Hop til indhold
Guest Liderligfyr

Administrationen på EG

Recommended Posts

Guest Liderligfyr

Synes der har været en del negativ omtale af Administrationen på det sidste. Kulminerende med de nu bliver kaldt kvindehadere.....waauuuwww det er da noget af en udmelding

 

Udmeldingen kommer så fra en bruger, der har nogle meget kontroversielle holdninger til Indvandrere, Rockere og dem med knap så lang uddannelse M.M Så at hun kan finde på at kalde Administrationen for kvindehadere undrer måske ikke så meget :-) men der var også et par medløbere og det undrer mig.

 

Personlig ser jeg ikke Administrationen som kvindehadere! Det bygger jeg på, at dem der er blevet smidt ud fra boardet på det sidste faktisk er mænd. Jeg synes egentlig de på bedste vis, prøver at tage en objektiv vurdering af debatterne. De kører en høj til loftet filosofi, meget høj, for ellers var ovenstående debattør da også røget ud for noget af hendes udmeldinger ;-)

 

Men hvad tænker i andre? er de kvindehadere? tager de parti i debatterne? eller gør de det egentlig fint nok? Kunne være sjovt at høre fra nogen af dem, der ikke råber op herinde. Det tavse flertal om man vil. I andre må naturligvis også gerne give deres besyv med :-)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes, at både Admin og medhjælpere gør et fremragende stykke arbejde her på Blå Stue med at holde ro og orden, rydde op, skifte tissebleer og det, der er værre....

Jeg gad personligt ikke selv være både superpædagog og IT-nørd i én og samme person i en børnehave med SÅ mange adfærdsvanskelige og uopdragne unger som her! ;)

 

Vh. Sidespringeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men hvad tænker i andre? er de kvindehadere? tager de parti i debatterne? eller gør de det egentlig fint nok? Kunne være sjovt at høre fra nogen af dem, der ikke råber op herinde. Det tavse flertal om man vil. I andre må naturligvis også gerne give deres besyv med :smile:

 

Nej, det kan man ikke sige.

Det må være svært at sidde på denne post og dele sol og vind lige. Det er med Ricardos ord ligesom med landstræneren og vejret: Alle må have en mening om disse ting.

 

Men alt er jo relativt og subjektivt.

Får en trold lov til uhæmmet at grassere, mener man vel, at der er for højt til loftet, og får man selv slettet indlæg, mener man vel, at der er for lavt.

I dette spændingsfelt kan der meget let springe finker af panden.

 

En ting kan vi vel alle blive enige om:

Førerbunkeren udfører et kæmpe ulønnet arbejde, som ikke får så megen velfortjent anerkendelse i dagligdagen.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det handler vel om respekt. Jeg er ikke altid enig med lederne, men ham Administrator ejer jo forummet og han og de andre siger de bruger deres fritid på det.

Jeg synes da det et fint at udtrykke din uenighed i noget de gør men det man har set i to debatter der går de jo efter struben og argumenterne og grundlaget for det mangler.

Der sidder mange fra VL og drømmer sig tilbage. Spunsen er gammel VL dreng og han er jo en af dem der mener de er kvindehadere. Men det virker til at har fået fra i andre der påstår ikke at være VL folk.

Det der bla ønskes fra dem er at vi går tilbage til VL. Det har Montezi og andre allerede nævnt. Ord skal forbydes, folk skal smides ud og meget andet.

Jeg har et forslag

VL er ved at dø og kan købes billigt

Køb det

Gør Spunsen til ejer, Jasmin, Missetand, og et par andre bør være moderatorer.

Så kan de hygge sig derovre og de vil sikkert køre en stil der vil få Growler og Thomas til at virke som de sødeste blideste kærlige små lam i forhold til dem.

Alt imens så kan roen sænke sig over Eroguide igen igen og alle er glade. En win win for alle parter.

Hvis deres eneste formål er at ødelægge Eroguide , kører ledelsen ned i konstante underlødige angreb fordi administrator heldigvis ikke vil lave stedet om til VL så er det ikke vejen frem for de kritikere.

Man aner jo lidt på en af debatterne fra moderatorne at nogen brugere gør sit til at de er ved at være lidt trætte af det.

