Hop til indhold

Petite Roma - ikke et besøg værd

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/462742

Den bedste kommunikation frem til mødet gjorde at jeg valgte at bruge 45 min på motorvejen for at komme frem til pigen. Alt var aftalt - 45 min m anal og prostata massage. Da jeg kom inden for, kunne hun ikke et ord engelsk og jeg måtte vise hende annoncen og pege på det vi havde aftalt og givet hende pengene. Jeg ikke tilbudt bad, så lige på og hårdt… Og damn, der blev brugt meget glidecreme - næsten litervis. Og mens jeg var i gang, kiggede hun ind i væggen og sang med på østeuropæiske sange, der kom fra telefonen

Da jeg havde brug for en pause, tænkte jeg at tiden var inde til prostata massage, men det kunne ikke komme på tale. Så afsluttede jeg og tog tøjet på - med et ønske om - for første gang nogensinde - at få det jeg havde betalt for prostata massage retur. Det kunne dog slet ikke komme på tale og jeg måtte gå igen, 1800 kr. fattigere.

Lidt karakterer:

Udseende 8/10

Stedet 6/10

Sex: 3/10

Kommunikation op til mødet: 10/10

Kommunikation med pigen 2/10

Gentagelsesfare: Ingen

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.