Hop til indhold

Trusler på livet af Vladimir

Featured Replies

Skrevet
Gøgleren skrev, for 3 timer siden:

Hold op hvor er du intrigant, har jeg sku aldrig givet ud tryk for.

Ved ikke hvordan du får det ud af det blå.

Jo det har du givet udtryk for:

Gøgleren skrev, for 15 timer siden:

Desuden synes jeg det vil være fint at få hele linjen med hele vejen op.

Da kan måske give et bedre billede af hvorfor han bliver kontaktet

Og hvorfor er det ellers så relevant hvordan han har kontaktet hende.

Rigtigt mange får de trusler, han har bare været uheldig.

• Svar 54
  • Visninger 3.2k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• JenniferRomantica
    JenniferRomantica

At ringe når en pige har sin annonce på sådan som det ser ud som om TS har gjort et altså ikke at “kime en pige ned”😅.. Der jo flere dage i mellem opkaldende..

• Vladimir igen 🙄 Ignorer ham. Det her gå kun ud på at skræmme livet af dig og håbe på, at du er dum nok til at betale. Spær nummeret og hvis du ikke allerede bruger en bollofon, så anskaf dig en, så de

• Alene det faktum at du post’er private chat’s i et forum som dette, fortæller en del om dig. Fuldstændig indiskret og det er nok ikke din eneste brist. Så jeg tænker, at der er mange andre gode grunde

Postede billeder

Skrevet
SweettieDK skrev, for 3 timer siden:

Og hvorfor er det ellers så relevant hvordan han har kontaktet hende.

Rigtigt mange får de trusler, han har bare været uheldig.

Da han selv havde lagt hans kommunikation op, kunne jeg se der manglede noget i puslespillet.

Og det synes jeg var vigtig at få med. Ang truslen At du synes det er irrelevant, så spring det over.

Og han lagde det selv op efter opfordring.

Og nej jeg synes ikke det er ok at modtage trusler men herre gud det er det samme hvergang blokerer nummeret og kom videre

håber du fik svar og du lukker den af her

Skrevet
Jan Øster skrev, den 6.10.2026 at 16:56:

Går der et par dage, så får jeg en besked fra hendes mand

Hvor meget er et par dage i din verden?

Du ringer d. 14/8. Du modtager en sms fra Vladimir d. 22/8. Er det et par dage…..? “Din samvittighed må kraftedme være belastet, …..”, sagde Rasmus Trads engang om Kurt Thorsen. Det samme kunne man også sige om dig.

Skrevet

Jeg kan sagtens forestille mig at nogle GPer deler lister med numre, at @Jan Øster er havnet på sådan en liste med en note om "Spilder min tid" og at Vladimir har fået fingrene i sådan en liste. Ikke at det er fortjent jvfr. de screenshots som er delt, men hvis hun er utålmodig eller ikke har fulgt ordentligt med i samtalen og måske har lidt dårlig dømmekraft...

Skrevet

Jan Øster har haft en ubehagelig oplevelse, som jeg også har haft. Det er efterhånden længe siden for mit vedkommende (i januar), og der er ikke sket mere, så Jan - du behøver heldigvis ikke at være specielt bekymret, og du skal bare ignorere det. Hvis du har hemmeligt nummer, taletidskort eller lignende (som jeg), er der næppe overhovedet noget at være bange for. Men selv hvis du skulle kunne identificeres, er der nok ikke den store fare. Hvis nævnte Vladimar virkelig opsøgte og tævede uheldige kunder hos GP'er, ville det nok have ført til indgriben fra politiet.

Gøgleren og Plasticlove synes at antyde, at Jan Øster selv skulle have været ude om det ved gentagne henvendelser til pigen. Jan har vist sin korrespondance, og der er efter min mening ikke noget forkert i den. Han har henvendt sig til en pige, der annoncerer, og hun kunne bare have frabedt sig hans henvendelser, hvis de var et problem for hende, blokeret ham, eller nedlagt eller ændret sit mobilnummer.

Jan Øster har peget på en bestemt pige, og som jeg forstår ham, er det kun hende, han har henvendt sig til lige forud for truslen fra Vladimir. Det er ikke en pige, jeg har henvendt mig til, men jeg kunne forestille mig, at problemet med Vladimir er forbundet med ét af de konsortier, der tilsyneladende er i branchen. Og jeg kan også forestille mig, at de er forsigtige nok til at vente nogle dage eller uger, fra en af os har taget kontakt til en af deres GP'er, og indtil de fremsender trusler. Det ville være fantastisk, hvi vi kunne identificere konsortiet, men så ville de jo nok bare oprette et nyt.

Så Jan, prøv at lægge det bag dig, tag ikke kontakt til Vladimir - og ellers "op på hesten igen"!

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.