Hop til indhold

Spørgsmål om anonymitet

Featured Replies

Skrevet

At opgive sin anonymitet er stort set en betingelse for at komme i seriøs kontakt med annoncører, f.eks. på annoncelight. Med mindre man går ind fra gaden til en thai-klinik eller det accepteres, at man kommunikerer via sms, der anvender et talekort.

Det er ikke spor mærkeligt, når man prøver at sætte sig i annoncørens sted. Alligevel har jeg virkelig ikke lyst til at opgive min anonymitet, og derfor håber jeg mit indlæg kan høste jeres erfaringer med at henvende sig som den, man er – ved brug af sit private mobil-nummer, private e-mail-adresse og sågår betalingskort.

Hvor "farligt" er det?

God vind!

Vh Bent

Skrevet

Hvis du gerne vil være anonym , så benyt de bordeller hvor du kan gå ind fra gaden , det er der da også noget frækt over 😜

Skrevet

Jeg er helt uenig i præmissen for spørgsmålet.

Jeg kommunikerer kun via sms fra et telefonnummer, som ikke kan slås op. En sjælden gang i mellem per mail, hvor jeg bruger en mailadresse, som jeg kun bruger til det formål. Har stort set aldrig haft problemer med den fremgangsmåde. Det er kun omkring 10% af de gange jeg henvender mig til en ny GP at jeg ikke får svar retur og en aftale i hus.

Jeg har fuld forståelse for at nogle kvinder gerne vil kunne tjekke deres kunder på forhånd. Et par enkelte gange har danske GP'er med godt renommé efterspurgt et alternativt nummer, som kan slås op på Mobilepay og det har jeg i de tilfælde givet dem. Det har ikke givet anledning til nogen som helst problemer for mig, men er som sagt også kun noget jeg har gjort i isolerede tilfælde med hvad jeg vil betegne som meget troværdige GP'er. Jeg ville aldrig anvende den metode som rutine, da jeg værner meget om min diskretion og anonymitet.

Redigeret af Bigstok
Tilføjet det om mail.

Skrevet
  • Author

"meget troværdige GP'er" er en bedømmelse, man må foretage sig. Men jeg er helt enig i, at det har meget stor betydning. Ikke mindst fordi der blandt disse også findes nogle få, der kræver depositum. Kortbetaling er jo det samme som at opgive sin anonymitet.

Skrevet
Bent skrev, for 3 minutter siden:

"meget troværdige GP'er" er en bedømmelse, man må foretage sig.

Helt afgjort ja. Jeg kan ikke give en eksakt definition, men mit nåleøje er meget snævert for at komme i betragtning til den kategori. Nogle variable i ligningen inkluderer dansk nationalitet, mange gode anmeldelser af erfarne EG-brugere, lang tid i branchen, beskæftigelse på etablerede klinikker i Kbh etc.

Bent skrev, for 5 minutter siden:

Kortbetaling er jo det samme som at opgive sin anonymitet.

Kortbetaling har jeg aldrig benyttet mig af ved GP besøg, tror heller ikke jeg kan mindes at jeg har besøgt nogen der har foreslået det som betalingsmulighed.

Skrevet
  • Author

Hvis man tager emnet lidt videre:

Findes der beretninger om, at kendskab til f.eks. private telefonnumre er blevet udnyttet til afpresning, forfølgelse eller hvad man kan tænke sig af den slags? Min frygt bunder selvfølgelig i forestillinger om noget i den stil. Som ægtemand stiller jeg spørgsmålene. Selv om vi taler om uskyldigheder og den blotte lyst til oplevelser, er hemmeligholdelsen vigtig. Og det skaber denne barriere – som jeg må erkende, at jeg skal kravle over, hvis jeg vil noget!

Skrevet

Jeg har altid benyttet mit rigtige fornavn og mobilnummer, som kan slås op.

Jeg tror på, at gensidig tillid og respekt også giver god sex 😜, men der er da helt bestemt "segmenter", jeg ikke kunne finde på at kontakte, især unge "first time in Copenhagen"😇

I begyndelse brugte jeg etablerede klinikker, og holdt mig til danske piger. Men ellers vælger jeg gerne piger med et godt ry, og som jeg føler mig tryg ved.

Jeg kan simpelthen ikke se, hvad de skulle få ud af at misbruge mine oplysninger og lave en noget ballade, som også kan give dem selv en masse bøvl.

Skrevet
  • Author

"som også kan give dem selv en masse bøvl" – peger netop på vores retssamfund. Hvad i alverden skulle en erfaren GP opnå ved at kaste sig ud i den slags misbrug? Den pointe er klar og enkel, tak for bidraget!

Skrevet
Bent skrev, for 1 time siden:

At opgive sin anonymitet er stort set en betingelse for at komme i seriøs kontakt med annoncører, f.eks. på annoncelight. Med mindre man går ind fra gaden til en thai-klinik eller det accepteres, at man kommunikerer via sms, der anvender et talekort.

Det er ikke spor mærkeligt, når man prøver at sætte sig i annoncørens sted. Alligevel har jeg virkelig ikke lyst til at opgive min anonymitet, og derfor håber jeg mit indlæg kan høste jeres erfaringer med at henvende sig som den, man er – ved brug af sit private mobil-nummer, private e-mail-adresse og sågår betalingskort.

Hvor "farligt" er det?

God vind!

Vh Bent

Nu kan jeg selvfølgelig kun tale for mig selv, men langt størstedelen af mine kunder kan jeg ikke se navn eller noget på når jeg slår tlf nr op. Jeg slår det heller ikke op for at finde navn, men udelukkende for at se om der ligger advarsler på nummeret. Så hos mig kan man sagtens få en tid selvom man er anonym.

Jeg kender dog identiteten på en del af mine kunder, hvis de selv har oplyst eller de har betalt med mp/straksoverførsel. Men jeg bruger ikke oplysningerne til noget og sådan vil jeg tror det er med 99% af de danske kvinder. Går du til kvinder med bagmænd ville jeg nok være mere varsom.

Redigeret af Pink Peach

Skrevet
Bent skrev, for 2 timer siden:

jeres erfaringer med at henvende sig som den, man er

Som du kan læse i forskellige tråde, er der eksempler på, at en forespørgsel hos en GP har medført, at en truende sms er fremsendt fra “Vladimir”, hvor afsenderen forsøger at presse modtageren til at betale en sum penge som bod for et eller andet (pigens “spildte tid”).

Det er ubehageligt at modtage en sådan sms, og nogen har desværre været tilstrækkeligt bekymrede og har derfor overført penge, men vi har vist stadig ikke hørt om nogle eksempler, hvor afsenderen har gjort alvor af nogen af de trusler, som er fremsat.

Det står ikke klart, hvilken gruppe af piger, der er tale om, men meget peger på, at det er nogen af de østeuropæiske piger.

Bruger du din private mobil eller mail, så vær forberedt på, at nogle piger kan finde på at kontakte dig uopfordret. Gør hun det på et uheldigt tidspunkt, kan det blive problematisk. Ud fra hvad jeg selv har erfaring med, er det dog ikke ret mange, som gør det (mindre end 5%), men det forekommer.

Men i langt de fleste tilfælde sker der ingenting, og så længe du opfører dig ordentligt, har pigen ingen grund til at besvære dig med noget, og heller ingen grund til ikke at acceptere dit ønske om anonymitet.

Skrevet
Den_glade_amatør skrev, for 4 minutter siden:

Men i langt de fleste tilfælde sker der ingenting, og så længe du opfører dig ordentligt, har pigen ingen grund til at besvære dig med noget, og heller ingen grund til ikke at acceptere dit ønske om anonymitet.

Faktisk er behovet for anonymitet vigtigst for pigerne. De har kontakt med et stort antal mænd, og de vælger dem ikke selv. Der er helt sikkert ubehagelige typer imellem.

Så selvfølgelig forstår de også, at de ikke skal misbruge vores identitet. Bagmænd og udenlandske piger på gennemtræk er en anden sag.

Skrevet
Den_glade_amatør skrev, for 5 minutter siden:

Det står ikke klart, hvilken gruppe af piger, der er tale om, men meget peger på, at det er nogen af de østeuropæiske piger.

Jeg er muligvis naiv, men jeg tror simpelthen ikke at der er nogen GP'er (uanset nationalitet) som er involveret i de her trussels- og afpresningssager.

