Hop til indhold

Rebecca Aalborg nu Viby

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/469013

Nu må det vist være på tide, af jeg giver et bidrag herinde:)

Jeg havde egentligt fulgt med, da en anden havde spurgt på info på Rebecca men da der ikke, kom noget - ja så tog jeg en for holdet og en smule for egen skyld:D

Det er helt bestemt Rebecca på billederne, hendes humør er strålende og billederne af hende er absolut retvisende.

Der var en smule sproglige barrier, da hun kan meget begrænset engelsk og det eneste spanske jeg kan er Hola, men heldigvis så kunne godt humør og Google Translate klare det problem og vi var der jo heller ikke for at snakke.

Jeg havde valgt en halv time, i hendes selskab og vi kom fornuftigt rundt i den blide skala. Hun er meget indlevende og berøringsvenlig.

Jeg havde valgt kys som ekstra, men burde nok have fulgt mit gamle princip, med ikke at betale for kys. Det var mest tantekys og der var ikke mange af dem. - om det skyldtes, at det var første besøg hos hende, eller om det bare ikke er noget hun gør det store i tja.

Det skal dog retfærdighedsvis siges, at hun ikke trak sig væk ved kys, det var bare ikke min oplevelse, at det var blandt hendes favorit.

Skrevet

Tusind tak for denne anmeldelse og den gode beskrivelse. Jeg kan faktisk rigtig godt lide at læse anmeldelser som denne, hvor der bliver beskrevet lidt mere, så jeg bedre kan vurdere, om det er en pige, jeg kunne have lyst til at besøge i fremtiden.

Jeg sætter virkelig stor pris på personer, der tager sig tid til at skrive på denne måde og dermed også gør noget godt for resten af fællesskabet.

Endnu en gang mange tak. Jeg sætter stor pris på den tid og indsats, du har lagt i det.

@Claesen

Skrevet

Ville gerne have nået det her i AA, men kom for sent, skrev med hende fik pænt svar tilbage, skriv i morgen så ved jeg om jeg er her til den tid. Nedtur! Tog til Viby, her oppe er det pt svært at finde noget der er anmeldelser med.

Men så fik jeg muligheden i dag for at tage en for holdet, nu må vi se, det er bestemt ikke den vanlige GFE denne gang.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.