Hop til indhold
Magicsimon

SexyClub.dk i Gladsaxe: Alia - Jasmin - Nikoline - Michella - Carolina

Recommended Posts

Fantastisk grundig forskning!  Skynd dig at prøve Cat.  Dine anmeldelser er særdeles værdifulde fordi vi har et sammenligningsgrundlag. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lige hvad jeg kunne skimte mig igennem til, så har alle pigerne fået "Good" eller under for sin interesse/lyst, men de fleste har også fået tilbagevendelses faktoren 5. Det er sgu ærgerligt ingen af dem har fået "Great". Så skulle jeg nok håbe med på vognen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er det bare mig?

Det er ikke en update....

Det handler om en NY pige som var ikke med fra starten

så hvorfor ikke en ny anmeldelse?

Det er en tråd om de modeller jeg har besøgt hos Sexyclub, og da jeg har besøgt endnu een, har jeg derfor opdateret "listen".

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lige hvad jeg kunne skimte mig igennem til, så har alle pigerne fået "Good" eller under for sin interesse/lyst, men de fleste har også fået tilbagevendelses faktoren 5. Det er sgu ærgerligt ingen af dem har fået "Great". Så skulle jeg nok håbe med på vognen.

Det er faktisk også en fejl, så det var godt du sagde det.

Alia og Jasmin er begge "GREAT".

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er udmærket at du sætter det systematisk op, og giver mange detaljer. Men hvad er meningen med at gengive de data fra hjemmesiden, som alligevel ikke passer? For eksempel vil jeg hellere høre din vurdering af pigens alder, end den opgivne alder.

Jeg er ikke særlig god til at gætte en persons alder, og det er heller ikke en faktor, der spiller en stor rolle i min bedømmelse.

Hvis der står hun er 23 år, og jeg møder en der er 15-20 år ældre, så skal jeg nok påpege det  :cool:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fantastisk grundig forskning!  Skynd dig at prøve Cat.  Dine anmeldelser er særdeles værdifulde fordi vi har et sammenligningsgrundlag. 

Nu er jeg mest til store bryster, så hun har og er ikke en jeg har tænkt på at besøge.

Jeg ville da godt se tid af til det, hvis prisen blev betalt af en "sponsor"  :mrgreen:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det koster dog ekstra. Ikke sikker på hvor meget, men 500+ er vist et godt bud.

Syntes dog det er lidt underligt, hvis man først skal finde "kemien".

Jeg tror godt hun kan lide græsk, men er ikke 100% sikker på det  :geek:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Alia er en meget køn pige, hvis man er piger med former, alle de rigtige steder. Kønt ansigt. Fantastisk numse og bryster. Tungekysser ok. Er skide sexet. Forstår at bevæge sig og er berøringsvenlig.

Af mindre godt kan jeg nævne, at pigen stønner lidt højt fra første øjeblik - kunstigt. Jeg hørte det samme, da hun var sammen med den forrige kunde. 

Jeg savnede, at hun tog initiativ nogle gange. Til kys og sexen. Hun er meget fokuseret på mig. 

En sidste negativ ting, og som intet har med pigen at gøre, men alene hende telefondame (stedet).  Jeg havde aftalt tid længe i forvejen, og konfirmeret den, da jeg havde et tæt program. Jeg kom 15 tidligt, for at nuppe et bad i sommervarmen, og var klar 5 min før den aftalte tid. Jeg blev vist ind i et venterum. Jeg kom først til 30 minutter senere. Dvs. jeg kom til med en forsinkelse på 30 min. I venterummet kunne jeg så høre Alia stønne højt.

Sexyclub - der det ganske enkelt uprofessionelt ikke at overholde en aftale, når jeg har betonet, at min kalender var tæt.

Dom.

Alia er en meget smuk og sød pige. 

Sexyclub er nogle klamphuggere.

Redigeret af chatname

Del dette indlæg

Link til indlæg

Alia er en meget køn pige, hvis man er piger med former, alle de rigtige steder. Kønt ansigt. Fantastisk numse og bryster. Tungekysser ok. Er skide sexet. Forstår at bevæge sig og er berøringsvenlig.

