en valgsejr for V i 2011. Havde valgkampen varet et par dage længere havde han formentlig genvundet statsministerposten. 2. LLR dødsdømte den nuværende regering ved at forhandle en efterlønsreform på plads med de radikale i 2010. 3. LLR har lykkes med at overtage al kredit for den nuværende regerings politik samtidig med at han har efterladt dem med alle nederlagene... 4. LLR lykkedes med at blive siddende i formandsposten i tirsdags. 'Nuff said. Det er fandeme dygtigt politisk håndværk - ligegyldigt om man kan lide manden eller ej. Og, som jeg vidst skrev forleden dag også: Selv en trafikkegle, en muggen ost eller Osama Bin-Laden kunne slå Thorning ved næste valg. Den her regering er den mest uduelige på det taktiske plan som landet har set siden Anker Js tid. Hvis den overlever næste gang tager jeg officielt navnet Adelbert Jørgensine Rasmine **********. Det er der nu vidner på 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13991 Skrevet 9. Juni, 2014 Der er nok kun en grund til at de ikke har valgt en ny formand - udover den med at det er dyrt at ekvipere en ny formand - det er at hvis han går som formand, kan han ikke så nemt køres i stilling til en fede stilling i EU ligesom venstres tidligere formand Henning Christoffersen. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
postmand 526 Skrevet 9. Juni, 2014 Ahh det er så hyggeligt at diskutere politik med andre anonyme mennesker. Der, dog ikke i denne streng, kan man virkelig tale om seriøs trolling og legendariske flame wars. Alt hvad der er foregået herinde er det rene vand i forhold til når George W. Bush bringes op på et anonymt internetforum Du spørger om nogle fakta der skulle underbygge, hvorfor LLR er en dygtig politiker: 1. LLR vendte et truende meganederlag til en valgsejr for V i 2011. Havde valgkampen varet et par dage længere havde han formentlig genvundet statsministerposten. 2. LLR dødsdømte den nuværende regering ved at forhandle en efterlønsreform på plads med de radikale i 2010. 3. LLR har lykkes med at overtage al kredit for den nuværende regerings politik samtidig med at han har efterladt dem med alle nederlagene... 4. LLR lykkedes med at blive siddende i formandsposten i tirsdags. 'Nuff said. Det er fandeme dygtigt politisk håndværk - ligegyldigt om man kan lide manden eller ej. Og, som jeg vidst skrev forleden dag også: Selv en trafikkegle, en muggen ost eller Osama Bin-Laden kunne slå Thorning ved næste valg. Den her regering er den mest uduelige på det taktiske plan som landet har set siden Anker Js tid. Hvis den overlever næste gang tager jeg officielt navnet Adelbert Jørgensine Rasmine **********. Det er der nu vidner på Det er helt iorden Adelbert Jørgensine Rasmine ********************** og du er jo ikke kommet med noget som helst fakta ....det vi diskuterer her er moral. Og der fejler LLR jo totalt. Glæder mig til når Sophie Löhde bliver diskuteret.....og bemærk her at jeg ikke moraliserer 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Montezi 3327 Skrevet 9. Juni, 2014 Ahh det er så hyggeligt at diskutere politik med andre anonyme mennesker. Der, dog ikke i denne streng, kan man virkelig tale om seriøs trolling og legendariske flame wars. Alt hvad der er foregået herinde er det rene vand i forhold til når George W. Bush bringes op på et anonymt internetforum Du spørger om nogle fakta der skulle underbygge, hvorfor LLR er en dygtig politiker: 1. LLR vendte et truende meganederlag til en valgsejr for V i 2011. Havde valgkampen varet et par dage længere havde han formentlig genvundet statsministerposten. 2. LLR dødsdømte den nuværende regering ved at forhandle en efterlønsreform på plads med de radikale i 2010. 3. LLR har lykkes med at overtage al kredit for den nuværende regerings politik samtidig med at han har efterladt dem med alle nederlagene... 4. LLR lykkedes med at blive siddende i formandsposten i tirsdags. 