kajbigpakaj 257 Skrevet 9. Juni, 2014 Kniber det med argumenterne, kan man altid dreje diskussionen! vil du venligst forklare hvad du mener, for jeg forstår det ikke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
postmand 526 Skrevet 9. Juni, 2014 @warmgun Jeg forstår ikke at man som borgerlig kan stå på mål for en sådan ansvarsløshed LLR udviser. Næste gang han kommer på forsiden er det 10. gang og det startede jo allerede i VU med hans skraben til sig. Det er da rart og se at du er enig uanset hvad du eller jeg stemmer på 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4162 Skrevet 9. Juni, 2014 vil du venligst forklare hvad du mener, for jeg forstår det ikke Det havde jeg egentlig heller ikke regnet med! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
postmand 526 Skrevet 9. Juni, 2014 Var det iøvrigt ikke AFR der indførte værdipolitikken ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4162 Skrevet 9. Juni, 2014 Var det iøvrigt ikke AFR der indførte værdipolitikken ? Jo! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kajbigpakaj 257 Skrevet 9. Juni, 2014 hvad er der galt i at betale lidt mere for at for lov til at ryge på et hotelværelse ( rygeloven gælder faktisk ikke her). må en mand hellere ikke betale lidt mere for en gang superfransk? moral er godt, dobbeltmoral dobbelt så godt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
postmand 526 Skrevet 9. Juni, 2014 Her er en liste over LLR's sager gennem tiden http://www.avisen.dk/blogs/clausjansson/statsmandskab--et-spoergsmaal-om-format_44249.aspx Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9743 Skrevet 9. Juni, 2014 (edited) @kajbigpakaj Nu er det at en given lov ikke er gældende under givne omstændigheder, ikke af den grund ensbetydende med at en selvstændig virksomhed ikke kan have egne regler, som egne kunder har at rette sig efter. Eksempelvis at der ikke må ryges på hotelværelset. Nu havde Lars Løkke ikke aftalt at kunne overtræde rygeforbuddet, mod at betale ekstra for at få gjort rent efterfølgende. Han havde simpelthen sk-- højt og flot på at han ikke måtte ryge, hvorefter han fik en regning, som han tørrede af på Venstre, hvis midler vistnok for omtrent 50 % vedkommende består af skatteydermidler, som velsagtens også tilfældet for alle andre partier. Det er her filmen knækker i min optik - som jeg ser det har han simpelthen en karakterbrist, der efterlader indtrykket af en mand der lever i sin egen verden uden respekt for det samfund han ellers er omgivet af, hvori han agerer som folkevalgt. I en tid hvor virksomheder og deres ledere er sig deres offentlige omdømme fuldt bevidst, og ofte agerer herefter, i mine øjne til tider mere end de behøver - det er firmaets og deres egne penge, der giver det stof til eftertanke at en top politiker, hvis stærkeste humane kapital burde bestå i vælgere og folkets respekt, i den grad ikke ejer personlig dømmekraft. Venlig hilsen Rejsenetværk Redigeret 9. Juni, 2014 af Rejsenetvaerk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
postmand 526 Skrevet 9. Juni, 2014 @Rejse Ja, og det er ikke et enkeltstående tilfælde der er et mønster fra han tid i VU til NU. Og der er ikke tale om en hetz her, det er jo altsammen fakta. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 9. Juni, 2014 ... men nu har pressen (som for en stor del er lidt røde) så rigtigt bedet fast i Løkkes uheldige sag for få ham trukket ned i mudderet ... Det mener jeg simpelthed ikke, at du har ret i. Den danske presse er da overvejende borgerlig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 9. Juni, 2014 og jeg sidder lidt og tænker på... manden er inde i det vildeste uvejr nogensinde... men beholder alligevel sin post på toppen.... dvs - han er faktisk tilstrækkelig dygtig til sit job til at beholde sin plads PÅ TRODS af alt manden er forhadt af alle der har en mening om alt hvad der er skrevet af fup og fakta om LLR den sidste måned - men gider alligevel kæmpe videre ærlig talt... credit bør gives hvor credit er due... og en mand der tager udfordringen op mod så overvældende odds og i så stærk modvind og med så meget modstand.... han er gjort af et stof der ikke er til at kimse af uanset hvad man mener om de fadæser han har præsteret - så har den mand en hidtil i danske politik uset styrke at trække på - og man kan sige hvad man vil, men jeg vil tusind gange hellere have en stærk mand på posten der laver fejl end en rygradsløs erstatning der har holdt sin sti så ren at den skinner... jeg kan ikke forarges over småting... men jeg kan ærge mig over at småting skal male det store billede.... for hvor er det unuanceret på den ufede facon!! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
