Hop til indhold

Dilemma

Featured Replies

Skrevet

Som overskriften antyder, så er jeg kommet i et mindre dilemma. 

For kort tid siden havde jeg en gæst, der fortalte, at han og hans familie skulle på ferie nogle dage i efterårsferien. 

Sagen er den, at jeg havde planer om at tage det helt samme sted hen - samme dage😅 Jeg gik lidt i panik og begyndte at gennemtænke alle de potentielle scenarier vi kunne havne i, hvis vi stødte ind i hinanden, hvilket er meget sandsynligt, da det er et sted med overnatning, restaurant osv. 

Hvis det var jer - og her må piger, der har prøvet noget lign. meget gerne byde ind, hvad havde I så gjort? Jeg er ude i at aflyse og tage de dage et andet sted, det drejer sig kun om tre dage. 

Men jeg har det også sådan, at det kan jo ske, at man møder en “kunde” - også i dette erhverv, men synes samtidig der er forskel på, om man kort støder ind i hinanden i Rema 1000 og at opholde sig fysisk det samme sted i flere dage. Synes I jeg overreagerer? 

🩷

Skrevet

Jeg tænker i er voksen mennesker, så i kan vel være diskret med tingene hvis i skulle møde hinanden, og jeg tænker vel heller ikke han vil ha hans familie finder ud noget med hans "side hobby" Så det er vel bare af tag afsted og ikke tænke mere over det.

Redigeret af Fuckboy69

Skrevet
Anja-Lilje skrev, for 30 minutter siden:

Hvis det var jer

Som mand vil jeg gerne give dig mit perspektiv, og hvis jeg stod i din situation, ville jeg faktisk vælge et andet sted de tre dage.

Ikke fordi du har gjort noget forkert, og bestemt heller ikke fordi du skal føle, at du skal gemme dig. Men lige præcis i den situation synes jeg, der er noget fint og respektfuldt i at værne om den diskretion, der normalt er mellem dig og en kunde.

Som du selv skriver, er der stor forskel på at støde tilfældigt ind i hinanden i Rema 1000, sige hej og gå videre – og så at opholde sig samme sted i flere dage, hvor man måske mødes til morgenmad, i restauranten eller andre steder igen og igen. Så bliver det pludselig svært for begge parter bare at være helt afslappede.

Og når det kun drejer sig om tre dage, ville jeg personligt tænke, at min egen ro var mere værd end at holde fast i netop dét sted. Der findes mange steder, man kan få tre dejlige dage, men det er sværere at nyde dem, hvis man hele tiden ubevidst kigger sig over skulderen eller tænker over, hvornår man mon støder ind i hinanden.

Jeg synes derfor ikke, du overreagerer. Tværtimod synes jeg, at dine overvejelser viser, at du både tænker på din egen komfort, hans privatliv og den professionelle grænse mellem jer.

Så mit valg havde været at tage et andet sted hen denne ene gang og nyde de tre dage helt uden at skulle tænke mere over det. Ikke som et nederlag eller fordi du bliver nødt til det – men simpelthen som et bevidst valg af ro, diskretion og en ferie, hvor du kan være helt fri..

Skrevet

Som den professionelle GP du er, så forføre du selvfølgelig hans kone og involverer hende med i noget Q-Q sex, hvorefter du foreslår noget M-Q-Q, giver dem en oplevelse de aldrig glemmer og når manden besøger dig igen, så takserer du en trekant.

Tænk ud af boksen dame!

Skrevet
  • Author
Tribal chief skrev, for 16 minutter siden:

Som mand vil jeg gerne give dig mit perspektiv, og hvis jeg stod i din situation, ville jeg faktisk vælge et andet sted de tre dage.

Ikke fordi du har gjort noget forkert, og bestemt heller ikke fordi du skal føle, at du skal gemme dig. Men lige præcis i den situation synes jeg, der er noget fint og respektfuldt i at værne om den diskretion, der normalt er mellem dig og en kunde.

Som du selv skriver, er der stor forskel på at støde tilfældigt ind i hinanden i Rema 1000, sige hej og gå videre – og så at opholde sig samme sted i flere dage, hvor man måske mødes til morgenmad, i restauranten eller andre steder igen og igen. Så bliver det pludselig svært for begge parter bare at være helt afslappede.

Og når det kun drejer sig om tre dage, ville jeg personligt tænke, at min egen ro var mere værd end at holde fast i netop dét sted. Der findes mange steder, man kan få tre dejlige dage, men det er sværere at nyde dem, hvis man hele tiden ubevidst kigger sig over skulderen eller tænker over, hvornår man mon støder ind i hinanden.

Jeg synes derfor ikke, du overreagerer. Tværtimod synes jeg, at dine overvejelser viser, at du både tænker på din egen komfort, hans privatliv og den professionelle grænse mellem jer.

Så mit valg havde været at tage et andet sted hen denne ene gang og nyde de tre dage helt uden at skulle tænke mere over det. Ikke som et nederlag eller fordi du bliver nødt til det – men simpelthen som et bevidst valg af ro, diskretion og en ferie, hvor du kan være helt fri..

Det var det fineste svar🩷

Jeg oplever det ikke som nogen form for nederlag, men tænkte lige præcis, at ingen af os ville kunne slappe af. Han skal være der med sin kone og barn. Han ved ikke at jeg havde planer om at være der, det valgte jeg ikke at fortælle, men tænker helt ærligt det må være sindsygt nervepirrende for ham at jeg også skal være der og er også selv mest til bare at finde et andet sted.

Skrevet
  • Author

Arabersgr skrev, for 1 minut siden:

Tænk ud af boksen dame!

Sådan kan man også drive forretning🤣 Ved ikke hvorfor jeg ikke tænkte på det noget før😜

Skrevet
Anja-Lilje skrev, for 1 minut siden:

Han skal være der med sin kone og barn.

Egentlig ikke dit problem.

Du kan være ligeglad, men har du det selv dårligt med det, så må du finde andet sted. Nu den lykkelige lille familie skal hygge sig

Skrevet
  • Author
JenniferRomantica skrev, for 34 minutter siden:

Mest fordi koner fornemmer mere end man lige tror ☺️🌹..

Jeg tænkte præcis det samme! En kvindes intuition tager aldrig fejl😅

Skrevet

Den er sgu lidt svær 🤔🤷🏼‍♂️

Du kender din kunde bedst og har måske en formodning om hvordan han vil tackle at I muligvis render ind i hinanden 🤔

Vil han kunne rumme det og udvise den rette anonymitet???

Og så skal du gøre om med dig selv om du overhoved vil kunne slappe af og nyde den ferie eller vil det fylde for meget ???

Vælger du et andet sted er der jo en mulighed for at rende ind i en 2. eller 3. kunde….. I denne verdenen er alt jo muligt på godt og ondt 😉😬

Uanset hvad skal du vælge hvad der er det bedste for dig og din familie 😋

Og så i øvrigt rigtig god ferie 🥳👌

Skrevet

Jeg har altid en klokkeklar aftale med de kvinder jeg er sammen med, og det er, at hvis vi skulle møde hverandre i supermarkedet, lufthavnen, på ferie eller for den sags skyld i Tivoli, ja så kender vi ikke hver anden. Jeg har oplevet at møde en GP til et privat selskab, og der var vi bare helt normale over for hverandre, som om vi aldrig i livet havde set hinanden før.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.