'Nuff said. Det er fandeme dygtigt politisk håndværk - ligegyldigt om man kan lide manden eller ej. Og, som jeg vidst skrev forleden dag også: Selv en trafikkegle, en muggen ost eller Osama Bin-Laden kunne slå Thorning ved næste valg. Den her regering er den mest uduelige på det taktiske plan som landet har set siden Anker Js tid. Hvis den overlever næste gang tager jeg officielt navnet Adelbert Jørgensine Rasmine **********. Det er der nu vidner på Hhhmmm... og her gik jeg at troede at politisk håndværk handlede om at skabe en holdbar politik som kunne udvikle samfundet, bevare de goder vi havde opbygget og tjene borgernes interesser... og så viser det sig, at det blot handler om at kunne vinde en par-ceremoni i Paradise Hotel Tjae, så er det vist ikke så underligt at velfærdssamfundet er under pres 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lucky69luke 462 Skrevet 9. Juni, 2014 Hej, jeg gør mig egentligt ikke i politik, det er da for deprimerende en gang navle pilleri her i DK! Til Rejsenetværk, Tja det er da dybt pinligt men der er vist mange de ikke har styr på økonomien! Det kan jo være han faktisk fokusere ... Omend det er svært at se på havd hehehe Til lady Cheri, herned bevist blondine ikke alle behøver at være dumme ( men det hjælper sorry ) Ja jeg tror blot det er mere en et jakke sæt der skal sys om... Hele partiet trænger desværre ;-( Til Jasmin, ja vi stemte jo så ens denne gang omend det er lidt i protest og i mangel af bedre (tørketid) Det med Talent tja det har vi vel alle men hvilket og til havd .... Pause klovn er det LLR gør bedst lige nu! Tror ikke en politiker med talent havde bragt sig selv i den situation LLR er i og burde afgå p.g.a Tror skul egentligt vinder bedst still med Gucci Helle som det står føre hun jo konservativ politik;-) Luke 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tywin Lannister Skrevet 9. Juni, 2014 Det er helt iorden Adelbert Jørgensine Rasmine ********************** og du er jo ikke kommet med noget som helst fakta ....det vi diskuterer her er moral. Og der fejler LLR jo totalt. Glæder mig til når Sophie Löhde bliver diskuteret.....og bemærk her at jeg ikke moraliserer Nu er moral jo en ret pudsig størrelse idet den er 100% individuel. Kunne jeg beklikke HTSs moral for uberettiget (og ustraffet) at have udnyttet et skattefradrag gennem seks år? Ja - men det er ikke imod mine moralprincipper at snyde i skat, så det vil jeg ikke. Glem nu ikke hvor du er, og hvad visse udenforstående mener om vores moral. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
postmand 526 Skrevet 9. Juni, 2014 Hej, jeg gør mig egentligt ikke i politik, det er da for deprimerende en gang navle pilleri her i DK! Til Rejsenetværk, Tja det er da dybt pinligt men der er vist mange de ikke har styr på økonomien! Det kan jo være han faktisk fokusere ... Omend det er svært at se på havd hehehe Til lady Cheri, herned bevist blondine ikke alle behøver at være dumme ( men det hjælper sorry ) Ja jeg tror blot det er mere en et jakke sæt der skal sys om... Hele partiet trænger desværre ;-( Til Jasmin, ja vi stemte jo så ens denne gang omend det er lidt i protest og i mangel af bedre (tørketid) Det med Talent tja det har vi vel alle men hvilket og til havd .... Pause klovn er det LLR gør bedst lige nu! Tror ikke en politiker med talent havde bragt sig selv i den situation LLR er i og burde afgå p.g.a Tror skul egentligt vinder bedst still med Gucci Helle som det står føre hun jo konservativ politik;-) Luke minus Gucci men ellers enig ...... det der med talent er da helt hen i vejret..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
postmand 526 Skrevet 9. Juni, 2014 (edited) Nu er moral jo en ret pudsig størrelse idet den er 100% individuel. Kunne jeg beklikke HTSs moral for uberettiget (og ustraffet) at have udnyttet et skattefradrag gennem seks år? Ja - men det er ikke imod mine moralprincipper at snyde i skat, så det vil jeg ikke. Glem nu ikke hvor du er, og hvad visse udenforstående mener om vores moral. Det gør jeg heller ikke, TL. Men husk du på at AFR introducerede værdipolitikken og han havde ikke lige næstformanden med på råd:-P Og husk nu på at HTS sattesag blev frafaldet af SKAT. Om det er berettiget eller ej, det ved jeg ikke.....:-/. Men der er jo en årsag til at alle sager mod LLR er blevet betalt af Venstre, og det