postmand 526 Skrevet 9. Juni, 2014 og jeg sidder lidt og tænker på... manden er inde i det vildeste uvejr nogensinde... men beholder alligevel sin post på toppen.... dvs - han er faktisk tilstrækkelig dygtig til sit job til at beholde sin plads PÅ TRODS af alt manden er forhadt af alle der har en mening om alt hvad der er skrevet af fup og fakta om LLR den sidste måned - men gider alligevel kæmpe videre ærlig talt... credit bør gives hvor credit er due... og en mand der tager udfordringen op mod så overvældende odds og i så stærk modvind og med så meget modstand.... han er gjort af et stof der ikke er til at kimse af uanset hvad man mener om de fadæser han har præsteret - så har den mand en hidtil i danske politik uset styrke at trække på - og man kan sige hvad man vil, men jeg vil tusind gange hellere have en stærk mand på posten der laver fejl end en rygradsløs erstatning der har holdt sin sti så ren at den skinner... jeg kan ikke forarges over småting... men jeg kan ærge mig over at småting skal male det store billede.... for hvor er det unuanceret på den ufede facon!! refusion af bilag der ikke er berettiget til refusion(som iøvrigt bliver slettet for at lukke sagen), skatteunddragelse og muligvis offentlig gæld der gør at man ikke stille op til valg - oay hvis det er småting så glader jeg til imorgen hvor de rigtig tunge ting kommer i spil (måske) og iøvrigt en del af tingene har han gjort flere gange...... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 9. Juni, 2014 hæ hæ Nu er i godt nok kloge at hører på, og jeg er da superblondine hæ Hvordan kan det være I ikke har luret, hvorfor Venstre ikke har skiftet Løkke ud? med en ny? Fordi: Så skal de jo til at købe nyt tøj til den nye kandidat :D 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9743 Skrevet 9. Juni, 2014 (edited) Jeg har på intet tidspunkt argumenteret for at det er bedre, hverken at få en ryggesløs eller en inkompetent erstatning for ham der Løkke Rasmussen, hvis sti er så ren at den skinner. Men jeg mener at man kan tabe et valg af årsager, der falder så systematisk tilbage på manden selv, at parti som formand ikke burde se anden udvej end at manden trak sig, for det Blå Danmarks skyld. Ingen er så dygtige at de er uundværlige, heller ikke Løkke Rasmussen, og selvfølgelig står der egnede klar til at rejse sig i hans sted, hvor han måtte falde, og at det ikke sker siger måske noget dybere og mere bekymrende om den fløj i Venstre, der for nu værende har magten til at holde Løkke Rasmussen oprejst - vingeskudt og klædt af til skindet, som han er. Det er ikke det at man taber, det er måden man taber på, og om man på utilgivelig vis selv er skyldig heri. Mogens Lykketoft tabte det forrige valg, men kunne efter min mening med værdighed have fortsat som leder af Socialdemokraterne - det valgte han på trods heraf ikke at gøre. Han satte partiet over sin person, det gør Lars Løkke Rasmussen efter min opfattelse ikke - for ham findes kun Løkke, herfor må alt og alle vige. Venlig hilsen Rejsenetværk Redigeret 9. Juni, 2014 af Rejsenetvaerk 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4162 Skrevet 9. Juni, 2014 og jeg sidder lidt og tænker på... manden er inde i det vildeste uvejr nogensinde... men beholder alligevel sin post på toppen.... dvs - han er faktisk tilstrækkelig dygtig til sit job til at beholde sin plads PÅ TRODS af alt manden er forhadt af alle der har en mening om alt hvad der er skrevet af fup og fakta om LLR den sidste måned - men gider alligevel kæmpe videre ærlig talt... credit bør gives hvor credit er due... og en mand der tager udfordringen op mod så overvældende odds og i så stærk modvind og med så meget modstand.... han er gjort af et stof der ikke er til at kimse af uanset hvad man mener om de fadæser han har præsteret - så har den mand en hidtil i danske politik uset styrke at trække på - og man kan sige hvad man vil, men jeg vil tusind gange hellere have en stærk mand på posten der laver fejl end en rygradsløs erstatning der har holdt sin sti så ren at den skinner... jeg kan ikke forarges over småting... men jeg kan ærge mig over at småting skal male det store billede.... for hvor er det unuanceret på den ufede facon!! Du tager helt fejl. Han er ikke dygtig, han er manipulerende og mangler totalt situationsfornemmelse. Havde han været dygtig, havde han taget konsekvensen af, at han står i vejen for partiets politik - og så var han trådt tilbage! 