Hop til indhold
Magicsimon

SexyClub.dk - Hvor svært kan det være???

Recommended Posts

Hvor svært kan det være???

Jeg havde for en måned eller to siden, bestilt tid hos Michella (30 min.) Jeg ankommer til SexyClub.dk 1 eller 2 minutter før, så det passer jo fint... Eller det gjorde det så ikke.

TLFdamen, spørger mig, om jeg har bestilt tid, og jeg kigger lidt forundret på hende imens jeg svarer ja til spørgsmålet. Hun siger så efterfølgende en tid, der er en halv time senere end den jeg har aftalt. Jeg afslår og fortæller hende at jeg har en tid nu.

TLFdamen slår sig til panden og siger stille, "Så har han snydt mig". Jeg spørger hende om hvem der har snydt hende, og hun forklarer, at der kom en ca. 5 min før mig, og sagde han havde en tid med Michella. Hun forklarer at hun troede det var mig, og undskylder og forklarer lidt mere.

Jeg er allerede nu, blevet ret irriteret, da jeg kan se hvor det hele bærer hen af. Jeg kører lige hele sceneriet igennem i hovedet, og kommer hurtigt frem til, at det er hende der har lagt svaret i sit spørgsmål, da hun skulle se om det var mig der havde en tid. Og ganske rigtigt, da jeg konfronterer hende med det, indrømmer hun, at det vist var rigtigt. Så var det at mine knoer blev lidt hvide, men jeg beherskede mig, og gik lettere modvilligt med til at vente i 15 min.

Efter 20 min. kan jeg høre at den anden gæst og Michella er på vej ud. TLFdamen kommer ind til mig, og efter som jeg nu har ventet i 20 min. Hvor jeg kunne høre Michella og den anden gæst grine, har jeg mistet lysten fuldstændigt.

TLFdamen, fortæller mig, at den næste gæst til Michella allerede er kommet. Hvor efter jeg fortæller hende at jeg dropper det. Hun vil fælge mig ud, men Den forrige gæst og Michella var ikke nået længere end til døren, hvor de er i gang med et dybt og sftigt tungekys. Jeg vender rundt før de får set mig, og går tilbage ind i det vente værelse jeg kom fra. 2 minutter efter kommer TLFdamen atter ind og vil føre mig ud, og det lykkes for hende.

Jeg har efter episoden, ikke haft lyst til at komme igen hos SexyClub.dk. De formår åbenbart ikke at administrere et simpelt booking system, hvor man skriver navnet ned på den der har en aftale. Hvor man efterfølgende spørger gæsterne hvad deres navn er, og her kommer tricket, man undlader at fortælle dem navnet, hvem det er der har booket!!!!!! WOW det er SÅ smart!

Iøvrigt syntes jeg det er pissehamrende flabet, at den anden gæst bare tropper op fusker sig til en andens aftale. Jeg kunne have fyret ham sådan en på siden af hovedet, men selv om tanken strejfede mig et split sekund, da jeg så ham sammen med Michella i døren, var jeg godt klar over, at det kun ville stille mig i en endnu dårligere situation....

Før du svarer, så tænk på hvordan du ville have det, hvis en anden havde fået din aftale, og du måtte vente i en halv time, for at konkluderer at du faktisk ikke havde lyst mere, men bare var blevet godt irriteret i stedet!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvor svært kan det være???

Jeg havde for en måned eller to siden, bestilt tid hos Michella (30 min.) Jeg ankommer til SexyClub.dk 1 eller 2 minutter før, så det passer jo fint... Eller det gjorde det så ikke.

TLFdamen, spørger mig, om jeg har bestilt tid, og jeg kigger lidt forundret på hende imens jeg svarer ja til spørgsmålet. Hun siger så efterfølgende en tid, der er en halv time senere end den jeg har aftalt. Jeg afslår og fortæller hende at jeg har en tid nu.

TLFdamen slår sig til panden og siger stille, "Så har han snydt mig". Jeg spørger hende om hvem der har snydt hende, og hun forklarer, at der kom en ca. 5 min før mig, og sagde han havde en tid med Michella. Hun forklarer at hun troede det var mig, og undskylder og forklarer lidt mere.

Jeg er allerede nu, blevet ret irriteret, da jeg kan se hvor det hele bærer hen af. Jeg kører lige hele sceneriet igennem i hovedet, og kommer hurtigt frem til, at det er hende der har lagt svaret i sit spørgsmål, da hun skulle se om det var mig der havde en tid. Og ganske rigtigt, da jeg konfronterer hende med det, indrømmer hun, at det vist var rigtigt. Så var det at mine knoer blev lidt hvide, men jeg beherskede mig, og gik lettere modvilligt med til at vente i 15 min.

Efter 20 min. kan jeg høre at den anden gæst og Michella er på vej ud. TLFdamen kommer ind til mig, og efter som jeg nu har ventet i 20 min. Hvor jeg kunne høre Michella og den anden gæst grine, har jeg mistet lysten fuldstændigt.

TLFdamen, fortæller mig, at den næste gæst til Michella allerede er kommet. Hvor efter jeg fortæller hende at jeg dropper det. Hun vil fælge mig ud, men Den forrige gæst og Michella var ikke nået længere end til døren, hvor de er i gang med et dybt og sftigt tungekys. Jeg vender rundt før de får set mig, og går tilbage ind i det vente værelse jeg kom fra. 2 minutter efter kommer TLFdamen atter ind og vil føre mig ud, og det lykkes for hende.

Jeg har efter episoden, ikke haft lyst til at komme igen hos SexyClub.dk. De formår åbenbart ikke at administrere et simpelt booking system, hvor man skriver navnet ned på den der har en aftale. Hvor man efterfølgende spørger gæsterne hvad deres navn er, og her kommer tricket, man undlader at fortælle dem navnet, hvem det er der har booket!!!!!! WOW det er SÅ smart!

Iøvrigt syntes jeg det er pissehamrende flabet, at den anden gæst bare tropper op fusker sig til en andens aftale. Jeg kunne have fyret ham sådan en på siden af hovedet, men selv om tanken strejfede mig et split sekund, da jeg så ham sammen med Michella i døren, var jeg godt klar over, at det kun ville stille mig i en endnu dårligere situation....

Før du svarer, så tænk på hvordan du ville have det, hvis en anden havde fået din aftale, og du måtte vente i en halv time, for at konkluderer at du faktisk ikke havde lyst mere, men bare var blevet godt irriteret i stedet!

Enig i, at det er irriterende og ikke burde ske, men "shit happens". Har selv prøvet at blive brændt af, om end på en anden måde, men da jeg så ugen efter mødte hende, var jeg glad for at have givet endnu en chance.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest thaihaj

Selvfølgelig er det surt at blive brændt af, men synes nu du overreagerer en smule.

Del dette indlæg

Link til indlæg

der kan jeg faktisk godt følge magicsimon - det er noget der bare ikke MÅ ske... og hvis det sker alligevel, så fortjener kunden en fornuftig kompensation for at have spildt sin tid

der har man så problemet, for det er ikke hende der har lavet fejlen der tjener pengene... og Michella kan jo dårligt bebrejdes da det ikke er hende der har lavet fejlen... 

så enten, så må telefondamen betale halvdelen (hvilket vel reelt ikke er urimeligt så kunden får varen til halv pris for at have spildt sin tid + al frustrationen) eller også så må kunderne overveje om den slags risici er det værd... 

jeg har dobbeltbooket en gang... aldrig har jeg været SÅ flov for det var så PINLIGT!!! og jeg var meget ked af det og undskyldte døre op og stolpe ned... nu er jeg heldigvis PD så jeg har ikke problemet med telefondamen, men jeg gav da kunden dobbelt tid til samme pris ugen efter som kompensation... 

det er seriøst kun rimeligt... man driver ikke et seriøst erhverv og så lader sine "ansatte" (telefondamen i dette tilfælde) spilde kundernes tid uden at gøre noget ved det ... det går ikke nogen steder i erhvervslivet og så bør det heller ikke gå her...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Elsevier

Hahahaha.

