Hop til indhold

Dejligt besøg hos Dior i Herning.

Featured Replies

Skrevet

Først et link:

Dior❤️

Jeg tog chancen og Besøgte Dior lørdag eftermiddag.

God kommunikation på sms og god beskrivelse af stedet, som er lidt snørklet at finde uden.

Dior åbnede døren i ført lækkert undertøj…….Dam hun er lækker.❤️

Har set billeder af hende førhen, fra hendes tidligere besøg, og kan nu konstatere at hun har tabt sig, og at hendes nye billeder er meget retvisende.

Meget flot og sexet krop. Solbrun og lige til at sætte tænderne i.

Dior er meget serviceminded og taler godt engelsk.

Efter et hurtigt besøg på badeværelset, som var rent og pænt, startede Dior med at smøre olie ud på mit bryst og mave.

Derefter gled hun hen over mig, med bryster og bagdel og lavede pussy slide til jeg var ved at gå ud af mit gode skind.

Nu syntes hun, det var tid til et blowjob uden, som hun udførte til ug og stor begejstring hos min

lille ven.😛

Efter en 69, hvor vi begge to arbejdede på fuldt tryk, trængte jeg til at mærke hendes dejlige krop indefra.

På med kondom og efter en dejlig cowboy stilling, fik jeg vendt hende om til et fantastisk syn af hendes frække vrikkende bagdel og indbydende glatbarberede mis.

Her var jeg lige ved at komme, men nåede at få stoppet, og så kom kondomet af i en fart, og Dior

suttede til jeg fik udløsning i hendes mund som aftalt.😜

Ikke noget med at stoppe under udløsningen, hun suttede videre indtil jeg var helt tømt.

Hun har også en dejlig suttemund, synes jeg, men det klæder hende egentlig meget godt.

Ingen stress og jag, jeg havde bestilt 45 minutter med cim og jeg fik fuldt ud valuta for pengene for 1300 kr. hvilket jeg synes er en meget rimelig pris, for hele seancen.

Blev tilbudt et bad bagefter og en vand eller en kop kaffe, hvilket jeg afslog, da jeg havde en tidsplan, der skulle holdes.

Pigen 10 ud af 10.  Udseende og krop.

Sex og massage 10.

Stedet ok til formålet, men desværre en meget lav seng at lege i.

Kommer meget gerne igen til Dior.

Da det er sidste dag i Herning søndag, skal I skynde jer drenge.

Efter hvad hun fortalte, er hun i Esbjerg mandag.

Hun er værd at køre efter.🤩😝

Skrevet

Er brysterne ægte eller silikone?

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.