Hop til indhold

Stikker Aarhus standardpriser af?

Featured Replies

Skrevet

Jeg oplever at thai-GPerne, så godt som alle forlanger 1500/timen for FP. Trappen ser typisk således ud:

Full package
20 min 800
30 min 1000
45 min 1200
60 min 1500

Er der stadig vandhuller til lavere timepriser i smilets by? Og oplever mine brødre, at der kan forhandles? Hvad er en fair timepris?

Skrevet
gentlemanfromdenmark@gmail skrev, for 20 minutter siden:

Hvad er en fair timepris?

Nu er du jo en gentleman, så en fair pris er det der står på prisskiltet. Det er jo ikke særlig meget Emma Gad at presse på prisen.. 😉
..Og da slet ikke til 1500,-/ timen for FP.

Skrevet

Hos Thai pigerne er de mest almindelige services jo oftest med i prisen så 1500 kr for et time opfatter jeg som helt ok. På fyn er der steder hvor det koster lidt mindre, men det ved jeg ikke om der er i Århus området.

Skrevet
Den erfarne skrev, for 2 timer siden:

Nu er du jo en gentleman, så en fair pris er det der står på prisskiltet. Det er jo ikke særlig meget Emma Gad at presse på prisen.. 😉

Prisen er fair nok. Det ligner københavnerpriser, men man kan jo ikke udelukke, at nogen efterhånden bliver inspireret af boligprisernes bevægelser.

Skrevet
  • Author
Den erfarne skrev, for 15 timer siden:

Tak for input. Jeg har ikke for vane at presse prisen, men synes at det er en relevant diskussion. Nu siger du, at en god omgang thai-massage med 10-15 minutters FP til sidst er billigt. Tjaaa, en håndværker skal med det danske skattesystem arbejde knap 15 timer for at have råd til sådan en hyrdetime. Det er jo så op til den enkelte at vurdere, om det er et fair bytteforhold.

Skrevet
gentlemanfromdenmark@gmail skrev, for 39 minutter siden:

Nu siger du, at en god omgang thai-massage med 10-15 minutters FP til sidst er billigt. Tjaaa, en håndværker skal med det danske skattesystem arbejde knap 15 timer for at have råd til sådan en hyrdetime. Det er jo så op til den enkelte at vurdere, om det er et fair bytteforhold.

Selv tak. Jeg har ikke sagt det er billigt, men du spurgte hvad folk mener at en fair pris er, og det var dét jeg svarede på.🤠

Jeg kan se at du har været med her i nogle år, så jeg antager at du har set denne pris-debat dukke op med jævne mellemrum? Mange er kommet med mere eller mindre kreative forslag til løsninger/modeller uden at det overhovedet har påvirket prisen. Jeg kommer til at tænke på udtrykket "en Gordisk knude" 🤗

Nu siger du at 10-15 min FP til sidst er standard hos thai-GP når man køber en time FP. Det er der sikkert andre som vil anfægte, og sige at de altid får 30-40 min FP/time. Det er umuligt at putte det ind i et fast skema da der er for mange variabler.
I bund og grund mener jeg at udbud/efterspørgsel sætter prisen på markedet. Hvis udbyder siger 1.500,- og køber accepterer, hvorfor skulle de så tage mindre? Dette emne kan nok give en længere debat og der er mange holdninger til det. En af de faste GP her fra siden nævnte den anden dag at hun oplevede en psykologisk barriere for kunderne, hvis prisen kom over 1.000,-/30 min, som gav markant færre besøg. Derfor er hendes pris netop 1.000,-/30 min.

Jeg kiggede lidt thai annoncer fra Aarhus igennem og kan godt se hvad du mener, der er mange som næsten 1:1 bruger den prismodel du nævner. Jeg ved ikke om markedet ovre ved jer er så lille at de mere eller mindre kan aftale priser, klinikkerne imellem? -Er dét tilfældet, er det jo en helt anden snak.
Her i Kbh. tror jeg konkurrencen er tilpas stor til at markedet sætter prisen. Er man utilfreds med pris eller service, går man bare længere ned af gaden til den næste røde vindueslampe..