beder jeg dig at betænke - og Jeg "bemærk her at jeg siger tror" det ikke er uden grund. :-)og som @rejse skrev: Sass Larsen tog konsekvensen - han var ikke mere end partiet......Og det er hvad alle i LLR tilhænger glemmer. Og hvis i er ærlige og kikker hans synderegister igennem så har han mange sager, som er afsluttet uregelmæssigt. Og det er en ren objektiv betragtning...og det må i være fair og medgive Redigeret 9. Juni, 2014 af postmand Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Missetand 763 Skrevet 9. Juni, 2014 Det er helt iorden Adelbert Jørgensine Rasmine ********************** og du er jo ikke kommet med noget som helst fakta ....det vi diskuterer her er moral. Og der fejler LLR jo totalt. Glæder mig til når Sophie Löhde bliver diskuteret.....og bemærk her at jeg ikke moraliserer Og dobbelt moral er bedre end moral..... LOLMoral er et defust emne. Den kan ikke dikteres af individer eller grupper af individer. Og du kan diskutere det herfra og til dommedag.Et eksempel.Hvor er den gode moral i at bruge vores skattekroner på ubæredygtige og svine dyre vindmøller, og dermed verdens PT højeste pris på el? Den gode moral i at man stadig opfører kul og olie fyrede kraftværker, som direkte og indirekte er skyld i tusindvis af dødsfald årligt, og udleder uhæmmede mængder drivhus gasser. Den gode moral i totalt at ignorere den nyeste generation af atom reaktorer (eller Thorium reaktorer for den sag skyld). Det er PT verdens billigste, reneste og mest stabile kilde til energi.Moral eller mangel på samme er en endeløs og meningsløs debat. Istedet bør man træffe logiske valg. Nogen gange betyder det at vælge et "onde" over et andet. Baseret på hvor omkostningen både menneskeligt og økonomisk er mindst. Det gælder både LLR og mit eksempel med energi. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Missetand 763 Skrevet 9. Juni, 2014 (edited) Tror skul egentligt vinder bedst still med Gucci Helle som det står føre hun jo konservativ politik;-)LukeNope. Hun/de fører Radikal politik (aka borgerlig selvom de Radikale sidder i en rød regering). Ingen havde jo set deres ekstremt gode valg resultat komme. Så reelt set har/havde S og SF intet valg. Og Gud ske tak og lov for det. Det har i det mindste forhindret en total kulsejling af Danmark..... Redigeret 9. Juni, 2014 af Missetand Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tywin Lannister Skrevet 9. Juni, 2014 Hhhmmm... og her gik jeg at troede at politisk håndværk handlede om at skabe en holdbar politik som kunne udvikle samfundet, bevare de goder vi havde opbygget og tjene borgernes interesser... og så viser det sig, at det blot handler om at kunne vinde en par-ceremoni i Paradise Hotel Tjae, så er det vist ikke så underligt at velfærdssamfundet er under pres Det andet er der sgu da embedsmænd til at tage sig af Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 10. Juni, 2014 Hhhmmm... og her gik jeg at troede at politisk håndværk handlede om at skabe en holdbar politik som kunne udvikle samfundet, bevare de goder vi havde opbygget og tjene borgernes interesser... og så viser det sig, at det blot handler om at kunne vinde en par-ceremoni i Paradise Hotel Tjae, så er det vist ikke så underligt at velfærdssamfundet er under pres Mont. du har bare ordet i din magt, i øvrigt syntes jeg du er meget sexet, og jeg har bare våde drømme om hvornår jeg får lov til at se dig live :D 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Montezi 3327 Skrevet 10. Juni, 2014 Mont. du har bare ordet i din magt, i øvrigt syntes jeg du er meget sexet, og jeg har bare våde drømme om hvornår jeg får lov til at se dig live :D Åh, jeg bliver helt varm om hjertet, men desværre må jeg nok skuffe dig... du er vist nok ret glad for at dele smæk ud til uartige drenge, så jeg tror at jeg er bedst tjent med at holde mig på sikker afstand - men jeg kan da godt forstå din betagelse... jeg er jo lidt af en frækkert 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9743 Skrevet 10. Juni, 2014 Pludselig ser jeg for mig, hvad jeg ikke tidligere kunne forstå baggrunden for En Lars Løkke Rasmussen der udtaler