Vi kan slås sammen os brugere, det kan være sjovt nok, men hvorfor fanden gå efter lederne der stiller dette forum gratis til rådighed for os bare fordi de ikke lige gør hvad man selv synes. Barnligt og tudekiks kan de kritikere få.

Redigeret af Fraiser

Del dette indlæg


Link til indlæg

Udmeldingen kommer så fra en bruger, der har nogle meget kontroversielle holdninger til Indvandrere, Rockere og dem med knap så lang uddannelse M.M Så at hun kan finde på at kalde Administrationen for kvindehadere undrer måske ikke så meget :smile: men der var også et par medløbere og det undrer mig.

 

kald dog en spade for en spade og sig det er mig du snakker om.... i stedet for det pjat der..  det er uklædeligt

 

 

og vis mig så bare et eneste sted hvor jeg personligt har skrevet at "administrationen er kvindehadere"  Det har jeg aldrig skrevet og dit indlæg er endnu et bevis på den endeløse række af stråmænd herinde

 

 

Der bliver skrevet noget om den enkelte der er lodret løgn - og man skal bevise at man IKKE har sagt sådan....  det er billigt og så langt under bæltestedet at min forrige udtalelser om at der ikke er højt til loftet på EG nu lyser i neon

 

 

Det er korrekt at det blev skrevet - men ikke af mig... for det er IKKE mit standpunkt ... og at det nu pludselig er gjort til mit standpunkt beviser hele pointen i ÅEs tråd om det samme

 

og hvordan kan jeg så bevise at jeg ikke var forfatter af det udsagn.... det kan jeg ikke for så er svaret "jamen du skrev noget der lignede".... FUCK - det er op af bakke... det gør det umuligt at sige en skid herinde

 

men admin skrev svar til Spunsen kl 23.52 og på intet tidspunkt skriver han noget i sit svar der antyder at jeg skulle have brugt de ord om ham

 

 

 

jeg vil ikke engang bede om et dementi - for det er der gået sport i ikke at give på EG ... men dit indlæg beviser hele pointen om den endeløse række af stråmænd... det er sgu trist

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg kan ikke finde et sted, hvor admin kaldes "kvindehadere". Er der nogen, der kan hjælpe?

du har selv lige skrevet et indlæg i den debatstreng mænd der hader kvinder. Hmmm.

Del dette indlæg


Link til indlæg

du har selv lige skrevet et indlæg i den debatstreng mænd der hader kvinder. Hmmm.

 

Jep,og hvor i den streng kaldes admin for "kvindehadere"?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jep,og hvor i den streng kaldes admin for "kvindehadere"?

Gider du at læse debatten :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderligfyr

kald dog en spade for en spade og sig det er mig du snakker om.... i stedet for det pjat der..  det er uklædeligt

 

 

og vis mig så bare et eneste sted hvor jeg personligt har skrevet at "administrationen er kvindehadere"  Det har jeg aldrig skrevet og dit indlæg er endnu et bevis på den endeløse række af stråmænd herinde

 

 

Der bliver skrevet noget om den enkelte der er lodret løgn - og man skal bevise at man IKKE har sagt sådan....  det er billigt og så langt under bæltestedet at min forrige udtalelser om at der ikke er højt til loftet på EG nu lyser i neon

 

 

Det er korrekt at det blev skrevet - men ikke af mig... for det er IKKE mit standpunkt ... og at det nu pludselig er gjort til mit standpunkt beviser hele pointen i ÅEs tråd om det samme

 

og hvordan kan jeg så bevise at jeg ikke var forfatter af det udsagn.... det kan jeg ikke for så er svaret "jamen du skrev noget der lignede".... FUCK - det er op af bakke... det gør det umuligt at sige en skid herinde

 

men admin skrev svar til Spunsen kl 23.52 og på intet tidspunkt skriver han noget i sit svar der antyder at jeg skulle have brugt de ord om ham

 

 

 

jeg vil ikke engang bede om et dementi - for det er der gået sport i ikke at give på EG ... men dit indlæg beviser hele pointen om den endeløse række af stråmænd... det er sgu trist

Du har ret, ved endnu en gennemlæsning skriver du ikke Administrationen er kvindehadere men at her er kvindehadere. Som du angiver var det Spunsen der skrev kvindehadere, hvilket jeg finder ret usmageligt.

 

Du skriver de diskriminerer brugere og her er jeg lodret uenig! Jeg kan ikke se at nogle brugere bliver diskrimineret fremfor andre brugere.... ikke på det overordnede plan. Som jeg skriver i trådstart laver du selv mange kontroversielle indlæg om andre, men forventer at kvinder bliver taget med fløjlhansker herinde. 

 

Det er øh ih så synd, der kun er 25-30 nicks der støtter op om kvinderne..... var der 25-30 nicks der støttede op om udlændingende da de fik bredsiden? nej pigerne er der generelt fin opbakning til!

 

P.S jeg kan ikke rette i trådstarten pga tidsfristen, men en undskyld til Jasmin skal der da være for fejlcitatet!...... ret træls når noget af det er noget ævl, jævnfør mit 1 afsnit her. Men et tillægsspørgsmål..... føler i pigerne bliver diskrimineret herinde af Administrationen???

 

 

Redigeret af Liderligfyr

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for dit dementi... det er jeg faktisk ret glad for :)   

 

Du har ret, ved endnu en gennemlæsning skriver du ikke Administrationen er kvindehadere men at her er kvindehadere. Som du angiver var det Spunsen der skrev kvindehadere, hvilket jeg finder ret usmageligt.
 
Du skriver de diskriminerer brugere og her er jeg lodret uenig! Jeg kan ikke se at nogle brugere bliver diskrimineret fremfor andre brugere.... ikke på det overordnede plan. Som jeg skriver i trådstart laver du selv mange kontroversielle indlæg om andre, men forventer at kvinder bliver taget med fløjlhansker herinde. 
 
Det er øh ih så synd, der kun er 25-30 nicks der støtter op om kvinderne..... var der 25-30 nicks der støttede op om udlændingende da de fik bredsiden?

 
du har ret - jeg synes de diskriminerer... og denne distinktion er vigtig!! - jeg synes at de diskriminerer ved at forfordele dem ÅE kalder kvindehadere
 
det jeg specifikt mener er, at EG har "højt til loftet" som slagord... men i realiteten betyder det fri klapjagt på alle - bare man skriver det sobert... 
 
og som jeg OGSÅ skriver i mit første indlæg i den tråd - så er jeg ligeglad med om det er mig man går efter... men jeg er ikke ligeglad med signalværdien i at man kan sige alt muligt nedgørende og smædende om os piger uden at det har nogen konsekvenser.. 
 
et strålende eksempel er lige poppet op:
 

He he!
 
This i tjekker, så stirrer ALLE hundene på katten.
 
Og det fik mig så til at tænke videre. Hvad nu hvis hundene blev skiftet ud med nogle af os maskuline bruge af EG, og katten byttet med en af de smukke små asiatiske kvinder, helst en af de direkte importede fra Asien, og ikke en af de halv eller helgamle koner som er i DK?
 
Bare en tanke.


ikke alene er kvinden nu en import dvs en vare der hentes hjem fra udlandet... vi andre deminueres lige i processen med den mest nedladende retorik
 

 

jeg har absolut ingen ønsker om fløjlshandsker og jeg fatter ikke at alle gentager det som noget JEG ønsker.... 

 

det eneste jeg ønsker er at det ikke er OK at svine os piger til bare fordi man kan stave og skrive korrekt dansk....  og det er det jeg mener med at admin ikke modererer ligeligt... 

 

for når nedgørelse af en hel brugergruppe med indlæg som ovenstående (og det er endda i den milde ende) er ok fordi man ikke bryder regelsættet for pæne ord - så er der grundlæggende noget galt 

 

 

og nej - det er ikke synd at der kun er max 25 der promoverer et ligeværdigt menneskesyn... jeg synes det er brand ærgeligt for os alle at der kun er 25 der gør det.... 

 

men det har intet at gøre med admin, moderation eller kvindehad.....  det er konflikskyhed når det er værst... for jeg nægter at tro at kun 25 ud af 5000 brugere virkelig mener så lavt om os piger generelt.. 

Redigeret af Jasmin

Del dette indlæg


Link til indlæg

Takker!

 

Bundstokkens

 

"...har den tanke strejfet mig at flere i admin-holdet selv er forsmåede kvindehadere..."