Det med 15 timers arbejde for en håndværker for at skrabe sammen til en times GP besøg, troede jeg ikke gjaldt ovre ved jer? Bruger i ikke jyske dollars mere? 😆😇

Skrevet
Den erfarne skrev, for 8 minutter siden:

Det er umuligt at putte det ind i et fast skema da der er for mange variabler

Helt enig
Prisen for FP i Århus var i mange år 1000 kr, så blev det 1200, og der lå det længe.
Så begyndte cirkus med alfonser der roterer piger rundt i landet mellem forskellige lejligheder, altså ikke etablerede klinikker, og så steg prisen til 1500.
Det fandt de etablerede klinikker hurtigt ud af, og så satte de prisen op.

Så nu er det standarden, med få undtagelser

Hvis man vil have lavere timepriser og mere sex/mindre massage, så er vejen at lave mange besøg på de få tilbageværende klinikker, hvor der arbejder piger som er der i årevis. Det er så sjældent de yngste, men til gengæld dem er ved mest om mænd, tissemænd, mande psyke osv osv.

Skrevet
gentlemanfromdenmark@gmail skrev, for 20 timer siden:

Er der stadig vandhuller til lavere timepriser i smilets by?

Ja det er der. Men nok kun hvis du har besøgt pigerne før i tiden. Men som der er skrevet i tråden er der masse af cirkuspiger der presser på med priser uden at de får en stor del af kagen. Har fået fortalt af en pige at hun fik samme beløb om dagen uanset hvor mange kunder der kom igennem hendes hoteldør. Lidt sørgelig udvikling.

Før vidste vi at Mutter beholdt mellem 40 og 60 %

Men var heldig i dag og knalderde en pige hele jorden rundt for 1200 kr i 99 minutter. Men hun er også en af de gamle i gamet jeg har set en del gange.

Skrev bagefter tak for besøget og svaret tilbage var.

Selv tak mit sexlegetøj. 😍

Så jeg er lidt glad i låget nu.

8000

Redigeret af 8000

Skrevet
gentlemanfromdenmark@gmail skrev, for 20 timer siden:

Jeg oplever at thai-GPerne, så godt som alle forlanger 1500/timen for FP. Trappen ser typisk således ud:

Full package
20 min 800
30 min 1000
45 min 1200
60 min 1500

En kommentar til "trappen", ikke til prisniveauet som sådan - hvorfor ser man ofte, at springet i pris fra 45 til 60 minutter er større end fra 30 til 45 minutter?

I dette tilfælde:

Prisforskel på 20 og 30 min er 200 kr, hvilket er 20 kr/minut
Prisforskel på 30 og 45 min er 200 kr, hvilket er 13,33 kr/minut
Prisforskel på 45 og 60 min er 300 kr, hvilket er 20 kr/minut

Altså "omvendt mængderabat" for 60 minutter.

Vil de bare helst kun sælge 45 minutter?

Skrevet
  • Author
køb dansk skrev, for 2 timer siden:

En kommentar til "trappen", ikke til prisniveauet som sådan - hvorfor ser man ofte, at springet i pris fra 45 til 60 minutter er større end fra 30 til 45 minutter?

I dette tilfælde:

Prisforskel på 20 og 30 min er 200 kr, hvilket er 20 kr/minut
Prisforskel på 30 og 45 min er 200 kr, hvilket er 13,33 kr/minut
Prisforskel på 45 og 60 min er 300 kr, hvilket er 20 kr/minut

Altså "omvendt mængderabat" for 60 minutter.

Jeg tror at du skal se det således at den gennemsnitlige minut-pris for hele besøget falder jo flere minutter du køber (og det skyldes jo, at de første minutter er de dyreste).

Skrevet
gentlemanfromdenmark@gmail skrev, for 1 minut siden:

Jeg tror at du skal se det således at den gennemsnitlige minut-pris for hele besøget falder jo flere minutter du køber (og det skyldes jo, at de første minutter er de dyreste).

Det ville give mere mening, hvis 45 min kostede 1250 eller 1300, men pigerne er nok ikke matematikere, ikke allesammen i hvert fald...