fra Folketingets talestol, at for nogle er 2000 kr måske mange penge for et par sko - det lød jo absurd i ens ører, og manden søgte at slå bemærkningen hen som et forsøg på at være vittig. At beløbet er identisk med prisen på adskillige par sko, som han siden efter eget udsagn ikke havde råd til selv at betale, får jo i en kontekst af at manden samtidig er teknisk insolvent, manden til at fremstå aldeles ude af trit med realiteternes verden. Nu kan man sagtens på forsvarlig vis være teknisk insolvent, hvis ellers indtægten er til det. Tydeligvis er det ikke tilfældet når manden, såvel ikke kan købe sit tøj selv, som at staten tilbageholder 74000 kr + hver måned i eftervederlag, som han kunne have opretholdt, hvis ellers han havde honoreret forudsætningerne herfor. At han ikke kan eller vil sidstnævnte, tegner billedet af en person, der simpelthen ikke troværdigt med ansigtet lagt i de til lejligheden passende alvorlige folder, kan holde den årlige tale til nationen fra stuen på Marienborg, om disse for vort land så alvorlige tider - derfor nødvendigheden af at vi alle sætter tæring efter næring. Sådan som han gjorde det senest i 2011 Havde vi dengang vidst hvad vi i dag ved, allerede på daværende tidspunkt udgjorde sandheden om landets statsminister - ja så ville der formentlig være blevet leet eller grædt rundt om i de små hjem over det ganske land, i foragt eller afmagt, alt efter temperament over hvilket et menneske vi var belemret med som Statsminister - gid han aldrig mere kommer til at holde den tale til nationen Sker det, vil jeg vende ryggen til husalteret i dybfølt foragt, mens talen løber over skærmen. Venlig hilsen Rejsenetværk 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 10. Juni, 2014 Fakta er at Hvis han ikke er korrupt så bliver han det snart og det er fakta baseret udfra hans tidligste tid i VU....og at du synes det er iorden....det står du så for Du siger at min argumentation fejler fordi jeg taler ud fra hvad jeg føler.... det gør alle i denne sag... for det hele er en enorm bunke føleri.... for og imod LLRs personlige skandaler og en eventuel konsekvens... bemærk "EVENTUEL" - for der har ikke været nogen rigtig konsekvens ud over DKs mere eller mindre retfærdige harme Jeg er enig med Tywin - de ting han lister op er handlinger der viser politisk talent... uanset hvor meget pauseklovn man i øvrigt mener LLR er... den blå markering er det der hedder en stråmand - det er at pådutte mig hvad jeg står for ifht til ting der KUN!! er påstået fra din side - det er retorik når man ikke har basis i noget dokumenterbart Jeg forholder mig ikke til stråmænd for det er et billigt retorisk trick.. men hvis du vil snakke om fejlslagen argumentation - så se det jeg har markeret med rød - for med mindre du har fundet en krystalkugle for nyligt har du lige udtalt at noget der ikke er sket endnu er fakta.... at manden vil blive korrupt... Det kan du på ingen måde vide med mindre du kan se ind i fremtiden... det er din personlige påstand og ikke fakta Bottom line er... kig samtlige indlæg igennem... det er en gigantisk bunke føleri... for og imod et moralsk dilemma og glorie-pudseri Alle argumenter kommer ned til om man kan acceptere hvad manden har bedrevet af skandaler... og det er udelukkende følelsesmæssigt betinget... altså er argumenterne også følelsesbetonede Og det er derfor jeg slet ikke kan hidse mig op over hele debatten - for hvis folk tager og køler lidt ned og slapper mere af i retorikken, så kan vi måske få et overblik der ikke er dikteret af sensationspressen (som indtil videre kun har sagt meget lidt af værdi og slået det meget stort op) LLR står endnu.... på trods af DKs fjollede føleri... lad os se hvor det ender... hvis han står når hele miseren er overstået, så fortjener manden i hvert fald en vis cadeau for sin fightervilje... og det er når alt kommer til alt det DK har mest brug for i en leder hvis vi skal gøre os gældende... så ro på til vi ser hvor det ender... ingen grund til at hidse sig op over.... ja... småting.. (sådan set i det helt store billede) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg