Hop til indhold

Gensyns sex med GP

Featured Replies

Skrevet

Jeg vil gerne høre jeres erfaringer med en GP, som I har besøgt nogle gange. Så holdt ”pause” og besøgt hende igen efter nogle måneder. Har det været ekstra godt med gensyns sex, eller var det mere af det samme?

Jeg overvejer selv at genbesøge en GP, som jeg besøgte 6 gange fra januar til maj. Så har jeg holdt pause fra hende, selvom hun skrev til mig et par gange. Senest i slutningen af juli.

Hun har en fast lokation, så jeg har egentlig bare haft lyst til andre GP’er. Nu tænker jeg på, om et genbesøg kunne føles ekstra godt. Det kan I selvfølgelig ikke svare på, men jeg hører gerne om jeres erfaringer.

Skrevet

jeg tror det er meget almindeligt. Men lidt afhængigt af hvor godt det var mellem jer, kan pigen altså også godt være kommet videre og måske er de små privilegier inddraget. Jeg har oolevet alt fra at pigen ikke ønskede at se mig igen, men det mest almindelige er fx at kondom bliver puttet på igen ved samleje eller at evt aftaler om lavere pris eller analsex er væk. Jeg har lige besøgt en gammel flamme hvor alt det ovenstående var sandt. Jeg besøger hende ikke igen. Og i næste uge er det endnu et genbesøg. Det bliver spændende om det bliver med tungekys og sperm i fissen.

Skrevet

Det er yderst sjældent at jeg finder en god nok til at genbesøge, men har 2-3 her i Danmark jeg gerne ses med igen, og ellers i udlandet har jeg mine faste arbejdere, som jeg får besøg af når jeg er trængende.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.