Hop til indhold

Gensidig fornøjelse

Featured Replies

Skrevet

Det er ingen hemmelighed, at jeg allermest sværger til thai-kvinder, når det kommer til GP-besøg.

Kombinationen af lækker massage - gerne med nøgen massør, B2B, kram, massage begge veje, slikke fisse og sex som afslutning

Jeg havde fået øje på en ny massøse, hvor ansigtet ikke er dækket. Kroppen var påklædt, men kunne sagtens anes ... krop og ansigt var 10/10.

Jeg bestilte tid og hun mødte mig i døren. Lidt forbeholden/genert, men blev vis hen i vores rum.

Jeg tog et brusebad før vi gik i gang. Bookede en times B2B. Her kommer det pudsige. Hun siger prisen for 30 min B2B, men jeg siger 1 time, tak.

Jeg FÅR en time, men betaler kun prisen for 30 min (i flg. annonce).

Hun lægger ud med alm. massage, beholder tøjet på. Sådan er det undertiden, at tøjet først lægges efter lidt tids massage.

Her gik der dog næsten 30 min. med alm påklædt massage.

Men så tog hun tøjet af ........ HOLD DA KÆFT !!! en krop som i mine øjne bare er den lækreste.

Jeg blev beordret om at ligge på ryggen, og hun gik nøgen laaaaaaaaaangsomt ned på mig med hele sin lækre, halvfyldige kvindekrop.

Vi begyndte på B2B. Jeg blev for tænt, måtte spørge hende om det var OK at give hende massage - det var det bestemt. Det er skønt at berører hendes krop - overalt.

På et tidspunkt var jeg simpelthen blevet for sulten og lagde an til at slikke hendes underskønne køn. Tilpas behåret, ganske fyldige skamlæber og helt i Top. Fuck - hun er lækker og smager skønt.

Hun blev liderlig og spurgte om jeg ville 'fuck her'. Det ville jeg nu gerne gemme til næste gang ...... og derfor fortsatte vi den gensidige pirring, der endte i en sublim 69'er, hvor hun tog min ladning i munden, og jeg måtte råbe højt af fryd, da jeg kom.

'next time you make Love to me - 1.000 kr ?', sagde hun 'No massage' ......... og det gælder en time

Jeg kommer igen i oktober :o)

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.