Jeg har faktisk aldrig prøvet at rage uklar med en luder.

Nok fordi jeg er dét jeg selv opfatter som en "god kunde". Jeg tvinger aldrig pigerne til noget, forsøger aldrig at overtale dem til noget de ikke har lyst til, betaler altid prisen, forsøger ikke at overskride den tid jeg har betalt for og brokker mig ikke hvis jeg ikke synes at ydelsen levede op til det forventede. Som skrevet et andet sted trækker jeg hellere på skuldrene og undlader at besøge hende igen.

Men nogle gange har jeg da tænkt på hvordan det ville være at komme op og skændes med en luder. En tanke der dog aldrig har strejfet mig, er at der kunne være en risiko for at komme op at skændes/ slås med en anden kunde hahahaha.

Men efter at have læst dit indlæg her, så ved jeg altså nu, at det er også noget man skal være forberedt på at kunne løbe ind i hahahahahaha.

Redigeret af Elsevier

Del dette indlæg

Link til indlæg

Min sympati til dig Magicsimon.

For dem, som har en stram kalander i øvrigt, er det møg irriterende, når aftaler ikke overholdes. Jeg hader når folk kommer for sent. Det gælder her og i al almidenlighed.

Shit happens - flyet er forsinket - kø i trrafikken etc.. Men så giver man da lige et praj om at man bliver forsinket. Og skulle der så dukke en anden kunde op i mellemtiden, så er det nemmere at leve med. Det som magic oplever her .. jeg var også skredet igen.

jeg plejer også at overholde, hvis de vil have bekræftelse 15-10 min før på at man rent faktisk er på vej.

I min verden er det respektløst at spilde andre folks tid.

Men jeg har prøvet at være i "tyvens" sko.

Jeg havde ikke ringet i forvejen og da jeg ankom, blev jeg spurgt om jeg havde en aftale. Hvortil jeg svarede ja - helt uden at tænke mig om. (det plejer jo altid at gøre  ;)  Jeg blev vist ind i rummet og XXX kom ind. Jeg tilstod så at jeg ikke havde en aftale og der vistnok var opstået en misforståelse mellem tlfdamen og mig. Men inden vi kom videre, bankede det på døren. Det var tlf damen, med info om at den oprindelige kunde havde aflyst. Der var nu 20 min tilbage inden XXX havde næste aftale. XXX var hurtig med et forslag om jeg betalte for 15 min og tlfdamen først skulle banke på når den næste kunde var kommet. Jeg slog til, XXX var pisse lækker . Jeg endte med 45 super minutter inden jeg fik et bad. XXX synes jeg fortjente en belønning for min oprigtighed.

Del dette indlæg

Link til indlæg

En arbejdsgiver må sgu stå til ansvar for de kvajestreger den ansatte laver, men det gælder åbenbart ikke for klinikkerne.

Virkelig flot, RESPEKT.

Landsbytossen - uden smartphone.

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hahahaha.

Jeg har faktisk aldrig prøvet at rage uklar med en luder.

Nok fordi jeg er dét jeg selv opfatter som en "god kunde". Jeg tvinger aldrig pigerne til noget, forsøger aldrig at overtale dem til noget de ikke har lyst til, betaler altid prisen, forsøger ikke at overskride den tid jeg har betalt for og brokker mig ikke hvis jeg ikke synes at ydelsen levede op til det forventede. Som skrevet et andet sted trækker jeg hellere på skuldrene og undlader at besøge hende igen.

Men nogle gange har jeg da tænkt på hvordan det ville være at komme op og skændes med en luder. En tanke der dog aldrig har strejfet mig, er at der kunne være en risiko for at komme op at skændes/ slås med en anden kunde hahahaha.

Men efter at have læst dit indlæg her, så ved jeg altså nu, at det er også noget man skal være forberedt på at kunne løbe ind i hahahahahaha.

Hvor var det, at oplevelsen blev morsom/grinagtig? Den er da kedelig for kunden og pinlig for pigen/telefondamen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...