I de tråde som har været posted her på EG, hvor der har været tilføjet links og trådstarter mener at kunne udpege den annonce, som har givet anledning til problemet, har der altid været tale om i min optik oplagt falske annoncer. Eksempelvis dem som lover en 22-årig dansk nystartet pige, hvor man kan få sex uden beskyttelse mm. til 1000 kr i timen osv.

De her sager bliver også af og til omtalt i medierne og i de tilfælde er jeg heller ikke stødt på at der har været tale om at GP'er har været involveret. Det er østeuropæiske MÆND, der er problemet. Ikke pigerne.

https://politiken.dk/danmark/art10210087/Afpresning-af-sexkunder-udl%C3%B8ser-fire-%C3%A5rs-f%C3%A6ngsel-og-udvisning

Der kan være mange andre grunde til at vælge en dansk GP frem for en fra Rumænien eller Bulgarien, men jeg tror personligt ikke at frygt for afpresning børe være en faktor her.

Skrevet
Bigstok skrev, for 2 minutter siden:

Jeg er muligvis naiv, men jeg tror simpelthen ikke at der er nogen GP'er (uanset nationalitet) som er involveret i de her trussels- og afpresningssager.

I de tråde som har været posted her på EG, hvor der har været tilføjet links og trådstarter mener at kunne udpege den annonce, som har givet anledning til problemet, har der altid været tale om i min optik oplagt falske annoncer. Eksempelvis dem som lover en 22-årig dansk nystartet pige, hvor man kan få sex uden beskyttelse mm. til 1000 kr i timen osv.

De her sager bliver også af og til omtalt i medierne og i de tilfælde er jeg heller ikke stødt på at der har været tale om at GP'er har været involveret. Det er østeuropæiske MÆND, der er problemet. Ikke pigerne.

https://politiken.dk/danmark/art10210087/Afpresning-af-sexkunder-udl%C3%B8ser-fire-%C3%A5rs-f%C3%A6ngsel-og-udvisning

Der kan være mange andre grunde til at vælge en dansk GP frem for en fra Rumænien eller Bulgarien, men jeg tror personligt ikke at frygt for afpresning børe være en faktor her.

Der har været eksempler på trusler fra østeuropæiske piger med bagmænd, hvor kunden har aflyst, eller afvist pigen ved mødet, eller valgt en anden pige. Altså ikke scam, men hvor der har været rigtige gp’er på adressen. det er næppe pigen, men bagmændene der sender trusler.

Skrevet
Bent skrev, for 5 timer siden:

Hvis man tager emnet lidt videre:

Findes der beretninger om, at kendskab til f.eks. private telefonnumre er blevet udnyttet til afpresning, forfølgelse eller hvad man kan tænke sig af den slags? Min frygt bunder selvfølgelig i forestillinger om noget i den stil. Som ægtemand stiller jeg spørgsmålene. Selv om vi taler om uskyldigheder og den blotte lyst til oplevelser, er hemmeligholdelsen vigtig. Og det skaber denne barriere – som jeg må erkende, at jeg skal kravle over, hvis jeg vil noget!

Der findes i hvert fald beretninger om folk, der er blevet truet og afpresset penge, fordi de har "spildt pigernes tid". Men det har vist altid været tomme trusler og ikke egentlige trusler.

Men naturligvis vil et ikke-hemmeligt telefonnummer være en alvorligere risiko for mig som sexkøber, hvis nogen begyndte at true mig på det nummer.

Jeg benytter blot et taletidskort. Jeg har normalt ikke haft noget problem med at komme i kontakt med glædespigerne den vej. Men naturligvis er der en andel, som jeg aldrig hører fra, men det havde jeg måske heller ikke gjort, selvom jeg havde haft et kendt nummer. Men måske har de fravalgt mig på grund af min anonymitet, men det kan også være, at jeg blot ikke høre fra dem, fordi de synes jeg er for gammel, eller fordi de ikke kan på det tidspunkt, jeg har ønsket.

Skrevet

Jeg vil personligt hellere være så transparant som jeg kan være, da det bunder i at kvinden er i den mest sårbare situation, alt taget i betragtning.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.