 

er det eneste sted jeg kan finde, hvor admin (næsten) kaldes "kvindehadere".

 

Een fjer bliver nemt til fem høns.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Jasmin der var langtfra 25 der modsage de nedladende ord om Udlændinge, selvom der formentlig er mange der ikke synes det var i orden.

 

Rockertråden, hvis Danmark kom til at være efter dine udtalelser, må jeg lede efter et nyt fædreland. Her var en del der råbte op i modspil, men ikke 25

 

Havnebumsen blev kaldt for doven og skulle tage sig sammen og få en uddannelse etc i hans pristråd.... helt uden tanke for, hvem der sidder bag nicket. Måske ADHD eller bogligt ikke så stærk person, nogle personlige problemmer da man burde være gået igang med en uddannelse etc. Alle kan ikke blive højtuddannet!!! og hvis det var, kunne vi ikke alle side som CEO, der er også brug for manden på gulvet :-) ellers skal vi tage udlændinge ind til at varetage disse job, men dem kan du heller ikke lide ;-)

 

Kort sagt, synes jeg du kan være meget efter folk og også nedladende overfor dem. Og du får lov til det ligesom enkelte brugere for lov at være efter pigerne og nedladende. Højt til loftet men dog med grænser, der er trods alt blevet smidt folk ud, der bliver låst tråde, der bliver uddelt advarsler, der er løftede pegefingre

 

Ikke som du ønsker det, men alligevel på en måde, så sitet er en kæmpe succes med 6800 brugere :-) jeg nyder at være her

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jasmin der var langtfra 25 der modsage de nedladende ord om Udlændinge, selvom der formentlig er mange der ikke synes det var i orden.

 

Rockertråden, hvis Danmark kom til at være efter dine udtalelser, må jeg lede efter et nyt fædreland. Her var en del der råbte op i modspil, men ikke 25

 

Havnebumsen blev kaldt for doven og skulle tage sig sammen og få en uddannelse etc i hans pristråd.... helt uden tanke for, hvem der sidder bag nicket. Måske ADHD eller bogligt ikke så stærk person, nogle personlige problemmer da man burde være gået igang med en uddannelse etc. Alle kan ikke blive højtuddannet!!! og hvis det var, kunne vi ikke alle side som CEO, der er også brug for manden på gulvet :smile: ellers skal vi tage udlændinge ind til at varetage disse job, men dem kan du heller ikke lide :wink:

 

Kort sagt, synes jeg du kan være meget efter folk og også nedladende overfor dem. Og du får lov til det ligesom enkelte brugere for lov at være efter pigerne og nedladende. Højt til loftet men dog med grænser, der er trods alt blevet smidt folk ud, der bliver låst tråde, der bliver uddelt advarsler, der er løftede pegefingre

 

Ikke som du ønsker det, men alligevel på en måde, så sitet er en kæmpe succes med 6800 brugere :smile: jeg nyder at være her

 

du har ganske ret i at jeg blev pisse irriteret over at han syntes det var så forfærdeligt at han ikke havde nogen penge - for penge kan man da skaffe hvis man knokler for det...  jeg havde så vidt jeg husker ingen krav til hans uddannelse omend jeg vist nok foreslog en opkvalificering og at han brugte tiden på at skaffe penge i stedet for at sidde på EG (bare et forslag) 

 

det mener jeg godt man kan tillade sig når man har fejet for egen arbejdsmoral først..... det indrømmer jeg blankt.... og jeg synes ikke det gør mig til et mindre godt eller mindre empatisk menneske at jeg synes alle skal knokle for det de vil have... 

 

men hvis vi skal tage højde for alverdens mentale tilstande der gør sig gældende, så kan vi defacto intet skrive for HVIS NU.... 

 

 

rockertråden -  det er muligt du aldrig har været i en situation hvor du var nødt til at have nogen bag dig, hvor politiet havde svigtet og hvor du ikke kunne klare tingene selv....  men det har intet med rockere at gøre...  det var noget der blev digtet til lejligheden... 

 

der kunne man snakke om at piske en stemning op

 

og stråmand igen... "dem kan du jo heller ikke lide" - hvem fanden siger det? IKKE mig i hvert fald... nogle af mine absolut bedste venner er udlændinge... 

 

jeg vil ikke på nogen måde dyrke sex med arabiske mænd - men jeg elsker da mine udenlandske veninder højt... vi har kendt hinanden siden gymnasiet for fleres vedkommende

 

det er så let at skrive noget der ender med ikke at passe.... om andre... 

 

og hvis det at deltage i en debat om hvorfor man ikke vil modtage arabiske mænd betyder at man ikke kan lide en hel gruppe - hvordan kan nogen af os så overhovedet være her for der er jo altid enkelte vi ikke vil have noget med at gøre

 

 

du har ret - jeg er meget hård, jeg stiller meget høje krav til mine medmennesker... især hvad angår egen indsats...  det tolkes af nogen som værende arrogant og nedladende men er det nedladende at stille samme krav til andre som man stiller til sig selv ? 

 

jeg begynder næppe at synes at det er ok at tude over dårlig økonomi og at man ikke må få fisse fordi ens trosfæller har mishandlet mine kolleger...  det er standpunkter der ikke ændrer sig.... 

 

men skal da gerne prøve at pakke det bedre ind hvis nogen mener jeg bliver et rarere menneske af at gøre noget jeg personligt selv mener er hykleri :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes, at Admin og medhjælpere gør et meget godt stykke arbejde.  Det er meget dårlig stil at forsøge miskreditere dem, selvom man ikke kalder dem præcis kvindehader.

 

Og lad være med at afspore tråden.

 

 

Redigeret af Spice

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg bryder mig ikke om den slags oplæg, som ses her.  Hvorfor så ikke det ?  Fordi formuleringen af oplægget primært tager afsæt i tråd opretterens subjektive og negative opfattelse af en given profil på EG, snarere end ganske kort at få formuleret:

 

1) Synes I at ledelsen på EG gør et godt stykke arbejde

2) Synes I at brugerne på EG omtaler ledelsen på en respektfuld måde, når ledelsens linie debatteres

 

Ønsker man at opbygge indlægget, specielt omkring pkt. 2, kan man sagtens tage afsæt i nogle aktuelle episoder, og formulere det på en

måde, således at tråden ikke straks udvikler sig til klapjagt på en eller flere profiler.

 

Jeg synes at ledelsen gør et fantastisk stykke frivilligt arbejde, og det tror jeg faktisk at 98% af brugerne på EG mener det samme. Det er heller ikke belæg for at i gangsætte en større spørgerunde omkring ledelsens syn på kvinder.

 

Til gengæld er der måske et behov for at smide fløjlshandskerne og så tage de nødvendige "slåskampe" omkring det der reelt er sagens kerne, nemlig at for en lille gruppe mænd, kniber det gevaldigt med respekten for branchen, for pigerne, for koncepterne, for priserne osv osv. EG er en portal for ligesindede, hvorfor det burde være indlysende, at der over tid opbygges nogle fælles værdier, en speciel kultur, med det formål at styrke fællesskabet og sammenholdet.

 

Det er helt naturligt, at når en mindre gruppe forsøger at bryde fælleskabet, at udvise dis respekt for EG´s værdier og kultur, så vil nogen reagere. Der har på det seneste været episoder, hvor det klar fremgår at nogle ildsjæle kæmper med næb og klør for at bibeholde værdier omkring god tone, respekt for pigerne, herunder også respekt for andre profiler, der har andre holdninger end en selv.

 

Jeg er ikke tilhænger af, at smide folk ud, specielt ikke hvis de ikke bryder nogle regler.  Til gengæld føler jeg så tiden er moden til at man sænker lofthøjden en anelse, for at styrke sammenholdet, de fælles værdier.  Eg har haft en flot udvikling i medlemstal, hvorfor jeg føler det helt naturligt, at der må gøres noget for at nye medlemmer, og de nye piger der har fundet vej hertil, føler sig velkomne, og ikke skræmmes væk, bare fordi en lille håndfuld finder det interessant at tillægge dem alskens grimme motiver for at være her.

 

Det er mit klare indtryk, at langt de fleste nye, rent faktisk ønsker at blive en del af fælleskabet, men at det ofte ødelægges af enkelte mænds underlige lyst til igen og igen at vende og dreje alt til noget være personfnidder. Den del må simpelthen stoppe, det kan næppe være en ønskelig del af kulturen på EG.