Skrevet
køb dansk skrev, for 1 time siden:

Jeg mindes en længere tråd om netop dette her for et par måneder siden. Bølgerne gik højt, og hverken kunderne eller pigerne imellem kunne blive enige om hvad den optimale prisstruktur er.
Og lige netop det du spørger om var der vist en (eller flere) GP'er som forklarede at det handler om "aktivitetsniveauet" i tiden med kunden.
30 min = bad, hygge, sex, hygge, måske det samme for 45 min.
Men 60 min = bad, hygge, sex, hygge, evt. bad, sex, hygge. Så de sidste minutter er mere hårdt for pigen pga. runde 2, måske ikke ved gæst 1 eller 2, men senere på dagen.

Det er sådan jeg husker forklaringen, gider ikke læse hele tråden igennem igen )

Men den er her: https://www.eroguide.dk/forum/topic/214471-gpers-priss%C3%A6tning-for-mertid-udover-60-min/

Skrevet
Den erfarne skrev, for 2 minutter siden:

Så de sidste minutter er mere hårdt for pigen pga. runde 2, måske ikke ved gæst 1 eller 2, men senere på dagen.

Kan godt huske tråden - men hvorfor så tilbyde 60 minutter?

Det må de selvfølgelig selv om.

Skrevet
  • Author
Den erfarne skrev, for 5 timer siden:

Selv tak. Jeg har ikke sagt det er billigt, men du spurgte hvad folk mener at en fair pris er, og det var dét jeg svarede på.🤠

Jeg kan se at du har været med her i nogle år, så jeg antager at du har set denne pris-debat dukke op med jævne mellemrum? Mange er kommet med mere eller mindre kreative forslag til løsninger/modeller uden at det overhovedet har påvirket prisen. Jeg kommer til at tænke på udtrykket "en Gordisk knude" 🤗

Nu siger du at 10-15 min FP til sidst er standard hos thai-GP når man køber en time FP. Det er der sikkert andre som vil anfægte, og sige at de altid får 30-40 min FP/time. Det er umuligt at putte det ind i et fast skema da der er for mange variabler.
I bund og grund mener jeg at udbud/efterspørgsel sætter prisen på markedet. Hvis udbyder siger 1.500,- og køber accepterer, hvorfor skulle de så tage mindre? Dette emne kan nok give en længere debat og der er mange holdninger til det. En af de faste GP her fra siden nævnte den anden dag at hun oplevede en psykologisk barriere for kunderne, hvis prisen kom over 1.000,-/30 min, som gav markant færre besøg. Derfor er hendes pris netop 1.000,-/30 min.

Jeg kiggede lidt thai annoncer fra Aarhus igennem og kan godt se hvad du mener, der er mange som næsten 1:1 bruger den prismodel du nævner. Jeg ved ikke om markedet ovre ved jer er så lille at de mere eller mindre kan aftale priser, klinikkerne imellem? -Er dét tilfældet, er det jo en helt anden snak.
Her i Kbh. tror jeg konkurrencen er tilpas stor til at markedet sætter prisen. Er man utilfreds med pris eller service, går man bare længere ned af gaden til den næste røde vindueslampe..

Det med 15 timers arbejde for en håndværker for at skrabe sammen til en times GP besøg, troede jeg ikke gjaldt ovre ved jer? Bruger i ikke jyske dollars mere? 😆😇

Ja, du har helt ret. Det ser ud til, at der er færre piger på klinikkerne (skyldes nok primært at politiet i Aarhus kører regelmæssige razziaer) og flere piger, der arbejder fra hotellejligheder, AirBnB mv. Den sidstnævnte gruppe er en blanding af piger, der styrer deres egen forretning og piger, der styres af bagmænd. Den sidstnævnte gruppe lever ganske rigtigt ofte en kummerlig tilværelse. Og, gruppen der styres af bagmænd ser ud til at copy-paste priser og omtaler mv. fra hinandens profiler og genbruger profilerne til skiftende piger, der er på korte visitter i Danmark.

Skrevet
  • Author
køb dansk skrev, for 21 minutter siden:

Det ville give mere mening, hvis 45 min kostede 1250 eller 1300, men pigerne er nok ikke matematikere, ikke allesammen i hvert fald...

20 min 800 = 2400/t
30 min 1000 = 2000/t
45 min 1200 = 1600/t
60 min 1500 = 1500/t

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.