Hop til indhold

34 årig tøs i Nordjylland

Featured Replies

Skrevet

Er det en advarsel fordi I ikke endte med at mødes, eller hvordan?

Skrevet
3inch skrev, 1 time siden:

Er det en advarsel fordi I ikke endte med at mødes, eller hvordan?

Det vel op til en selv hvordan man tolker det .. men betaling forud , er og burde være det hos alle = FULD StOP

Skrevet
Klopp skrev, for 2 minutter siden:

Det vel op til en selv hvordan man tolker det .. men betaling forud , er og burde være det hos alle = FULD StOP

Det er jeg sådan enig i, men du giver satme heller ikke mange detaljer. Især ikke når du skriver at hun er nem at få en aftale med, som kan tolkes at I endte med at mødes, men at hun krævede betaling forude.

Skrevet

Du har været bruger i mange år og har sikkert set utallige advarsler om præcis sådan noget her. Man skal være meget forsigtig, når nogen kræver forudbetaling, især når der ikke er nogen reel sikkerhed for, hvem personen er, eller hvad man egentlig betaler for.

Det er netop det, der gør mig skeptisk her. Hun vil have betaling på forhånd, og samtidig står der, at hun ikke selv har et sted. Hvordan skal du så kunne vide, om det, hun siger, overhovedet passer?

Forestil dig bare forløbet. Du sender pengene først. Derefter beder hun om din adresse og siger, at hun kommer hjem til dig. Senere kan der pludselig komme endnu en forklaring og endnu en betaling for transport, benzin eller noget helt tredje. Og når pengene først er sendt, kan hun bare forsvinde.

Derudover ser det, den her pige har skrevet, efter min mening ikke engang ud som en rigtig annonce. Det ligner mere en almindelig privat besked, som hvem som helst kunne have skrevet og sendt på WhatsApp.

For mig er der simpelthen for mange advarselslamper på én gang. Forudbetaling, manglende sikkerhed, en annonce der ikke virker troværdig og ingen garanti for, at personen overhovedet dukker op. Jeg vil bare råde dig til at være meget forsigtig og ikke sende nogen penge på forhånd.

Skrevet
3inch skrev, 1 time siden:

Det er jeg sådan enig i, men du giver satme heller ikke mange detaljer. Især ikke når du skriver at hun er nem at få en aftale med, som kan tolkes at I endte med at mødes, men at hun krævede betaling forude.

Nu er det jo ikke den gode Hr Klopp der er trådstarter her!!

Redigeret af Mrking

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.