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4162 Skrevet 9. Juni, 2014 hæ hæ Nu er i godt nok kloge at hører på, og jeg er da superblondine hæ Hvordan kan det være I ikke har luret, hvorfor Venstre ikke har skiftet Løkke ud? med en ny? Fordi: Så skal de jo til at købe nyt tøj til den nye kandidat :D Selvfølgelig! Kristian Jensen har et helt andet format i tøj ;) 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 9. Juni, 2014 Du tager helt fejl. Han er ikke dygtig, han er manipulerende og mangler totalt situationsfornemmelse. Havde han været dygtig, havde han taget konsekvensen af, at han står i vejen for partiets politik - og så var han trådt tilbage! At være manipulerende er nok også en af de vigtigste egenskab at have som politiker-uden at sige jeg synes du har ret i han er det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4162 Skrevet 9. Juni, 2014 At være manipulerende er nok også en af de vigtigste egenskab at have som politiker-uden at sige jeg synes du har ret i han er det. Hvis han ikke var det, var han smidt på porten i tirsdags. Det lykkedes ham at få kritikerne til at klappe i en for en - det er manipulation! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
postmand 526 Skrevet 9. Juni, 2014 At være manipulerende er nok også en af de vigtigste egenskab at have som politiker-uden at sige jeg synes du har ret i han er det. Og det var ikke en manipulation at man før Hovedbetyrelses mødet lækkede til pressen at LLR ville trække sig.? Dernæst stillede man KJ fløjen overfor kup, (vi støtter ikke dig men Søren Gade, der er populær og folkekær(selvom han også har et par lig i lasten ) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 9. Juni, 2014 Hvis han ikke var det, var han smidt på porten i tirsdags. Det lykkedes ham at få kritikerne til at klappe i en for en - det er manipulation! Ja jeg var der jo ikke, men det var du åbenbart siden du ved hvad argumenterne var under de mange samtaler. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
postmand 526 Skrevet 9. Juni, 2014 Ja jeg var der jo ikke, men det var du åbenbart siden du ved hvad argumenterne var under de mange samtaler. Nej, hold nu op med de personangreb ..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 9. Juni, 2014 Og det var ikke en manipulation at man før Hovedbetyrelses mødet lækkede til pressen at LLR ville trække sig.? Dernæst stillede man KJ fløjen overfor kup, (vi støtter ikke dig men Søren Gade, der er populær og folkekær(selvom han også har et par lig i lasten ) Næh, det er bare politik. Snavset affære Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 9. Juni, 2014 Nej, hold nu op med de personangreb ..... Hold nu op med at misforstå. Er man ikke tilstede, ved man jo ikke hvad det er sagt- vel? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
postmand 526 Skrevet 9. Juni, 2014 Næh, det er bare politik. Snavset affære Det er så det jeg kalder manipulation. OG det lydet at Rejse mener det samme, samt warmgun. Fair nok, men jeg mener nu det er helt utroligt at du vil stå på mål for LLR, med hans synderegister. Sker der ikke en ændring så går Statsministerposten til THulesen-Dahl..... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
postmand 526 Skrevet 9. Juni, 2014 (edited) Hold nu op med at misforstå. Er man ikke tilstede, ved man jo ikke hvad det er sagt- vel? Ahhh, vi må gerne søge oplysninger selv, ikke? Søren Gade oplyste selv at han blev kontaktet tirsdag eftermiddag, om han var interesseret i formandsposten og det var jo ikke KJ fløjen der var interesseret i det, vel ? Men han blev ikke kontaktet igen, han sagde selv at han var ved at opføre plusser og minusser ved posten. Og så har han stadig ikke taget stilling til hvad han vil .....og vi er vel også enige om at snavset kommer fra venstres egne rækker. Redigeret 9. Juni, 2014 af postmand Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg