Hop til indhold

Hvad kalder pigerne egentlig kunderne

Featured Replies

Skrevet
Gøgleren skrev, for 13 timer siden:

I hvert fald ikke særlig retvisende

Så er det da godt, det er et emne hvor der ikke findes et rigtigt eller forkert svar.

Som jeg læser det, er det ren nysgerrighed og mænd er også velkommen til at byde ind med hvad de har oplevet at blive tiltalt.

Skrevet
Gøgleren skrev, for 14 timer siden:

Sikke en fint tråd med rigtige fine input fra hele 3 piger.

Meget sympatisk fra tråde hvor mænd spørge ind til noget omkring GP’er. Ved ikke hvorfor de spørgsmål bliver ved at komme op. Hvad regner TS at få at svar når der kun er 3-5 aktive piger der skriver. I hvert fald ikke særlig retvisende

Det er da autentisk at få svar fra pigerne selv, hvad er der ikke retvisende i det.

I hvert fald mere retvisende, end når nogle udtaler sig på andres vegne.

Det er en debat, ikke en undersøgelse.

Skrevet
  • Author

Det var faktisk af almindelig interesse, nogen her inde har meget travlt med at kalde de mennesker vi gæster møder for alt muligt grimt. Nærmest leder efter det grimmeste, det går vel så også den anden vej. Jeg ville da personligt være lidt træt af at gå fra et besøg, for så bagefter at kunne læse et sted at jeg var ubrugelig, dum og træls. Hvis det er sådan det forholder sig, så ville jeg synes det var fint hvis pigerne havde et forum hvor de kunne advare og grine af alle de mænd der besøger dem.

Ud fra de piger der besvarer, så giver det da også et billede af hvem man kunne håbe at få lov at besøge, spørger altid pænt og beskriver mig selv som jeg er.

Har fejlet en enkelt gang, fordi jeg ikke havde forstået reglerne ordentligt.

Skrevet
Detprøvervilige skrev, for 21 timer siden:

Jeg ved faktisk ikke engang hvad jeg vil kalde mig selv, men er vel kunde.

Jeg kalder mine klienter, som de angiver for - de fleste af dem har været så venlige og har oplyst deres rigtigt navn ) - og når de har været oftere og mere end et år er der et ❤️til navnet.

Et navn til dem der respektløse og overskrider mine grænser er på mit sprog og en blokering.

Redigeret af Mook

Skrevet

Pigerne må kalde mig, tiltale mig, med lige hvad de lyster så længe det er venligt ment.

Skatter, skat, søde, mit navn, Slowman (de der ved hvem jeg er her) er det jeg husker de fleste tiltaler med. Hvad de kalder mig når de omtaler mig for andre ved jeg jo ikke, men mand, kunde, gæst, ven, oldtimer osv er fint. Der er også en række ord jeg håber de ikke bruger om mig, men om ikke andet er jeg så lykkelig uvidende.

Jeg hader når GP’er omtales nedladende. Det er bare helt unødvendigt og respektløst. Og at “prøve” en pige er virkelig ikke særlig flatterende sprogbrug. Jeg besøger piger og nyder Deres frække selskab. Piger, damer, GP’er og en enkelt kalder sig gerne elskerinde 😍(det kan jeg godt lide).

Redigeret af Slowman

Skrevet

100% enig......

Ordentligthed....

Slowman skrev, 1 time siden:

Jeg hader når GP’er omtales nedladende. Det er bare helt unødvendigt og respektløst. Og at “prøve” en pige er virkelig ikke særlig flatterende sprogbrug. Jeg besøger piger og nyder Deres frække selskab. Piger, damer, GP’er og en enkelt kalder sig gerne elskerinde 😍(det kan jeg godt lide).

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.