Hop til indhold

JENNY IN AARHUS 470096

Featured Replies

Skrevet

Advarsel mine kære medmennesker.

Aarhus C

https://annoncelight.dk/showad/470096

Har fulgt med på denne side i flere år, men aldrig oprettet en profil. Jeg har heldigvis kunne navigere mig i dette miljø og undgået dårlige oplevelser netop fordi I har været så gode til at advare om dårlige oplevelser. Men denne gang er jeg den uheldige, og håber nogle af jer der læser får gavn af dette.

Har truffet andre tøser på denne adresse før, derfor følte jeg mig tryg ved at mødes.

Adressen ligger i en gyde på Grønnegade tæt på Vestergade i Aarhus

Absolut klammeste oplevelse, lugtet klamt og det var overhovedet ikke hende på billederne. Hun påstår hun er 23 år gammel. Men hun må være et sted mellem 30 og 40. Da jeg nævnte at det ikke lignede hende på billederne, påstod hun de var et pr år gamle. Forstår godt hun bruger de billeder, da hun måske fra 1 km afstand godt kunne ligne. Udover det havde hun ar over alt på kroppen, og på maven. Måske fra kejsersnit. Og jeg ved ikke om det var hår eller sår på hendes røvhul og sprække, men der var helt klamt og lugtede. Blev nød til at gå derfra pga lugten. Absolut spild af penge

Skrevet

Velkommen til forumet, og tak fordi du deler din oplevelse med os andre. Også mange tak for advarslen. Det er meget hjælpsomt at dele sådanne oplevelser, så andre kan være mere opmærksomme og undgå at ende i samme situation. Jeg håber, at dine næste oplevelser bliver langt bedre, og at du fortsat vil dele både gode og mindre gode erfaringer herinde. @Thomas2765

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.