 

Og for at man ikke skal være i tvivl, så mener jeg klart at det er et mega plus for dette site, at der er lyserøde tilstede. Dette er særdeles vigtigt, hvis man som jeg faktisk ønsker at EG er stedet hvor ligesindede mødes og udveksler erfaringer, nyheder, debattere, chatter m.v. - Kort sagt dyrker fælleskabet og sammenholdet.

 

Jeg kan selvfølgelig tage fejl, men at begrænse EG til kun at være et Anmelderboard for mænd, anser jeg som værende i direkte modstrid med, hvad det store tavse flertal rent faktisk ønsker.

 

Nu er verdenen jo ikke sort/hvid, men der er faktisk en lille gruppe mænd, der konstant udviser samme lave syn på kvinderne i branchen, og som ser det som deres fornemmeste opgave at smide grus i maskineriet hver gang de gode historier fortælles osv.  Personligt ville jeg stramme lidt op omkring de fællesværdier, også selvom lofthøjden sættes en anelse.

 

  

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

 

Jeg er ikke tilhænger af, at smide folk ud, specielt ikke hvis de ikke bryder nogle regler.  Til gengæld føler jeg så tiden er moden til at man sænker lofthøjden en anelse, for at styrke sammenholdet, de fælles værdier.  Eg har haft en flot udvikling i medlemstal, hvorfor jeg føler det helt naturligt, at der må gøres noget for at nye medlemmer, og de nye piger der har fundet vej hertil, føler sig velkomne, og ikke skræmmes væk, bare fordi en lille håndfuld finder det interessant at tillægge dem alskens grimme motiver for at være her.

 

Det er mit klare indtryk, at langt de fleste nye, rent faktisk ønsker at blive en del af fælleskabet, men at det ofte ødelægges af enkelte mænds underlige lyst til igen og igen at vende og dreje alt til noget være personfnidder. Den del må simpelthen stoppe, det kan næppe være en ønskelig del af kulturen på EG.

 

Og for at man ikke skal være i tvivl, så mener jeg klart at det er et mega plus for dette site, at der er lyserøde tilstede. Dette er særdeles vigtigt, hvis man som jeg faktisk ønsker at EG er stedet hvor ligesindede mødes og udveksler erfaringer, nyheder, debattere, chatter m.v. - Kort sagt dyrker fælleskabet og sammenholdet.

 

Jeg kan selvfølgelig tage fejl, men at begrænse EG til kun at være et Anmelderboard for mænd, anser jeg som værende i direkte modstrid med, hvad det store tavse flertal rent faktisk ønsker.

 

Nu er verdenen jo ikke sort/hvid, men der er faktisk en lille gruppe mænd, der konstant udviser samme lave syn på kvinderne i branchen, og som ser det som deres fornemmeste opgave at smide grus i maskineriet hver gang de gode historier fortælles osv.  Personligt ville jeg stramme lidt op omkring de fællesværdier, også selvom lofthøjden sættes en anelse.

 

Vi er alle forskellige og har forskellige baggrunde og kan af gode grunde ikke have samme værdier og holdninger, så jeg bryder mig ikke om at vi skal ensrettes, EG er ikke et parti, hvor EG-brugerne (vi er ikke medlem af EG) skal have samme værdier og holdninger.

 

Jeg synes administration gør det rigtig godt, EG er blevet stort, det betyder at der er mange holdninger og trolls,

trolls afslører sig selv og forsvinder på sigt og nye kommer til, det har vi set mange gange før, så intet nyt under solen. 

 

Jeg støtter ikke dem som disrespekterer kvinder. Men jeg vil være ked af det, hvis loftet bliver sænket på EG.

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Vi er alle forskellige og har forskellige baggrunde og kan af gode grunde ikke have samme værdiger og holdninger, så jeg bryder mig ikke om at vi skal ensrettes, EG er ikke et parti, hvor EG-brugerne (vi er ikke medlem af EG) skal have samme værdier og holdninger.

 

 

 

Nu skal det jo heller ikke opfattes som, at vi skal have samme holdninger, hvorfor sammenligningen med et politisk parti, ligger langt fra det jeg egentligt ønsker.

 

Omvendt synes jeg så heller ikke, at man i tide og utide skal kunne forklare disrespektfuld opførelse med, jamen der skal være højt til loftet. Og man er altså også nødt til at tage det lidt alvorligt, når flere og flere lyserøde ikke føler sig velkommen, og helt ubegrundet bliver tillagt motiver omkring deres indlæg, der ligger langt fra virkeligheden m.v.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Højt til loftet betyder også plads til alle.... Det være sig i forhold til meninger generelt, politiske standpunkter, kønsroller, uddannelsesniveau, retskrivning, formuleringsevne, hudfarve, m.m.

 

Kodeordet i et ytringsfrit samfund er derimod RESPEKT!

 

Respekt for andre individer, uanset disses afvigende holdninger eller personligheder i forhold til én selv, men også respekt for andres ret til at sige fra!

 

Jeg synes faktisk, at Admin og hjælpere forvalter EG med stor respekt for den enkelte bruger, uanset køn, og i de situationer, hvor jeg har oplevet dem gribe ind, er det når netop respekten for hinanden går fløjten, og uforskammethederne og de mindre flatterende tillægsord begynder at flyve højt - Og det er for mig at se ganske fair at bryde ind, når det sker!

 

Selv om vi i en bred forstand er meningsfæller her på sitet, er vi jo i bund og grund alligevel alle forskellige, og derfor er det også tilladt at sige fra, som når f.eks. den velformulerede og velargumenterende Jasmin velbegrundet og sagligt erklærer sig uvillig til at tage imod klienter af anden etnisk herkomst - Det skal bare gøres på en ordentlig og sober måde!

 

Meiner Meinung nach... :)

 

Vh. Sidespringeren

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderligfyr

du har ganske ret i at jeg blev pisse irriteret over at han syntes det var så forfærdeligt at han ikke havde nogen penge - for penge kan man da skaffe hvis man knokler for det...  jeg havde så vidt jeg husker ingen krav til hans uddannelse omend jeg vist nok foreslog en opkvalificering og at han brugte tiden på at skaffe penge i stedet for at sidde på EG (bare et forslag) 

 

det mener jeg godt man kan tillade sig når man har fejet for egen arbejdsmoral først..... det indrømmer jeg blankt.... og jeg synes ikke det gør mig til et mindre godt eller mindre empatisk menneske at jeg synes alle skal knokle for det de vil have... 

 

men hvis vi skal tage højde for alverdens mentale tilstande der gør sig gældende, så kan vi defacto intet skrive for HVIS NU.... 

 

 

rockertråden -  det er muligt du aldrig har været i en situation hvor du var nødt til at have nogen bag dig, hvor politiet havde svigtet og hvor du ikke kunne klare tingene selv....  men det har intet med rockere at gøre...  det var noget der blev digtet til lejligheden... 

 

der kunne man snakke om at piske en stemning op

 

og stråmand igen... "dem kan du jo heller ikke lide" - hvem fanden siger det? IKKE mig i hvert fald... nogle af mine absolut bedste venner er udlændinge... 

 

jeg vil ikke på nogen måde dyrke sex med arabiske mænd - men jeg elsker da mine udenlandske veninder højt... vi har kendt hinanden siden gymnasiet for fleres vedkommende

 

det er så let at skrive noget der ender med ikke at passe.... om andre... 

 

og hvis det at deltage i en debat om hvorfor man ikke vil modtage arabiske mænd betyder at man ikke kan lide en hel gruppe - hvordan kan nogen af os så overhovedet være her for der er jo altid enkelte vi ikke vil have noget med at gøre

 

 

du har ret - jeg er meget hård, jeg stiller meget høje krav til mine medmennesker... især hvad angår egen indsats...  det tolkes af nogen som værende arrogant og nedladende men er det nedladende at stille samme krav til andre som man stiller til sig selv ? 

 

jeg begynder næppe at synes at det er ok at tude over dårlig økonomi og at man ikke må få fisse fordi ens trosfæller har mishandlet mine kolleger...  det er standpunkter der ikke ændrer sig.... 

 

men skal da gerne prøve at pakke det bedre ind hvis nogen mener jeg bliver et rarere menneske af at gøre noget jeg personligt selv mener er hykleri :)

Lige et sidste pip fra mig i denne retning, da tråden omhandler synet på ledelsen.