Af mindre godt kan jeg nævne, at pigen stønner lidt højt fra første øjeblik - kunstigt. Jeg hørte det samme, da hun var sammen med den forrige kunde. 

Jeg savnede, at hun tog initiativ nogle gange. Til kys og sexen. Hun er meget fokuseret på mig. 

En sidste negativ ting, og som intet har med pigen at gøre, men alene hende telefondame (stedet).  Jeg havde aftalt tid længe i forvejen, og konfirmeret den, da jeg havde et tæt program. Jeg kom 15 tidligt, for at nuppe et bad i sommervarmen, og var klar 5 min før den aftalte tid. Jeg blev vist ind i et venterum. Jeg kom først til 30 minutter senere. Dvs. jeg kom til med en forsinkelse på 30 min. I venterummet kunne jeg så høre Alia stønne højt.

Sexyclub - der det ganske enkelt uprofessionelt ikke at overholde en aftale, når jeg har betonet, at min kalender var tæt.

Dom.

Alia er en meget smuk og sød pige. 

Sexyclub er nogle klamphuggere.

Vil nu ikke sige Alia er en pige med former...

Alia er ekstremt populær, og har ofte nogen der booker hende i 1-3 timer (lidt crazy). Jeg syntes dog hendes stønnen er fin nok, og virker ægte nok det meste af tiden.

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Magicsimon

Magicsimon jeg tror ikke, at vi nødvendigvis er uenige, men vi ligger måske bare noget forskelligt i termen "former, alle de rigtige steder". Jeg tolker dit svar derhen, at du mener, at jeg mener hun er overvægtig, hvilket i så fald er en misforståelse, da jeg finder pigebarnet perfekt. Jeg holder ikke af småfede piger.

Min scala.

- Tynde/Slank. A-bryster og ikke megen røv.

- Normal. B-bryster og alm. røv.

- "former, alle de rigtige steder". Ægte C/D bryster som er max spændstige (står næsten ud i luften. En

numse som er spændstig og dejlig rund. Slank mave.

- Overvægtagtig .... jvf. BMI

Alia er en ung pige. Med "former, alle de rigtige steder", mener jeg netop dette. Bemærk ordene "alle de rigtige steder".

Jvf. BDI er hun ikke overvægtig. Hendes bryster er perfekt spændstige C'er.

Hendes røv er perfekt spændstig, og dejlig rund. Hun vil fylde et par jeans perfekt :).

Hendes mave fald. 

Redigeret af chatname

Del dette indlæg

Link til indlæg

Til information:

En del "nye" piger hos Sexyclub her fra marts 2015:

Clara

Carla

Alexia

Nala

Maria

Rigtig Go' Fornøjelse!

PS. Utroligt. De ikke fjerner billedet og profilen af Rikke..

Det er vidst mange,mange år siden hun sidst var der... :cool:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tror det er pga. den platform de bruger. De har jo 3 steder (mener jeg). Alle 3 steder har deres website, med forskellig vagtplan, men ens model line up.

Jeg syntes det er ok. Smart lavet og sikkert meget mere praktisk for dem. Bare synd at billederne altid er så bitte små :( Udover det, er der også alt for lidt billeder af Alia. Hun burde have have mange flere - min mening :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sexyclub er nok det sted i Storkøbenhavnske med flest model piger..

Alia, Clara (før Kira), Carla, Julia, Naia, Sara..

Der er heldigvis ikke så meget pjat med dem...

Det hele spiller.

Håber det også fortsætter sådan og ikke går tilbage som feks Cassiopeia Stars i Ringstedgade..

KEEP IT UP, Sexyclub!!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det har nu ikke været lige godt det hele. Jeg ved at nogle herinde fra, mig selv inkluderet, har haft nogle ret så uheldige oplevelser...

Tror vist snart jeg skal forbi Alia igen for 5+ gang :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

TOTALT!!!

Så fedt når hun kommer... Spænder i hele kroppen og så får man ellers lige hendes "klør" boret godt ned, så man ikke er i tvivl om det :eek:  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Til: information:

30 min med gudinderne: 1200 kr.

30 min med græsk til hende (Kira/Clara og (Sweet) Alia:                       1700 kr.

BE A GENTLEMAN!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...