Hop til indhold

Log på og læs dine pb!

Featured Replies

Skrevet

Kære brugere

Det er ikke nemt at aftale noget indbyrdes, hvis vi først har indledt en dialog på pb på baggrund af en tråd i forum,
Hvor forudsætningen for at kunne træffe en endelig aftale, udgøres af at vi rent faktisk læser hinandens pb indtil der ikke er brug for det længere.

Eksempelvis hvor der skal træffes bindende aftaler på vegne af begge eller flere, bordbestilling eller andet.
Indtil at der er etableret andre kanaler, mail eller telefonisk, vi endnu kun kan komme i forbindelse på pb på EG, så log venligst på mindst daglig så længe vi har brug for det.

Tak!

Mvh
Rejsenetværk

Skrevet

Forslag: Få flyttet kommunikationen hen på en beskedtjeneste i første PM, eller erkend, at der måske er en grund til at folk ikke svarer.

Skrevet

Til den superbruger der evt måtte se det. Denne tråd hører vist trods alt mere til i generel debat.

Feedback er som det tydeligt står i beskrivelsen feeeback til administration, ikke til brugerne.

@Rejsenetværk det havde vist tjent bedre som en kommentar i din tråd hvor du søger deltagere til din ferie.

Skrevet
  • Author
SweettieDK skrev, for 43 minutter siden:

Til den superbruger der evt måtte se det. Denne tråd hører vist trods alt mere til i generel debat.

Feedback er som det tydeligt står i beskrivelsen feeeback til administration, ikke til brugerne.

@Rejsenetværk det havde vist tjent bedre som en kommentar i din tråd hvor du søger deltagere til din ferie.

Mig lige meget, EG kan gøre nøjagtigt som EG finder rigtigst, flytte eller slette tråden helt som de finder for godt.
Jeg er et uperfekt menneske, herfor må jeg af og til bøde 🙂

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Skrevet

Jeg er et uperfekt menneske, herfor må jeg af og til bøde 🙂

Rejsenetværk skrev, for 5 minutter siden:

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Hej Rejse

Det kan jeg sagtens rette op på!

Du skriver mig, bare en mail, om hvornår det passer dig, at få rettet op på den detalje....

Du kan jo ikke rende rundt og og være uperfekt😁

Og bare rolig...du kommer til at bøde...😁😁

Redigeret af Lady Cherie

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.