 

Jeg selv arbejder en del og har en længere uddannelse. Jeg føler på ingen måde det giver mig ret til at disse andre for deres valg/muligheder i livet. Gør det almindeligvis heller ikke!

 

Jeg stiller store krav til mig selv men ikke tilsvarende krav til mine medmennesker. Hvad folk har af målsætninger i livet er deres egen sag. Skulle jeg have ret til at bestemme over andre folk?

 

Jeg ser ikke skæv til et køn fra en bestemt trosretning, selvom min bedste kammerat har haft en længere indlæggelse pga selvsamme personer. Jeg skærer ikke alle over en kam, for jeg ved alle ikke skal skæres over en kam. Der er mange dejlige og respektfulde muslimmer også mænd. Ja faktisk er flertallet sådan, meget ærgerlig for disse personer, at enkelte fra samme trosretning er så store nogle fjolser

 

Men sådan er vi jo så forskellige….. men når man angriber andre skal man også kunne tage noget retur. Jeg startede tråden i forhold til administrationen, for at illustrere der ikke bliver gjort forskel. Der er mange grupperinger der bliver angrebet herinde. Synes ikke Administationen skal kommentere på alt, men lade tingene flyde lidt som de gør. Jeg går ind for folk selv kan finde ud af at behandle deres medmennesker ordentlig ikke en topstyring for at få folk til at makke ret

 

Men tilbage til den lidt skæve trådstart jeg fik lavet. Det glæder mig at folk trods alt har et positivt syn på ledelsen :smile: at enkelte højtråbende personer ikke er ensbetydende med den generelle opfattelse :smile:

Redigeret af Liderligfyr

Del dette indlæg


Link til indlæg

som jeg ser det - har vi faktisk et suverænt godt Administrator/Moderator team. 

 

Faktisk bedre end sitets brugere fortjener :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi glemmer ofte at EG er gratis og er baseret på frivillig arbejde fra administrationen,

jeg synes vi stiller ofte for høje krav til ledelsen og sitet.

 

Jeg håber ikke at folk som ofte frekventerer/"lever" på EG begynder at have ejerskabsfølelse og vil styrer EG i en bestemt retning, for vi er alle lige brugere, nogle råber bare højere end andre...eller har behov for at markere sig mere end andre... så tænk lidt over det, inden I farer til tastaturet.

 

Jeg har utallige gange undladt at kommentere på tråde fordi jeg ikke mente det vil gavne noget, tværtimod.

 

 

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alleviator

Lønforhandlingen med Admin er brudt sammen, joker jeg lidt med på chatten :-) Startede ud med at forlange 1,4 million i årsgage, sommerhus i Sydfrankrig og en firmabil der vil noget. Endte ud med frivilligt ulønnet arbejde, hvor jeg selv skal stille internet og computer til rådighed. Ja den lønforhandling klarede jeg ganske dårligt ;-)

 

Er nu overordnet godt tilfreds med tjansen!

 

Men når man så bliver skudt i skoene, at man mistænkes for at være kvindehader (er altså kvindeelsker  :grin: ) og man diskriminerer de forskellige brugere herinde, får man lidt den der, HOLD DA OP, det synes man jo ikke selv. Vi prøver på bedste vis at efterleve grundprincippet for siden "Højt til loftet" dog med nogle regler der skal efterleves. Selvfølgelig er det i orden at være uenig med os og give udtryk herfor.

 

Denne tråd viser dog vi er på rette spor! Der skal lyde en kæmpe tak for de positive tilkendegivelser vedrørende vores arbejde!!!! både gennem indlæg og Likes, det varmer virkelig meget :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lønforhandlingen med Admin er brudt sammen, joker jeg lidt med på chatten :smile: Startede ud med at forlange 1,4 million i årsgage, sommerhus i Sydfrankrig og en firmabil der vil noget. Endte ud med frivilligt ulønnet arbejde, hvor jeg selv skal stille internet og computer til rådighed. Ja den lønforhandling klarede jeg ganske dårligt :wink:

 

 

Høhø det lyder som en dårlig deal, "Arbeit macht frei"

 

Nu er EG et forum som omhandler sex,

så er der ingen frynsegoder med i jobbet :P

 

God weekend :D

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...