Hop til indhold
Nysgerrig.mand

Butsaba Wellness på Christianshavn

Recommended Posts

Jeg kommer der jævnligt , pigerne på stedet er af den ældre årgang men de er søde.

Massagen er middel , men modsat de fleste klinikker så er priserne fornuftige og massage med ekstra bliver højst 1000 kr for alt

Del dette indlæg


Link til indlæg

XXX69:

Ændre årgang, hvad alder vil du skyde på ?

Kan du anbefale navne som man skal spørge efter ?

Ved du om du har behandlings rum til 2 ?

Hvordan er deres tantra ? Hvad kan du anbefale hvis man både kommer for massage og afslutning?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kommer der jævnligt , pigerne på stedet er af den ældre årgang men de er søde.

Massagen er middel , men modsat de fleste klinikker så er priserne fornuftige og massage med ekstra bliver højst 1000 kr for alt

 

Er "alt" = fuld pakke?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Alt er = fuld pakke.

Alder fra 40 til 55 år

Der er kun rum til en men 3 rum ialt.

Jeg vil ikke nævne navne.

Men personligt er dette er godt sted

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det siges at der kun er de to originaldamerne til stede. De to andre holdt op den anden dag.

Lidt kedeligt - synes at stedet er faldet langt ned i det sidste.

 

B

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi i dag, havde ringet og bestilt par massage i ét rum for 2 personer mig og kæresten, bare oliemassage. Ankom og fandt ud af trods garanti i telefonen at vi ku ligge i samme rum, at det ikke ku lade sig gøre. Så vi gik igen og kommer nok aldrig igen, ligner mere et sted med alt andet end massage. Der var 5 piger i alle aldere, en meget ung lignede et barn, synes også at det lignede et sted hvor man fik alt andet end massage. Der kommer jeg aldrig igen. :-(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er lige kommet hjem fra Butsaba, og dem der siger at det er ældre piger må da være gået helt galt i byen. Hende jeg fik vil jeg skønne til at være omkring de 30 år.

 

Fik en udmærket massage, og valgte så lige den store pakke til 1000 kr. som inkluderer at massøsen er nøgen, og at man får det med hende som man vil have det. Jeg selv fik en aldeles lækker 69,er som var alle pengene værd.

 

Så det er helt sikkert et sted jeg ville komme tilbage til.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej amagerstar! Kan du huske, hvad hun hed??

Nej desværre kan jeg ikke huske navnet.

 

Men hun var enormt sød, og ikke en dag over 30 år.

 

Hvis du køber den store pakke til 1000 kr. får du noget for pengene, og hun går med dig i bad bagefter.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Alt er = fuld pakke.

Alder fra 40 til 55 år

Der er kun rum til en men 3 rum ialt.

Jeg vil ikke nævne navne.

Men personligt er dette er godt sted

Det passer så ikke det med alderen.

 

Har været der for 3 måneder siden. Og hende jeg fik massage, og den fulde pakke af var ikke en dag over 30 år.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Annie, Dao , Jenny og Pim er alle over 40 år.

Jenny og Pim er desværre stoppet og det er enormt svært, at få svar i telefonen om der er andre piger nu udover Dao og Annie.

Tvivler på at hun var under 30 år , for det er langt tid siden at Dao har ansat unge piger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Abe: Jeg har været der for en måneds tid siden, og der var det under middel. De ældre damer der var den dag er søde nok, men var nok ikke lige mig, hvilket selvfølgelig ikke nødvendigvis er negativt for andre, men jeg bestilte massage af 2, og den sidste kom først halvvejs inde, efter at jeg havde spurgt flere gange, og så følte de at de skulle indhente den fortabte tid, så den sidste massage bare blev sløjfet og så gik de ellers til den (og ikke nødvendigvis på en særlig vellykket måde).

Jeg har dog også været der for et halvt års tid siden, hvor der på den dag, var ny pige og der var alt rigtigt godt. - men personligt ville jeg vælge et andet sted - men jeg giver dem nok en chance til om et års tid hvis jeg læser positive anmeldelser herinde. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mit tidligere stamsted , men aftaler overholdes ikke længere og bestiller man tid , så kan man opleve at de havde glemt at man skulle komme.

ejeren Dao er ikke populær blandt tidligere ansatte og jeg har nu valgt, at mine penge skal bruges hos Pim i smallegade 39 , da hun overholder de aftaler der laves.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dao er meget petite, hvis folk har den slags lyster. Hun knepper helt vildt godt, og hendes massage er fin. Men hun er en værre en og skal holdes i ørene. Annie er super sød, og dejlig at kneppe med, men massagen er ordinær. Siden Pim gik solo, er de andre ret ordinære.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...