Hop til indhold

Al begyndelse er svær

Featured Replies

Skrevet

Shiiiit you guys..

Har en ide om at skulle blive bedre til dirty talk for jeg føler lidt jeg gå død i 5-10 vendinger og når jeg prøver andet så bliver det i liderlighed bare usammenhængende😂.. Så det kræver træning (og nej manden beklager sig bestemt ikke😂🤣) men seriøst…. Jeg sidder her i sofaen og flækker af grin hver gang jeg tænker på det🤣.. Arghmen jeg kan bare mærke en akavethed sprede sig fra min mave og sjæl af.. Jeg krummer næsten mere tæer end når jeg ser et afsnit af klovn..

Tror vi er nødt til at leje et hotelværelse for jeg er sikker på at jeg kommer til at dø så meget af grin at jeg vækker hele huset.. Og værst af det hele så grynter jeg når jeg virkelig griner🫢🤣😂.. Og min mand er såååå fucking sjov.. Det bliver noget rigtig lort😝😂..

Arghmen for fuck sake..

Fortæl mig lige at det i kampens hede er næsten fuldstændig ligegyldige hvad man siger please🫣😂.? Bare man ikke griner😬🤣..

Kan gamle hunde lærer nye tricks🤷🏼‍♀️.?

Skrevet

Tænker hvis det i fryd, kan det meste gå an.

Men det behøver nok ikke være lange sætninger, der sætter for mange tanker i gang. Men hvis focus er på et ord ad gangen, kan du jo prøve dig frem. Måske prøve at se hvor langt man kan gå.

Tror du overvurderer den kognitive kapacitet på en mand der er tæt på!

Skrevet

Man må gerne grine… sex må gerne være sjovt og akavet for mig 😂

Bliver der sagt for meget, bliver jeg bare forvirret, et eksempel var en der sagde “kom op i mig!” Sikkert for at være fræk, men det fik mig efter lidt fundering til at stoppe op og forklare at det er fysisk umuligt for mig med kondom på. 🙃

Skrevet
  • Author
McAllister skrev, for 2 minutter siden:

Man må gerne grine… sex må gerne være sjovt og akavet for mig 😂

Bliver der sagt for meget, bliver jeg bare forvirret, et eksempel var en der sagde “kom op i mig!” Sikkert for at være fræk, men det fik mig efter lidt fundering til at stoppe op og forklare at det er fysisk umuligt for mig med kondom på. 🙃

Aaaargh.. Tissemanden er vel stadig oppe i hende🫣😂🤷🏼‍♀️.. Ellers så er mit “bodycount” noget lavere end jeg regnede med🫢🤣..

Skrevet
McAllister skrev, for 2 minutter siden:

Man må gerne grine…

Ja, at grine ind imellem, men ikke liiige når....

Heller ikke for mange spørgsmål, som f.eks. "Hvad laver du??"

Har du prøvet "Åh ja, fuck åhh ja!" ... nå, den er brugt

Redigeret af køb dansk

Skrevet

Jeg besøgte en pige og mens vi havde sex, snakkede hun frækt og sagde så, please sprøjt oppe i mig, jeg havde kondom på, så grinte hun og sagde, det lyder ikke så frækt at sige, please kom i kondomet

Skrevet
  • Author
køb dansk skrev, for 1 minut siden:

Ja, at grine ind imellem, men ikke liiige når....

Heller ikke for mange spørgsmål, som f.eks. "hvad laver du??"

Har du prøvet "Åh ja, åhh fuck ja!" ... nå, den er brugt

Ja den kører meget i den der og så “fåååårk hvor føles din pik dejlig” eller “shit hvor er det godt”, “jeg er vild med at mærke dig”, “knep mig så”, “giv mig din pik”, “du gør mig så fååårking våd”… Sååå det heldigt jeg ikke har en bandekasse🫣🤣🤣🤣🫢..

Selve situationen er noget POV facial jeg skal begive mig ud i.. Og der dur de “gamle travere” jo ikke🫣😂.. Og min mand er sådan en der vil grine når jeg begynder på “din pik er bare så flot og lækker”😝🤣.. Arghmen jeg græmmer mig.. Har sendt ham i seng uden træning og sagt vi forsøger i morgen for jeg skal nok lige øve lidt i et spejl🤣.. Ej det jeg sagde var “skatter det bliver ikke lige i dag for jeg skal lige øve mig i et spejl lidt så hvis du sidder og holder dig vågen så behøver du det ikke” og så blev han pludselig træt🤷🏼‍♀️😂😂😂..

Skrevet

Helt seriøst, prøv med lyde - du må gerne tænke ord, men udtryk det med støn (fuck, hvor er det fedt), udånding (jeg er helt salig), skrig (det kom bag på mig, eller den gjorde), gisp (det ramte plet, det der), århh (den er godt nok stor) - måske grynt 🤣

Så er der heller ikke brug for gurgle fucking translate

Skrevet

Du kan også prøve at finde inspiration i sportens verden:

"Den ramte han lige i røven"

"En fræk aflevering mellem benene"

"Nu skyder han - nej, han venter"

"Det er genialt, det der"

...

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 18 minutter siden:

Ja den kører meget i den der og så “fåååårk hvor føles din pik dejlig” eller “shit hvor er det godt”, “jeg er vild med at mærke dig”, “knep mig så”, “giv mig din pik”, “du gør mig så fååårking våd”… Sååå det heldigt jeg ikke har en bandekasse🫣🤣🤣🤣🫢..

Selve situationen er noget POV facial jeg skal begive mig ud i.. Og der dur de “gamle travere” jo ikke🫣😂.. Og min mand er sådan en der vil grine når jeg begynder på “din pik er bare så flot og lækker”😝🤣.. Arghmen jeg græmmer mig.. Har sendt ham i seng uden træning og sagt vi forsøger i morgen for jeg skal nok lige øve lidt i et spejl🤣.. Ej det jeg sagde var “skatter det bliver ikke lige i dag for jeg skal lige øve mig i et spejl lidt så hvis du sidder og holder dig vågen så behøver du det ikke” og så blev han pludselig træt🤷🏼‍♀️😂😂😂..

Jeg synes nu at du gør det meget godt..... og som du selv nævner, så er det sikkert godt nok (for dig) at du ikke har en bandekasse, ellers ville det i nogle tilfælde være en dårlig forretning for dig at tage på arbejde. Så en kombination af de lyde og og ord du får skabt med det hvide i dine øjne, gør ihvert fald oplevelsen fuldendt for mig. Og jeg ser meget frem til næste uge 😘❤️💦💦

Skrevet
  • Author
køb dansk skrev, for 6 minutter siden:

Du kan også prøve at finde inspiration i sportens verden:

"Den ramte han lige i røven"

"En fræk aflevering mellem benene"

"Nu skyder han - nej, han venter"

"Det er genialt, det der"

...

Jovjov.. Det kan også være jeg bare skal holde mig til at have munden for fuld som man siger🫢😂😂..

Skrevet

Det hjælper også at kysse rigtig meget undervejs. Så behøver man ikke snakke. Mange tænder også på at blive suttet på fingrene eller brystvorterne. Alt hvor munden er i brug. Mindsker mængden af ord der er nødvendige.

Skrevet
  • Author
SweettieDK skrev, for 42 minutter siden:

Det hjælper også at kysse rigtig meget undervejs. Så behøver man ikke snakke. Mange tænder også på at blive suttet på fingrene eller brystvorterne. Alt hvor munden er i brug. Mindsker mængden af ord der er nødvendige.

Det her er bare et blowjob med afslutning i ansigtet så der ikke den store mulighed for at kysse😋😂..

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.